Προς το περιεχόμενο

Η Ferrari δεν πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή κάποιου ηλεκτρικού μοντέλου πριν από το 2025


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

49 λεπτά πριν, Loinen είπε

Τα κανονικα τους αυτοκινητα σκορπαγαν πριν τα 100.000 χλμ. Φαντασου τα ηλεκτρικα!

Αυτά τα αμάξια δεν είναι για να βγάζουν τόσα χλμ. 

Δεν είναι καθημερινά εργαλεία. 

Είναι παιχνίδια για ενήλικες και γι' αυτό, εκτός από πανάκριβα, είναι κ μη χρηστικά για αν θες να πας σουπερμάρκετ ή διακοπές κλπ.

Το ίδιο δηλαδη που ισχύει κ για τις μηχανές κατηγορίας CBR, GSX-R κλπ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, JcD είπε

Δηλώσεις της ίδιας της Merc είναι φίλε μου, βάλε το βίντεο της παρουσίασης της νέας Cla στο traction, κάπου στο 6.45 λέει ότι το μέλλον είναι και το diesel, εκπρόσωπος της εταιρίας το λέει, άσε που τα τελευταία audi επιδόσεων βγήκαν σε diesel, το s4 για παράδειγμα.  

Μα δεν σου λέω κάτι διαφορετικό !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Μήπως τελικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ρυπαίνουν περισσότερο;

Η Ολλανδία μειώνει το όριο ταχύτητας στα 100 χιλιόμετρα/ώρα

Δηλαδη να σκασουμε μια 30αρα για να ενα ηλεκτρικο  σαπακι PEUGEOT e-208  που ζητημα να πηγαινει 140 χαω και με  αμφιλεγομενη αυτονομια.

Η πλακα δε ειναι  οτι ηλεκτρικα  ρυπαινουν περισσοτερο απο τα συμβατικα

Ε ρε ξυλο που εχετε να φατε στις  καλπες ξεκινωντας απο την τελιωμενη Μερκελ

ifo.png

Επεξ/σία από Amstrad6128
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ο προπροπαππους stafaf καπου το 1900κατι

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ super-horse με ηχο ατμομηχανης να παρει ford-t

Απόλυτα ορθή η σύγκριση του ψωράλογου με τη Ferrari και τον ήχο της και ό,τι αυτός ο συνδυασμός σημαίνει για τους petrolheads. 

Καλύτερα "οπισθοδρομικός" με Ferrari παρά χιπστεράς/vegan με σεσουάρ.

Επεξ/σία από stafaf
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειχα δει ενα μακακα με την αμαξαρα του μπαμπα του εξω απο τα lidl λεω κατσε να κρατησω αποσταση ασφαλειας ....  30 μπρος πισω για να παρκαρει εκανε μεχρι που το αναψε το ΒΡΟΟΥΜ-ΒΡΟΟΟΟΟΟΟΥΜ :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποιος εχει οδηγησει οποιοδηποτε οχημα με κινητηρα εσωτερικης καυσης κ ενα αντιστοιχο ηλεκτροκινητο ξερει οτι οδηγικα δεν υπαρχει συγκριση

με το ηλεκτρικο δεν παλευεις με το σαζμαν για να κρατας τον κινητηρα στην καλη του περιοχη στροφων κ αφοσιωνεσαι στην οδηγηση 

τωρα ο ηχος κ διαφορα αλλα τετοια ειναι για μενα το λιγοτερο αστεια

εκτος κ αν δεν μιλαμε για την οδηγηση την ιδια κ μιλαμε για ολο το πακετο μαζι με την μοστρα

ps εμενα μ αρεσει περισσοτερο αυτος ο ψιλο ηχος τουρμπινας που κανουν τα ηλεκτρικα κ ειμαι κ πιο γερος απο πολλους δω μεσα

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Amstrad6128 είπε

Μήπως τελικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ρυπαίνουν περισσότερο;

Η Ολλανδία μειώνει το όριο ταχύτητας στα 100 χιλιόμετρα/ώρα

Δηλαδη να σκασουμε μια 30αρα για να ενα ηλεκτρικο  σαπακι PEUGEOT e-208  που ζητημα να πηγαινει 140 χαω και με  αμφιλεγομενη αυτονομια.

Η πλακα δε ειναι  οτι ηλεκτρικα  ρυπαινουν περισσοτερο απο τα συμβατικα

Ε ρε ξυλο που εχετε να φατε στις  καλπες ξεκινωντας απο την τελιωμενη Μερκελ

Δεν ξέρω αν το κάνεις επίτηδες ή είσαι απλά εκτός πραγματικότητας αλλά τα νουμεράκια που έβαλες είναι τόσο μούφα όσο δεν πάει.

