Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
9 λεπτά πριν, paratyritis είπε

Η απάντηση που έλαβα από την ΥΠΑ είναι η εξής

Επειδή η ακυρωμένη πτήση μου (Απρίλιος 2020) είχε αφετηρία την Φρανκφούρτη, απευθύνθηκα και στην γερμανική ΥΠΑ, δηλαδή το LBA. Η απάντηση που έλαβα από εκεί είναι η εξής (σχετικά αποσπάσματα μόνο).

Στην συνέχεια κατέθεσα καταγγελία μέσω https://www2.lba.de/fluggastanzeige_de  και προτείνω σε όσους επίσης έχουν παρόμοιο θέμα να κάνουν το ίδιο.

Η διαδικασία μέσω https://www.bundesjustizamt.de/DE/Themen/Buergerdienste/Luftverkehr/Schlichtungsstelle_node.html θα ακολουθήσει. Σκοπός όμως δεν είναι μόνο να πάρω εγώ τα χρήματά μου πίσω, αλλά να συμμορφωθεί η Aegean όχι μόνο με το Ελληνικό αλλά και με το Ευρωπαϊκό δίκαιο, εφόσον θέλει να πετάει και στην Ευρώπη...

Σκοπός είναι να γίνει μια ομαδική αγωγή και να μπουν κάποιοι φυλακή.

Πάει για υπεξαίρεση εκατομμυρίων η δισεκατομμυρίων ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 5/6/2020 στις 5:25 ΜΜ, Feregorn είπε

Από τη μεριά μου, μετά και την τελευταία ενημέρωση κάπου στις αρχές Μαΐου το PayPal αποφάνθηκε στο dispute υπέρ του πωλητή γιατί λέει ότι "από τα στοιχεία μας φαίνεται ότι λάβατε το προιόν/υπηρεσία που πληρώσατε" . Το οποίο είναι κάπως άτοπο αφού δεν πραγματοποιήθηκαν οι πτήσεις, λολ! Τους έστειλα στο chat αλλά δεν έχουν απαντήσει, μέχρι στιγμής, ενώ κλείνουμε περίπου 1 μήνα από τότε που έκανα escalate το case. Το ταξιδιωτικό γραφείο στην ιστοσελίδα του συνεχίζει να εμφανίζει ότι κάνουν request refund processing από Lufthansa με τελευταία ενημέρωση στις 19/05. 

Προσωπικά δεν θέλω να περιμένω 3-4 μήνες για τα χρήματα πίσω, οπότε θα κάνω την επόμενη εβδομάδα με τη σειρά debit card chargeback, section 75 και financial ombudsman μέχρι κάποια μέθοδος να μου επιστρέψει τα χρήματα νωρίτερα. 

Επανέρχομαι με συνέχεια για να μοιραστώ την εμπειρία εξυπηρέτησης της Lloyd's,

 

Παίρνω αρχικά τηλέφωνο μεσημέρι αναφορικά με tο dispute και chargeback που ήθελα να κάνω. Ο υπάλληλος από τα κεντρικά  με συμβουλεύει να καλέσω συγκεκριμένο τμήμα κοντά στις 11μμ, ειδάλλως θα δυσκολευτώ να πιάσω γραμμή. Το κάνω και τηλεφωνώ στην αρμόδια υπηρεσία κατά τις 10.50μμ. Μετά από 10λεπτη αναμονή μου απαντάνε και αφού τους περιγράφω το ιστορικό της υπόθεσης. Πως περιμένω 3 μήνες από την πληρωμή με τη debit card χωρίς να λάβω τη υπηρεσία για την οποία πλήρωσα, ότι μου λένε ότι περιμένουν την αεροπορική για να μου επιστρέψουν τα χρήματα και τονίζοντας ότι εγώ πλήρωσω το agency και καμιά αεροπορική απευθείας ή οποιονδήποτε άλλο μεσάζοντα και επιπλέον αναφέρω τις ανακοινώσεις από UK CAA και EU Commission σχετικά με τα refunds.

