Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, papp0us είπε

Να παίξω κρυφτούλι με τι; Σε ποια φάση είπα εγώ "εχουν άδικο, αυτοί που έχουν τα δεδομένα, τα replay , τους κανονισμούς και στο κάτω κάτω το τεχνικό υπόβαθρο και την εμπειρία να κρίνουν" , οτιδήποτε ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ να κρίνουν; Είτε σε επίπεδο αγωνοδικών, κατα τη διάρκεια του αγώνα, είτε σαν κλιμάκιο στην εξέταση Pre-season και μεταξύ των αγώνων;

Γενικά έχω μια κακή συνήθεια να δέχομαι ότι ο ειδικός πάνω στο θέμα, έχει πιο βαρύνουσα γνώμη απο εμένα, και από τη στιγμή που δίνει πλήρη δικαιολόγηση, δεν έχω λόγο να τον λέω περιπτερά

Μία επίκληση στην αυθεντία δε καθιστά οτιδήποτε ακολουθεί σωστό/αληθές.

Τα έχουμε ήδη αναφέρει (και αυτά). Δικαιολογίες τύπου "το παραδέχθηκε" άρα δεν πειράζει η παράβαση δεν αρμόζει σε ειδικούς.

4 λεπτά πριν, papp0us είπε

 Θα ήταν σκάνδαλο, αν ΑΛΛΑΖΑΝ οι κανονισμοί, μετά την εμφάνιση του DAS, τόσο αν άλλαζαν για να το αποτρέψουν από το να είναι νόμιμο του χρόνου

Συνέβει κάτι απο τα 2; 

Σου εξήγησα ότι συνέβη αυτό ακριβώς.

 

13 λεπτά πριν, papp0us είπε

Σου είπε κανείς οτι έχεις άδικο επειδή "είσαι φερράρι"

 

2 ώρες πριν, papp0us είπε

Εγώ για τους δήθεν ανεξάρτητους

 

1 ώρα πριν, papp0us είπε

 Το λέω με ΑΦΟΡΜΗ εσένα.

Dude! Ναι, εσύ..

14 λεπτά πριν, papp0us είπε

Το ad hominem το χρησιμοποίησες δυο φορές, την ώρα που εσυ επιτίθεσαι σε εμένα, και πετάς την μπάλα στην εξέδρα γιατι δεν έχεις τίποτα να πεις για το απλό μου ερώτημα.

https://el.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

Ξεχνάς τι γράφεις;.. Ξεκινάς με αυτό

2 ώρες πριν, papp0us είπε

Εγώ για τους δήθεν ανεξάρτητους

και λες ότι εγώ σου κάνω ad hominem;

Merc ή papp0us λέγεσαι;

Τέσπα, σου απαντώ σε όλα ξαναδιάβασε να μην απλωνόμαστε.

Προσπάθησε να διαβάσεις τα post.

 

Η φάση είναι ότι αρχικά έγραψα αυτό.

6 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

 διαφωνώ και γενικά να αντιμετωπίζονται πιο "ελαφριά" τα περιστατικά που το "θύμα" είναι teamate.

Άρα θεωρώ πως θα έπρεπε να πάρει πόντους στη license ο Lec. Θα ήταν ασυνεπές όμως, αφού δε δίνουν πόντους με εξαίρεση τον Rosberg τα τελευταία χρόνια.

Και για το άλλο "Ναι, αλλά για το Baku δε λέτε" που βλέπω αναφέρεται συνέχεια.

 

Στις 30/7/2018 στις 11:40 ΠΜ, Diinekis21 είπε

Χθες ήταν για μαύρη σημαία, όπως και ο Vettel στο Μπακού.

 

Στις 9/10/2018 στις 2:40 ΜΜ, Diinekis21 είπε

 ανακαλύπτει οτί σχεδόν όλοι εδώ είχαμε πει ότι ήταν για μαύρη σημαία ο Vettel στο Baku 2017...

 

Στις 9/10/2018 στις 2:40 ΜΜ, Diinekis21 είπε

Για μαύρη σημαία ο Vettel εκεί

Οπότε μάλλον κάτι λέω.

