Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

To ότι επιτέλους δίνονται ποινές και στον Ham για παραβάσεις που έχει κάνει δεν αναιρεί το γεγονός ότι δεν αγγιζόταν για χρόνια.

Α o Kimi έχει διαφορετική αντιμετώπιση επειδή είναι καθαρός.. O Kimi λοιπόν είχε πάρει 10s  στο Sylverstone το 2018 για εμπλοκή με τον Ham (χωρίς τη καταστροφή του  Ham - έπεσε τελευταίος αλλά συνέχισε κάνοντας ταχύτερους γύρους). Ο Kimi είναι καθαρός, δεν έχει διαφορετική αντιμέτωπιση όμως. Και δεν πρέπει να έχει.

 Ο Ham 2 φορές έχει καταστρέψει τον Albon και έχει πάρει 5s.  

Racing incidents με τον Rosberg δεν ήταν. Απλά η αντιμετώπιση είναι έκανε αυτό (caused a collision) αλλά ( δικαιολογία/ελαφρυντικά) ενώ στον ανταγωνισμό πάει έκανε αυτό-->ποινή.

O Ham έχει γλυτώσει ποινή επειδή το παραδέχτηκε (Γερμανία 2018)!!

Ο Vettel πήρε τη μεγαλύτερη inrace ποινή στο Baku και γενικά τσιμπά τις ποινές του.

Τι κόλλημα είναι αυτό με τον Vettel...  :P

O Ham για χρόνια ήταν στο απόλυτο απυρόβλητο. Τουλάχιστον αυτό έχει βελτιωθεί.

Μη μπαίνουμε σε φαύλους και χιλιοειπωμένους κύκλους.

Φιλε το οτι μετα απο τοσα χρονια που βλεπεις f1 δεν εχεις καταλαβει πως δινονται οι ποινες θα επρεπε να σε προβληματιζει. Δεν εχει σημασια που κατεληξε ο ενας και ο αλλος οδηγος αλλα οι συνθηκες της συγκρουσης.

 

Οσο για την καραμελα που εσυ αναμασας για τα 5s του ham για τη συγκρουση με τον albon αν δεις στον τελευταιο αγωνα ποσο ακρη ηταν ο albon με τον perez σε σχεση με τον ham θα καταλαβεις πως ακομα και τα 5s ηταν υπερβολη οπως το καταλαβα εγω αν και θεωρουσα πως ηταν δικαια

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,8k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αν και μεγάλος φαν του εκλερκ το βρηκα αστείο

Μποττας κερδισμένος της ημέρας..μείωσε κατά 3 βαθμούς τη διαφορά από τον Χαμ. Κατ' εμέ αδικείται που δεν είναι driver of the day.

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Αυτα που ειδες μαλλον μονο εσυ τα ειδες! Ξεχνας οτι θα κερδιζε ο Λεκλερκ σε εναν απο τους πρωτους αγωνες αλλα επαθε μηχανικη ζημια και τερματισε πισω.

Ξεχνας οτι κανα 2 φορες με τραγικες στρατηγικες (=team orders) εκανε πισω για να περασει ο Σεμπ και επειδη στο τελος ξυριζουν τον γαμπρο, ολοι ειδαμε ποσους ποντους μαζεψε ο ενας και ποσους ο αλλος.

Τα περι ψυχολογιας του Σεμπ, καλα τα λες, αλλα ειναι  μερος του ταλεντου το πόσο αντεχεις ή επηραζεσαι.

Το οδηγικο σου ταλεντο το αποδεικνυεις ΠΡΩΤΑ στην ενδοεταιρικη μαχη με τον teammate σου. Εκει λοιπον αποδεικνυεις αν εισαι οντως εξαιρετικος οδηγος ή απλα εχεις καλο αμαξι.

Έχουμε διαφορετική οπτική γωνία. Τα bold σου δείχνουν ότι δεν συμβαδίζουμε, δηλαδή εσύ κρίνεις το οδηγικό ταλέντο και την αξία του οδηγού από τους πόντους που μάζεψε κάτι που εμενα δεν με βρίσκει σύμφωνο. 

