Προς το περιεχόμενο

Horizon Zero Dawn Complete Edition [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εννοείς αυτό που έχει και τα tearblast arrows (αν λέγονται έτσι), που ξεκολλάνε με τη μία τα components? Γιατί δεν έχω βρει άλλο. Μετά αυτό που μου έχει κάνει hint το παιχνίδι είναι όπλα του hunting lodge με τα challenges. Αλλά αν είναι απλή αλλαγή skin δεν θα ασχοληθώ.

Λογικά το dlc θα το αφήσω για το τέλος. Ή να το πιάσω πριν τελειώσω το main story?

  • Απαντ. 787
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, just getting started είπε

Εννοείς αυτό που έχει και τα tearblast arrows (αν λέγονται έτσι), που ξεκολλάνε με τη μία τα components?

οχι. υπάρχει ένα τοξο που ρίχνει κανονικά βέλη αλλά είναι πιο μεγάλο και πιο δυνατό, αλλά πιο αργό

10 λεπτά πριν, just getting started είπε

Λογικά το dlc θα το αφήσω για το τέλος. Ή να το πιάσω πριν τελειώσω το main story?

στο τέλος, γιατί ειναι δύσκολα τα τέρατα

  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, just getting started είπε

Εννοείς αυτό που έχει και τα tearblast arrows (αν λέγονται έτσι)

Γενικα τα tearblast arrows ηταν op στο HZD, και εγω νομιζω με τετοιο bow το τερματισα + dlc. Στο HFW κανουν την ιδια δουλεια, αλλα χωρις dmg. Οσοι αποφασισετε να πατε στο FW, θα δειτε οτι εχουν κανει καποιες αλλαγες που τις θεωρω προς το καλυτερο

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο τέρμα δύσκολο πάντως τα tearblast δεν καταστρέφουν με τη μία τα εξαρτήματα.

Επεξ/σία από just_a_dude
Δημοσ.

Και στο very hard που παίζω, πάλι θέλουν 2 για να πέσουν, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο "αξίζει" από άποψη κόστους μιας και είναι τα πιο ακριβά από τα βέλη.

Αλλά είναι και ανάλογα το component.

Μου αρέσει πάντως πώς καθώς προχωράς και σκοτώνεις κάποια μηχανή, αυτές προσαρμόζονται και μαθαίνουν από τα λάθη τους οπότε τις επόμενες φορές έχουν περισσότερα armor plates που καλύπτουν τα αδύναμα σημεία και διάφορα components, και γενικά περισσότερο armor.

  • Like 2
Δημοσ.

Σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να χρησιμοποιήσεις tearblast αλλιώς δεν θα την παλέψεις με τα μεγάλα τέρατα. Στα μικρά ναι δεν χρειάζεται.

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ολοκλήρωσα επιτέλους το παιχνίδι μετά απο 5-6 αποτυχημένες προσπάθειες τα τελευταία 2 χρόνια.

Έχασα το μέτρημα απο τα alt-f4 και τις μπουνιές στο πληκτρολόγιο γιατί:

1)H Aloy έπεφτε στο κενό γιατί δεν έπιανε το animation για να πιαστεί απο κάπου με τα χέρια της

2)'Αλλαζε χωρίς να το θέλω ammunition/οπλο εν μέσω μάχης

3) Δεν έριχνε τη headshot βολή γιατί άφηνα το δεξί κλικ πριν το αριστερό. Αυτό έγινε 100αδες φορές και δυο φορές με οδήγησε να το κάνω uninstall μόνο και μόνο για να το ξανακατεβάσω την επόμενη μέρα. Δεν έχω ξανασυναντήσει παρόμοιο πρόβλημα σε κανένα άλλο παιχνίδι. Απίστευτα εκνευριστικό...

Γενικά το μόνο που με τράβηξε ήταν το lore του παιχνιδιού. Στα υπόλοιπα τα AC της Ubisoft που βγαίνουν κάθε χρόνο δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα. Τραγικές side stories(εκτός του Frozen Wilds), main story που χρειάζεται 15-20 ώρες για να σε ψήσει, Collectibles και loot βαρετό σε συνδυασμό  με ένα τραγικό UI που σε κάνει να μην θέλεις να εξερευνήσεις το κόσμο και μια πρωταγωνίστρια που είναι τελείως άψυχη στο πρώτο μισό του παιχνιδιού και εντελώς ξαφνικά απο το πουθενά αρχίζει να βγάζει σαρκασμό σε κάθε απάντησή της απο τη μέση εώς το τέλος λες και άλλαξαν ηθοποιό.