Είπα και αυτό

1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Τέσπα προφανώς και καταδικάζω τις παρανομίες. Αυτό κάνω γενικά.

Τα έχεις σβήσει και δε ξέρω τι έχω χάσει.

45 λεπτά πριν, papp0us είπε

Edit

Ή μάλλον, όχι, κακώς τα έγραψα όλα αυτά, βγαίνω εντελώς εκτός θέματος, Ας μείνουμε στο ότι διαφωνούμε εντελώς, δε φταίει το θέμα σε τίποτα.

Δε βρίσκω κανένα κακό στο να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις.

Sorry for the long one  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, haHa είπε

20 χρονια πισω πηγες!

Με ειχε τσουξει αρκετα τοτε γι αυτο!!

Παιδες τα γεγονοτα ειναι τα εξης: η Μερσεντες και μπραβο της επενδυει χρημα και βγαζει νεα πραγματα, τα οποια ομως απαγορευονται λιγο.... καθυστερημενα ωστε να προλαβει να τα χρησιμοποιησει τοσο ωστε να κυριαρχει το μονοθεσιο της. Αυτην την εποχη καλως ή κακως ευνοειται και η Μερσεντες και ο Χαμ, ο οποιος φυσικα ειναι ΟΔΗΓΑΡΑ.

Απο την αλλη δε φταιει η Μερσεντες που η Φερραρι τα τελευταια χρονια ειναι καφενειο!

Παλιοτερα ευνοουνταν κατα κυριο λογο η Φερραρι. Βεβαια επειδη η Φερραρι ειναι το εμβλημα της F1, η FIA την προσεχει λιγο παραπανω γιατι εχει λαο και της χαριζεται, οπως εγινε με τους περσινους κινητηρες.

Το οτι οι ποινες δεν ειναι παντα δικαιες και "ισες" το εχουμε δει ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ φορες. Ειναι κριμα ομως μερικοι-μερικοι εδω μεσα να μην το παραδεχονται και να επικαλουνται συνεχως τους stewards ως αυθεντιες! Ξερουν ποιοι ειναι αυτοι! Κατι παππουδες που με εχουν κανει μπλοκ! Οχι ολοι! :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Με ειχε τσουξει αρκετα τοτε γι αυτο!!

Παιδες τα γεγονοτα ειναι τα εξης: η Μερσεντες και μπραβο της επενδυει χρημα και βγαζει νεα πραγματα, τα οποια ομως απαγορευονται λιγο.... καθυστερημενα ωστε να προλαβει να τα χρησιμοποιησει τοσο ωστε να κυριαρχει το μονοθεσιο της. Αυτην την εποχη καλως ή κακως ευνοειται και η Μερσεντες και ο Χαμ, ο οποιος φυσικα ειναι ΟΔΗΓΑΡΑ.

Δεν ισχυει αυτο. Μπορεις να φερεις 2-3 παραδειγματα;

Μην αναφερθει το DAS, γιατι το DAS επιτρεποταν και περυσι και προπερσι και φετος. Δεν ειναι κατι που ειναι εναντια στους κανονισμους, ειναι και ηταν εξαρχης νομιμο. Φετος αποφασισε να το παρουσιασει η Mercedes και η FIA αποφασισε να ΑΛΛΑΞΕΙ τους κανονισμους για του χρονου για να το κανει παρανομο.
Θα ηταν ΣΚΑΝΔΑΛΟ να αλλαζε εν μεσω της χρονιας τους συμφωνημενους και δημοσιευμενους κανονισμους για να βγαλει παρανομο κατι που ειναι νομιμο και δεν ειναι εναντια στους κανονισμους.

