Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με PS4 - Θερμοκρασίες / Υπερθέρμανση


THE GG GAMER

Προτεινόμενες αναρτήσεις

49 minutes ago, petasis said:

Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η ΕΕ *παραπληροφορεί* για αυτό το θέμα.

Συμφωνώ και επαυξάνω. Σε αρκετές περιπτώσεις άλλων χωρών, η κρατική νομοθεσία ήταν και είναι πιο ισχυρή από την κοινοτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, petasis είπε

 

Η λύση είναι απλή: μακριά από εταιρίες με 1 χρόνο εγγύηση.

Καλα προφανως και η λυση δεν ειναι αυτη.

Η λυση για οποιον τον απασχολουν τα της εγγυησης ειναι πιο απλη.

Αγορα επεκτασης εγγυησης,ειτε απο Ελληνικη αλυσιδα,ειτε απο amazon,αφου φυσικα διαβασουμε πρωτα τα μικρα γραμματα για να ξερουμε τι καλυπτει ο καθενας,μην μας πουλανε μετα αερα.

Αλλα στην Ελλαδα βλεπεις οι περισσοτεροι περιμενουν πρωτα να τους κατσει η στραβη και μετα ειναι που πεφτουν απο τα συννεφα.

Φαινεται και στις κριτικες στο skroutz αυτο. 5/5 αστερια επειδη ο αλλος εκανε παραγγελια ενα προιον(ps4)και του ηρθε σπιτι του.

Ειδες ο αλλος πιο πισω πχ?

1χρονο εγγυηση λεει εχουν τα προιοντα της Apple,παρολο που εδω και τουλαχιστον 5 με 6χρονια εχει κατοχυρωθει η 2ετης εγγυηση στην χωρα μας για Ευρωπαικα μοντελα.

Βεβαια και στην περιπτωση της Apple,κανονικα 1χρονο εδινε στην Ευρωπη σε σχεση με τους αλλους ,και επειδη καποιες χωρες την πηγαν δικαστικως αλλαξε σε 2χρονια.

Στις gaming κονσολες ομως ο κοσμος δεν ασχολειται με τα των εγγυησεων,αρα αναγκαστικα τρωμε στην μαπα 1χρονο εγγυηση,αλλιως πληρωσε για επεκταση.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Στο παρελθόν και εμένα μου απάντησαν για διετη εγγύηση στο ίδιο κατάστημα οι πωλητές. Τώρα αν είναι άγνοια η το κάνουν επίτηδες άλλο θέμα. Απλά δίνουν στην συσκευασία ένα φύλλο εκτύπωσης με τίτλο '' όροι κατασκευαστή/warranty''που έχει πληροφορίες για την εγγύηση και αναγράφει επ ακριβως το χρόνο εγγύησης για κάθε συσκευή από λαπτοπ εκτυπωτές μπαταρίες κονσόλες τα πάντα. 

 

Λοιπον το χω μπροστά μου

 

όντως για ps κονσόλες και xbox είναι 12 μήνες. Για Nintendo 24. 

 

Έχει και άλλα περίεργα για όλα τα λαπτοπ είναι 24 εκτός hp και Toshiba που είναι 12. 

 

Σε κινητά και ταμπλετ όλα 24 εκτός από iPhone ipad

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

για τους παραπάνω λόγους υπάρχουν οι αρμόδιες αρχές (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή - ΙΝΚΑ - Συνήγορος του Καταναλωτή) και φυσικά μπορείς να κινηθείς νομικά μέσω των αρμόδιων δικαστηρίων

δεν νομίζω καμία από τις εταιρείες να προχωρήσει το θέμα και να το αφήσει να φτάσει στα αρμόδια δικαστήρια

όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω είναι καιρός να μάθετε να διεκδικείτε τα δικαιώματα σας ως πελάτες/καταναλωτές τα χρήματα είναι δικά σας όχι της εκάστοτε εταιρείας άρα αν η εταιρεία δεν σας σέβεται ως πελάτη/καταναλωτή να μην την σέβεστε ούτε εσείς και να μην σπαταλάτε ούτε ένα ευρώ σε τέτοιου είδους εταιρείες και δεν με ενδιαφέρει είτε αν λέγεται SONY είτε αν λέγεται MICROSOFT είτε αν λέγεται APPLE είτε αν λέγεται SAMSUNG.