Ως αναφορά τα περι ψυχολογίας έχεις δίκιο στα λεγόμενα σου, όμως σίγουρα ξέρεις ότι η ψυχολογία παίζει τεράστιο ρόλο σε έναν αθλητη.

Απ εκει και πέρα τι να αποδείξεις στην ενδοεταιρική σου μάχη, όταν η ομάδα σου έχει πει ότι σε έχει ξεγραμμένο; Οταν δεν σε υποστηρίζει; Δεν βλέπω λόγο να το συζητάμε και να κουράζουμε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
43 λεπτά πριν, haHa είπε

Καθε αλλο.  Αλλωστε εσυ εισαι που στο παρελθον κατεφευγες σε προσωπικους χαρακτηρισμους και σβηνοντουσαν τα μηνυματα, αλλα δεν εγινε τιποτα, οπως μπορει ο καθενας.

Συζητηση κανουμε και συζηταμε πχ για το πως βλεπει ο καθενας διαφορες αποφασεις της FIA. Εσυ πχ δεν θελεις καθολου να αναφερθεις(για προφανεις λογους) στην μυστικη συμφωνια Φια/Φερραρι και τις κυρωσεις, παρολο που περυσι εγραφες για την κακια Φια που θελει να ελεγξει τον κινητηρα της Φερραρι ή λιγο πιο παλια εγραψες για ''limited illegality' για τις καθολα νομιμες ζαντες της Mercedes.
Ή για το οριακο racing incident στον προηγουμενο αγωνα μεταξυ Albon/Ham που τελικως δωθηκε μαλλον αυστηρη ποινη στον Χαμ(εχουμε δει παρομοια περιστατικα χωρις ποινη), εσυ θεωρεις οτι ηταν λιγη.

Σε αυτα εισαι μονος.

Ποια ειναι η μυστικη συμφωνια ΦΙΑ-Φερραρι;

2 λεπτά πριν, topaz είπε

Έχουμε διαφορετική οπτική γωνία. Τα bold σου δείχνουν ότι δεν συμβαδίζουμε, δηλαδή εσύ κρίνεις το οδηγικό ταλέντο και την αξία του οδηγού από τους πόντους που μάζεψε κάτι που εμενα δεν με βρίσκει σύμφωνο. 

Ως αναφορά τα περι ψυχολογίας έχεις δίκιο στα λεγόμενα σου, όμως σίγουρα ξέρεις ότι η ψυχολογία παίζει τεράστιο ρόλο σε έναν αθλητη.

Απ εκει και πέρα τι να αποδείξεις στην ενδοεταιρική σου μάχη, όταν η ομάδα σου έχει πει ότι σε έχει ξεγραμμένο; Οταν δεν σε υποστηρίζει; Δεν βλέπω λόγο να το συζητάμε και να κουράζουμε.

Δεν ηταν καθολου ξεγραμμενος ο Φετελ. Κατεληξε ξεγραμμενος λογω αποδοσης. Ξεκαθαρα πρωτο ονομα ηταν περσι και τουλαχιστον δυο φορες χαλασαν τον αγωνα του Λεκλερκ για να "ευνοηθει" ο Φετελ ως πρωτος οδηγος.

Ε καποια στιγμη σταματησαν να το κανουν, διοτι ηταν και γελοιο απο ενα σημειο και μετα να φρεναρεις τον γρηγοροτερο απο τους δυο σου οδηγους.