Ειναι ακριβως αντιθετο απο αυτο που μαλλον συνεβει με τον κινητηρα της Φερραρι: το να καιει παραπανω λαδι/καυσιμο ηταν ΕΞΑΡΧΗΣ παρανομο και αυτο ισχυε και περυσι. Αν δηλαδη ο κινητηρας σου εκαιγε παραπανω απο το οριο, τοτε ησουν παρανομος. Απλα δεν ειχαν τον τροπο να το βεβαιωσουν. Βγαλαν καποιες τεχνικες οδηγιες(δεν αλλαξαν οι κανονισμοι) για να μπορεσουν να κανουν καλυτερο ελεγχο για τον κανονισμο, ενω φετος εβαλαν και δευτερο σενσορα.

Τα αποτελεσματα τα ειδαμε: Με το που βγηκαν οι τεχνικες οδηγιες, τελειωσε το σερι των 6 συνεχομενων pole, ενω με το που μπηκε φετος ο 2ος σενσορας, η Φερραρι εχει χασει ιπποδυναμη, παρολο την οποια εξελιξη επρεπε να υπηρχε μεσα στο χειμωνα.

Με λιγα λογια,  εγινε για μερικους αγωνες αυτο που ειπες, αλλα εγινε για την Φερραρι:
"η Ferrari και μπραβο της επενδυει χρημα και βγαζει νεα πραγματα, τα οποια ομως (ενω ειναι παρανομα εξ αρχης) ελεγχονται λιγο.... καθυστερημενα ωστε να προλαβει να τα χρησιμοποιησει τοσο ωστε να κυριαρχει το μονοθεσιο της". 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Tο αντίκτυπο του κάθε περιστατικού λαμβάνεται υπόψην. Το γράφουν στα stewards reports.

Ή μπορέις να ακούσεις τον Ham, αν δε θέλεις τους stewards, όταν ζητά μεγαλύτερες ποινές για τους αντιπάλους λέγοντας ότι του κατέστρεψαν τον αγώνα. πχ Sylverstone με Kimi.

Μετά τα λες μπερδεμένα. Τελικά τη ποινή τη θεωρείς υπερβολική ή δίκαια;

Αλλά ναι επειδή με προβληματίζει και δε θέλω να πιστεύω ότι μπορεί να υπάρχουν μεροληψίες εξήγησε μου πως (δεν) δίνονται οι ποινές στα περιστατικά που ανέφερα για παράδειγμα.

Δηλαδη μου λες οτι αν ενας οδηγος ας τον πουμε 1 πεσει πανω σε εναν αλλο ονοματι 2 με υπαιτιοτητα του 1  και ο 1 πεσει στο τελος του grid δεν θα παρει ποινη;; Το ακριβως αντιθετο εγινε με τον vettel και τον verstappen  στο silverston το 19.

Αν μου βρεις paper που να αναφερει οτι επειδη ο οδηγος επεσε στο ταδε θεσεις στο grid η ποινη ειναι ταδε τα παιρνω ολα πισω.

Οσο για τα 5s του ham το εξηγησα, μεχρι ΠΡΙΝ το Styrian GP και τα πλανα albon perez θεωρουσα δικαιη την ποινη  γιατι πιστευα οτι ο albon δεν θα μπορουσε να παει πιο αριστερα. Μετα το συμβαν με τον perez και αφου ειδα ποσο περιθωριο ειχε την θεωρω υπερβολικη. Ηταν καθαρο racing accident

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Μία επίκληση στην αυθεντία δε καθιστά οτιδήποτε ακολουθεί σωστό/αληθές.

Τα έχουμε ήδη αναφέρει (και αυτά). Δικαιολογίες τύπου "το παραδέχθηκε" άρα δεν πειράζει η παράβαση δεν αρμόζει σε ειδικούς.

Σου εξήγησα ότι συνέβη αυτό ακριβώς.

Dude! Ναι, εσύ..

https://el.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

Ξεχνάς τι γράφεις;.. Ξεκινάς με αυτό

και λες ότι εγώ σου κάνω ad hominem;

Merc ή papp0us λέγεσαι;

Τέσπα, σου απαντώ σε όλα ξαναδιάβασε να μην απλωνόμαστε.

Προσπάθησε να διαβάσεις τα post.

Η φάση είναι ότι αρχικά έγραψα αυτό.