Το συστημα μάχης ήταν πολύ ενδιαφέρον αλλά καταντάει κουραστικό το ατέλειωτο arrowsponge μετά απο 20-30 ώρες με τα ίδια όπλα χωρίς ουσιαστικό upgrade.

Θα αγοράσω τo Forbidden West σε deep sale και όχι day 1 όπως το zero dawn.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, psof είπε

Ολοκλήρωσα επιτέλους το παιχνίδι μετά απο 5-6 αποτυχημένες προσπάθειες τα τελευταία 2 χρόνια.

Έχασα το μέτρημα απο τα alt-f4 και τις μπουνιές στο πληκτρολόγιο γιατί:

1)H Aloy έπεφτε στο κενό γιατί δεν έπιανε το animation για να πιαστεί απο κάπου με τα χέρια της

2)'Αλλαζε χωρίς να το θέλω ammunition/οπλο εν μέσω μάχης

3) Δεν έριχνε τη headshot βολή γιατί άφηνα το δεξί κλικ πριν το αριστερό. Αυτό έγινε 100αδες φορές και δυο φορές με οδήγησε να το κάνω uninstall μόνο και μόνο για να το ξανακατεβάσω την επόμενη μέρα. Δεν έχω ξανασυναντήσει παρόμοιο πρόβλημα σε κανένα άλλο παιχνίδι. Απίστευτα εκνευριστικό...

Γενικά το μόνο που με τράβηξε ήταν το lore του παιχνιδιού. Στα υπόλοιπα τα AC της Ubisoft που βγαίνουν κάθε χρόνο δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα. Τραγικές side stories(εκτός του Frozen Wilds), main story που χρειάζεται 15-20 ώρες για να σε ψήσει, Collectibles και loot βαρετό σε συνδυασμό  με ένα τραγικό UI που σε κάνει να μην θέλεις να εξερευνήσεις το κόσμο και μια πρωταγωνίστρια που είναι τελείως άψυχη στο πρώτο μισό του παιχνιδιού και εντελώς ξαφνικά απο το πουθενά αρχίζει να βγάζει σαρκασμό σε κάθε απάντησή της απο τη μέση εώς το τέλος λες και άλλαξαν ηθοποιό.

Το συστημα μάχης ήταν πολύ ενδιαφέρον αλλά καταντάει κουραστικό το ατέλειωτο arrowsponge μετά απο 20-30 ώρες με τα ίδια όπλα χωρίς ουσιαστικό upgrade.

Θα αγοράσω τo Forbidden West σε deep sale και όχι day 1 όπως το zero dawn.

Και τα 3 που γραφεις μου φαινονται πολυ περιεργα. Το πηρες day one οπως γραφεις οποτε ειχε πολλα θεματα και σου εσπασε τα νευρα. Εγω που το επιασα μετα απο 10 patches δεν συναντησα τιποτα απο τα παραπανω που γραφεις ηταν αρκετα fluid χωρις θεματα με animation η το αλλο με το headshot. 

Η δευτερη παραγραφος ετσι ειναι τα περισσοτερα open world 70-80 ωρων. Για αυτο ειναι 80 ωρες γιατι εχουν πολλα πραγματα τα ιδια ωστε να βγουν τοσες ωρες. Εκει σε κραταει ο κοσμος και προσπαθεις να εχεις μια ισορροπια αν πας για 100% να κανεις main quest μαζι με side collectibles δεν τελειωνεις πχ το main και μετα πας μονο σε side εκει θα βαρεθεις πολυ. Καπως ετσι ειναι και τα παιχνιδια της ubisoft εδω και χρονια. Δεν βγαινουν αλλιως οι ωρες και ολα τα μεγαλα παιχνιδια της sony ειναι ακριβως ετσι. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Συμφωνώ για την πρωταγωνίστρια και τα στόρυ (βέβαια δεν το έχω τελειώσει για να εκφέρω ολοκληρωμένη άποψη), όπως και για τα side quests.

Αλλά κι εγώ πάντως θέματα με το gameplay δεν είχα.