Δεν ειμαι εναντια στις εντολες απο την ομαδα, αλλα θα πρεπει και ο ευνοημενος απο τις εντολες, να ειναι ταχυτερος γενικα, οπως ηταν ο Σουμαχερ απο το Μπαρικελο ή οπως ηταν και ειναι ο Χαμιλτον απο τους Κοβαλαινεν και Μποτας αντιστοιχα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Ποια ειναι η μυστικη συμφωνια ΦΙΑ-Φερραρι;

FIA: Ferrari blocked release of full engine case details

F1 teams threaten court action over Ferrari's secret engine deal with FIA

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ για τους δήθεν ανεξάρτητους, που έχουν μόνο αγάπη για το άθλημα, και θλίβονται για την ευνοϊκή μεταχείριση της Mercedes και του κοτσιδάκια, να πω μόνο ότι , αν για οποιοδήποτε λόγο, στην θέση της Ferrari που θάφτηκε τέτοιο θέμα με τον κινητήρα της χωρίς να ανοίξει μύτη, ήταν η Mercedes, τώρα θα είχαμε καμμένα μαγαζιά στο σύνταγμα.

Για το Verstappen Vs Leclerc εγώ νομίζω οτι αν μου λέγανε ποιον θες στην ομάδα σου, θα διάλεγα τον φερστάπεν. Είναι κωλοπαιδαράς, στην αρχή ήταν τρεις φορές χειρότερος από το Leclerc σε θέματα προσοχής, ηρεμίας, καθαρού μυαλού κτλ, αλλα το πρώτο στη Formula 1 είναι η ταχύτητα  και η σταθερότητα, και ο Verstappen αυτή τη στιγμή ειναι ένα επίπεδο πάνω και στα 2.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
42 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Φιλε το οτι μετα απο τοσα χρονια που βλεπεις f1 δεν εχεις καταλαβει πως δινονται οι ποινες θα επρεπε να σε προβληματιζει. Δεν εχει σημασια που κατεληξε ο ενας και ο αλλος οδηγος αλλα οι συνθηκες της συγκρουσης.

Οσο για την καραμελα που εσυ αναμασας για τα 5s του ham για τη συγκρουση με τον albon αν δεις στον τελευταιο αγωνα ποσο ακρη ηταν ο albon με τον perez σε σχεση με τον ham θα καταλαβεις πως ακομα και τα 5s ηταν υπερβολη οπως το καταλαβα εγω αν και θεωρουσα πως ηταν δικαια

Tο αντίκτυπο του κάθε περιστατικού λαμβάνεται υπόψην. Το γράφουν στα stewards reports.

Ή μπορέις να ακούσεις τον Ham, αν δε θέλεις τους stewards, όταν ζητά μεγαλύτερες ποινές για τους αντιπάλους λέγοντας ότι του κατέστρεψαν τον αγώνα. πχ Sylverstone με Kimi.

Μετά τα λες μπερδεμένα. Τελικά τη ποινή τη θεωρείς υπερβολική ή δίκαια;

Αλλά ναι επειδή με προβληματίζει και δε θέλω να πιστεύω ότι μπορεί να υπάρχουν μεροληψίες εξήγησε μου πως (δεν) δίνονται οι ποινές στα περιστατικά που ανέφερα για παράδειγμα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εγώ για τους δήθεν ανεξάρτητους, που έχουν μόνο αγάπη για το άθλημα, και θλίβονται για την ευνοϊκή μεταχείριση της Mercedes και του κοτσιδάκια, να πω μόνο ότι , αν για οποιοδήποτε λόγο, στην θέση της Ferrari που θάφτηκε τέτοιο θέμα με τον κινητήρα της χωρίς να ανοίξει μύτη, ήταν η Mercedes, τώρα θα είχαμε καμένα μαγαζιά στο σύνταγμα.

Και δεν θαφτηκε μονο απο την Φερραρι/Φια, θαφτηκε και εδω(πχ για αυτο και ο φιλος Brazhlias πιο πανω δεν το ηξερε) και οι δηθεν ανεξαρτητοι που μιλανε και καλα για ευνοικη μεταχειριση Μερσεντες και κοτσιδακια, δεν εχουν αναφερει τιποτα για την μυστικη συμφωνια για προφανεις λογους!

Περυσι βεβαια  για το ιδιο θεμα ελεγαν οτι η ΦΙΑ κανει χατηρια στην Μερσεντες απλα και μονο επειδη αρχισε να εξεταζει τον κινητηρα της Φερραρι. Φετος, σιγη ιχθυος για αυτο το θεμα.
Ή ειχαν αναγει σε μειζων θεμα τις ζαντες τις Μερσεντες (που ηταν νομιμες) και ελεγαν τα δικα τους περι limited illegality.