Άρα θεωρώ πως θα έπρεπε να πάρει πόντους στη license ο Lec. Θα ήταν ασυνεπές όμως, αφού δε δίνουν πόντους με εξαίρεση τον Rosberg τα τελευταία χρόνια.

Και για το άλλο "Ναι, αλλά για το Baku δε λέτε" που βλέπω αναφέρεται συνέχεια.

Οπότε μάλλον κάτι λέω.

Είπα και αυτό

Τα έχεις σβήσει και δε ξέρω τι έχω χάσει.

Δε βρίσκω κανένα κακό στο να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις.

Sorry for the long one  :)

Προφανώς σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος μου, δε θα σου απαντήσω, γιατι σου ξαναλέω δεν έχει να κάνει με το θέμα. Σε πείραξε το δηθεν αντικειμενικός, στο οποίο φυσικά δεν σε έκανα tag, και χωρις ουτε καν να σε κάνω παράθεση; Ξαναλέω, με αφορμή τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ αναφορά σε "λάθος αποφάσεις"

  

6 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Από το 2016 και μετά όσα ενδοοικογενειακά περιστατικά κοίταξα δεν έδιναν πόντους ποινής, εκτός από όταν το "θύμα" ήταν ο Ham.

Περιστατικά Perez-Ocon, Lec-Vet, Max-Ric. 

Ο Rosberg χτύπησε με τον Ham και πήρε.. Ο Ham πάντως δεν είχε πάρει σε προηγούμενο με τον Rosberg.

Πέρα από τα  Merc/Ham που αντιμετωπίζονται διαφορετικά, που προφανώς δε με βρίσκει σύμφωνο διαφωνώ και γενικά να αντιμετωπίζονται πιο "ελαφριά" τα περιστατικά που το "θύμα" είναι teamate.

Btw ο Rosberg είχε πάρει και 10s ποινή στη Μαλαισία για επαφή με τον Kimi.

(αν δεν τα θυμάσαι)

είπα οτι ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ Ferrari, δεν είδα την ίδια ευαισθησία.

Κατανοητό τώρα dude;

Άσε τα Ad hominem, και άνοιξε το λεξικό σου, στο γνωστό  "οποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται"

Με μια αναφορά για Leclerc θυμήθηκες όλες τις "αποφάσεις που βοήθησαν την Mercedes" αλλα στο απλό ερώτημα "θα είχες την ίδια σιωπηλή αντίδραση για το αν στη θέση της ferrari ήταν η Mercedes" η απάντηση ήταν "dude,  κάνεις ad hominem, πάρε link γιατι το έψαξα πριν το γράψω".

Για το θέμα που έθεσα, πέρα απο την προσβολή που ένιωσες δεν είχες τίποτα να προσφέρεις, οπότε δεν υπάρχει και λόγος να διαφωνούμε.

Η δική σου άποψη τελικά δεν κατάλαβα ποια είναι που είναι διαφορετική απο τη δική μου; Υπερ του δικαίου, ή κατά της Mercedes. Διαβάζοντας αυτά που γράφεις, εσύ τι θα έβγαζες ως συμπέρασμα;

Και πάλι ξέφυγα, τελευταία ήταν, συνέχισε σόλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, papp0us είπε

Προφανώς σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος μου, δε θα σου απαντήσω, γιατι σου ξαναλέω δεν έχει να κάνει με το θέμα. Σε πείραξε το δηθεν αντικειμενικός, στο οποίο φυσικά δεν σε έκανα tag, και χωρις ουτε καν να σε κάνω παράθεση; Ξαναλέω, με αφορμή τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ αναφορά σε "λάθος αποφάσεις"

  

(αν δεν τα θυμάσαι)

είπα οτι ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ Ferrari, δεν είδα την ίδια ευαισθησία.