ξέρετε τι μου θυμίζετε...μια ιστορία που είχα με LG TV/Monitor το οποίο είχε (0) μηδέν pixel εγγύηση εφόρου ζωής

το αγοράζω από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ... πάω σπίτι μου το ανοίγω και το βάζω στον υπολογιστή μου και μετά λύπης διαπιστώνω ότι είχε (1) ένα καμένο pixel πάνω από το κουμπί της τροφοδοσίας παίρνω την LG Hellas η οποία με παραπέμπει στο LG Hellas Service τους εκεί στην αρχή μιλάω με τεχνικό οποίος προσπαθούσε να με πείσει έλα μωρέ τι έγινε είναι (1) ένα δεν είναι (10) δέκα για να έχεις πρόβλημα και άσε αυτά που λέει η εγγύηση για (0) μηδέν δεν ισχύουν...βλέπει όμως ότι εγώ δεν το δέχομαι μου δίνει να μιλήσω με τον προιστάμενο του...τα ίδια και αυτός τους ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση και κλείνω το τηλέφωνο.

κατευθείαν στέλνω email με όλο το ιστορικό και τις αποδείξεις στην LG (μαμά εταιρεία)

την επόμενη μέρα λαμβάνω απάντηση από την LG (μαμά εταιρεία) να μην κάνω κάτι θα έρθει Courrier να παραλάβει το προβληματικό TV/Monitor με πληρωμένα τα έξοδα από αυτούς θα μου δώσει άλλο TV/Monitor (νεώτερο μοντέλο) στις ίδιες ίντσες το όποιο θα έχει την ίδια εγγύηση με αυτό που αντικαθιστώ και να περάσω από τα γραφεία της LG Hellas να παραλάβω πιστωτικό υπόλοιπο αξίας 200 ευρώ για μελλοντική αγορά προιόντων LG από οπουδήποτε.

και ρωτάω εσάς? πως να μην με κερδίσει ως πελάτη αυτή η εταιρεία μετά (σημείωση όλες οι TV και τα TV/Monitor που έχω είναι LG με εξαίρεση ένα BENQ Zowie που πήρα για Gaming Monitor για τον νέο μου υπολογιστή και το οποίο (άλλο μοντέλο) θα πάρω και για τον επόμενο και τελευταίο υπολογιστή που θα φτιάξω.
όλα αυτά τα λέω βασιζόμενος στις προσωπικές/φιλικές και επαγγελματικές εμπειρίες μου

όσο για τις εταιρείες που αναφέρει ένας φίλος παραπάνω που δίνουν 12 μήνες εγγύηση αντί 24 μήνες για τους φορητούς υπολογιστές (laptop) είναι αυτές που αρνήθηκαν να επισκευάσουν/αντικαταστήσουν τους φορητούς υπολογιστές που αγόρασε η εταιρεία στην οποία δουλεύω οι οποίοι είχαν "κατασκευαστικό πρόβλημα που προκαλούσε ζημιά" και στην απειλή να βρεθούν αντιμέτωπες με τις αρμόδιες αρχές ή στα δικαστήρια μας τους αντικατέστησαν όλους + έδωσαν 24 μήνες εγγύηση αλλά δυστυχώς πλέον δεν είναι προμηθευτές της εταιρείας μας καθώς (μονομερώς) από την δική μας μεριά διακόπηκε η σύμβαση συνεργασίας μας και απορρίφθηκε κάθε μελλοντική συμμετοχή τους σε διαγωνισμό προμήθειας ηλεκτρονικών υπολογιστών και όχι μόνο και υπόψη δεν αφορά μόνο την δική μας εταιρεία για την οποία έχασαν ένα πάρα πολύ σημαντικό χρηματικό αντίτιμο (καθώς ήμασταν μεγάλος πελάτης για αυτές τις εταιρείες) αλλά η απόφαση μας αυτή της επηρεάζει πάρα πολύ καθώς και άλλες εταιρείες που ανήκουν επίσης στο μεγάλο πελατολόγιο τους οι οποίες διέκοψαν κάθε συνεργασία μαζί τους.

