Προς το περιεχόμενο

Τεχνολογικός αναλφαβητισμός και όχι μόνο


Φέτα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

οι περισσότεροι πιστεύω που γράφουν/διαβάζουν στο φορουμ έχουν κάποια σχέση με την τεχνολογία και θεωρούν κάποια πράγματα αυτονόητα.

Τι γίνεται όμως έξω.....;

Πάω σε γνωστό κατάστημα τεχνολογίας (αλυσίδα) να πάρω κάτι που δυστυχώς δεν υπήρχε δυνατότητα για online παραγγελία.

Μπαίνω μέσα, το κατάστημα γεμάτο. Μου έρχεται σε μια στιγμή να φύγω, αλλά καταφέρνω και γραπώνω μια πωλήτρια, μου δίνει αυτό που θέλω και μου λέει να περάσω από το ταμείο να πληρώσω και να το πάρω. 2 ουρές στο ταμείο, στη μια πρέπει να είχε περίπου στα 10 άτομα, η άλλη ήταν μικρότερη, χώνομαι εκεί και περιμένω τη Μαρία (αν θυμάμαι καλά) 💓 στο ταμείο να με εξυπηρετήσει.......... 

Παρατηρώ λοιπόν πως οι περισσότεροι που περίμεναν ήταν εκεί για να πληρώσουν λογαριασμούς κινητής και να βάλουν κάρτα στο κινητό τους! Από ένα σημείο και μετά τους παρατηρούσα να δω αν κάποιος θα αγοράσει κάτι. Κυριολεκτικά μόνο εγώ και ο από πίσω μου πήραμε κάτι.

Είναι δυνατόν για κάτι που μπορεί να γίνει κυριολεκτικά σε 1 λεπτό από το σπίτι σου να πηγαίνεις και να στήνεσαι σε ουρές; Δε το χωράει ο νους μου. Υπάρχουν άνθρωποι που περιμένουν σε ουρές 10 ατόμων για να πληρώσουν λογαριασμούς ή να βάλουν κάρτα στο κινητό (και γκρινιάζουν για την αναμονή); Κι όμως υπάρχουν. βασικά έπαθα πολιτισμικό σοκ. Και το χειρότερο είναι πως ήταν και νεαρής ηλικίας. 1-2 παπούδια τα δικαιολογώ εν μέρη.

2ο περιστατικό στο ίδιο κατάστημα όσο περίμενα να γραπώσω την πωλήτρια. Ήμουν ακριβώς από πίσω (είχα καλύτερη θέα στα κινητά)

2 νεαροί ρωτούσαν για κινητό. Τι θα θέλατε λέει η πωλήτρια;

Απάντηση, ακριβώς έτσι: Να κάτι σε samsung. (αόριστα)

Δηλαδή πας να αγοράσεις κινητό και δεν ξέρεις καν τι θέλεις; Να μην έχεις ψάξει κάποιο μοντέλο που μπορεί να σου αρέσει; το μόνο που λες στον πωλητή/τρια είναι μια μάρκα και ό,τι σου δώσει;

Μόνο σε μένα φαίνεται θεότρελο αυτό;

Μου έχουν τύχει κι άλλα περιστατικά απλά αυτά τα 2 ήταν πρόσφατα και είπα να τα μοιραστώ.

που θέλω να καταλήξω;

Ότι τεχνολογικά είμαστε τελείως αναλφάβητοι σαν λαός σε σημείο βλακείας. Για το μόνο που κάνουμε είναι μοστράρουμε το κινητό και να λιώνουμε στο fb θεωρώντας ότι έτσι είμαστε μέσα στην τεχνολογία.

έχω ακούσει ατάκα... εμένα το παιδί μου παίζει στα δάχτυλα τους υπολογιστές.