Κατανοητό τώρα dude;

Άσε τα Ad hominem, και άνοιξε το λεξικό σου, στο γνωστό  "οποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται"

Με μια αναφορά για Leclerc θυμήθηκες όλες τις "αποφάσεις που βοήθησαν την Mercedes" αλλα στο απλό ερώτημα "θα είχες την ίδια σιωπηλή αντίδραση για το αν στη θέση της ferrari ήταν η Mercedes" η απάντηση ήταν "dude,  κάνεις ad hominem, πάρε link γιατι το έψαξα πριν το γράψω".

Για το θέμα που έθεσα, πέρα απο την προσβολή που ένιωσες δεν είχες τίποτα να προσφέρεις, οπότε δεν υπάρχει και λόγος να διαφωνούμε.

Η δική σου άποψη τελικά δεν κατάλαβα ποια είναι που είναι διαφορετική απο τη δική μου; Υπερ του δικαίου, ή κατά της Mercedes. Διαβάζοντας αυτά που γράφεις, εσύ τι θα έβγαζες ως συμπέρασμα;

Και πάλι ξέφυγα, τελευταία ήταν, συνέχισε σόλο.

Όλα σου τα post περιέχουν μια ασάφεια.. Δε θα απαντήσεις, αλλά τελικά απαντάς χωρίς να απαντάς.

Σου έχω καλύψει τις απορίες σου στα προηγούμενα post.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Οσο για τα 5s του ham το εξηγησα, μεχρι ΠΡΙΝ το Styrian GP και τα πλανα albon perez θεωρουσα δικαιη την ποινη  γιατι πιστευα οτι ο albon δεν θα μπορουσε να παει πιο αριστερα. Μετα το συμβαν με τον perez και αφου ειδα ποσο περιθωριο ειχε την θεωρω υπερβολικη. Ηταν καθαρο racing accident

O Albon ειχε χωρο, του ειχε αφησει πανω απο ενα μονοθεσιο χωρο ο Hamilton, που μαλιστα ηταν με full lock στην αντιθετη κατευθυνση.

Εδω screenshot απο το video οπου φαινεται πως ο Albon ακομα και μετα την επαφη (οπου το αυτοκινητο του μετακινηθηκε πιο περα και πιο κοντα στην γραμμη) ειχε ακομα χωρο μεχρι την γραμμη και ολο το μονοθεσιο του ηταν εντος πιστας. Αρα σιγουρα ο Χαμ(με κλειδωμενο τιμονι προς την αλλη κατευθυνση) δεν τον στριμωξε εκτος πιστας, του ειχε αφησει χωρο ενος μονοθεσιου:
 

image.png.a219fcf79f673d434283a909540aba61.png

 

image.png.b27c2d2aeebe2f76d360f3bbeae07e87.png


(χωρια οτι ειναι αγραφος νομος οτι και το να στριμωχθεις λιγο στα κερμπ ειναι οκ)

Για εμενα ειναι οριακο racing incident, αλλα και ποινη που δοθηκε δεν ειναι ακραιο και ειναι και λιγο αναμενομενο λογω οτι με τον Χαμιλτον ειναι συνηθως αυστηροι οι κριτες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Δηλαδη μου λες οτι αν ενας οδηγος ας τον πουμε 1 πεσει πανω σε εναν αλλο ονοματι 2 με υπαιτιοτητα του 1  και ο 1 πεσει στο τελος του grid δεν θα παρει ποινη;;

Ρε George πως από αυτό 

3 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Tο αντίκτυπο του κάθε περιστατικού λαμβάνεται υπόψην.

Ή μπορέις να ακούσεις τον Ham, αν δε θέλεις τους stewards, όταν ζητά μεγαλύτερες ποινές για τους αντιπάλους λέγοντας ότι του κατέστρεψαν τον αγώνα.

Καταλήγεις στο συμπέρασμα σου;

O 2 είναι το θέμα τι θα πάθει, στο παράδειγμα σου.

Αν δε πάθει τίποτα παίζει να μη δωθεί καν στον 1 ποινή.

Μετά ανάλογα 5, 10, ακόμα και μαύρη σημαία.

Δεν είναι το μονοδικό κριτήριο, αλλά παίζει και αυτό το ρόλο του.

