Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, from_space είπε

μέχρι τώρα πρακτικά κάθε ένα "δωμάτιο" που βλέπεις σε κάθε παιχνίδι, έχει ξεχωριστά φτιαγμένους light maps (ζωγραφισμένους), ώστε να προσομοιώνει ρεαλισμό -και χωρίς πάντα να τα καταφέρνει καλά.
με τις διάφορες τεχνικές r/t αυτός ο φωτορελισμός θα προσεγγιστεί πολύ περισσότερο, και με πολύ λιγότερα resources.
φυσικά ο καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει, όμως αυτό δεν τον κάνει αυτόματα και γνώστη ούτε της τεχνολογίας, ούτε των εξελίξεων.

Μισό λεπτό γιατί κάτι χάσαμε εδώ. Όλοι πιστεύουμε σε κάτι και όλοι είμαστε ελεύθεροι να πιστεύουμε ότι θέλουμε και όλους δεν μας κάνει αυτό ειδικούς και γνωστές όπως εμένα και εσένα. Για αυτό γράφουμε το ρήμα "πιστεύω" το οποίο χρησιμοποιείται συνήθως όταν θέλουμε να εκφράσουμε μια πεποίθηση όταν δεν υπάρχει κάτι βέβαιο ή αυταπόδεικτο ή αποδεδειγμένο ή έχει πολλές ερμηνείες κτλ κλτ. Στο δια ταύτα λοιπόν, εγώ είπα πως πιστεύω ότι δεν είναι selling point. Εννοώντας αυτήν την περίοδο που διανύουμε. Εσύ από την άλλη πιστεύεις ότι θα γίνει selling point επειδή όπως αναφέρες θα βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό και το πιστεύω και αυτό. Για το τώρα όμως όχι γιατί προς το παρόν είναι άφαντο. Όταν γίνει λοιπόν σωστό implementation τότε ναι. Θα πουλήσει επιπλέον hardware και software. Συνεπώς δεν διαφωνούμε. Εγώ μίλησα για το σήμερα, εσύ για το αύριο. Και είμαι σίγουρος ότι θα γίνει και στις δύο πλατφόρμες. Διατηρώ όμως μια επιφύλαξη για το πόσο καλό θα είναι όταν βελτιωθεί και αυτό γιατί έφαγα ήδη μια φορά "παπά"από την σειρά 2000 της Nvidia, είδωμεν.

Επεξ/σία από music_lover
  • Like 1
  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Daredevil είπε

Καλά ο ορισμός της φυλλάδας έτσι ^_^ Κλικμπειτιά σπασμένο τηλέφωνο. Το 8Κ προφανώς δεν θα το προσπαθήσει κανείς, δεν ξέρω ούτε έναν που να έχει 8k TV στη ζωή μ προς το παρόν. Στο ray-tracing ο άνθρωπος λέει οτι ώς τώρα, δεν ήταν το ray tracing κάτι που θα του άλλαζε τη γνώμη για ένα game. Γενικά ο κόσμος εκεί έξω το έχει παραχέσει με τη "δημοσιογραφία" - Είδαν οτι υπάρχει ζήτηση στο θέμα και γράφουν ό,τι να ναι

Δημοσ.

Δεν ξέρω για το αν έχει πετύχει το σκοπό του το ray tracing αλλά πάντως διάβασα ότι και το watch dogs και το spiderman θα τρέχουν σε 30 fps με ray-tracing. 

Αν λοιπόν εξαιτίας του ray-tracing πρέπει να είσαι κολλημένος στα 30 fps και σε αυτή τη γενιά τότε για μένα δεν έχει και πολύ νόημα..

 

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, gtsoui είπε

Αν λοιπόν εξαιτίας του ray-tracing πρέπει να είσαι κολλημένος στα 30 fps και σε αυτή τη γενιά τότε για μένα δεν έχει και πολύ νόημα..

Τα παιχνίδια που βγαίνουν τώρα, νομίζω οτι δεν χρησιμοποιούν τις δυνατότητες των καινούριων κονσολών με dedicated hardware ray tracing cores κτλ. Αυτά είναι 3rd party παιχνίδια που θα παίζουν παντού και έχουν ξεκινήσει να γράφονται befοre ray tracing was cool . Οπότε υπομονή

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, gtsoui είπε

Δεν ξέρω για το αν έχει πετύχει το σκοπό του το ray tracing αλλά πάντως διάβασα ότι και το watch dogs και το spiderman θα τρέχουν σε 30 fps με ray-tracing. 