Και όσον αφορά το σπαμ με βέλη είναι πολύ λιγότερο από όσο φαίνεται αρχικά. Μέχρι και very hard που παίζω, αν εκμεταλλεύεται κάποιος τις αδυναμίες της κάθε μηχανής και αξιοποιεί τα σωστά όπλα στη σωστή στιγμή, τα πέφτουν με πολύ λίγα βέλη. Ο πάγος για παράδειγμα είναι πολύ εύκολος τρόπος για πολύ damage. Skills όπως τριπλά precision βέλη επίσης. Τα mods ειδικά αν τα ταιριάξεις σωστά κάνουν τεράστια διαφορά. Ακόμα και thunderjaws κλπ πέφτουν εύκολα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H σοβαρή προσπάθεια έγινε αυτή την εβδομάδα οπότε τα patches δεν είχαν καμιά σημασία. Day 1 το παράτησα λίγο μετά το tutorial ίσως γιατί είχε βγει κάτι πολύ πιο ενδιαφέρον(δεν θυμάμαι τι μετά απο τοσα χρόνια) ή απλά δεν είχα όρεξη για ένα open world την εποχή εκείνη.

Αυτό με το δεξί κλικ αποκλείεται να μην σας εχει συμβεί εκτός κι αν το παίξατε με controller. Δεν μπορώ να παίξω παιχνίδι που χρειάζεται τοσο πολύ aiming με controller όμως. Σε οποιαδήποτε FPS κλπ παιχνίδι με όπλα ανα τα χρόνια το δεξί κλικ κάνει απλά ζουμ για βοήθεια και το αριστερό ρίχνει την σφαίρα ότι και αν γίνει. Στο HZD η Aloy τραβάει με το δεξί κλικ και αν το αφήσεις έστω και μια τρίχα πριν το αριστερό κλικ το παιχνίδι κάνει cancel την κίνηση. 60-70 ώρες παιχνιδιού και δεν το συνήθισα. Το χειρότερο ήταν όταν συνέβαινε πάνω στο slow motion.

Τέλος πάντων το θέμα είναι ότι το ολοκλήρωσα και άξιζε μόνο και μόνο για το lore. Στη τελική όμως για μένα αν το συγκρίνεις με άλλα παιχνίδια της SONY ακόμα και το Days Gone, που θεωρείται το χειρότερο απο αυτά που έχουν έρθει στο PC, εμένα μου φάνηκε πολύ καλύτερο.

Επεξ/σία από psof
  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, psof είπε

Ολοκλήρωσα επιτέλους το παιχνίδι μετά απο 5-6 αποτυχημένες προσπάθειες τα τελευταία 2 χρόνια.

Έχασα το μέτρημα απο τα alt-f4 και τις μπουνιές στο πληκτρολόγιο γιατί:

1)H Aloy έπεφτε στο κενό γιατί δεν έπιανε το animation για να πιαστεί απο κάπου με τα χέρια της

2)'Αλλαζε χωρίς να το θέλω ammunition/οπλο εν μέσω μάχης

3) Δεν έριχνε τη headshot βολή γιατί άφηνα το δεξί κλικ πριν το αριστερό. Αυτό έγινε 100αδες φορές και δυο φορές με οδήγησε να το κάνω uninstall μόνο και μόνο για να το ξανακατεβάσω την επόμενη μέρα. Δεν έχω ξανασυναντήσει παρόμοιο πρόβλημα σε κανένα άλλο παιχνίδι. Απίστευτα εκνευριστικό...

Γενικά το μόνο που με τράβηξε ήταν το lore του παιχνιδιού. Στα υπόλοιπα τα AC της Ubisoft που βγαίνουν κάθε χρόνο δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα. Τραγικές side stories(εκτός του Frozen Wilds), main story που χρειάζεται 15-20 ώρες για να σε ψήσει, Collectibles και loot βαρετό σε συνδυασμό  με ένα τραγικό UI που σε κάνει να μην θέλεις να εξερευνήσεις το κόσμο και μια πρωταγωνίστρια που είναι τελείως άψυχη στο πρώτο μισό του παιχνιδιού και εντελώς ξαφνικά απο το πουθενά αρχίζει να βγάζει σαρκασμό σε κάθε απάντησή της απο τη μέση εώς το τέλος λες και άλλαξαν ηθοποιό.

Το συστημα μάχης ήταν πολύ ενδιαφέρον αλλά καταντάει κουραστικό το ατέλειωτο arrowsponge μετά απο 20-30 ώρες με τα ίδια όπλα χωρίς ουσιαστικό upgrade.

Θα αγοράσω τo Forbidden West σε deep sale και όχι day 1 όπως το zero dawn.

