Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, haHa είπε

Ιαπωνια που τρακαρε τον Verstappen, Μονακο που το εστειλε μπαριερες και οδηγηθηκε σε εγκαταλειψη, Γερμανια που το εστειλε μπαριερες και εγκατελειψε, Baku που οπως ειπε ο ιδιος εχασε την pole γιατι το εστειλε μπαριερες στο q2.
Αυτα με δικη του ευθυνη. Μπορει να ειχε και μικροτερα που μου διαφευγουν.

Οπως ειπα, εδειξε ταχυτατος που αυτο ειναι το πιο σημαντικο στην 2η χρονια σου. Τα υπολοιπα λογικα θα ερθουν με την εμπειρια ωστε να μην καταληγεις να χανεις στο πρωταθλημα απο αισθητα αργοτερο μονοθεσιο(Verstappen) .

Φετος, εκανε ξανα φεττελια και τρακαρε με τον teammate του(!!) με δικη του ευθυνη. Αν φετος πηγαινε για πρωταθλημα, αυτο θα κοστιζε παρα πολυ, οπως κοστισαν και περυσι τα λαθη, μιας και η Φερραρι ειχε 9 pole positions, αλλα μετετρεψε ελαχιστες σε νικη(οδηγικα λαθη, λαθη στρατηγικης, αξιοπιστια κλπ) και δεν μπορεσε καν να παλεψει στο πρωταθλημα.

 Μπερδεύτηκα επειδή είπες φεττελια. Το μυαλό μου κατευθείαν στον vettel πού στα καλά καθούμενα γυρνάει μόνος του. Σού θυμίζω ότι Γερμανία πήγαν μπαριερες πολλοί οδηγοί, μάλιστα στο ίδιο σημείο. Ένας από αυτούς ήταν και ο Hamilton. Αν θυμάσαι καλά βρισκόταν εκεί που βρισκόταν στο Μονακό επειδή η ομάδα του δεν τον είχε βάλει ούτε στο q2. Έπρεπε να ήταν επιθετικός αλλιώς πολύ καλά ξέρεις ότι σε τέτοια πίστα δεν πας σε βαθμούς αλλιώς. Ναι μεν Ιαπωνία, άλλα το συγκεκριμένο ατύχημα έχει γίνει θα γίνει πάρα πολλές φορές στο F1. Παρόμοιο με το albon-Hamilton... Δλδ τα παραδείγματα πού έφερες δεν είναι ότι τα έκανε επειδή δεν είναι ώριμος και πρέπει να κάνει εμπειρία. Θα μπορούσε να τα κάνει οποιοδήποτε 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,8k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αν και μεγάλος φαν του εκλερκ το βρηκα αστείο

Μποττας κερδισμένος της ημέρας..μείωσε κατά 3 βαθμούς τη διαφορά από τον Χαμ. Κατ' εμέ αδικείται που δεν είναι driver of the day.

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eri77 είπε

 Μπερδεύτηκα επειδή είπες φεττελια. Το μυαλό μου κατευθείαν στον vettel πού στα καλά καθούμενα γυρνάει μόνος του. Σού θυμίζω ότι Γερμανία πήγαν μπαριερες πολλοί οδηγοί, μάλιστα στο ίδιο σημείο. Ένας από αυτούς ήταν και ο Hamilton. Αν θυμάσαι καλά βρισκόταν εκεί που βρισκόταν στο Μονακό επειδή η ομάδα του δεν τον είχε βάλει ούτε στο q2. Έπρεπε να ήταν επιθετικός αλλιώς πολύ καλά ξέρεις ότι σε τέτοια πίστα δεν πας σε βαθμούς αλλιώς. Ναι μεν Ιαπωνία, άλλα το συγκεκριμένο ατύχημα έχει γίνει θα γίνει πάρα πολλές φορές στο F1. Παρόμοιο με το albon-Hamilton... Δλδ τα παραδείγματα πού έφερες δεν είναι ότι τα έκανε επειδή δεν είναι ώριμος και πρέπει να κάνει εμπειρία. Θα μπορούσε να τα κάνει οποιοδήποτε 

To θεμα ειναι οτι ηταν πολλα σε μια σεζον για καποιον που κυνηγαει πρωταθλημα και αυτο ειχε ως αποτελεσμα να τερματισει πισω απο εναν με αισθητα αργοτερο μονοθεσιο.
Αυτο ηταν το point μου.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, haHa είπε

To θεμα ειναι οτι ηταν πολλα σε μια σεζον για καποιον που κυνηγαει πρωταθλημα και αυτο ειχε ως αποτελεσμα να τερματισει πισω απο εναν με αισθητα αργοτερο μονοθεσιο.
Αυτο ηταν το point μου.