Και το μόνο που ήξερε το παιδί ήταν να μπαίνει fb και pornhub, σε όλα τα άλλα μαύρα μεσάνυχτα. Οπότε καταλαβαίνετε τι έπαιζε στα δάχτυλα

Ακόμα και περιπτώσεις ατόμων που έχουν τελειώσει κάποιο ΑΕΙ/ΤΕΙ, να ζητάνε βοήθεια για να συμπληρώσουν μια απλή αίτηση ΑΣΕΠ, μια απλή Online αίτηση. (Το έχω κάνει για λογαριασμό άλλου) Πόσο βλάκας πρέπει να είσαι για να μη μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο; Αν δεν είσαι ικανός να κάνεις κάτι τέτοιο τι να συζητάμε; Έχεις απαίτηση να σε πάρουν για δουλειά; Τράβα αυτοκτόνα.

Να μη μιλήσουμε για άτομα που τρέχουν στον λογιστή τους για μια απλή εκτύπωση του εκαθ. Και όχι δε μιλάμε για αυτούς που δεν έχουν εκτυπωτή.

Για πείτε τη γνώμη σας.

 

 

  • Like 20
  • Thanks 4
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

κάτσε σε κάνα atm που είναι σχεδον 30 χρόνια στην ελλάδα και κοιτα πως καταφέρνουν να κάνουν μια απλη ερωτηση και ανάληψη με δύο συναλλαγές (αντι μια) και σε χρονο ρεκορ 11 λεπτά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν όταν πήγα την Παρασκευή να βγάλω μία διπλή sim και περίμενα 30 λεπτά στην ουρά. Σχεδόν όλοι πλήρωναν λογαριασμούς και βάζαν κάρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

κάτσε σε κάνα atm που είναι σχεδον 30 χρόνια στην ελλάδα και κοιτα πως καταφέρνουν να κάνουν μια απλη ερωτηση και ανάληψη με δύο συναλλαγές (αντι μια) και σε χρονο ρεκορ 11 λεπτά!

φίλε τα έχω δει

απλά τώρα είχα πάρει ανάποδες στο κατάστημα που περίμενα τόση ώρα έχοντας κάνει κοπάνα από τη δουλειά και βλέποντας ότι όλοι αυτοί ήταν τζάμπα εκεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ηθελα να ηξερα τα γεροντια συνειδητοποιουν τα εκατομμυρια που πετανε σε προμηθειες για να πληρωνουν τους ενφιαδες στα γκισε και αμα τους πεις τιποτα λενε θελω να εχω αποδειξη δεν εμπιστευομαι τα μηχανηματα,ευτυχως σιγα σιγα αρχιζουν και βαζουν μηχανηματα αναγκαστικα σε τετοιες συναλλαγες 

Επεξ/σία από greengr21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα τα καταστηματα cote /germanos που ετρεχα ειχε και γεροντια κλασικα αλλα 9/10 ηταν αλοδαπα για καρτα στο κινητο.... Τελικα δεν εξυπηρετηθηκα κιολας γιατι .... τους ειχαν τελειωσει η καρτες sim !!! Δηλαδη και δε καταφερα να αλλαξω και με αγνοουσαν ενω ηθελα τσαμπα να τους σκασω ενα 15ρι για dual sim ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα δεν είναι μόνο τα γερόντια. Τα γερόντια ξέχασε τα. δε θα αλλάξουν συνήθειες. Θα περιμένουν από το πρωί μέχρι το μεσημέρι και θα βρίζουν το κράτος που δεν έχει κι άλλο ταμείο να τους εξυπηρετήσει.

Το θέμα είναι ότι το βλέπεις και σε νεότερες ηλικίες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνωμη σε τι; οπως τα λες ειναι και χειροτερα! μπορουμε ολη μερα να γραφουμε παραδειγματα...παντως συχνα πχ για τις πληρωμες με μετρητα αντι με καρτα, ο κοσμος εχει να λεει οτι δε θελει να "φαινεται" τι καταναλωνει/αγοραζει ή τεσπα που χαλαει τα λεφτα του, εν μερει το καταλαβαινω αυτο.