Ελπίζω να κατανόησες τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, haHa είπε

Btw, η Μακλαρεν εφαγε το μεγαλυτερο προστιμο στην ιστορια της Φ1 για την κατασκοπεια που εκανε: $100m, κατι που ειναι πανω απο το φετινο budget των μισων ομαδων.

Δεν πατησε κανενα φρενο ο Γκλοκ: ειχε αρχισε να βρεχει και ο Γκλοκ δεν μπηκε για αλλαγη ελαστικων και κερδισε ετσι 3 θεσεις σε σχεση με αυτους που μπηκαν. Ενας απο αυτους ηταν και ο Χαμιλτον, οποτε γυρναγε υπο βροχη πολυ πιο γρηγορα(ειδικα στο κομματι της πιστας που εβρεχε) απο τον Γκλοκ που ηταν με ελαστικα για στεγνο και ετσι τον περασε.
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=804&graf=3&dr1=12&dr2=22
 

Mε παρομοιο (βασικα ακομα πιο αργο) ρυθμο απο Γκλοκ γυρναγε και ο Trulli με Toyota που δεν ειχε αλλαξει ουτε αυτος σε βροχινα ελαστικα :
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=804&graf=3&dr1=12&dr2=11

Συνολικα, Γκλοκ και Τρουλι κερδισαν θεσεις με την αποφαση να μην αλλαξουν ελαστικα: μπορει να εχασαν 1 θεση στον τελευταιο γυρο που γυρναγαν αισθητα πιο αργα , αλλα ειχαν κερδισει 3  επειδη δεν μπηκαν για ελαστικα.

Οτι ακομα κυκλοφορει σαν φημη οτι και καλα ο Γκλοκ πατησε λαθος φρενο/αφησε επιτηδες τον Χαμιλτον κλπ, δειχνει ποσο διαστρεβλωμενα παρουσιαζονται διαφορα συμβαντα, ειδικα αν αφορουν τον Χαμιλτον.

------------------------------------------------------------------

Δεν αγιοποιουμε. Απλα ισχυει αυτο που ειπε ο φιλος πιο πανω:

Για το πρωτο πρωταθλημα του Χάμιλτον δεν αλλάζω άποψη, αλλά το έγραψα από την αρχή πως είναι θεωρία συνομωσίας, όποτε δεν μπορώ να το βάλω ως επιχείρημα στο τραπέζι. 

Προσωπικά τον θυμάμαι αλλιώς το περιστατικο, αλλά παμε πατακατω. 

Την προηγουμενη χρονιά πως είναι δυνατόν να τιμωρείται η ομάδα αλλά οι οδηγοί της να διατηρούν τους βαθμούς, παρόλο που ήταν οι άμεσα ευνοημενοι;

Τεσπα, δεν έχω όρεξη για τσακωμούς λες και είμαι ξέρω 'γω από το μαρανελο κι εσυ συγχωριανός του Χάμιλτον. Αλλά όχι να βγαίνει και αδικημένος. Και έχει έξι πρωταθλήματα που θα γίνουν εφτα, πιθανον και οχτώ. Πόσα θα είχε δηλαδή αν δεν τον αδικουσαν κιόλας;

και η μερσέντες που τους έχει παρει μονοτερμα τόσα χρόνια κι αυτή κόντρα στο συστημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Για το πρωτο πρωταθλημα του Χάμιλτον δεν αλλάζω άποψη, αλλά το έγραψα από την αρχή πως είναι θεωρία συνομωσίας, όποτε δεν μπορώ να το βάλω ως επιχείρημα στο τραπέζι. 

Προσωπικά τον θυμάμαι αλλιώς το περιστατικο, αλλά παμε πατακατω. 

Δεν εχει νοημα να συζηταμε αν ενω σου παραθετουμε το γυρολογιο, οπου φαινεται ποιοι μπηκαν για ελαστικα και ποιοι οχι και βλεπεις ποσο πιο αργα πηγαιναν αυτοι με τα στεγνα να λες οτι δεν αλλαζεις αποψη.