Μα ποίος είπε ότι κυνηγούσε πρωτάθλημα??? Δεν κυνηγάς πρωτάθλημα όταν εξαρχής ξεκινάς δεύτερος οδηγός. Ποιο ήταν το point του?? Εξαρχής να τερματίσει πριν από τον verstappen??? Μα καμία σχέση... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, eri77 είπε

Μα ποίος είπε ότι κυνηγούσε πρωτάθλημα??? Δεν κυνηγάς πρωτάθλημα όταν εξαρχής ξεκινάς δεύτερος οδηγός. Ποιο ήταν το point του?? Εξαρχής να τερματίσει πριν από τον verstappen??? Μα καμία σχέση... 

Kαι ο Hamilton στην 1η του χρονια ξεκινησε σαν 2ος οδηγος, αλλα κυνηγησε το πρωταθλημα και το εχασε για ενα στρατηγικο λαθος στον προτελευταιο αγωνα.
Και ο Bottas φετος μια χαρα κυνηγαει το πρωταθλημα: το μονο που αρκει ειναι να συνεχιζει να κερδιζει στο qualy και να μην κανει λαθη στον αγωνα.

Αλλα αυτο δεν ειναι σημαντικο, ξεχνα οτι ειπα την εκφραση "κυνηγαει πρωταθλημα." Επαναδιατυπωνω:

1 ώρα πριν, eri77 είπε

...Δλδ τα παραδείγματα πού έφερες δεν είναι ότι τα έκανε επειδή δεν είναι ώριμος και πρέπει να κάνει εμπειρία. Θα μπορούσε να τα κάνει οποιοδήποτε 

To θεμα ειναι οτι ηταν πολλα τα 4 αβιαστα λαθη σε μια σεζον(οποτε 4 αγωνες με χαμενους βαθμους μονο απο προσωπικα λαθη) και αυτο ειχε ως αποτελεσμα να τερματισει πισω απο εναν με αισθητα αργοτερο μονοθεσιο.
Αυτο ηταν το point μου.

Επεξ/σία από haHa
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, haHa είπε

Kαι ο Hamilton στην 1η του χρονια ξεκινησε σαν 2ος οδηγος, αλλα κυνηγησε το πρωταθλημα και το εχασε για ενα στρατηγικο λαθος στον προτελευταιο αγωνα.
Και ο Bottas φετος μια χαρα κυνηγαει το πρωταθλημα: το μονο που αρκει ειναι να συνεχιζει να κερδιζει στο qualy και να μην κανει λαθη στον αγωνα.

Αλλα αυτο δεν ειναι σημαντικο, ξεχνα οτι ειπα την εκφραση "κυνηγαει πρωταθλημα." Επαναδιατυπωνω:

To θεμα ειναι οτι ηταν πολλα τα 4 αβιαστα λαθη σε μια σεζον(οποτε 4 αγωνες με χαμενους βαθμους μονο απο προσωπικα λαθη) και αυτο ειχε ως αποτελεσμα να τερματισει πισω απο εναν με αισθητα αργοτερο μονοθεσιο.
Αυτο ηταν το point μου.

Συγκρίνεις καταστάσεις που δεν έχουν καμία σχέση. Ο Hamilton δεν ξεκίνησε καθόλου σαν δεύτερος καταρχήν. Και αν δεν το ξέρεις, ο Alonso ακριβώς για αυτό το λόγο έφυγε από εκεί. Όπως καμία σχέση έχει και η σύγκριση με τον Bottas.... Leclerc ήξερε, του το είχαν πει εξαρχής ότι ξεκινάει δεύτερος. Όχι μόνο.. Όλη η τακτική πού ακολουθήσε η Ferrari ευνοούσε τον vettel, με τον Leclerc να χάνει πολύτιμους βαθμούς.. Και αν το πάς λίγο πιο αναλυτικά.. Στα 4 παραδείγματα που έφερες, πόσους βαθμούς έχασε συνολικά??? Και πόσους θα είχε κάνει αν δεν έκανε λάθος??.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eri77 είπε