άρα αν αξίζουν τέτοιου είδους "μικροπολιτικές" από τις εταιρείες που έχουν ως αποτέλεσμα να χάνουν πελάτες ας τις συνεχίσουν για μένα "υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια"

Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα μου

Εύχομαι τα καλύτερα στον TS και να το κυνηγήσει

αν δεν σε εξυπηρετήσουν απλά μείνε μακριά από τα προιόντα τους αυτοί σε έχουν ανάγκη φίλε μου (ως πελάτη/καταναλωτή) αυτοί θέλουν τα χρήματα σου

γιατί αν δεν τα πάρουν θα κλείσουν το μαγαζί τους και αν είναι τέτοιοι τους αξίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Like αν ειχατε παει στις χρυσες εποχες Γερμανου κινητο με προβλημα εντος εγγυησης και σας το εβγαζαν οτι ειχε παρει υγρασια/πεσει σε νερο.

Ειχα βγαλει τα σωθικα μου επι εποχες iphone 4 οταν σταματησε να δουλευει το ηχειο και το πηγα Γερμανο για εγγυηση...με εβγαζαν τρελο μπροστα στα μουτρα μου μιλαμε για κωμικοτραγικες καταστασεις και ναι ημουν 200.000 χιλιαδες % σιγουρος οτι δεν ειχε παρει το κινητο νερο/υγρασια μεσα (φαινοντουσαν οι δεικτες ανεπαφοι).

Ηταν ΚΛΑΣΣΙΚΗ καραμελα που λεγανε σε ολους τους ανυποψιαστους για να γλυτωσουν αντικατασταση Service...μιλαμε για αλητες. Με τα πολλα και μετα απο καποια email και μια ωραια επιστολη μου το αλλαξαν με καινουργιο...

Κοινως μαγαζακι και δυστηχως απο οτι βλεπω ουτε και η cosmote το εχει στρωσει καθολου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

η μοναδικη φορα που εκανα χρηση της εγγυησης ηταν με ενα mp3 player απο το multirama...υπαρχει ακομα?

μετα απο καποιον καιρο σταματησε να φορτιζει...λεω δεν παω στο καταστημα που το πηρα, χωρις πολλα πολλα το κρατησανε εκει και μετα απο μια εβδομαδα περιπου (αν θυμαμαι καλα) με πηρανε τηλεφωνο να παω απο εκει να παραλαβω την παραγγελια  μου ?!?!?!? ...

πηγα ετοιμος να μαλωσω, αλλα ειχε γινει λαθος...απλα ειχε ερθει απο την μαμα εταιρια ενα αλλο mp3 ολοκαινουργιο στο κουτι...χλιδη... (νομιζω αν ενα sony ηταν)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, costacurta είπε

Λοιπον το χω μπροστά μου

όντως για ps κονσόλες και xbox είναι 12 μήνες. Για Nintendo 24. 

Έχει και άλλα περίεργα για όλα τα λαπτοπ είναι 24 εκτός hp και Toshiba που είναι 12. 

Σε κινητά και ταμπλετ όλα 24 εκτός από iPhone ipad

Τουλάχιστον για Xbox που γνωρίζω και επειδή το υπόλοιπο εγγύησης φαίνεται και online στον λογαριασμό που έχεις δηλωμένη την κονσόλα, η MS δίνει σίγουρα 24 μήνες εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Fulgore είπε

Καλα προφανως και η λυση δεν ειναι αυτη.

Η λυση για οποιον τον απασχολουν τα της εγγυησης ειναι πιο απλη.

Αγορα επεκτασης εγγυησης,ειτε απο Ελληνικη αλυσιδα,ειτε απο amazon,αφου φυσικα διαβασουμε πρωτα τα μικρα γραμματα για να ξερουμε τι καλυπτει ο καθενας,μην μας πουλανε μετα αερα.