 

Μετά από αυτό, μου  ζητάνε να τους περιγράψω τα στοιχεία της πτήσης, δηλαδή κόστος, ημερομηνίες, πρόσθετες υπηρεσίες κτλμ φαντάζομαι σαν μια διαδικασία εξακρίβωση. Μου λένε να περιμένω 2 λεπτά στη γραμμή και επανέρχονται να μου πουν ότι μου επέστρεψαν τα χρήματα στο λογαριασμό μου και άμα ξανασυνδεθώ στο ebanking θα το διαπιστώσω και ο ίδιος. Όπως και έγινε. Μου είπαν ότι δεν χρειάζονταν να τους προσκομίσω δικαιολογητικά ή απάντηση του travel agency γιατί γνωρίζουν ότι οι πτήσεις ακυρώθηκαν το συγκεκριμένο διάστημα και πως θα τους ενημερώσουν την επομένη για το chargeback. Έμεινα πολύ ικανοποιημένος από την κατανόηση και την ταχύτητα διεκπαιρέωσης της υπόθεσης και φυσικά θα τους ξαναπροτιμήσω και σε επόμενες συναλλαγές αυτού του τύπου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα κλείσει 25 Αυγούστου πτήση Flex Αθήνα-Βρυξέλλες, 3 άτομα στα 700 ευρώ. Σήμερα το πρωί μου έρχεται ότι η πτήση ακυρώνεται και μπορώ ή να την αλλάξω μέσω τηλεφωνικού κέντρου ή να πάρω voucher στο οποίο θα πιστωνόταν η συνολική αξία του εισιτηρίου plus 10%. Έπαθα ένα σύγκρυο γιατί μπήκα στο site της aegean και είδα ότι όντως η πτήση της Τρίτης και της Πέμπτης δεν υπάρχουν στο καλεντάρι και η τιμή για άλλη κοντινή μέρα ήταν στα 1500 ευρώ περίπου.

Κάλεσα το τηλεφωνικό κέντρο, μάλλον ήμουν τυχερός αφού τους έπιασα με τη δεύτερη (συνολικά κάτω από 30 λεπτά αναμονή) και σχεδόν άμεσα μας μετέφεραν στην πτήση της Τετάρτης χωρίς να χρειαστεί να πληρώσουμε κάτι. Στην περίπτωσή μου έχω ευελιξία στο να ταξιδέψω άλλη μέρα κάτι που προφανώς δεν μπορεί να γίνει για όλους τους επιβάτες. Θα δούμε αν θα ξανακυρωθεί μέχρι τότε η πτήση και πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Είχα κλείσει 25 Αυγούστου πτήση Flex Αθήνα-Βρυξέλλες, 3 άτομα στα 700 ευρώ. Σήμερα το πρωί μου έρχεται ότι η πτήση ακυρώνεται και μπορώ ή να την αλλάξω μέσω τηλεφωνικού κέντρου ή να πάρω voucher στο οποίο θα πιστωνόταν η συνολική αξία του εισιτηρίου plus 10%. Έπαθα ένα σύγκρυο γιατί μπήκα στο site της aegean και είδα ότι όντως η πτήση της Τρίτης και της Πέμπτης δεν υπάρχουν στο καλεντάρι και η τιμή για άλλη κοντινή μέρα ήταν στα 1500 ευρώ περίπου.

Κάλεσα το τηλεφωνικό κέντρο, μάλλον ήμουν τυχερός αφού τους έπιασα με τη δεύτερη (συνολικά κάτω από 30 λεπτά αναμονή) και σχεδόν άμεσα μας μετέφεραν στην πτήση της Τετάρτης χωρίς να χρειαστεί να πληρώσουμε κάτι. Στην περίπτωσή μου έχω ευελιξία στο να ταξιδέψω άλλη μέρα κάτι που προφανώς δεν μπορεί να γίνει για όλους τους επιβάτες. Θα δούμε αν θα ξανακυρωθεί μέχρι τότε η πτήση και πάλι.