Συγκρίνεις καταστάσεις που δεν έχουν καμία σχέση. Ο Hamilton δεν ξεκίνησε καθόλου σαν δεύτερος καταρχήν. Και αν δεν το ξέρεις, ο Alonso ακριβώς για αυτό το λόγο έφυγε από εκεί. Όπως καμία σχέση έχει και η σύγκριση με τον Bottas.... Leclerc ήξερε, του το είχαν πει εξαρχής ότι ξεκινάει δεύτερος. Όχι μόνο.. Όλη η τακτική πού ακολουθήσε η Ferrari ευνοούσε τον vettel, με τον Leclerc να χάνει πολύτιμους βαθμούς.. Και αν το πάς λίγο πιο αναλυτικά.. Στα 4 παραδείγματα που έφερες, πόσους βαθμούς έχασε συνολικά??? Και πόσους θα είχε κάνει αν δεν έκανε λάθος??.. 

Οπως σου ειπα, ξεχνα οτι εγραψα οτι "κυνηγαει πρωταθλημα", γιατι βλεπω οτι χτυπησα ευαισθητη χορδη.
Γενικοτερα, αν σε 4 απο τους 21 αγωνες χανεις βαθμους απο αβιαστα λαθη γιατι παιζεις συγκρουομενα, τοτε αυτο εχει συνεπειες. Μια απο αυτες ειναι οτι χανεις απο αισθητα πιο αργο μονοθεσιο. 
Κανονικα θα επρεπε να μην ειναι καν κοντα σου στο πρωταθλημα καποιος με τοσο πιο αργο μονοθεσιο.

Επεξ/σία από haHa
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, haHa είπε

Οπως σου ειπα, ξεχνα οτι εγραψα οτι "κυνηγαει πρωταθλημα", γιατι βλεπω οτι χτυπησα ευαισθητη χορδη.
Γενικοτερα, αν σε 4 απο τους 21 αγωνες χανεις βαθμους απο αβιαστα λαθη γιατι παιζεις συγκρουομενα, τοτε αυτο εχει συνεπειες. Μια απο αυτες ειναι οτι χανεις απο αισθητα πιο αργο μονοθεσιο. 
Κανονικα θα επρεπε να μην ειναι καν κοντα σου στο πρωταθλημα καποιος με τοσο πιο αργο μονοθεσιο.

Καμία ευαίσθητη χορδή,απλα είπες κάτι πού δεν ισχύει. Οτι το κάθε λάθος μετράει και κοστίζει δεν θα το ανακαλύψουμε σήμερα. Εννοείται.. Το θέμα είναι πώς και από τι έρχονται τα λάθη. Επειδή το κάθε λάθος έχει και μία βαρύτητα. Για μένα δεν μπορεί να γίνει σύγκριση τα λάθη πού έχει κάνει ο leclerc με αυτά πού έχει κάνει ο vettel,αυτο και μόνο 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, haHa είπε

Ιαπωνια που τρακαρε τον Verstappen, Μονακο που το εστειλε μπαριερες και οδηγηθηκε σε εγκαταλειψη, Γερμανια που το εστειλε μπαριερες και εγκατελειψε, Baku που οπως ειπε ο ιδιος εχασε την pole γιατι το εστειλε μπαριερες στο q2.
Αυτα με δικη του ευθυνη. Μπορει να ειχε και μικροτερα που μου διαφευγουν.

Ιαπωνια 2019: μια light εκδοχη του φετινου Albon-Hamilton αφου ο Λεκλερκ με εμφανη υποστροφη χτυπαει μεν τον Μαξ, αλλα ο Μαξ δε βρισκεται στην ακρη της πιστας οπως ο Albon. Εφοσον λοιπον ορθως θεωρεις υπαιτιο τον Σαρλ για το περιστατικο, θα πρεπε να θεωρεις επισης υπαιτιο τον Λιουις για το χτυπημα στον Albon. Ή μηπως οχι;
 
Monaco 2019: ο Σαρλ ξεκινησε απο πισω θεσεις και παλεψε να ανεβει με καποια πολυ εντυπωσιακα προσπερασματα ρισκαρωντας φυσικα. Σε ενα απο αυτα βρηκε η πισω ροδα λιγο στην μπαριερα και ειχε κλαταρισμα. Σορρυ αλλα δεν μπορει να του καταλογισει κανείς κατι οταν το παλεψε τοσο.
 