Αλλα στην Ελλαδα βλεπεις οι περισσοτεροι περιμενουν πρωτα να τους κατσει η στραβη και μετα ειναι που πεφτουν απο τα συννεφα.

Φαινεται και στις κριτικες στο skroutz αυτο. 5/5 αστερια επειδη ο αλλος εκανε παραγγελια ενα προιον(ps4)και του ηρθε σπιτι του.

Ειδες ο αλλος πιο πισω πχ?

1χρονο εγγυηση λεει εχουν τα προιοντα της Apple,παρολο που εδω και τουλαχιστον 5 με 6χρονια εχει κατοχυρωθει η 2ετης εγγυηση στην χωρα μας για Ευρωπαικα μοντελα.

Βεβαια και στην περιπτωση της Apple,κανονικα 1χρονο εδινε στην Ευρωπη σε σχεση με τους αλλους ,και επειδη καποιες χωρες την πηγαν δικαστικως αλλαξε σε 2χρονια.

Στις gaming κονσολες ομως ο κοσμος δεν ασχολειται με τα των εγγυησεων,αρα αναγκαστικα τρωμε στην μαπα 1χρονο εγγυηση,αλλιως πληρωσε για επεκταση.

Μην αρχίσουμε και για τις "επεκτάσεις εγγυήσεων". Εμένα δεν μου έτυχε επέκταση που να μην ήταν απάτη. Εγώ ακολουθώ αυτό που είπα. Προϊόν με 1 χρόνο, είναι για να το αγοράσουν άλλοι, όχι εγώ.

8 ώρες πριν, ikorolis είπε

για τους παραπάνω λόγους υπάρχουν οι αρμόδιες αρχές (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή - ΙΝΚΑ - Συνήγορος του Καταναλωτή) και φυσικά μπορείς να κινηθείς νομικά μέσω των αρμόδιων δικαστηρίων

δεν νομίζω καμία από τις εταιρείες να προχωρήσει το θέμα και να το αφήσει να φτάσει στα αρμόδια δικαστήρια

όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω είναι καιρός να μάθετε να διεκδικείτε τα δικαιώματα σας ως πελάτες/καταναλωτές τα χρήματα είναι δικά σας όχι της εκάστοτε εταιρείας άρα αν η εταιρεία δεν σας σέβεται ως πελάτη/καταναλωτή να μην την σέβεστε ούτε εσείς και να μην σπαταλάτε ούτε ένα ευρώ σε τέτοιου είδους εταιρείες και δεν με ενδιαφέρει είτε αν λέγεται SONY είτε αν λέγεται MICROSOFT είτε αν λέγεται APPLE είτε αν λέγεται SAMSUNG.

ξέρετε τι μου θυμίζετε...μια ιστορία που είχα με LG TV/Monitor το οποίο είχε (0) μηδέν pixel εγγύηση εφόρου ζωής

το αγοράζω από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ... πάω σπίτι μου το ανοίγω και το βάζω στον υπολογιστή μου και μετά λύπης διαπιστώνω ότι είχε (1) ένα καμένο pixel πάνω από το κουμπί της τροφοδοσίας παίρνω την LG Hellas η οποία με παραπέμπει στο LG Hellas Service τους εκεί στην αρχή μιλάω με τεχνικό οποίος προσπαθούσε να με πείσει έλα μωρέ τι έγινε είναι (1) ένα δεν είναι (10) δέκα για να έχεις πρόβλημα και άσε αυτά που λέει η εγγύηση για (0) μηδέν δεν ισχύουν...βλέπει όμως ότι εγώ δεν το δέχομαι μου δίνει να μιλήσω με τον προιστάμενο του...τα ίδια και αυτός τους ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση και κλείνω το τηλέφωνο.