Συζηταμε για τον κοτσιδακια οτι επρεπε να φαει ακομα μεγαλυτερη ποινη με τον Albon στην Αυστρια, παρολο που του ειχε αφησει χωρο και ειχε το τιμονι του full lock απο την αντιθετη κατευθυνση, αλλα οταν περυσι ο Vettel σε ΕΥΘΕΙΑ ΕΣΤΡΙΨΕ πανω στον Leclerc δεν πηρε καν ποινη, δεν ειδα τετοιο παθος για ποινες.
 

----------------------
Οπως σωστα ειπες "αν για οποιοδήποτε λόγο, στην θέση της Ferrari που θάφτηκε τέτοιο θέμα με τον κινητήρα της χωρίς να ανοίξει μύτη, ήταν η Mercedes, τώρα θα είχαμε καμένα μαγαζιά στο σύνταγμα."

Δεν εχει γινει κατι τοσο χοντρο εδω και 10+ χρονια στην F1, αλλα εδω σιγη ιχθυος για αυτο το θεμα και η μπαλα στην εξεδρα.

 

Δυο μετρα και δυο σταθμα.

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εγώ για τους δήθεν ανεξάρτητους, που έχουν μόνο αγάπη για το άθλημα, και θλίβονται για την ευνοϊκή μεταχείριση της Mercedes και του κοτσιδάκια, να πω μόνο ότι , αν για οποιοδήποτε λόγο, στην θέση της Ferrari που θάφτηκε τέτοιο θέμα με τον κινητήρα της χωρίς να ανοίξει μύτη, ήταν η Mercedes, τώρα θα είχαμε καμένα μαγαζιά στο σύνταγμα.

Για το Verstappen Vs Leclerc εγώ νομίζω οτι αν μου λέγανε ποιον θες στην ομάδα σου, θα διάλεγα τον φερστάπεν. Είναι κωλοπαιδαράς, στην αρχή ήταν τρείς φορές χειρότερος απο το Leclerc σε θέματα προσοχής, ηρεμίας, καθαρού μυαλού κτλ, αλλα το πρώτο στη Formula 1 είναι η ταχύτητα  και η σταθερότητα, και ο Verstappen αυτή τη στιγμή ειναι ένα επίπεδο πάνω και στα 2.

Αν θέλεις κάνε τους και tag να καταλαβαίνουν.  :)

Όπως πχ. με όλα τα θαυμαστά πράγματα που εμφανίζει η Merc κάθε τρεις και λίγο. Καθαρίζει, τα εξαφανίζει ή βγαίνουν νόμιμα για φέτος αλλά παράνομα του χρόνου, μη τυχόν και αναπτύξει και ο ανταγωνισμός κάτι;

Meanwhile καθρεφτάκια πχ βγαίνουν παράνομα άμεσα.

Αν το θες έτσι να δούμε και τους δήθεν ανεξάρτητους, που έχουν μόνο αγάπη για το άθλημα, και θλίβονται  γουστάρουν την ευνοϊκή μεταχείριση της Mercedes και του κοτσιδάκια.  :)

Ευχαριστώ για το βάπτισμα btw! Πλάκα έχει, να ενημερώσω χάρην της κουβέντας ότι οδηγούς ακολουθώ πρωτίστως, αλλά ας πάμε με ad hominem, γιατί όχι;..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
48 λεπτά πριν, haHa είπε

Καλα μην αγιοποιουμε και δαιμονοποιουμε ομως. Εκτος αν το κανουμε καφενειο των φιλαθλων εδω περα, οποτε σορυ για την ενοχληση. Ολοι στο ιδιο καζανι βραζουν, αλλες φορες εχει μια αβαντα ο ενας, αλλες ο αλλος.