8 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Αλλά όχι να βγαίνει και αδικημένος. Και έχει έξι πρωταθλήματα που θα γίνουν εφτα, πιθανον και οχτώ. Πόσα θα είχε δηλαδή αν δεν τον αδικουσαν κιόλας;

Κανενας δεν ειπε οτι θα ειχε παραπανω πρωταθληματα, ουτε οτι ειναι αδικημενος. Οποτε το παραπανω 'επιχειρημα' δεν βλεπω πως προεκυψε.

Η συζητηση εδω γινεται γιατι εδω διαβαζουμε οτι ειναι πολυ ευνοημενος κλπ, παρολο που οι αντιπαλοι του παιζουν συγκροουμενα και που και που την γλυτωνουν.

Οπως ειπα: οτι ακομα κυκλοφορει σαν φημη οτι και καλα ο Γκλοκ πατησε λαθος φρενο/αφησε επιτηδες τον Χαμιλτον κλπ, δειχνει ποσο διαστρεβλωμενα παρουσιαζονται διαφορα συμβαντα, ειδικα αν αφορουν τον Χαμιλτον.

8 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

και η μερσέντες που τους έχει παρει μονοτερμα τόσα χρόνια κι αυτή κόντρα στο συστημα. 

Η συζητηση εδω γινεται γιατι εδω διαβαζουμε οτι η Μερσεντες ειναι πολυ ευνοημενη κλπ, παρολο που ενω οι αντιπαλοι εκαναν οτι πιο χοντρο εχει γινει εδω και 10 χρονια, στο παρον νημα εχουμε σιγη ιχθυος για το θεμα και συνεχιζουν να μιλανε για ευνοια της Μερσεντες.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, haHa είπε

O Leclerc ειναι ταχυτατος και σε ενα καλο μονοθεσιο θα χτυπησει το πρωταθλημα. Το θεμα ειναι αν θα μπορεσει να κανει το κατι παραπανω, δηλαδη να κυνηγαει πρωταθληματα με αισθητα 

Πέρυσι έστω και παράνομα είχε το ταχύτερο και με μεγάλη διαφορά μονοθέσιο και τι έκανε;;;

Απλά αναλώθηκε με το Φέτελ  το ποιος θα έχει την πρωτοκαθεδρεία  στην ομάδα και στο τέλος είδαν την πλάτη του σοβαρού Χάμιλτον για άλλη μια φορά. Είμαι από τους φαν της Φεράρι αλλά βλέποντας την περσινή παρανομία και το φετεινό κατάντημα αναρωτιέμαι πότε θα σταματήσει ο κατήφορος.

Και ένα τελευταίο για κάποιους που λένε για το Ham. Και ο Μπότας τα τελευταία χρόνια έχει το καλύτερο μονοθέσιο αλλά για να βγεις πρωταθλητής δεν φτάνει μόνο αυτό.Θέλει και άλλα προσόντα που δεν τα έχει.

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papoys1 είπε

Πέρυσι έστω και παράνομα είχε το ταχύτερο και με μεγάλη διαφορά μονοθέσιο και τι έκανε;;;

Απλά αναλώθηκε με το Φέτελ  το ποιος θα έχει την πρωτοκαθεδρεία  στην ομάδα και στο τέλος είδαν την πλάτη του σοβαρού Χάμιλτον για άλλη μια φορά. Είμαι από τους φαν της Φεράρι αλλά βλέποντας την περσινή παρανομία και το φετεινό κατάντημα αναρωτιέμαι πότε θα σταματήσει ο κατήφορος.

Πιο χαρακτηριστικο ειναι οτι ο Λεκλερκ περυσι ειχε αισθητα καλυτερο μονοθεσιο απο τον Φερσταππεν αλλα τερματισε πισω απο αυτον.