Germany 2019: μιλας για το σημειο οπου εφυγαν σχεδον ολοι γλιστρωντας; α ναι, ειναι το σημειο οπου ο Λιουις την ειδε κηπουρος και αποφασισε να ριξει ενα περασμα στο γρασιδι με την μερσεντα για να μπει στα πιτς, αντι να κανει ενα γυρο με το τραυματισμενο του μονοθεσιο.
 
Baku: ναι, καθαρο οδηγικο λαθος. Ολοι εχουν κανει παρομοια στην καριερα τους οποτε no big deal.
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, tommy^ είπε
Ιαπωνια 2019: μια light εκδοχη του φετινου Albon-Hamilton αφου ο Λεκλερκ με εμφανη υποστροφη χτυπαει μεν τον Μαξ, αλλα ο Μαξ δε βρισκεται στην ακρη της πιστας οπως ο Albon. Εφοσον λοιπον ορθως θεωρεις υπαιτιο τον Σαρλ για το περιστατικο, θα πρεπε να θεωρεις επισης υπαιτιο τον Λιουις για το χτυπημα στον Albon. Ή μηπως οχι;
 
Monaco 2019: ο Σαρλ ξεκινησε απο πισω θεσεις και παλεψε να ανεβει με καποια πολυ εντυπωσιακα προσπερασματα ρισκαρωντας φυσικα. Σε ενα απο αυτα βρηκε η πισω ροδα λιγο στην μπαριερα και ειχε κλαταρισμα. Σορρυ αλλα δεν μπορει να του καταλογισει κανείς κατι οταν το παλεψε τοσο.
 
Germany 2019: μιλας για το σημειο οπου εφυγαν σχεδον ολοι γλιστρωντας; α ναι, ειναι το σημειο οπου ο Λιουις την ειδε κηπουρος και αποφασισε να ριξει ενα περασμα στο γρασιδι με την μερσεντα για να μπει στα πιτς, αντι να κανει ενα γυρο με το τραυματισμενο του μονοθεσιο.
 
Baku: ναι, καθαρο οδηγικο λαθος. Ολοι εχουν κανει παρομοια στην καριερα τους οποτε no big deal.

Ακριβως, οπως ειπα αρκετες φορες:

Στις 15/7/2020 στις 6:57 ΜΜ, haHa είπε

Πιο χαρακτηριστικο ειναι οτι ο Λεκλερκ περυσι ειχε αισθητα καλυτερο μονοθεσιο απο τον Φερσταππεν αλλα τερματισε πισω απο αυτον.

Αλλα ηταν ουσιαστικα μολις η 2η χρονια του στην Φ1 και εδειξε τουλαχιστον ταχυτατος.

Η φεττελια βεβαια που εκανε προχθες και εβγαλε DNF αυτον και τον teammate του ειναι απο τις πιο χοντρες μαλακιες(rule #1: μην τρακαρεις τον teammate σου), αλλα πιστευω θα μειωσει τις επαφες/ατυχηματα και θα σταματησει να πεταει βαθμους.
Την ταχυτητα την εχει και μονο να βελτιωθει μπορει.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σορρυ αδερφε, αλλα τα quote σου ειναι "αλλεν ντελον".

Αλλο σου σχολιαζω και αλλο πραγμα απαντας.

Κατηγορησες τον Λεκλερκ για φεττελιες αναφεροντας μεταξυ αλλων και το παραδειγμα της Ιαπωνιας περσι, ναι μεν εφταιγε ο Σαρλ, αλλα σε παρομοια και πιο ακραια περιπτωση φετος με Λιουις-Αλμπον, δεν ειχες την ιδια αποψη. Κατα τα αλλα κατηγορεις αλλους για ελλειψη αντικειμενικοτητας... :rolleyes:

Εν ολιγοις, τα λαθη που περιεγραψες οτι εκανε περσι ο Λεκλερκ, ειναι κλασσικα λαθη που τα εχουν κανει ολοι στην καριερα τους. Αυτο ειναι το point μου.

Επισης, η εξηγηση του οτι ο Μαξ τερματισε με παραπανω βαθμους απο τον Σαρλ περσι βρισκεται σε 2 πραγματα:

1) ο Μαξ ηταν (δικαιωματικα) ξεκαθαρο νο1 στην ομαδα του, ενω ο Σαρλ δεν ηταν, συνεπως δεν πηρε οσους βαθμους θα επαιρνε αν ηταν καθαρο νο1 λογω ενδοοικογενειακης μαχης που του στοιχισε μερικους βαθμους. Λαθη οδηγικα φυσικα και εκανε, αλλα δεν ηταν ο μονος περσι. 