κατευθείαν στέλνω email με όλο το ιστορικό και τις αποδείξεις στην LG (μαμά εταιρεία)

την επόμενη μέρα λαμβάνω απάντηση από την LG (μαμά εταιρεία) να μην κάνω κάτι θα έρθει Courrier να παραλάβει το προβληματικό TV/Monitor με πληρωμένα τα έξοδα από αυτούς θα μου δώσει άλλο TV/Monitor (νεώτερο μοντέλο) στις ίδιες ίντσες το όποιο θα έχει την ίδια εγγύηση με αυτό που αντικαθιστώ και να περάσω από τα γραφεία της LG Hellas να παραλάβω πιστωτικό υπόλοιπο αξίας 200 ευρώ για μελλοντική αγορά προιόντων LG από οπουδήποτε.

και ρωτάω εσάς? πως να μην με κερδίσει ως πελάτη αυτή η εταιρεία μετά (σημείωση όλες οι TV και τα TV/Monitor που έχω είναι LG με εξαίρεση ένα BENQ Zowie που πήρα για Gaming Monitor για τον νέο μου υπολογιστή και το οποίο (άλλο μοντέλο) θα πάρω και για τον επόμενο και τελευταίο υπολογιστή που θα φτιάξω.
όλα αυτά τα λέω βασιζόμενος στις προσωπικές/φιλικές και επαγγελματικές εμπειρίες μου

όσο για τις εταιρείες που αναφέρει ένας φίλος παραπάνω που δίνουν 12 μήνες εγγύηση αντί 24 μήνες για τους φορητούς υπολογιστές (laptop) είναι αυτές που αρνήθηκαν να επισκευάσουν/αντικαταστήσουν τους φορητούς υπολογιστές που αγόρασε η εταιρεία στην οποία δουλεύω οι οποίοι είχαν "κατασκευαστικό πρόβλημα που προκαλούσε ζημιά" και στην απειλή να βρεθούν αντιμέτωπες με τις αρμόδιες αρχές ή στα δικαστήρια μας τους αντικατέστησαν όλους + έδωσαν 24 μήνες εγγύηση αλλά δυστυχώς πλέον δεν είναι προμηθευτές της εταιρείας μας καθώς (μονομερώς) από την δική μας μεριά διακόπηκε η σύμβαση συνεργασίας μας και απορρίφθηκε κάθε μελλοντική συμμετοχή τους σε διαγωνισμό προμήθειας ηλεκτρονικών υπολογιστών και όχι μόνο και υπόψη δεν αφορά μόνο την δική μας εταιρεία για την οποία έχασαν ένα πάρα πολύ σημαντικό χρηματικό αντίτιμο (καθώς ήμασταν μεγάλος πελάτης για αυτές τις εταιρείες) αλλά η απόφαση μας αυτή της επηρεάζει πάρα πολύ καθώς και άλλες εταιρείες που ανήκουν επίσης στο μεγάλο πελατολόγιο τους οι οποίες διέκοψαν κάθε συνεργασία μαζί τους.

άρα αν αξίζουν τέτοιου είδους "μικροπολιτικές" από τις εταιρείες που έχουν ως αποτέλεσμα να χάνουν πελάτες ας τις συνεχίσουν για μένα "υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια"

Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα μου

Εύχομαι τα καλύτερα στον TS και να το κυνηγήσει

αν δεν σε εξυπηρετήσουν απλά μείνε μακριά από τα προιόντα τους αυτοί σε έχουν ανάγκη φίλε μου (ως πελάτη/καταναλωτή) αυτοί θέλουν τα χρήματα σου

γιατί αν δεν τα πάρουν θα κλείσουν το μαγαζί τους και αν είναι τέτοιοι τους αξίζει.

