Προς το περιεχόμενο

Φορτιστής μπαταρίας ή jump starter ;


dpolal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι έτσι ακριβώς, η άδεια μπαταρία θα χρειαστεί πολύ λίγο ρεύμα μέχρι να φτάσει ας πούμε στα 7-8v (δλδ στο σημείο που θα μπορεί να τραβήξει απίστευτα πολύ ρεύμα),

Μήν ξεχνάς οτι το ρεύμα σχετίζεται άμεσα με την τάση. Πόσο ρεύμα θα τραβήξει όταν η καλή μπαταρία, πλήρως φορτισμένη είναι στα ~13 Volt? Ακόμα και στον εναλλάκτη του αυτοκινήτου στα 14,5 Volt να τη συνδέσεις δέν θα τραβήξει πάνω απο 10 A. Η ταχυφόρτιση με 20-30 αμπέρ γίνεται σε τάσεις αρκετά πάνω απο τα 14 volt.

20 ώρες πριν, Joshua21 είπε

ενώ την ίδια στιγμή η άλλη θα είναι γεμάτη (ή έστω σχεδόν γεμάτη) και θα είναι σε θέση να δώσει το μέγιστο ρεύμα εκκίνησης, το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό.

Μία μπαταρία μολύβδου μπορεί να βγάλει εκατοντάδες αμπέρ (ρεύμα εκκίνησης) πάνω στη μίζα, η οποία δέν είναι τίποτα άλλο απο ένα μακρύ σύρμα με πολύ μικρή αντίσταση. Όχι πάνω σε άλλη μπαταρία με 6-7-8 Volt να αντιστέκονται.

21 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα, ο κανόνας που απαγορεύει την παράλληλη σύνδεση σε μπαταρίες με διαφορετικό ποσοστό φόρτισης κάποιο λόγο έχει που υπάρχει.

Ο κανόνας έχει να κάνει με τη μακροζωία των μπαταριών, γιατι χωρίς κάποιου είδους balancing, η μεγαλύτερη, πιό καινούρια κτλ μπαταρία θα δουλεύει ουσιαστικά μόνη της και θα φορτίζει και τις μικρότερες, οπότε θα χαλάσει πολύ πιο γρήγορα απο το φυσιολογικό.

22 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Τα γνωρίζω τα μηχανήματα σαν αυτό που περιγράφεις, συνήθως τέτοια έχουν οι ηλεκτρολόγοι, και λέγονται φορτιστές/εκκινητές μια και μπορούν στιγμιαία να δώσουν πολύ ρεύμα εκκίνησης, περισσότερο ίσως από όσο μπορεί μια μπαταρία.

Αυτός είναι ο φορτιστής μου, η εκκίνηση είναι στο 7, το 1 εώς 6 είναι για φόρτιση.

fortistis.jpg.66c4d2296ec206599fff4c849d87a868.jpg

22 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Κάτι παρόμοιο μπορεί να γίνει και όταν συνδέσεις παράλληλα μπαταρίες με διαφορετικό ποσοστό φόρτισης, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο, στιγμιαία μεταφορά τεράστιας ποσότητας ρεύματος από τη μία μπαταρία στην άλλη.

Τίποτα καταστροφικό δέν θα γίνει. Αν συνδέσεις δύο μπαταρίες παράλληλα είναι κλειστό σύστημα με συγκεκριμένη συνολική ενέργεια. Η τάση φόρτισης της άδειας θα είναι τα ~13 Volt της γεμάτης, που είναι χαμλή τάση για να μεταφερθούν πολλά αμπέρ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Μήν ξεχνάς οτι το ρεύμα σχετίζεται άμεσα με την τάση. Πόσο ρεύμα θα τραβήξει όταν η καλή μπαταρία, πλήρως φορτισμένη είναι στα ~13 Volt? Ακόμα και στον εναλλάκτη του αυτοκινήτου στα 14,5 Volt να τη συνδέσεις δέν θα τραβήξει πάνω απο 10 A. Η ταχυφόρτιση με 20-30 αμπέρ γίνεται σε τάσεις αρκετά πάνω απο τα 14 volt.

Δεν ξεχνάω τίποτα, εσύ είσαι αυτός που ξεχνάει κάτι, λαμβάνεις υπόψιν μόνο την τάση της γεμάτης μπαταρίας και αγνοείς την τάση της άδειας. Η διαφορά της τάσης ανάμεσα στις δύο μπαταρίες είναι αυτό που κάνει το ρεύμα να πηγαίνει από την γεμάτη μπαταρία στην άδεια, και όχι απλά η τάση της γεμάτης, αν η άδεια είναι στα 8v και η γεμάτη στα 12,6(το 13 δεν παίζει), τότε στιγμιαία (λέω στιγμιαία επειδή δεν θα αργήσει η τάση να πέσει στη μία και να ανέβει στην άλλη) η άδεια θα τραβήξει πάρα πολλά αμπέρ, εφόσον βέβαια αντέξει η γέφυρα. Ο εναλλάκτης επίτηδες δεν δίνει πολύ ρεύμα στην μπαταρία για να την προστατεύσει, και όχι γιατί δεν είναι εφικτό στα 14,5v όπως νομίζεις. Αν χρειαστεί να τροφοδοτήσει ενεργοβόρες συσκευές όπως πχ το ηλεκτρικό τιμόνι μια χαρά μπορεί να δώσει και τα 120 ή 160 ή όσα είναι τα αμπέρ που διαθέτει.

