Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, eliasjuve είπε

Συγχαρητήρια στην pirelli για ακόμη μια φορά.  Έχει φτιάξει μονωτική ταινία να κρατάει 30+ γύρους εκεί που οι άλλοι την έφτιαχναν για ηλεκτρολόγους. 

Τα ελαστικά είναι επίτηδες δημιουργημένα έτσι ώστε να έχουν όριο ζωής για συγκεκριμένους γύρους. Νομίζω πως οι μηχανικοί της Mercedes γνωρίζανε πως είναι στα τελειώματα απλά δεν φαντάστηκαν πως δεν θα αντέξουν μέχρι τέλους. Άλλωστε έδειξε κάποια στιγμή κι ο σκηνοθέτης ένα γράφημα που έδειχνε πως το εμπρός αριστερό ελαστικό του Hamilton είναι στο 10% του ορίου ζωής του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κοιτώντας βαθμολογία, ο μόνος τρόπος να μπουν σε διεκδίκηση ο Μπότας ή ο Μάξ, είναι κάποια εγκατάλειψη του Χαμ. Θέμα περισσότερο τύχης δηλαδή.

Αν πάρει και αυτόν τον τίτλο, για μένα ο Lewis Hamilton είναι #1 στην ιστορία της F1.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Κοιτώντας βαθμολογία, ο μόνος τρόπος να μπουν σε διεκδίκηση ο Μπότας ή ο Μάξ, είναι κάποια εγκατάλειψη του Χαμ. Θέμα περισσότερο τύχης δηλαδή.

Και DNF να παίξει τι θα γίνει; Η RB είναι πολύ πίσω, ούτε να κοντράρει δε μπορεί. Τρέχει και με 1,κάτι μονοθέσια.

Ο δε Bottas είναι νο2..

Ο μόνος τρόπος είναι πολλαπλά DNF's του Ham.

6 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Αν πάρει και αυτόν τον τίτλο, για μένα ο Lewis Hamilton είναι #1 στην ιστορία της F1.

Τρίζουν βραζιλιάνικα κόκκαλα με αυτό που ξεστόμισες...

Για μένα το #1 δε παίζει, ούτε και το #2. Τον έχω εκεί κοντά όμως.

Nα σε ρωτήσω: 

Tι το τρομερό προσδίδει στο legacy του Ham (πέρα από παραφουσκωμένα νούμερα) η φετινή χρονιά που τρέχει (και πάλι) μόνος;

Τι θα λέγαμε για Ham, χωρίς τα stats της Merc;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια μην ονειρευεστε, φετος θα το παρει δια υγιεινου περιπατου ο Λιουις και αν λαβουμε υποψη μας οτι υπαρχει παγωμα στην εξελιξη των μονοθεσιων μεχρι το 2022, τοτε θα παρει ανετα και το πρωταθλημα του χρονου.

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Κοιτώντας βαθμολογία, ο μόνος τρόπος να μπουν σε διεκδίκηση ο Μπότας ή ο Μάξ, είναι κάποια εγκατάλειψη του Χαμ. Θέμα περισσότερο τύχης δηλαδή.

Αν πάρει και αυτόν τον τίτλο, για μένα ο Lewis Hamilton είναι #1 στην ιστορία της F1.

Ο μονος που μπορει να διεκδικήσει τιτλο ειναι ο Μποτας, ο οποιος εκτος απο χειροτερος οδηγος ειναι και γκαντεμης. 
 

Το να παρει τον φετινο τιτλο με μονοθεσιο που ειναι 1+δευτερολεπτο μπροστα απ το δευτερο δεν προσδιδει απολυτως τιποτα σε επιχειρηματα #1 ολων των εποχων. Το μονο που επιβεβαιωνει ξανα ειναι οτι ο Χαμιλτον ειναι καλυτερος απο τον Μποτας...  Αν απ την αλλη το χασει αυτο το πρωταθλημα ο Χαμιλτον για μενα θα εξαφανιστει απο οποιαδηποτε κουβεντα περι top 5. 

Οδηγος που θα εχει χασει πρωταθλημα δυο φορες απο δυο διαφορετικους ομοσταυλους δεν θα νοειται να θεωρειται top 5. 

Επεξ/σία από Babis_allos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω από χθες σε διάφορα FB F1 groups και σήμερα εδώ για την "τύχη" του Χάμιλτον και την "ατυχία" του Φερστάππεν που έκανε πιτ στοπ και έχασε τη νίκη. Επειδή στον βωμό της αντιπάθειας του Λούλη θα ξεχάσουμε και τα βασικά που ξέρουμε για το άθλημα, λίγες διευκρινήσεις:

1) Να θεωρείται κάποιος τυχερός που έπαθε λάστιχο είναι λίγο οξύμωρο, δεν πιστεύετε; Ειδικά όταν δεν υπήρχε καμμία ένδειξη φθοράς από τον ίδιο τον οδηγό, ο οποίος έχει παράδοση στο να γκρινιάζει για την απόδοση των ελαστικών.