Η περίπτωσή σου ήταν εύκολη, και οι 2 Κορεάτες είναι πολύ σωστοί στις εγγυήσεις τους. Έχω γράψει εδώ ότι η σάμσουνγκ μου άλλαξε φουσκωμένη μπαταρία στο s6 μου στα 4 χρόνια, χωρίς χρέωση. Αρχικά μου είχαν πει ποσό, και στο τέλος μου είπαν ότι ανέλαβαν την ευθύνη. Στα 4 χρόνια, 2 χρόνια εκτός εγγύησης. Που εντάξει, το μοντέλο είχε θέμα και φουσκώνει η μπαταρία του, αλλά πάλι στα 4 χρόνια δεν μπορούσα να διεκδικήσω τίποτα. Στο παρελθόν και σε εμένα η LG φέρθηκε όπως λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με πήρανε από τον Γερμανό η κονσολα είναι εκτός εγγύησης, όσο αναφορά το καπάκι μου είπαν ότι τεχνικοί που μιλήσατε δεν γνωρίζουν και διαβάζουν τα σχόλια που βλέπουν στις οθόνες τους. Από τα λεγόμενα τους θα το καλύψουν το καπάκι απ ότι κατάλαβα, να δω και αν θα παίζει μετά... Τους είπα να μου στείλουν γραπτώς αναφορά από ποιο άτομο ελέγχθηκε και το πρόβλημα που υπάρχει και σε ποιο μέρος ελεγθηκε. Στην αρχή μου το αρνήθηκε, μετά από λιγο το απαιτησα ξανα και μου είπε  ότι θα σταλθεί ένα χαρτι μαζί με την κονσόλα. Ρώτησα για τον ευρωπαϊκό νόμο μου είπε πως δεν ισχύει και ότι είναι μόνο ένας χρόνος βάση της κατασκευαστρια εταιρίας. Κράτησα και το όνομα της. Είπα πως θα κάνω καταγγελία μου είπε να κάνω ότι θέλω. Αυτά... ☠️ ☠️ ☠️ ☠️ 

Επεξ/σία από spegouras
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, spegouras είπε

Με πήρανε από τον Γερμανό η κονσολα είναι εκτός εγγύησης, όσο αναφορά το καπάκι μου είπαν ότι τεχνικοί που μιλήσατε δεν γνωρίζουν και διαβάζουν τα σχόλια που βλέπουν στις οθόνες τους. Από τα λεγόμενα τους θα το καλύψουν το καπάκι απ ότι κατάλαβα, να δω και αν θα παίζει μετά... Τους είπα να μου στείλουν γραπτώς αναφορά από ποιο άτομο ελέγχθηκε και το πρόβλημα που υπάρχει και σε ποιο μέρος ελεγθηκε. Στην αρχή μου το αρνήθηκε, μετά από λιγο το απαιτησα ξανα και μου είπε  ότι θα σταλθεί ένα χαρτι μαζί με την κονσόλα. Ρώτησα για τον ευρωπαϊκό νόμο μου είπε πως δεν ισχύει και ότι είναι μόνο ένας χρόνος βάση της κατασκευαστρια εταιρίας. Κράτησα και το όνομα της. Είπα πως θα κάνω καταγγελία μου είπε να κάνω ότι θέλω. Αυτά... ☠️ ☠️ ☠️ ☠️ 

Keep us posted!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε την καταγγελία σου με ότι στοιχεία έχεις, ειδικά το παραστατικό που δείχνει ότι παρέλαβαν την κονσόλα σε άριστη κατάσταση χωρίς φθορές αποδεικνύει πολλά, απλά να ξέρεις ότι μπορεί να πάρει μήνες η όλη διαδικασία, από την στιγμή που θα κάνεις εγγράφως την καταγγελία σου μέχρι να αποσταλεί από τον Συνήγορο του καταναλωτή στο κατάστημα και να τοποθετηθεί επί του θέματος εγγράφως πλέον, έχε υπομονή.

Στο προφορικό άπαντες λένε ότι τους συμφέρει,  όταν σκάσουν οι καταγγελίες με διεκπεραιωμένα έγγραφα και στοιχεία, μετά κάνουν τον Κινέζο.