Θα συμφωνήσω, μονο στο gameplay θα διαφωνήσω κάπως, που προσωπικά το βρήκα άψογο και στο επόμενο είναι ακόμα πιο advanced. Στα υπόλοιπα και το δεύτερο game μια από τα ίδια είναι, απλά έχει λίγο καλύτερα collectables/loot. Το story, chars, quests, με μερικές εξαιρέσεις παραμένουν μέτρια. Εκεί που ξεχωρίζει είναι στο world map, ο οποιος είναι ο πιο όμορφος και diverse map ever.  Την Aloy δεν την πήγα ποτε τρελα, αλλα το ισορροπεί η voice actor που τα σπάει, ως voice actor γιατί σαν ηθοποιός δεν μου αρέσει.

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

ως voice actor γιατί σαν ηθοποιός δεν μου αρέσει.

Τι εννοείς σαν ηθοποιό? Αφού όλο το παιχνίδι είναι σε generated facial expressions και gestures, πολλά βήματα πίσω από του Witcher 3. Μόνο voice acting μπορούμε να κρίνουμε. Και αυτό όμως δεν ξέρω κατά πόσο μπορούμε να το κρίνουμε. Δεν έχει και κανέναν ιδιαίτερο διάλογο...

Γενικά το 2ο μιας και βγαίνει όπου να ναι, όσοι το έχουν ήδη παίξει, από νέες μηχανές κλπ πώς πάει?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, just getting started είπε

Τι εννοείς σαν ηθοποιό?

Εννοώ σαν ηθοποιό, δηλαδή Στο Mythic Quest που παίζει πρόσφατα.

7 ώρες πριν, just getting started είπε

Γενικά το 2ο μιας και βγαίνει όπου να ναι, όσοι το έχουν ήδη παίξει, από νέες μηχανές κλπ πώς πάει?

Έχει περισσότερες σίγουρα, η διαφορα νομίζω είναι ότι έβαλαν και ιπτάμενες.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Δημοσ.

Κάπου πιο πίσω είχα διαβάσει ένα post όπου κάποιος γρήγορος πήγε στη Meridian στις 30 ώρες. Αν διαβάζει αυτός ο γρήγορος, εγώ είμαι στις 25+ και ακόμα δεν έχω βγει από την περιοχή των Nora να πάω στις Κάργιες (Karja). Είχα παρατήσει για κανά 10ωρο τη War Chief με τον κανακάρη της να με περιμένουν για την επίθεση στο Στάδιο του Ντένβερ. Αργώ τόσο γιατί έχω αφιερώσει πολύ χρόνο και προσπάθεια να μάθω το χειρισμό αλλά και σωστούς τρόπους παιξίματος, ενώ δε χρησιμοποιώ καθόλου fast travel ή υποζύγιο. Αυτό γιατί πρώτον οι πραγματικοί άντρες πάνε με τα πόδια και δεύτερον γιατί είμαι μαζόχας.

Μπορώ να γράψω κάποια πιο ουσιαστικά σχόλια, που αφορούν πολύ περισσότερο εμένα παρά το παιχνίδι. Είχα να παίξω action open world πραγματικά πολύ καιρό. Τα καθαρά action skills μου είχαν σκουριάσει ενώ η εξερεύνηση και μάχη σε (action) RPG είναι ριζικά διαφορετικές.