2) Κατά παράδοξο τρόπο, όσοι ισχυρίζονται πως ο Μαξ θα έπαιρνε σίγουρα τη νίκη αν δεν έμπαινε για μαλακά ελαστικά, είναι εξίσου σίγουροι πως αποκλείεται να είχε και ο ίδιος αστοχία του εμπρός αριστερού αν έμενε έξω με τα φθαρμένα σκληρά. Ίσως λοιπόν ο τυχερός να είναι ο Ολλανδός που γλίτωσε το πόντιουμ.

3) Κατά τη γνώμη μου κοιμήθηκαν στην Ρέντ Μπούλ. Δωρεάν πιτ στοπ είχαν από τον 40ο γύρο, θα μπορούσαν να βάλουν φρέσκα λάστιχα τότε για να μπορέσει σε 12 γύρους να πιέσει τις Μερσεντές, αλλά αρκέστηκαν στην ασφάλεια της τρίτης θέσης και του +1 του ταχύτερου γύρου.

4) Όταν η Πιρέλλι βγαίνει και λέει πως η εκτιμώμενη διάρκεια ζωής των ελαστικών είναι αυτή, και επιβεβαιώνεται εντός της πίστας πως οι ανοχές είναι +/- 10% στην καλύτερη, μην απορείτε που σχεδόν όλοι οι οδηγοί από τον 1ο γύρο κάνουν συντήρηση στα ελαστικά τους και δεν πιέζουν για προσπεράσεις. Είναι και αυτός ένας λόγος που δεν έχουμε καλό θέαμα, και θα φανεί ακόμα περισσότερο την επόμενη Κυριακή που θα κατέβουν με πιο μαλακές γόμες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) Να σκάσει λάστιχο, θεωρείται ατυχία. Να σκάσει λάστιχο τέσσερις στροφές πριν το τέλος, ο μόνος που μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο να έχει μείνει από λάστιχο έναν γύρο πρίν, και να έχεις τόση διαφορά από τον επόμενο που να καταφέρεις να τερματίσεις πρώτος, εγώ το λέω τύχη! 

 

2) Το θέμα είναι πως η Ρεντ μπουλ είχε ήδη τον ταχύτερο γύρο από τον αλμπον. Έβαλαν τον Μαξ για μαλακά, για να δώσουν τον ένα αυτό βαθμό στον Μαξ που κατά 99.99% έτσι όπως είναι το προταθλημα δεν θα του χρειαστεί. 

 

3) άλλο φτάνω κάποιον , άλλο τον προσπερνάω. Επιπλέον εάν στη Μερσεντές έβλεπαν τον Μαξ να μπαίνει για μαλακά , τι σε κάνει να πιστεύεις πως δεν θα έμεναν και αυτοί; Δωρεάν Πιτ στοπ θα είχαν και αυτοί μετά, το προβάδισμα ήταν τεράστιο.

 

4) Συμφωνώ εν μέρη, αλλά να μου το θυμηθείς, την άλλη Κυριακή θα πάνε όλοι σε στρατιωτική 2 Πιτ στοπ.

Επίσης μην ξεχνάμε πως όλοι έσπευσαν για Πιτ στοπ στο δεύτερο safety car. Αν δεν υπήρχε αυτό , δεν θα έβαζαν τόσο νωρίς σκληρή , άρα δεν θα την είχαν φτάσει στο όριο τής.

Επεξ/σία από manos08
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, manos08 είπε

1) Να σκάσει λάστιχο, θεωρείται ατυχία. Να σκάσει λάστιχο τέσσερις στροφές πριν το τέλος, ο μόνος που μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο να έχει μείνει από λάστιχο έναν γύρο πρίν, και να έχεις τόση διαφορά από τον επόμενο που να καταφέρεις να τερματίσεις πρώτος, εγώ το λέω τύχη! 

 

Ξεκάθαρα....κωλοφαρδία......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Και DNF να παίξει τι θα γίνει; Η RB είναι πολύ πίσω, ούτε να κοντράρει δε μπορεί. Τρέχει και με 1,κάτι μονοθέσια.

Ο δε Bottas είναι νο2..

Ο μόνος τρόπος είναι πολλαπλά DNF's του Ham.

Τρίζουν βραζιλιάνικα κόκκαλα με αυτό που ξεστόμισες...

Για μένα το #1 δε παίζει, ούτε και το #2. Τον έχω εκεί κοντά όμως.