Προβλέπω απάντηση από το κατάστημα του τύπου ότι δεν ισχύουν αυτά που λες αλλά... "στα πλαίσια καλής θέλησης και προς εξυπηρέτηση του πελάτη το κατάστημα θα προβεί στην αντικατάσταση" .... keep walking.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αυτοί κάνανε βλακεια με το καπάκι και το κάλυψανε μετά δεν έχω να αποδείξω κάτι. Γιατί θα το παραλάβω όπως ήταν εμφανισιακά. Μόνο για την εγγύηση μπορώ να κάνω καταγγελία. Στο 1520 που πήρα τηλ στην γραμμή καταναλωτη και ρώτησα για τις εγγυησεις μου είπαν ότι το πρώτο εξάμηνο είναι υπέρ του καταναλωτή μετά είναι υπέρ της εταιρείας... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο καπακι εννοεις?Το καπακι πισω που πρεπει να βγει για να αφερεθει ο δισκος, η το top cover ? δηλαδη το πανω καπακι που ειναι το λογοτυπο ?Και τα 2 καπακια αφαιρουνται ευκολα απο τον χρηστη διχως να ακυρωσει την εγγυηση.Εσυ πριν παραλαβεις την κονσολα, θα τσεκαρεις οτι δεν εχει μπει χερι.Τσεκαρεις το αυτοκολλητο της εγγυησης να ειναι στη θεση του.Αν το δεις ξεκολλημενο εχει μπει χερι στην κονσολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σού εύχομαι ολόψυχα να δικαιωθείς.

Αν όχι όμως, μην χαλάς την ζαχαρένια σου.  Φαινόμενο υπερθέρμανσης είχε και το ps4 του γιου μου. Βλέποντας διάφορα βιντεάκια στο YouTube με σχετική ευκολία το "άνοιξα" και καθάρισα ότι σκόνη και χνούδι είχε μαζευτεί. Πάστα δεν άλλαξα γιατί μου φάνηκε μπελαλίδικο, όμως από τότε ούτε κολλήματα ,ούτε υπερθέρμανση  ούτε θόρυβο από τον ανεμιστήρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Mr_Terror είπε

Πιο καπακι εννοεις?Το καπακι πισω που πρεπει να βγει για να αφερεθει ο δισκος, η το top cover ? δηλαδη το πανω καπακι που ειναι το λογοτυπο ?Και τα 2 καπακια αφαιρουνται ευκολα απο τον χρηστη διχως να ακυρωσει την εγγυηση.Εσυ πριν παραλαβεις την κονσολα, θα τσεκαρεις οτι δεν εχει μπει χερι.Τσεκαρεις το αυτοκολλητο της εγγυησης να ειναι στη θεση του.Αν το δεις ξεκολλημενο εχει μπει χερι στην κονσολα.

Το αριστερό καπάκι μου είχαν πει. Όταν τους είπα να γίνουν πιο συγκεκριμένοι για πιο καπάκι μου είπαν το πίσω αν θυμάμαι καλα. Θα τα τσεκάρω ολα, το αυτοκόλλητο της εγγύησης που ακριβώς βρίσκεται; στην πίσω μεριά με τις θύρες; 

34 λεπτά πριν, Kostasm45 είπε

Σού εύχομαι ολόψυχα να δικαιωθείς.

Αν όχι όμως, μην χαλάς την ζαχαρένια σου.  Φαινόμενο υπερθέρμανσης είχε και το ps4 του γιου μου. Βλέποντας διάφορα βιντεάκια στο YouTube με σχετική ευκολία το "άνοιξα" και καθάρισα ότι σκόνη και χνούδι είχε μαζευτεί. Πάστα δεν άλλαξα γιατί μου φάνηκε μπελαλίδικο, όμως από τότε ούτε κολλήματα ,ούτε υπερθέρμανση  ούτε θόρυβο από τον ανεμιστήρα

Ειλικρινά αν δεν μου είχαν πει και οι 2 πωλητές για τα 2 χρόνια εγγύησης, αντί να ζήσω όλη αυτήν την μουρλα θα το είχα κάνει και εγώ μόνος μου . Ωρολογοποιιος είμαι κάτι πιάνει το χέρι μου και με λίγη βοήθεια από το ίντερνετ ίσως να τα κατάφερνα ίσως και όχι. Πάντως στα pc λύσιμο δέσιμο τα πάω αρκετά καλά. 

Επεξ/σία από spegouras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...