Αλλα ηταν ουσιαστικα μολις η 2η χρονια του στην Φ1 και εδειξε τουλαχιστον ταχυτατος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Πέρυσι έστω και παράνομα είχε το ταχύτερο και με μεγάλη διαφορά μονοθέσιο και τι έκανε;;;

Απλά αναλώθηκε με το Φέτελ  το ποιος θα έχει την πρωτοκαθεδρεία  στην ομάδα και στο τέλος είδαν την πλάτη του σοβαρού Χάμιλτον για άλλη μια φορά. Είμαι από τους φαν της Φεράρι αλλά βλέποντας την περσινή παρανομία και το φετεινό κατάντημα αναρωτιέμαι πότε θα σταματήσει ο κατήφορος.

Και ένα τελευταίο για κάποιους που λένε για το Ham. Και ο Μπότας τα τελευταία χρόνια έχει το καλύτερο μονοθέσιο αλλά για να βγεις πρωταθλητής δεν φτάνει μόνο αυτό.Θέλει και άλλα προσόντα που δεν τα έχει.

Έχεις λάθος εικόνα, συνεπώς λες και ανακρίβειες. Καταρχήν από πού το συμπέρασμα ότι είχε ταχύτερο και μεγάλη διαφορά μονοθέσιο?? Να σού θυμίσω ότι μέχρι και Καναδά δεν υπήρχε καθόλου ανταγωνισμό, με την Mercedes να κάνει το 1-2 σε κάθε GP. Τώρα, για να συνεχίσει η κουβέντα ας δεχτούμε ότι το PU Ferrari ήταν παράνομη. Αυτό έχει ξεκινήσει από το GP Αυστρία. Από εκεί και πέρα θυμάσαι τι έκανε ο leclerc?? Κέρδισε Spa, Monza,. Στην Singapore δεν κέρδισε επειδή ευνοούσαν ξεκάθαρα τον vettel. Το μόνο GP που έκανε λάθος ο leclerc ήταν αυτό της Germany (σε βροχή, και βγήκε ακριβώς όπως και ο Hamilton στην ίδια στροφή με τον ίδιο τρόπο). Λογικά θα έπρεπε να είχε κερδίσει και στην Russia αλλά εκεί ισχύει αυτό που λες. Αναλώθηκε με τον vettel. Σού θυμίζω ότι δεν ήταν δική του επιλογή όμως. Στην Αμερική το πάρτι με την PU τελείωσε.

26 λεπτά πριν, haHa είπε

ο Λεκλερκ περυσι ειχε αισθητα καλυτερο μονοθεσιο απο τον Φερσταππεν αλλα τερματισε πισω απο αυτον.
 

Θα συμφωνήσω ότι είχε καλύτερο μονοθεσιο. Ότι τελείωσε πίσω από τον max, όπως καλά ξέρεις, δεν σημάνει απόλυτος τίποτα. Καταρχήν ο max ξεκίνησε από το πρώτο GP σαν πρώτος οδηγός, ο leclerc όχι. Μην ξεχνάμε Bahrein (χάλασε το μονοθεσιο), Singapore, επιλογή Ferrari να δώσει την νίκη στο vettel, Monaco, η Ferrari τον αφήνει έξω από Q2..αυτά τα πιο ξεκάθαρα. GP στα οποία έχασε πολύτιμους βαθμούς χωρίς να φταίει καθόλου.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την άνεση του καναπέ μου, χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις και απλά ως θεατής, θεωρώ ότι ούτε ο Φερστάπεν ούτε ο Λεκλέρκ έχουν δείξει -οδηγικά- κάτι το ιδιαίτερο μέχρι στιγμής, που να δικαιολογεί  το τζέρτζελο που γίνεται. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, alphay είπε

Από την άνεση του καναπέ μου, χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις και απλά ως θεατής, θεωρώ ότι ούτε ο Φερστάπεν ούτε ο Λεκλέρκ έχουν δείξει -οδηγικά- κάτι το ιδιαίτερο μέχρι στιγμής, που να δικαιολογεί  το τζέρτζελο που γίνεται. 

Ειδικά ο πολυδιαφημισμένος Ολλανδός εκ του αποτελέσματος γιατί αυτά μετράνε έχει κάνει μία τρύπα στο νερό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...