Nα σε ρωτήσω: 

Tι το τρομερό προσδίδει στο legacy του Ham (πέρα από παραφουσκωμένα νούμερα) η φετινή χρονιά που τρέχει (και πάλι) μόνος;

Τι θα λέγαμε για Ham, χωρίς τα stats της Merc;

 

Κοίτα, πίστευα πώς δεν γίνεται ένας ρούκι να κοντράρει στα ίσα Φερνάντο Αλόνσο. Γνώριζα ποιος είναι, και όταν έφτασε η ώρα της F1, δεν διαπίστωσα μόνο τι προοπτικές έχει, αλλά ότι είναι σπανιότατη κλάση οδηγού. Αυτά έλεγα χωρίς σημερινά στατς.

Πέρασε δεκαετία για να δούμε κάτι αντίστοιχο, αφού ο αμέσως επόμενος με αυτό το "χάρισμα" είναι ο Μαξ, αλλά είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση.

Το ταλέντο δεν κρύβεται (έτσι το βλέπω στα δικά μου μάτια).

Το legacy είναι ΚΑΙ τα πρωταθλήματα.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Narayan είπε

Διαβάζω από χθες σε διάφορα FB F1 groups και σήμερα εδώ για την "τύχη" του Χάμιλτον και την "ατυχία" του Φερστάππεν που έκανε πιτ στοπ και έχασε τη νίκη. Επειδή στον βωμό της αντιπάθειας του Λούλη θα ξεχάσουμε και τα βασικά που ξέρουμε για το άθλημα, λίγες διευκρινήσεις:

Δεν μιλάμε για "τύχη" Χάμιλτον και "ατυχία" Φερστάππεν. Μιλάμε για τύχη Χάμιλτον και ατυχία Μπότας. Ο μόνος που μπορεί να σου διεκδικήσει το πρωτάθλημα μένει από λάστιχο 1 γύρο πριν το τέλος και καταλήγει να χάνει 18 βαθμούς έτσι όταν εσύ παθαίνεις λάστιχο την κατάλληλη στιγμή ωστε να μπορέσεις να βγείς και πάλι πρώτος και να πάρεις όλη την 25αρα. Επίσης ο Μπότας ως πραγματικός γκαντέμης το έπαθε το λάστιχο στην επόμενη στροφή απ την είσοδο τον πιτ. Μια στροφή πιο νωρίς να το χε πάθει θα έμπαινε επιτόπου πιτ και θα διατηρούσε τουλάχιστον την τρίτη θέση αν όχι την δεύτερη. Κοινώς, ο Χάμιλτον ξεκ*λιάστηκε. 

Ο Φερστάππεν τυχερός ήταν. 

27 λεπτά πριν, manos08 είπε

 

4) Συμφωνώ εν μέρη, αλλά να μου το θυμηθείς, την άλλη Κυριακή θα πάνε όλοι σε στρατιωτική 2 Πιτ στοπ.

 

Αυτό είναι βέβαιο δεδομένου τι έγινε αυτήν την εβδομάδα και δεδομένου ούτως η άλλως ότι την επόμενη Κυριακή τα λάστιχα θα είναι πιο μαλακά. Η κάθε γόμα την επόμενη Κυριακή θα είναι "softer" από την αντίστοιχη γόμα χθές. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Babis_allos είπε

Δεν μιλάμε για "τύχη" Χάμιλτον και "ατυχία" Φερστάππεν. Μιλάμε για τύχη Χάμιλτον και ατυχία Μπότας. Ο μόνος που μπορεί να σου διεκδικήσει το πρωτάθλημα μένει από λάστιχο 1 γύρο πριν το τέλος και καταλήγει να χάνει 18 βαθμούς έτσι όταν εσύ παθαίνεις λάστιχο την κατάλληλη στιγμή ωστε να μπορέσεις να βγείς και πάλι πρώτος και να πάρεις όλη την 25αρα.

Από την άλλη όμως, αυτό δεν είναι ένδειξη πως ο Χάμιλτον έκανε καλύτερη διαχείρηση των ελαστικών του; Στον ίδιο γύρο μπήκαν και οι δύο για αλλαγή και μετά το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας είχαν καθαρή πίστα μπροστά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Narayan είπε

Από την άλλη όμως, αυτό δεν είναι ένδειξη πως ο Χάμιλτον έκανε καλύτερη διαχείρηση των ελαστικών του; Στον ίδιο γύρο μπήκαν και οι δύο για αλλαγή και μετά το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας είχαν καθαρή πίστα μπροστά τους.

Όχι διότι ο Ham οδηγούσε σε καθαρό αέρα, ο Bottas ήταν στον βρώμικο σε όλο τον αγώνα.

42 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Το legacy είναι ΚΑΙ τα πρωταθλήματα.

Συμφωνώ ότι είναι τούμπανος.

Απλά λέω ότι θα είχε 1 πρωτάθλημα αν δεν ήταν στη Merc.