2) δεν ηταν σε ολες τις πιστες ταχυτερη η Φερραρι της RBR, οποτε δεν ειχε ξεκαθαρα και παντα καλυτερο μονοθεσιο ο Σαρλ απεναντι στον Μαξ.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Κατηγορησες τον Λεκλερκ για φεττελιες αναφεροντας μεταξυ αλλων και το παραδειγμα της Ιαπωνιας περσι, ναι μεν εφταιγε ο Σαρλ, αλλα σε παρομοια και πιο ακραια περιπτωση φετος με Λιουις-Αλμπον, δεν ειχες την ιδια αποψη. Κατα τα αλλα κατηγορεις αλλους για ελλειψη αντικειμενικοτητας... :rolleyes:

Δεν εχουν καμια σχεση τα συμβαντα, οποιος καταλαβαινει λιγο απο F1 ξερει οτι ειναι διαφορετικο ενα συμβαν που γινεται στην εξοδο της στροφης με ενα που γινεται στην στροφη και οχι στην εξοδο της. Μαλιστα ισχυουν και διαφορετικοι κανονες(και για το αν αφησες χωρο ή αν εισαι στην ακρη της πιστας) για το ποιος ευθυνεται. Δεν εχει λοιπον νοημα να συγκρινουμε αυτα τα συμβαντα.
Επισης, εγραψα οτι θεωρω πως δεν ειναι ακραια η ποινη στο συμβαν Albon/Ham. Για εμενα ειναι οριακο racing incident που ειναι οκ να δωθει ποινη. Μαλιστα το συμβαν αναφερθηκε γιατι μερικοι ηθελαν ακομα μεγαλυτερη(!) ποινη στο Χαμ.
Παμε ομως παρακατω, δεν εχει νοημα να συγκρινουμε αυτα τα 2 συμβαντα, ειναι τελειως διαφορετικα.

48 λεπτά πριν, tommy^ είπε

2) δεν ηταν σε ολες τις πιστες ταχυτερη η Φερραρι της RBR, οποτε δεν ειχε ξεκαθαρα και παντα καλυτερο μονοθεσιο ο Σαρλ απεναντι στον Μαξ.

+1, κανενας δεν ειπε οτι ειχε παντα καλυτερο μονοθεσιο ο Σαρλ απεναντι στον Μαξ.

Το ιδιο ισχυει και για την Μερσεντες με την Φερραρι: σε περιπου 8-9 αγωνες ειχε ταχυτερο/καλυτερο* μονοθεσιο η Φερραρι απο την Μερσεντες, αλλα συνολικα στο πρωταθλημα ειχε λιγο ταχυτερο και καλυτερο(με αξιοπιστια και στρατηγικη μεσα) η Μερσεντες.

*Καλυτερο μπορει να σημαινει ενα μονοθεσιο που μπορει να παρει pole και να ειναι λιιγο πιο αργο σε race pace, αλλα λογω track position απο pole και υψηλης τελικης να ειναι σχεδον αδυνατο να το προσπερασουν, οποτε ειναι το καλυτερο πακετο για νικη σε καποιον αγωνα.

48 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εν ολιγοις, τα λαθη που περιεγραψες οτι εκανε περσι ο Λεκλερκ, ειναι κλασσικα λαθη που τα εχουν κανει ολοι στην καριερα τους. Αυτο ειναι το point μου.

Συμφωνω και επαυξανω, απλα ηταν αρκετα τα 4 αβιαστα λαθη που κοστισαν αρκετους βαθμους. Τοσους βαθμους δεν πεταξε πχ ο Φερσταππεν και για αυτο με αισθητα πιο αργο μονοθεσιο τερματισε πιο πανω.