Αν λοιπόν εξαιτίας του ray-tracing πρέπει να είσαι κολλημένος στα 30 fps και σε αυτή τη γενιά τότε για μένα δεν έχει και πολύ νόημα..

τοσο το watch dogs οσο και το spiderman ήταν κλασικα 30αρια στα ps4pro και xbox x, και ειναι και καράcross-gen

όταν θα δείς το Forza πχ δεν νομιζω να τρεχει στα 30

το Ηalo επίσης στο R/T mode του ούτε αυτό θα τρέχει στα 30


και μιας και είπα "Halo", όλο το Master Chief Collection στις νέες κονσόλες με 120fps και machine learned HDR, σε campaign και multiplayer, δωρεάν μια βδομαδα μετά την κυκλοφορία της κονσόλας:

 

edit: με προλαβε ο Spartan

Επεξ/σία από from_space
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά μπορεί να είναι και θέμα γούστου αλλά πιστεύω πως το Ray Tracing είναι αρκετά overated,κατά την γνώμη μου όμως εξαρτάται και απο το παιχνίδι το ίδιο και το είδος του παιχνιδιού,αυτό ισχύει και για τα FPS.

Οντος ακόμα τα παιχνίδια είναι Cross gen και δεν έχουν ακόμη αναδείξει τις δυνατότητες των νέων κονσολών και αυτό θα χρειαστεί κάποιο καιρό,ιδιαίτερα απο 3rd Party 

Γενικώς είναι σαφώς καλύτερα κατ εμέ να έχουμε τα 4Κ 60fps παρά να πέφτουμε στα 30 για να βάλουμε και λίγο Raytracing.Απο κει και πέρα εξαρτάται ως ένα βαθμό,απο το παιχνίδι και πόσο χρειάζεται και τι ταιριάζει καλύτερα στο κάθε τι πχ στο Yakuza like a Dragon που είναι οι μάχες Turn Based,δεν καταλαβαίνω γιατί να "καίγονται" σώνει και καλά για 60fps όταν οι μάχες του ΔΕΝ είναι Real time,το ίδιο και σε παιχνίδια Strategy.🤔

Επεξ/σία από ELMastas
  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ προσωπικά περιμένω πως και πως... Έχω χάσει την υφιστάμενη γενιά κονσολών γι'αυτό έχω παραγγείλει και τα δύο συστήματα.

Ps5 για πολλά exclusives και της υφιστάμενης και της νέας γενιάς και το xbox για όλα τα cross - platform παιχνίδια και των 2 γενεών μιας και μάλλον θα είναι κατιτίς πιο ισχυρό από ότι διαβάζω.

 

Δημοσ.

Το "The Touryst" θα κάνει render 6k στο series X και 4k στο series S, και θα κάνουν downsampling σε 4k και 2k αντίστοιχα.

"For us, it's the very powerful GPU. So it was really easy to up the visuals in The Touryst to perfection.
Depending on Xbox Series X or S, we render at 6K or 4K resolution and then downsample to the target resolution,
so you have a very crisp yet extra smooth supersampled display.
It almost looks like a good CGI movie and that's all with no temporal reprojection, so every pixel is fresh and unique without temporal artifacts."

https://wccftech.com/the-touryst-renders-at-6k-4k-on-xbox-series-x-s-it-almost-looks-like-a-good-cgi-movie-says-dev/

το The Touryst ειναι στο gamepass

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gtsoui είπε

Δεν ξέρω για το αν έχει πετύχει το σκοπό του το ray tracing αλλά πάντως διάβασα ότι και το watch dogs και το spiderman θα τρέχουν σε 30 fps με ray-tracing. 

Αν λοιπόν εξαιτίας του ray-tracing πρέπει να είσαι κολλημένος στα 30 fps και σε αυτή τη γενιά τότε για μένα δεν έχει και πολύ νόημα..