Για κάποιο μαγικό λόγο ενώ για την ηλεκτρική ενέργεια υπολογίζουν την μόλυνση από την παραγωγή και διανομή της (που και πάλι είναι μούφα το νούμερο, στην πράξη είναι πιο κάτω: https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/daviz/co2-emission-intensity-5) για το φυσικό αέριο και το, κυριολεκτικά, καρκινογόνο ντίζελ θεωρούν ότι εμφανίζεται ως εκ θαύματος στο ντεπόζιτο χωρίς να έχει έχει μολυνθεί ο μισός πλανήτης μέχρι ν' ανακαλυφθεί, εξαχθεί, δυιλιστεί και μεταφερθεί από την άλλη άκρη του κόσμου.

Πιο πραγματικά νούμερα μόλυνσης είναι αυτά:

Well-to-Wheels.png

 

Φυσικά πέραν του CO2 κάνουμε γαργάρα τους πολέμους, την μόλυνση του περιβάλλοντος, τους καρκινογόνους ρύπους που τρώει στην μάπα όποιος κάνει το λάθος και βγει έξω από το σπίτι, όλες τις ασθένειες και τους θανάτους που προκαλούν τα παραπάνω, κοκ.

 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Giorgos241 είπε

Διακρίνω μια μικρή δόση υπερβολής.

οχι, δεν είμαι υπέρ των ηλεκτρικών στα super cars και θέλω την ηλεκτρική δύναμη αλλά με έναν ανάλογο δυνατό ήχο.

ελπιζω να μην βγουν ηλεκτρικά μπουρία όμως. Γυρνάς στο δρόμο και περιμένεις να δεις αμαξάρα και βλέπεις starlet

Ξεφτυλιζει αρκετες αμαξαρες το σταρλετακι που κοροιδευες .....ειχα ενα 150 αλογα και δεν μου καθοτανε γερμανικο κατω απο 200 αλογα διπλα αμα δεν ξερεις μη μιλας γιατι υπαρχουν εκει εξω κατι τερατακια 250 αλογα που θες δυνατο εργαλειο για να κατσεις διπλα τους

Επεξ/σία από georgepppo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, grayden είπε

Δεν ξέρω αν το κάνεις επίτηδες ή είσαι απλά εκτός πραγματικότητας αλλά τα νουμεράκια που έβαλες είναι τόσο μούφα όσο δεν πάει.

Για κάποιο μαγικό λόγο ενώ για την ηλεκτρική ενέργεια υπολογίζουν την μόλυνση από την παραγωγή και διανομή της (που και πάλι είναι μούφα το νούμερο, στην πράξη είναι πιο κάτω: https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/daviz/co2-emission-intensity-5) για το φυσικό αέριο και το, κυριολεκτικά, καρκινογόνο ντίζελ θεωρούν ότι εμφανίζεται ως εκ θαύματος στο ντεπόζιτο χωρίς να έχει έχει μολυνθεί ο μισός πλανήτης μέχρι ν' ανακαλυφθεί, εξαχθεί, δυιλιστεί και μεταφερθεί από την άλλη άκρη του κόσμου.

Πιο πραγματικά νούμερα μόλυνσης είναι αυτά:

Well-to-Wheels.png

 

Φυσικά πέραν του CO2 κάνουμε γαργάρα τους πολέμους, την μόλυνση του περιβάλλοντος, τους καρκινογόνους ρύπους που τρώει στην μάπα όποιος κάνει το λάθος και βγει έξω από το σπίτι, όλες τις ασθένειες και τους θανάτους που προκαλούν τα παραπάνω, κοκ.

 

 

To ΙFO των Γερμανων τα  γραφει.

Οτιδηποτε  δουλευει με ΜΠΑΤΑΡΙΑ αντι με καυσιμο το κοστος φτανει στο θεο

Φαντασου τι θα  πληρωναμε αν ολες  οι ηλεκτρονικες  συσκευες στο σπιτι  δουλευαν με μπαταριες 

Τα ραδιενεργα υλικα που φτιαχνωνται οι μπαταριες μολυνουν περισσοτερο τον  πλανητη ,σε ελαχιστες περιοχες συναντωνται και δεν  υπαρχουν σε επαρκεια. 