 Θυμαμαι καποια παρανομια της ΜακΛαρεν-Μερσεντες στο τελευταιο πρωταθλημα της Φερραρι που πηρε ο Ραικονεν τελικα, που ενω υπηρχε κατι παρατυπο στα μονοθεσια της ΜακΛαρεν ο Χαμιλτον  συνεχισε να διεκδικει το πρωταθλημα κανονικα.

Δεν παω στις θεωριες συνωμοσιας για το πρωτο πρωταθλημα του Χαμιλτον που στην τελευταια στροφη πατησε λαθος φρενο ο Γκλοκ.

Γενικα αδικημενο δεν τον λες τον Χαμιλτον, ουτε πως εξαντλουν και την αυστηροτητα τους πανω του.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

 Θυμαμαι καποια παρανομια της ΜακΛαρεν-Μερσεντες στο τελευταιο πρωταθλημα της Φερραρι που πηρε ο Ραικονεν τελικα, που ενω υπηρχε κατι παρατυπο στα μονοθεσια της ΜακΛαρεν ο Χαμιλτον  συνεχισε να διεκδικει το πρωταθλημα κανονικα.

Btw, η Μακλαρεν εφαγε το μεγαλυτερο προστιμο στην ιστορια της Φ1 για την κατασκοπεια που εκανε: $100m, κατι που ειναι πανω απο το φετινο budget των μισων ομαδων.

18 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Δεν παω στις θεωριες συνωμοσιας για το πρωτο πρωταθλημα του Χαμιλτον που στην τελευταια στροφη πατησε λαθος φρενο ο Γκλοκ.

Γενικα αδικημενο δεν τον λες τον Χαμιλτον, ουτε πως εξαντλουν και την αυστηροτητα τους πανω του.

Δεν πατησε κανενα φρενο ο Γκλοκ: ειχε αρχισε να βρεχει και ο Γκλοκ δεν μπηκε για αλλαγη ελαστικων και κερδισε ετσι 3 θεσεις σε σχεση με αυτους που μπηκαν. Ενας απο αυτους ηταν και ο Χαμιλτον, οποτε γυρναγε υπο βροχη πολυ πιο γρηγορα(ειδικα στο κομματι της πιστας που εβρεχε) απο τον Γκλοκ που ηταν με ελαστικα για στεγνο και ετσι τον περασε.
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=804&graf=3&dr1=12&dr2=22
 

Mε παρομοιο (βασικα ακομα πιο αργο) ρυθμο απο Γκλοκ γυρναγε και ο Trulli με Toyota που δεν ειχε αλλαξει ουτε αυτος σε βροχινα ελαστικα :
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=804&graf=3&dr1=12&dr2=11

Συνολικα, Γκλοκ και Τρουλι κερδισαν θεσεις με την αποφαση να μην αλλαξουν ελαστικα: μπορει να εχασαν 1 θεση στον τελευταιο γυρο που γυρναγαν αισθητα πιο αργα , αλλα ειχαν κερδισει 3  επειδη δεν μπηκαν για ελαστικα.

Οτι ακομα κυκλοφορει σαν φημη οτι και καλα ο Γκλοκ πατησε λαθος φρενο/αφησε επιτηδες τον Χαμιλτον κλπ, δειχνει ποσο διαστρεβλωμενα παρουσιαζονται διαφορα συμβαντα, ειδικα αν αφορουν τον Χαμιλτον.

------------------------------------------------------------------

18 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Καλα μην αγιοποιουμε και δαιμονοποιουμε ομως. Εκτος αν το κανουμε καφενειο των φιλαθλων εδω περα, οποτε σορυ για την ενοχληση. Ολοι στο ιδιο καζανι βραζουν, αλλες φορες εχει μια αβαντα ο ενας, αλλες ο αλλος.