καλα μη χαιρεσαι

 

διαβασε τι εγινε σε εμενα (καποια ποστ πισω)

εγω δεν αντεξα και εκλεισα σε αλλη εταιρια

Τι θελω να πω; να εχεις σχεδιο β (π.χ αλλη αεροπορικη αλλο αεροδρομιο) αν σου κανει παλι ...νερα

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

καλα μη χαιρεσαι

διαβασε τι εγινε σε εμενα (καποια ποστ πισω)

εγω δεν αντεξα και εκλεισα σε αλλη εταιρια

Τι θελω να πω; να εχεις σχεδιο β (π.χ αλλη αεροπορικη αλλο αεροδρομιο) αν σου κανει παλι ...νερα

Για αυτό έγραψα ότι θα δούμε μέχρι τότε. Γιατί η ακύρωση ήρθε 2 μήνες πριν από την ημερομηνία πτήσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Αντί να γίνει μια ΑΓΩΓΗ από τους ξενοδόχους προς την AEGEAN γιατί δυσφιμιζεται η Ελλάδα στο εξωτερικό εμείς κοιτάζουμε πως θα πάρουμε τα 50-100-500€ πουωμας χρωστάνε οι απατεώνες

Spoiler

Αν δει κανείς τι γράφεται σε φόρουμ και fb όλοι ανεξαιρέτως λένε ότι δεν ξαναέρχονται στη χώρα μας εξαιτίας αυτής της εταιρείας

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Αντί να γίνει μια ΑΓΩΓΗ από τους ξενοδόχους προς την AEGEAN γιατί δυσφιμιζεται η Ελλάδα στο εξωτερικό εμείς κοιτάζουμε πως θα πάρουμε τα 50-100-500€ πουωμας χρωστάνε οι απατεώνες

  Απόκρυψη περιεχομένων

Αν δει κανείς τι γράφεται σε φόρουμ και fb όλοι ανεξαιρέτως λένε ότι δεν ξαναέρχονται στη χώρα μας εξαιτίας αυτής της εταιρείας

Οτι όλοι οι ξένοι ταξιδεύουν προς Ελλάδα με Aegean και όχι με Ryanair-wizz-tui-easyjet-jet2......

Επεξ/σία από Ukforthemoment
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Για αυτό έγραψα ότι θα δούμε μέχρι τότε. Γιατί η ακύρωση ήρθε 2 μήνες πριν από την ημερομηνία πτήσης.

εδω μου ηρθε τη τελευταια φορα 2....εβδομαδες πριν πεταξω απο εξωτερικο Ελλαδα

(υπαρχει φημη εδω και καιρο οτι ακυρωνουν επιτηδες πτησεις για να πουλανε εισητηρια με τιμες φωτια. Αυτο ισχυει για τις πτησεις εξωτερικου)

αστα διαολα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις ‎26‎/‎6‎/‎2020 στις 11:10 ΠΜ, vamvakoolas είπε

εδω μου ηρθε τη τελευταια φορα 2....εβδομαδες πριν πεταξω απο εξωτερικο Ελλαδα

(υπαρχει φημη εδω και καιρο οτι ακυρωνουν επιτηδες πτησεις για να πουλανε εισητηρια με τιμες φωτια. Αυτο ισχυει για τις πτησεις εξωτερικου)

αστα διαολα

Εάν ακυρώσουν λιγότερο από 2 εβδομάδες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση έχουν υποτίθεται και υποχρέωση πρόσθετης αποζημίωσης. Οπότε φροντίζουν να ακυρώνουν αρκετό καιρό πιο πριν ή έστω την...τελευταία μέρα της "προθεσμίας". 

Για τη φήμη ποιος ξέρει, αλλά οι ενδείξεις υπάρχουν. Πόσοι άραγε αναγκάστηκαν να πληρώσουν πανάκριβα εισιτήρια γιατί η πτήση τους ακυρώθηκε λίγες εβδομάδες πιο πριν;

Κράτος εν κράτει, πραγματική κατάντια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, consumer είπε

Εάν ακυρώσουν λιγότερο από 2 εβδομάδες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση έχουν υποτίθεται και υποχρέωση πρόσθετης αποζημίωσης. Οπότε φροντίζουν να ακυρώνουν αρκετό καιρό πιο πριν ή έστω την...τελευταία μέρα της "προθεσμίας". 