αυτο που δυστυχως θεωρω οτι ισχυει ειναι το εξης : ο κοσμος δεν ενδιαφερεται να διευκολυνει, ουτε τον εαυτο του, ουτε και τους υπολοιπους. δεν καθονται να ασχοληθουν, ειναι τελειως χυμα και στον κοσμο τους οι περισσοτεροι.

χαρακτηριστικο παραδειγμα για μενα ειναι στο μετρο πχ, οπου πολλοι δεν εχουν κατσει να χαλασουν 30 δευτερολεπτα απτη μερα τους για να δοκιμασουν να βγαλουν εισιτηριο απ'τα αυτοματα μηχανηματα, και στηνονται για κανα 10λεπτο στα εκδοτηρια για ενα-ενα εισιτηριο καθε μερα (ουτε καν δλδ να βαλουν πολλα σε μια καρτα). και ειδικα οταν βλεπω σε σταθμους ουρες 15-20 ατομα σε εκδοτηριο και 3-4 σε αυτοματα λεω ε δε γινεται, δεν ειναι δυνατον....εμ ελα που ολα ειναι δυνατα σε αυτη τη χωρα. αλλο παραδειγμα τρανταχτο, ειναι το "δεν ανοιγει η πυλη", ενω επικυρησαν το εισιτηριο, δεν περασαν, και πανε να το ξαναεπικυρησουν...δηλαδη δε σκεφτονται οτι εχει ηδη μετρηθει σαν εισοδος ξερω γω; οτι τι; οτι θα ξανακανουν εισοδο;

tl;dr ο κοσμος βαριεται και καλα να παθει που στηνεται στις ουρες και του πιανουνε τον κ@λο, ο μονος υπευθυνος ειναι ο ιδιος ο κοσμος.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν προφανώς άνθρωποι που μπορούν να χειριστούν πιο εύκολα απο ένστικτο ίσως τα οποια μηχανήματα. Υπάρχουν και αυτοι που όντως δεν τα "πιάνουν" αμέσως αλλά το θέμα είναι η υπομονή και θέληση στο να καθίσει κάποιος κάποια λεπτά της ώρας να ρωτήσει και να μάθει πως γινεται κάτι και αλλοι που απλα τεμπελιάζουν και κλαίγονται γιατι δεν υπάρχουν 10 ταμεια για να τους εξυπηρετούν όλους άμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι γεροι λογικο ειναι να αναμενουν στις ουρες των εκδοτηριων. Τα μηχανηματα δε βγαζουν μειωμενα εισιτηρια, τα οποια δικαιουνται. Αλλα εδω που τα λεμε τα εκδοτηρια ειναι σπανιο θεαμα ουτως η αλλως.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, NT1G είπε

συγγνώμη που δεν γεννηθήκαμε όλοι με την τεχνολογία στα χέρια κάθε μέρα.

Εδω λεμε να εχεις τη δυνατοτητα - και να προτιμας τις ουρες  .Οπως οι αργοσχολοι κ@λογεροι στην εθνικη μου χει τυχει να ρωτανε 20 φορες το ιδιο πραγμα  μαζευοντας και 20 χαρτακια ουρας για ολο το σο'ι :P Και στα 4 γκισέ ....

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δικαιολογειτε τα παπούδια? Εμένα ο πεθερός μου 70 χρόνων, και ξέρει να χειρίζεται άψογα το λάπτοπ, και όλες του τις συναλλαγές τις κάνει ηλεκτρονικά (όλες όμως) και εκτυπωτή έχει για να εκτυπώνει ότι χρειάζεται. Και φυσικά κρατάει Excel με έσοδα έξοδα και φάκελο με αρχείο όλων των αποδείξεων σε PDF. Και αυτά χωρίς να ξέρει αγγλικά. Δεν ξέρω εσείς τι λέτε.....

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...