Δεν αγιοποιουμε. Απλα ισχυει αυτο που ειπε ο φιλος πιο πανω:

58 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εγώ για τους δήθεν ανεξάρτητους, που έχουν μόνο αγάπη για το άθλημα, και θλίβονται για την ευνοϊκή μεταχείριση της Mercedes και του κοτσιδάκια, να πω μόνο ότι , αν για οποιοδήποτε λόγο, στην θέση της Ferrari που θάφτηκε τέτοιο θέμα με τον κινητήρα της χωρίς να ανοίξει μύτη, ήταν η Mercedes, τώρα θα είχαμε καμμένα μαγαζιά στο σύνταγμα.

 

Επεξ/σία από haHa
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
34 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Αν θέλεις κάνε τους και tag να καταλαβαίνουν.  :)

Όπως πχ. με όλα τα θαυμαστά πράγματα που εμφανίζει η Merc κάθε τρεις και λίγο. Καθαρίζει, τα εξαφανίζει ή βγαίνουν νόμιμα για φέτος αλλά παράνομα του χρόνου, μη τυχόν και αναπτύξει και ο ανταγωνισμός κάτι;

Meanwhile καθρεφτάκια πχ βγαίνουν παράνομα άμεσα.

Αν το θες έτσι να δούμε και τους δήθεν ανεξάρτητους, που έχουν μόνο αγάπη για το άθλημα, και θλίβονται  γουστάρουν την ευνοϊκή μεταχείριση της Mercedes και του κοτσιδάκια.  :)

Ευχαριστώ για το βάπτισμα btw! Πλάκα έχει, να ενημερώσω χάρην της κουβέντας ότι οδηγούς ακολουθώ πρωτίστως, αλλά ας πάμε με ad hominem, γιατί όχι;..

Δε χρειάζεται να κάνω tag κανένα, γιατι προφανώς δεν το λέω προσωπικά σε εσένα, όπως φαντάζεσαι. Το λέω με ΑΦΟΡΜΗ εσένα. Τα νόμιμα για φέτος παράνομα του χρόνου, είναι απλά θέμα αλλαγής κανονισμών. Αν δεν άλλαζαν οι κανονισμοί, είναι και θα ηταν καθόλα νόμιμο. Εγώ πιθανολογώ πως η ανάγνωση των νέων κανονισμών, έφερε την ιδέα στη Mercedes, και προφανώς το θεώρησαν αρκετά μεγάλο αβαντάζ για να το εφαρμόσουν έστω και για μία σεζόν. Μετά από συνεννόηση με την FIA, και όχι με παγαποντιές, που μετά καλύφθηκαν "γιατί αυτό ήταν το καλύτερο για την εικόνα του σπορ".

Ήταν παράνομο το σύστημα με βάση τους τωρινούς κανονισμούς; ΟΧΙ. Τέλος, τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση. Αν έχεις απόδειξη ότι ήταν παράνομο και κάνουν τα στραβά μάτια, είμαι στη διάθεση σου να το συζητήσουμε.

Ο καθένας βλέπει F1 για δικούς του λόγους, εγώ το βλέπω λόγο συμπάθειας στη μακλάρεν, είτε όταν την οδηγούσε ο Χαμιλτον, είτε o Vandoorne. Εσύ το βλέπεις για αγαπημένους οδηγούς, άλλος θα το βλέπει για την τεχνολογία των αυτοκινήτων. Δεν έχει σημασία.

Εγώ ξέρω οτι εξ΄'αρχης λέω οτι όταν βγάζουν μια απόφαση, που σε εσάς φαίνεται εξωφρενική, άδικη , στημένη κτλ, δίνουν δικαιολόγηση, η οποία ΚΑΙ ΠΑΛΙ απορρίπτεται, "επειδή  ο αγωνοδίκης είναι περιπτεράς." Τώρα που αφορά τη φερράρι μια ποινή για κάτι αρκετά σοβαρό ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ, δεν γράψατε δεύτερη πρόταση.

Εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι οι αγωνοδίκες, έχουν δίκιο, που δεν την τιμώρησαν, παρόλο που μια εξήγηση θα την ήθελα. Οι υπόλοιποι που ήταν στα κάγκελα σε κάθε ποινή, γιατί δεν αντιδρούν τώρα;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
38 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δε χρειάζεται να κάνω tag κανένα, γιατι προφανώς δεν το λέω προσωπικά σε εσένα, όπως φαντάζεσαι. Το λέω με ΑΦΟΡΜΗ εσένα. Τα νόμιμα για φέτος παράνομα του χρόνου, είναι απλά θέμα αλλαγής κανονισμών. Αν δεν άλλαζαν οι κανονισμοί, είναι και θα ηταν καθόλα νόμιμο. Εγώ πιθανολογώ πως η ανάγνωση των νέων κανονισμών, έφερε την ιδέα στη Mercedes, και προφανώς το θεώρησαν αρκετά μεγάλο αβαντάζ για να το εφαρμόσουν έστω και για μία σεζόν. Μετά από συνεννόηση με την FIA, και όχι με παγαποντιές, που μετά καλύφθηκαν "γιατί αυτό ήταν το καλύτερο για την εικόνα του σπορ".

Ήταν παράνομο το σύστημα με βάση τους τωρινούς κανονισμούς; ΟΧΙ. Τέλος, τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση. Αν έχεις απόδειξη ότι ήταν παράνομο και κάνουν τα στραβά μάτια, είμαι στη διάθεση σου να το συζητήσουμε.

Ο καθένας βλέπει F1 για δικούς του λόγους, εγώ το βλέπω λόγο συμπάθειας στη μακλάρεν, είτε όταν την οδηγούσε ο Χαμιλτον, είτε o Vandoorne. Εσύ το βλέπεις για αγαπημένους οδηγούς, άλλος θα το βλέπει για την τεχνολογία των αυτοκινήτων. Δεν έχει σημασία.

Εγώ ξέρω οτι εξ΄'αρχης λέω οτι όταν βγάζουν μια απόφαση, που σε εσάς φαίνεται εξωφρενική, άδικη , στημένη κτλ, δίνουν δικαιολόγηση, η οποία ΚΑΙ ΠΑΛΙ απορρίπτεται, "επειδή  ο αγωνοδίκης είναι περιπτεράς." Τώρα που αφορά τη φερράρι μια ποινή για κάτι αρκετά σοβαρό ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ, δεν γράψατε δεύτερη πρόταση.

Εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι οι αγωνοδίκες, έχουν δίκιο, που δεν την τιμώρησαν, παρόλο που μια εξήγηση θα την ήθελα. Οι υπόλοιποι που ήταν στα κάγκελα σε κάθε ποινή, γιατί δεν αντιδρούν τώρα;

Άρα στα λόγια μου έρχεσαι. Ας έχουμε την ευεξία να κάνουμε tag έστω με τη προσθήκη και λοιποί.  :)

Για πάμε:

To DAS εμφανίστηκε στις χειμερινές δοκιμές και κατέστη παράνομο για του χρόνου μετά από αυτές.

Επόμενο: Πάλι κρυφτούλι πας να παίξεις. Πρώτα κάνεις ad hominem και μετά λες δεν έχει σημασία. Μόνο που έχει σύμφωνα με τα υπόλοιπα λεγόμενα σου.

Για άλλη μια φορά ακριβώς η αιτιολόγηση κατ’εξακολούθηση είναι το πρόβλημα. “Φέτος οκ, του χρόνου όχι. Το παραδέχτηκε, έχει αυτό το ελαφρυντικό” κ.α.

Εμένα ας πούμε μου τσιγκλάνε την αίσθηση περί δικαίου και είναι ο λόγος που δεν ασχολούμαι πχ με άλλα σπορ.

Όταν λέμε ότι κάτι είναι άδικο βγάζετε σπυριά κάποιοι εδώ μέσα και πάτε τη κουβέντα σε “είσαι Ferrari και αυτό”. (Δε το λέω σε σένα. Το λέω με αφορμή εσένα..) Αυτό δε ταιριάζει σε forum αλλά σε γκρουπάκι του fb.

Καταρχήν να πω ότι η Merc μονοπωλεί τα πρωταθλήματα (καλώς γιατί είναι η καλύτερη) με αρκετές όμως ευνοϊκές αποφάσεις για περιστατικά αλλά και μέρη που εμφανίζει και εξαφανίζει ταχυδακτυλουργικά.