Για τη φήμη ποιος ξέρει, αλλά οι ενδείξεις υπάρχουν. Πόσοι άραγε αναγκάστηκαν να πληρώσουν πανάκριβα εισιτήρια γιατί η πτήση τους ακυρώθηκε λίγες εβδομάδες πιο πριν;

Κράτος εν κράτει, πραγματική κατάντια.

πολυ σωστα. Εμενα ακριβως δυο εβδομαδες.

Δε θα τους κανω τη χαρη να "εξαργυρώσω" τοσο ευκολα το κουπονι: ανεφερα οτι εκλεισα με αλλη αεροπορικη. Το ενδιαφερον ειναι ο εξης ορος τους για το κουπονι

 

After the 12 months of the date of its issuance, and provided that the Credit Voucher has not been used in full or at all, passenger is eligible to request refund of the (remaining) unused amount paid for his initial booking.

(Μπορω να παρω τα χρηματα πισω σωστα; δεν υπαρχει ομως σιγουρια οτι θα τα παρω..)

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ryanair ξερουμε τπτ; Εχω 2 εισηυμτηρια ακυρωμενα, εκανα αιτηση για επιστροφη χρηματων και μου εστειλαν vouchers τα οποια δε δεχτηκα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί δεν δοκιμαζεται refund μέσω airlawyer/refundmyticket/airhelp/skyrefund κ λοιπές " δικηγορικές"?

Γενικότερα όλες οι αεροπορικές έχουν θεμα..μερικά κρατικά δις δόθηκαν στην lufthansa,air france,o gr easyjet δίνει 4.5 μύρια για να του βρουν παραθυράκι να ακυρώσει τις παραγγελιες αεροπλάνων κτλ.  

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kage είπε

Γιατί δεν δοκιμαζεται refund μέσω airlawyer/refundmyticket/airhelp/skyrefund κ λοιπές " δικηγορικές"?

Γενικότερα όλες οι αεροπορικές έχουν θεμα..μερικά κρατικά δις δόθηκαν στην lufthansa,air france,o gr easyjet δίνει 4.5 μύρια για να του βρουν παραθυράκι να ακυρώσει τις παραγγελιες αεροπλάνων κτλ.  

Τι θέμα έχουν; Αξιοπιστίας; Αν δεν έχουν μετρητά να πάρουν δάνειο από τράπεζα όχι από τους πελάτες τους

Μπορούν επίσης να κάνουν ΑΜΚ

Επεξ/σία από cacofonix-3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/inf_20_1212

 

Commission opens infringement proceedings against GREECE and ITALY for failure to comply with EU rules protecting rights of passengers

Today the European Commission launched infringement proceedings by sending letters of formal notice to Greece and Italy for being in violation of EU rules protecting rights of passengers. Both Greece and Italy have taken measures that do not comply with EU rules on air passenger rights (Regulation (EC) No 261/2004) and on waterborne travel (Regulation (EU) No 1177/2010). 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 λεπτά πριν, no-smoking είπε

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/inf_20_1212

Commission opens infringement proceedings against GREECE and ITALY for failure to comply with EU rules protecting rights of passengers

Today the European Commission launched infringement proceedings by sending letters of formal notice to Greece and Italy for being in violation of EU rules protecting rights of passengers. Both Greece and Italy have taken measures that do not comply with EU rules on air passenger rights (Regulation (EC) No 261/2004) and on waterborne travel (Regulation (EU) No 1177/2010). 

Ένας δικηγόρος να κινηθεί κατά του δημοσίου με την αιτιολογία ότι όλοι αυτοί οι δυσαρεστημένοι πελάτες δεν θα ξαναπατήσουν στην Ελλάδα.

Λίγο να διαβάσει κανείς σχόλια θα το διαπιστώσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...