Το ray tracing τρωει αρκετους πορους  γενικα

Μην περιμενετε να δειτε 4κ/60 σε open world παιχνιδια(μαζι με την συγκεκριμενη τεχνολογια)

Δημοσ.

το θεμα ειναι οτι αρχιζει και κοπαζει το υπερβολικο hype για τις δυνατοτητες των νεων κονσολων, πριν ακουγαμε κατι τραγελαφικα για native 4Κ/120FPS με RT, το οποιο ουτε η 3090 δεν μπορει να δωσει.

τωρα το νεο hardware μπαινει σιγα σιγα στην σωστη του βαση.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, from_space είπε

το "αρθρο" πουθενά δεν λέει αυτό που παράθεσες με μεγάλα γράμματα. είναι ένας 100% clickbait τίτλος, και μάλιστα ότι αναγράφεται στο main body του "άρθρου" αυτού είναι ...σχολιασμός, αφού αυτοί δεν μίλησαν με τον spencer παρά μόνο στον ύπνο τους.

το ray tracing είναι μια νέα τεχνολογία, που μάλιστα στην περιπτωση της amd (από την οποία προέρχονται και οι 2 νέες κονσόλες) είναι ακόμα στα σπάργανα.

το να πει κανείς πως είναι "αποτυχία" πριν ακόμα ξεκινήσει μια τεχνολογία που έχει να προσφέρει και σε ρεαλισμό απεικόνισης αλλά και σε σμίκρυνση των resources που χρειάζονται οι εταιρείες παραγωγής video games, θα έλεγα ότι πέρα από ανόητο είναι και τρολίστικο.

το να παρουσιάζει κανείς τον spencer να το λέει αυτό, είναι ακόμα χειρότερο...

Αναφορά σε κείμενο

When WIRED read PC Gamer’s headline to Spencer, he said he thought it was “probably right.” “When I think about games where ray-tracing has had a dramatic impact on my experience as a player,” he says, “it’s kind of spotty.” 

 

τι διαφορετικο λεει δλδ ?όχι οτι διαφωνω μαζί του...απλα  ειναι νωρις ακομα, αφου μεχρι τωρα δεν υπηρχε αγορα για το ray tracing, ποιος να κατσει να ασχοληθει σοβαρα με αυτο, περα απο επιχορηγουμενα παιχνιδια απο τη nvidia...ουσιαστικα ειναι οι νεες κονσολες που θα φερουν το rt στο mainstream...αφου ακομα και στα pc οι καρτες που το υποστηριζουν ηταν απλησιαστες στη μαζα...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, xavier είπε

τι διαφορετικο λεει δλδ ?

Σχολιάστηκε ήδη αρκετά.

Πουθενά δεν είπε ο spencer "ray-tracing has failed to deliver admits Xbox boss"

Δεν είναι τόσο ηλίθιος αυτός ο άνθρωπος. Μόνο ένας εντελώς ηλίθιος θα έλεγε "failed to deliver" για κατι που ακόμα δεν έχει πρακτικά ξεκινήσει.
Τα πλεονεκτήματα που θα φέρουν οι διάφορες τεχνικές r/t τα εχω αναφέρει πιο πανω

 

 

 

επίσης

 

EkyUTKwXgAET5Ow?format=jpg&name=900x900

Επεξ/σία από from_space
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, from_space είπε

Σχολιάστηκε ήδη αρκετά.

Πουθενά δεν είπε ο spencer "ray-tracing has failed to deliver admits Xbox boss"

Δεν είναι τόσο ηλίθιος αυτός ο άνθρωπος. Μόνο ένας εντελώς ηλίθιος θα έλεγε "failed to deliver" για κατι που ακόμα δεν έχει πρακτικά ξεκινήσει.
Τα πλεονεκτήματα που θα φέρουν οι διάφορες τεχνικές r/t τα εχω αναφέρει πιο πανω

https://www.wired.com/story/future-of-xbox-game-pass-xcloud-strategy/

το συγκεκριμενο quote ειναι απο αρθρο του pc gamer, ρωτηθηκε ο phil spencer απο το wired πανω σε αυτο και ειπε οτι συμφωνει...τουλαχιστον ετσι εκλαμβανω εγω την απαντηση του σπενσερ σε σχεση με το συγκεκριμενο τιτλο(probably right σχολιασε)

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...