  • Το Horizon: New Dawn με έμαθε πολύ καλό πιάνο. Σκέφτομαι να δώσω ρεσιτάλ. Κάποιος ξέχασε πως στα PC δεν υπάρχει λόγος να πατάς δυο και τρία πλήκτρα μαζί. Επιτέλους τον έχω μάθει αλλά ήταν μακράν ο παράγοντας που με καθυστέρησε περισσότερο. Έχει αρκετές λεπτομέρειες που δε μπορούσα να τις συνηθίσω με τίποτα, όπως πχ το toggle sprint/ dash ή το ότι δε χρειάζεται κάθε φορά να τραβάς το τόξο τελείως αν έχεις να πετύχεις κάτι στα 3 μέτρα.Καταλαβαίνω τη φιλοσοφία του και γιατί υπάρχουν κάποια πράγματα αλλά παραείναι κονσολέ, με την κακή έννοια.
  • Πανέμορφος πραγματικά κόσμος και χάρτης. Είχα να απολαύσω τόσο open world περιπλάνηση από την εποχή του Gothic 3. Η Aloy είναι πολύ ευχάριστη παρουσία οπτικά, δε σε κουράζει να τη βλέπεις συνέχεια όπως την κάθε μουΛάρα ή τον κάθε μαντράχαλο. Οι καθημερινές της ατάκες είναι καλές αν και δεν έχω προχωρήσει αρκετά για να την κρίνω σα χαρακτήρα.
  • Η μάχη είναι ΣΩΣΤΗ. Είσαι κυνηγός, όχι ο Διαλεγμένος Ένας που ρίχνεις ξύλο με δόσεις Θεοδόσης. Θα τα βγάλεις πέρα χρησιμοποιώντας ό,τι μέθοδο υπάρχει, και πάντα υπάρχει κάτι πιο δυνατό από εσένα. Θέλει προσοχή, τακτική, ευελιξία και πολύ πολύ καλό χειρισμό (που παίρνει ώρες σε συνδυασμό με Ultra Hard 1st playthrough). Οι στόχοι και οι τεχνικές αλλάζουν μαζί με τα όπλα και το gameplay ανοίγει. Εκεί που το πρώτο Sawtooth το έβγαλα δέρνοντάς το και τα επόμενα με dash και fire arrows, τα επόμενα έβγαιναν αρκετά εύκολα με διπλά fire arrows ώσπου να πάρουν φωτιά και concentration, και κανένα dash πού και πού. Έχω σκοτώσει Bellowback stealth με tripwires (πλάκα είχε) αλλά όχι στα ίσα, μαθαίνω το tearblast αλλά στη φάση που είμαι τα πυρομαχικά σπανίζουν πολύ. Κάτι corrupted κροκόδειλοι που βρήκα δε με δυσκόλεψαν πολύ αλλά τα Glinthawks στο ίδιο σημείο αδυνατώ να τα βγάλω με fire arrows αν έρθουν δύο - το ένα το σκότωσα με αρκετή δυσκολία, που μου λέει πως ήθελα άλλο όπλο. Είναι το καλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού. Το bullet time και όλες οι επιλογές ευελιξίας (sprint, dash, dodge κλπ) ανταμείβουν τον κόπο που έκανα να τα συνηθίσω.
  • Η εξερεύνηση/ περιπλάνηση. Εδώ θα δείξω τις RPG ιδιοτροπίες μου και τους λόγους που, με την κυριαρχία των Assassins Creed και του προκάτ gameplay τους αποτραβήχτηκα από τα action. Σαν παίχτη δε μου αρέσει να με βάζουν σε καλούπια ή να με παίρνουν από το χεράκι. Δε μου αρέσει που κάθε αντικείμενο έχει pointer από απόσταση. Δε μου αρέσει που υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία για ακροβατικά (για να είμαι δίκαιος, η ελεύθερη αναρρίχηση είναι μια χαρά) που φωνάζουν "εδώ κάτι έχει, ανέβα". Δε μου αρέσει να υπάρχουν έτοιμες λίστες με collectables που να ακυρώνουν το χρόνο που ξόδεψα στον ψυχαναγκασμό μου, ή να υπάρχουν τόσα όμορφα πλην άδεια σημεία χωρίς μια μπουρδίτσα για να πεις ότι κάτι βρήκες. Πχ σε ένα open world RPG θα έβρισκες ένα βότανο, ένα λάκκο με λάφυρα, ένα easter egg, ένα κάτι με μηδενική αξία αλλά να σε ανταμείψει που πήγες εκεί. Εδώ αυτό το στοιχείο μου λείπει, αλλά από την άλλη και τι να βάζανε σε action, άσχετα πυρομαχικά? Ακόμα και τα data points εμφανίζονται στην πυξίδα όταν είσαι κοντά. Θα μου ήταν απείρως πιο ευχάριστο παιχνίδι αν πολύ απλά έλειπαν τα pointers και υπήρχε μόνο το highlight όταν πλησίαζες. Έχω κλείσει όλες τις επιλογές και έχω την αίσθηση πως παίζω μηχανικά ώρες ώρες, που μου χαλάει σημαντικά την αίσθηση. Μέχρι που σκέφτομαι να κοιτάξω για mods.

Αυτά. Για σενάρια, quests, κόσμο κλπ δε μπορώ να μιλήσω ακόμα αλλά χαίρομαι πραγματικά το παιχνίδι. Για εμένα προσωπικά, λόγω των μοντέρνων action στοιχείων που δε μου αρέσουν, έχει περιθώρια βελτίωσης. Ομολογώ όμως ότι έχει εντάξει αρμονικά πολλά σύγχρονα χαρακτηριστικά.

  • Like 8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...