Επεξ/σία από haHa
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
55 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν εχουν καμια σχεση τα συμβαντα, οποιος καταλαβαινει λιγο απο F1 ξερει οτι ειναι διαφορετικο ενα συμβαν που γινεται στην εξοδο της στροφης με ενα που γινεται στην στροφη και οχι στην εξοδο της. Μαλιστα ισχυουν και διαφορετικοι κανονες(και για το αν αφησες χωρο ή αν εισαι στην ακρη της πιστας) για το ποιος ευθυνεται. Δεν εχει λοιπον νοημα να συγκρινουμε αυτα τα συμβαντα.
Επισης, εγραψα οτι θεωρω πως δεν ειναι ακραια η ποινη στο συμβαν Albon/Ham. Για εμενα ειναι οριακο racing incident που ειναι οκ να δωθει ποινη. Μαλιστα το συμβαν αναφερθηκε γιατι μερικοι ηθελαν ακομα μεγαλυτερη(!) ποινη στο Χαμ.
Παμε ομως παρακατω, δεν εχει νοημα να συγκρινουμε αυτα τα 2 συμβαντα, ειναι τελειως διαφορετικα.

+1, κανενας δεν ειπε οτι ειχε παντα καλυτερο μονοθεσιο ο Σαρλ απεναντι στον Μαξ.

Το ιδιο ισχυει και για την Μερσεντες με την Φερραρι: σε περιπου 8-9 αγωνες ειχε ταχυτερο/καλυτερο* μονοθεσιο η Φερραρι απο την Μερσεντες, αλλα συνολικα στο πρωταθλημα ειχε λιγο ταχυτερο και καλυτερο(με αξιοπιστια και στρατηγικη μεσα) η Μερσεντες.

*Καλυτερο μπορει να σημαινει ενα μονοθεσιο που μπορει να παρει pole και να ειναι λιιγο πιο αργο σε race pace, αλλα λογω track position απο pole και υψηλης τελικης να ειναι σχεδον αδυνατο να το προσπερασουν, οποτε ειναι το καλυτερο πακετο για νικη σε καποιον αγωνα.

Συμφωνω και επαυξανω, απλα ηταν αρκετα τα 4 αβιαστα λαθη που κοστισαν αρκετους βαθμους. Τοσους βαθμους δεν πεταξε πχ ο Φερσταππεν και για αυτο με αισθητα πιο αργο μονοθεσιο τερματισε πιο πανω.

Ιδιο συμβαν ειναι με τη διαφορά οτι ο Αλμπον δεν ειχε πού αλλου να παει, ενω ο Μαξ ειχε περιθωριο να ακολουθησει ακομα πιο ανοιχτη γραμμη.

Κοινος παρονομαστης η υποστροφη του Λιουις και του Σαρλ που φταιγανε 100%.

Συμφωνω στα υπολοιπα που λες εκτος απο τα 4 αβιαστα λαθη που ανεφερες, απο τα οποια ουσιαστικα στο Μπακου και στην Ιαπωνια δεν ειχε δικαιολογια.

Σε Γερμανια κατω απο αντιξοες συνθηκες μονο χαλαρος δεν εισαι, ολοι ειχανε εξοδους (και ο Μαξ και ο Λιουις), απλα ο Σαρλ ηταν ο πιο ατυχος και κολλησε. εγκαταλειποντας. 

Σε Μονακο ηταν συνεχως υπο πιεση για να ανεβει θεσεις οποτε το λαθος του δεν ηταν αβιαστο!

Κατα τα αλλα τα λες πολυ σωστα περι του καλυτερου μονοθεσιου!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, haHa είπε

 

Συμφωνω και επαυξανω, απλα ηταν αρκετα τα 4 αβιαστα λαθη που κοστισαν αρκετους βαθμους. Τοσους βαθμους δεν πεταξε πχ ο Φερσταππεν και για αυτο με αισθητα πιο αργο μονοθεσιο τερματισε πιο πανω.

δεν κόστιζαν και τοσο..ουτως η αλλιως monako δεν εχασε βαθμους.από αυτή την άποψη ιαπωνια του πηγε καλα επειδη max εγκατελειψε τον αγωνα.Azerbaigian βγήκε πεμπτος.αυτο που μου κοστιζε λιγο ηταν gp germany...αν υπολογιζεις τους βαθμούς που εχασε για αλλους λογους θα δεις οτι ειναι παραπανω

Επεξ/σία από eri77
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέποντας το FP1.. Τα Mercedes ροζέ παρουσίαζαν blistering μετά από κάποιους γύρους. Τα Red Bull δεν παρουσίαζαν κάτι το ιδιαίτερο. Racing stimulation τής Ferrari ηταν αρκετά καλό αλλά στην Ουγγαρία αν ξεκινάς πίσω, τι να το κάνεις?? Τα Mercedes μαύρα απλά από άλλο πλανήτη. Δεν τα υπολογίζω καν 

Επεξ/σία από eri77
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.