Προς το περιεχόμενο
Hal9000

DJI Mavic Air 2 Review

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι αξιοσημείωτο πως η DJI καταφέρνει να δημιουργήσει θόρυβο γύρω την ανακοίνωση κάθε νέου drone που ανήκει στη Mavic σειρά. Ο λόγος αυτή τη φορά για το Mavic Air 2, το οποίο έρχεται 2.5 χρόνια μετά τον προκάτοχό του, και με την πληρότητα των χαρακτηριστικών που προσφέρει να αποτελεί ίσως μια πιο ιδανική πρόταση έναντι των πιο ακριβών μοντέλων της σειράς.

Φυσικά και τα €849 είναι ένα μεγάλο ποσό, όμως το Mavic Air 2 παρέχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που σίγουρα ικανοποιούν τον ερασιτέχνη που δεν έχει ξαναπιάσει drone στα χέρια του, αλλά και την πλειοψηφία των επαγγελματιών που κοίταζαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την αγορά κάποιου πολύ πιο ακριβού μοντέλου Mavic. Η παρουσίαση μας έχει στηριχτεί στην «απλή» έκδοση του drone, με την DJI να ακολουθεί την πάγια τακτική κυκλοφορίας μιας Fly More έκδοσης η οποία διαθέτει 3 μπαταρίες, ND φίλτρα, τσάντα μεταφοράς, αρκετούς πρόσθετους έλικες και πολλαπλό φορτιστή.

Από εμφάνιση, το νέο Mavic Air 2 θυμίζει αρκετά τα ακριβότερα μοντέλα, είναι πιο μεγάλο από τον προκάτοχό του, ενώ το βάρος του κυμαίνεται στα 570 γραμμάρια. . Σε αντίθεση με το Mavic Mini, το Mavic Air 2 ξεπερνά το όριο βάρους των 249 γραμμαρίων, κάτι που σημαίνει ότι για να είστε απόλυτα νομοταγής, θα πρέπει να προχωρήσετε σε εγγραφή στο μητρώο που διατηρεί η ΥΠΑ προκειμένου να αποκτήσετε άδεια πτητικής λειτουργίας. Η συμπαγής κατασκευή του δείχνει ικανή να ανταπεξέλθει σε κάποιο χτύπημα, κάτι θα θέλαμε όμως να ισχύει και για τη βάση του gimbal, η οποία είναι πλαστική και όχι μεταλλική. Κατά τα άλλα, τα τέσσερα «πτερύγια» που μπορούν να αναδιπλωθούν, μειώνουν πολύ τις διαστάσεις του drone, κάνοντας πανεύκολη τη μεταφορά του σε ένα σακίδιο. Από την ώρα που θα το βγάλετε από την τσάντα, θα συνδέσετε το κινητό με το χειριστήριο και θα το ενεργοποιήσετε, δεν θα περάσουν περισσότερα από 2-3 λεπτά. 

Διαβάστε ολόκληρο το review

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για Ελλάδα μέχρι 4kg για ερασιτεχνική χρήση και για πτήση έως 50m απ τη θέση σου δεν χρειάζεσαι ούτε εγγραφή ούτε άδεια χειριστή. Τα 249γρ αφορούν τον κανονισμό της FAA στις ΗΠΑ.

  • Like 10

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο review καί πολύ γρήγοροι!!!! Κανένα δείγμα από raw φωτογραφίες ή καί βίντεο παίζει να μας ανεβάσετε πουθενά να δούμε καί στην πράξη τα φαντεζι νούμερα..???

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό αξίζει , πρόλαβα και πούλησα το Mavic AIR , και πιο πριν το DJI 3 Pro , και πιο πριν το DJI 2 full extras , και πιο πριν το DJI 1 full καρναβαλος.

  • Haha 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, deltakilo είπε

Για Ελλάδα μέχρι 4kg για ερασιτεχνική χρήση και για πτήση έως 50m απ τη θέση σου δεν χρειάζεσαι ούτε εγγραφή ούτε άδεια χειριστή. Τα 249γρ αφορούν τον κανονισμό της FAA στις ΗΠΑ.

Ισχύει. Προσοχη στη παραπληροφορηση. 
 

το γλυκοκοιταζω...😍

Επεξ/σία από manoskap

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραιότατο το review!

το Air 2 θεωρώ ότι είναι εξαιρετικό (βάση πρώτων δειγμάτων). Προσφέρει όσα μπορεί κάποιος να χρειαστεί ώστε να κάνει πτήσεις και καταγραφές αξιοπρεπέστατα.

Σίγουρα αποτελεί αναβάθμιση για τους κατόχους Mavic Mini, Mavic Air, Spark, ακόμα και Mavic Pro.

Όσο για την τιμή, την θεωρώ τίμια στα 850€ (εφόσον δεν υπάρξουν προβλήματα στην χρήση) αναλογιζόμενος ότι το αμέσως επόμενο σκαλοπάτι είναι το Mavic 2 Pro, στα 1350€ (ενώ το αμέσως παρακάτω, είναι το Mavic Mini, στα 400€).

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, klamia71 είπε

Περισσότερο για pro 3 μου κάνει εμένα παρά για air 2 ...


Ξέρουμε ποτέ περίπου έρχεται το Pro 3;; Έχουμε καμμία πληροφορία για το επόμενο μοντέλο Phantom;;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

who knows...

εγω εννουσα οτι σε σχεδιαση - εμφανιση - δυνατοτητες περισσοτερο φαινεται σαν το διαδοχο του pro παρα στο διαδοχο του air.

κατασκευαστικα δεν ειναι εξελιξη του air. το σασι ειναι του pro ... 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.