Τον καρκινο τον τρως απο τα φαγητα που σε ταιζουν ,καλλιεργειες , ζωοτροφες τιγκα στα  δηλητηρια  , δεν αναφερω βεβαια τις ηλεκτρομαγνητικες ακτινοβολιες απο δικτυα  και τους αεροψεκασμους. 

Τον  προηγουμενο αιωνα που δουλευε ο πλανητης με καρβουνο και πετρελαιο  το ποσοστο των καρκινων ηταν σχετικα μικρο σε σχεση με σημερα και αναφερω  βεβαια και την χωρα μας που ειχε τεραστια βιομηχανια. 

 

 

Επεξ/σία από Amstrad6128
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Amstrad6128 είπε

Τα ραδιενεργα υλικα που φτιαχνωνται οι μπαταριες μολυνουν περισσοτερο τον  πλανητη ,σε ελαχιστες περιοχες συναντωνται και δεν  υπαρχουν σε επαρκεια.

 

Γι αυτό και παλιά τις φτιάχναμε από μόλυβδο.... Για να περιορίζουμε προφανώς τη ραδιενέργεια! 

 

Spoiler

* Τοξικά υλικά και όχι ραδιενεργά.

** ρυπαίνουν και όχι μολύνουν. Η μόλυνση προέρχεται από βιολογικούς παράγοντες / παθογόνους οργανισμούς,  ενώ η ρύπανση από χημικές ουσίες/ενώσεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Amstrad6128 είπε

To ΙFO των Γερμανων τα  γραφει.

To IFO γράφει παπαριές και στο έδειξα ότι δεν ισχύουν τα νούμερα.

Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παράγει ντιζελοκίνητα και γι' αυτό θάβουν ό,τι έχει να κάνει με μπαταρίες.

Σε 1-2 χρόνια που η VW, κυρίως, θα έχει γεμίσει τον τόπο με μπαταρίες να δεις τι ωραία που θα τα κόψουν αυτά τα πληρωμένα γραφήματα.

22 λεπτά πριν, Amstrad6128 είπε

Τα ραδιενεργα υλικα που φτιαχνωνται οι μπαταριες μολυνουν περισσοτερο τον  πλανητη ,σε ελαχιστες περιοχες συναντωνται και δεν  υπαρχουν σε επαρκεια. 

Τον καρκινο τον τρως απο τα φαγητα που σε ταιζουν ,καλλιεργειες , ζωοτροφες τιγκα στα  δηλητηρια  , δεν αναφερω βεβαια τις ηλεκτρομαγνητικες ακτινοβολιες απο δικτυα  και τους αεροψεκασμους. 

Τον  προηγουμενο αιωνα που δουλευε ο πλανητης με καρβουνο και πετρελαιο  το ποσοστο των καρκινων ηταν σχετικα μικρο σε σχεση με σημερα και αναφερω  βεβαια και την χωρα μας που ειχε τεραστια βιομηχανια. 

Το ότι μιλάς για αεροψεκασμούς και ραδιενεργά υλικά στις μπαταρίες δείχνει πολύ καλά το πόσο άσχετος είσαι.

Οι μπαταρίες δεν περιέχουν ραδιενεργά υλικά. Οι πρώτες ύλες των μπαταριών είναι από ελάχιστα έως καθόλου βλαβερές και επειδή μπορείς να τις ανακυκλώσεις στο σχεδόν 100% με το που εξορύξεις μια φορά δεν το ξανακάνεις ποτέ, σε αντίθεση με τα ορυκτά καύσιμα που άπαξ και σταματήσεις να σκάβεις τελείωσες.

Τον καρκίνο τον τρως κυρίως από την μόλυνση του περιβάλλοντος. Αυτό περιλαμβάνει τα καρκινογόνα καυσαέρια των αυτοκινήτων που αναπνέουν όλοι, και ειδικά όσοι είναι κλεισμένοι μέσα σε πόλεις, αλλά και τα μολυσμένα τρόφιμα, νερό και αέρα.

Τα στατιστικά καρκίνου με και χωρίς  του πνεύμονα (καυσαέρια, τσιγάρα, κτλ αν σου λέει κάτι) τα τελευταία 100 χρόνια: 

Effect-of-lung-cancer-on-the-death-rate-

Παρατηρείς κάτι;

Και λίγο ποιο αναλυτικά: 

DVBtXRQX0AEDkjk.jpg

Τα καυσαέρια που αναπνέεις είναι αυτά που σε σκοτώνουν, ούτε η "ακτινοβολία" ούτε οι αεροψεκασμοί (που δεν υπάρχουν αλλά λέμε).

 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...