Πόσοι θα λέγαμε ότι είναι τούμπανος αν είχε 1 ακόμα;..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Συμφωνώ ότι είναι τούμπανος.

Απλά λέω ότι θα είχε 1 πρωτάθλημα αν δεν ήταν στη Merc.

Πόσοι θα λέγαμε ότι είναι τούμπανος αν είχε 1 ακόμα;..

Που τον βαζεις αντι για Merc? Και ποιος ειναι στην θεση του στη Merc? Γιατι πχ εγω πιστευω 2018 αν φλιπαρες Βεττελ και Χαμιλτον ομαδες πολυ πιθανο να επαιρνε ο Χαμιλτον πρωταθλημα με φερραρι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Babis_allos είπε

Που τον βαζεις αντι για Merc? Και ποιος ειναι στην θεση του στη Merc? Γιατι πχ εγω πιστευω 2018 αν φλιπαρες Βεττελ και Χαμιλτον ομαδες πολυ πιθανο να επαιρνε ο Χαμιλτον πρωταθλημα με φερραρι. 

Το 2018 ήταν που εμφάνισε τις οπές και έβγαλε μέχρι και +1s στους 5 (αν θυμάμαι καλά) αγώνες που το χρησιμοποίησε.

Ο Ham όποτε εμφανίζεται κάποιο πρόβλημα βάλλεται κατά της ομάδας ή τους αμφισβητεί, πιστεύεις ότι θα πήγαινε καλά στη Ferrari που θα πρέπει να διορθώνει τη στρατηγική, να φυλάσσεται από την ίδια του την ομάδα ή να κάνει lift n coast σε ολόκληρο αγώνα ενώ έχει πανίσχυρη merc κολλημένη πάνω του;

Ο Ham αν τύχει και κυνηγάει κάποιον φωνάζει πχ i need more power, τι θα έλεγε στη Ferrari αναρωτιέμαι.

Εγώ λέω ότι δε χάνει πρωτάθλημα η Merc στην υβριδική εποχή.

Btw o Vettel,  θεωρούταν καλύτερος από τον Ham μέχρι το 2015-2016..

Δε θα μου άρεσε να ήταν ο Vettel μόνος του και να έχει φτάσει ~10 πρωταθλήματα.

Ιδανικά θα τους ήθελα και τους 2 στη Merc να γίνεται χαμός εκείνα τα χρόνια. 

1148463261_F1fansdriverpreferances.png.4a19d102c879cbb087be7108ec9c954f.png

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Το 2018 ήταν που εμφάνισε τις οπές και έβγαλε μέχρι και +1s στους 5 (αν θυμάμαι καλά) αγώνες που το χρησιμοποίησε.

Ο Ham όποτε εμφανίζεται κάποιο πρόβλημα βάλλεται κατά της ομάδας ή τους αμφισβητεί, πιστεύεις ότι θα πήγαινε καλά στη Ferrari που θα πρέπει να διορθώνει τη στρατηγική, να φυλάσσεται από την ίδια του την ομάδα ή να κάνει lift n coast σε ολόκληρο αγώνα ενώ έχει πανίσχυρη merc κολλημένη πάνω του;

Ο Ham αν τύχει και κυνηγάει κάποιον φωνάζει πχ i need more power, τι θα έλεγε στη Ferrari αναρωτιέμαι.

Εγώ λέω ότι δε χάνει πρωτάθλημα η Merc στην υβριδική εποχή.

Btw o Vettel,  θεωρούταν καλύτερος από τον Ham μέχρι το 2015-2016..

Δε θα μου άρεσε να ήταν ο Vettel μόνος του και να έχει φτάσει 10+ πρωταθλήματα.

Ιδανικά θα τους ήθελα και τους 2 στη Merc να γίνεται χαμός εκείνα τα χρόνια. 

1148463261_F1fansdriverpreferances.png.4a19d102c879cbb087be7108ec9c954f.png

Το 2018 ηταν που ο Βεττελ από τη μέση της σεζον (Χοκενχαημ) και μετά (και ενώ μέχρι τότε ήταν πρώτος)  έκανε απανωτά λάθη υπό πίεση ή μη που θεωρώ ότι ο Χαμ δεν θα έκανε. Το δε τραγικό λάθος στο Χοκενχαημ το είδα live. Δεν είμαι Χαμ fan btw. Αντιπαθέστατος μου είναι ο Χαμ και συμπαθέστατος ο Βέττελ. 

Το ποιος θεωρούταν καλύτερος μέχρι το 2015-16 δεν με απασχολεί. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι ο Βέττελ από εκείνη την χαζή έξοδο στο Χοκενχαημ και μετά πάει απ το κακό στο χειρότερο. Το χθεσινό εν τω μεταξύ ηταν απλά επίπονο να τον βλέπεις κολλημένο πίσω απ' τον Gasly στην 11η θέση...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...