‘Αμα μιλάμε γι’αυτά κοκκινίζουμε όμως (και έτσι και αλλιώς)..

Έστω πάμε στα κόκκινα, γιατί υπάρχουν ασημί ευαισθησίες.

Η εξέταση των κινητήρων δεν είναι θέμα των αγωνοδικών αλλά κλιμακίου της FIA. Να πω τι;

Για τις φήμες; Τέσπα προφανώς και καταδικάζω τις παρανομίες. Αυτό κάνω γενικά.

Τελικά τι πιστεύεις καλώς έγινε γιατί πιο πάνω λες για κουκούλωμα για το καλό του σπορ.

Κάτι που φαίνεται να έχει γίνει για την Merc μερικές φορές και ίσως είναι ακριβώς το αντίβαρο για το πως χειρίστηκαν το θέμα με τους κινητήρες της Ferrari.

Θα μάθουμε πιο πολλά, αργά ή γρήγορα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Edit

Ή μάλλον, όχι, κακώς τα έγραψα όλα αυτά, βγαίνω εντελώς εκτός θέματος, Ας μείνουμε στο ότι διαφωνούμε εντελώς, δε φταίει το θέμα σε τίποτα.

Επεξ/σία από papp0us
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, topaz είπε

Έχουμε διαφορετική οπτική γωνία. Τα bold σου δείχνουν ότι δεν συμβαδίζουμε, δηλαδή εσύ κρίνεις το οδηγικό ταλέντο και την αξία του οδηγού από τους πόντους που μάζεψε κάτι που εμενα δεν με βρίσκει σύμφωνο. 

Ως αναφορά τα περι ψυχολογίας έχεις δίκιο στα λεγόμενα σου, όμως σίγουρα ξέρεις ότι η ψυχολογία παίζει τεράστιο ρόλο σε έναν αθλητη.

Απ εκει και πέρα τι να αποδείξεις στην ενδοεταιρική σου μάχη, όταν η ομάδα σου έχει πει ότι σε έχει ξεγραμμένο; Οταν δεν σε υποστηρίζει; Δεν βλέπω λόγο να το συζητάμε και να κουράζουμε.

Φυσικα και δεν λενε οι αριθμοι (ποντοι) παντα την αληθεια.

Συνδυασε τους παραπανω ποντους του Λεκλερκ ομως με το γεγονος οτι ειναι rookie, δεν υποστηριχθηκε απο την ομαδα σαν νο1 και θα δεις οτι εν προκειμενω οι αριθμοι λενε την αληθεια.

Οταν το αμαξι ειναι καλο και κερδιζουμε ολοι εχουμε καλη ψυχολογια.

Οταν το αμαξι δεν ειναι καλο, εχουμε μερικες ατυχιες και τρωμε ξυλο και απο τον πιτσιρικα, τοτε φαινεται ποιος εχει δυνατο Mentality και ποιος οχι. 

3 ώρες πριν, haHa είπε

Απαραδεκτο φιασκο FIA - FERRARI, δεν ειναι η πρωτη φορα που η FIA ευνοει τη Φερραρι, ολοι θυμομαστε τους κινητηρες βηρυλλιου της mercedes που θα φορουσαν οι mclaren αλλα απαγορευτηκαν ταχα για οικολογικους λογους γιατι θα επεφτε φαπα για αλλη μια χρονια στη Ferrari. 2η φορά που το καταδικαζω.

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Απαραδεκτο φιασκο FIA - FERRARI, δεν ειναι η πρωτη φορα που η FIA ευνοει τη Φερραρι, ολοι θυμομαστε τους κινητηρες βηρυλλιου της mercedes που θα φορουσαν οι mclaren αλλα απαγορευτηκαν ταχα για οικολογικους λογους γιατι θα επεφτε φαπα για αλλη μια χρονια στη Ferrari

20 χρονια πισω πηγες!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.