23 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Μία μπαταρία μολύβδου μπορεί να βγάλει εκατοντάδες αμπέρ (ρεύμα εκκίνησης) πάνω στη μίζα, η οποία δέν είναι τίποτα άλλο απο ένα μακρύ σύρμα με πολύ μικρή αντίσταση. Όχι πάνω σε άλλη μπαταρία με 6-7-8 Volt να αντιστέκονται.

Η χαμηλή τάση των 6-7-8 volt όχι μόνο δεν αντιστέκεται, αντιθέτως "ελκύει" το ρεύμα, μεγάλη αντίσταση (και άρα μικρή ροή) θα υπήρχε αν οι δύο μπαταρίες είχαν περίπου την ίδια τάση.

31 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Ο κανόνας έχει να κάνει με τη μακροζωία των μπαταριών, γιατι χωρίς κάποιου είδους balancing, η μεγαλύτερη, πιό καινούρια κτλ μπαταρία θα δουλεύει ουσιαστικά μόνη της και θα φορτίζει και τις μικρότερες, οπότε θα χαλάσει πολύ πιο γρήγορα απο το φυσιολογικό.

Το ότι έτσι τον αντιλαμβάνεσαι εσύ, δεν σημαίνει απαραίτητα πως όντως είναι έτσι.

34 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Αυτός είναι ο φορτιστής μου, η εκκίνηση είναι στο 7, το 1 εώς 6 είναι για φόρτιση.

fortistis.jpg.66c4d2296ec206599fff4c849d87a868.jpg

Γιατί μου τον δείχνεις, νομίζεις πως το "φορτιστής/εκκινητής" που έγραψα είναι κάτι διαφορετικό? Φορτιστής είναι επειδή θεωρητικά έχει την ικανότητα να φορτίζει έως και με 50A (το διαβαθμισμένο κομμάτι στο όργανο), και εκκινητής επειδή μπορεί να δώσει πολύ περισσότερο ρεύμα για εκκίνηση(το αδιαβάθμητο κομμάτι).

47 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Τίποτα καταστροφικό δέν θα γίνει. Αν συνδέσεις δύο μπαταρίες παράλληλα είναι κλειστό σύστημα με συγκεκριμένη συνολική ενέργεια. Η τάση φόρτισης της άδειας θα είναι τα ~13 Volt της γεμάτης, που είναι χαμλή τάση για να μεταφερθούν πολλά αμπέρ.

Σου εξήγησα παραπάνω ότι το ρεύμα που θα πάει από τη μια μπαταρία στην άλλη εξαρτάται από τη διαφορά τάσης, και όχι μόνο από την τάση της γεμάτης μπαταρίας. Απόδειξη για αυτό είναι το ότι μια γεμάτη μπαταρία (12,6 και όχι ~13v που έγραψες) στην εκκίνηση για αρκετά δευτερόλεπτα καταφέρνει και δίνει εκατοντάδες αμπέρ, συνεπώς ούτε για αστείο δεν ισχύει το "τα 13v της γεμάτης είναι χαμηλή τάση για να μεταφερθούν πολλά αμπέρ".

Τώρα αν δεν θέλεις να καταλάβεις αυτή τη μικρή αλλά ουσιαστική διαφορά δεν μπορώ να κάνω κάτι, ούτε έχει νόημα να επαναλαμβάνω ξανά και ξανά τα ίδια.

14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αν ήταν τόσο επικίνδυνο δεν θα βάζαμε το ένα αμάξι με το άλλο μπροστά.

Και οι μοτοσυκλέτες αν ήταν επικίνδυνες δεν θα τις οδηγούσαμε.

Oh wait..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/5/2020 στις 1:21 ΠΜ, Joshua21 είπε

Η τεράστια ποσότητα ρεύματος σε μικρό χρονικό διάστημα - λόγω παράλληλης σύνδεσης - θα πάει από τη μία μπαταρία στην άλλη, όχι από τον φορτιστή στη μπαταρία.

αυτο συμβαινει στην εν σειρα συνδεση........αν συνεβαινε αυτο που γραφεις,θα ειχα καταστρεψει παρα πολλες καινουριες μπαταριες......και δεν εχω χαλασει ουτε μια......μην πιανουμε τα ακρα.........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dollyyy19 είπε

αυτο συμβαινει στην εν σειρα συνδεση........αν συνεβαινε αυτο που γραφεις,θα ειχα καταστρεψει παρα πολλες καινουριες μπαταριες......και δεν εχω χαλασει ουτε μια......μην πιανουμε τα ακρα.........

Λάθος τα έχεις καταλάβει όλα.

Η παράλληλη σύνδεση είναι αυτή που επιτρέπει τη μεταφορά ρεύματος από τη μία μπαταρία στην άλλη.

Με την εν σειρά σύνδεση ΔΕΝ μεταφέρεται ρεύμα από τη μία μπαταρία στην άλλη.

Όσο για το τι έχεις καταστρέψει και τι όχι δεν είμαι τόσο σίγουρος, ίσως με την τακτική σου να μειώνεις τη διάρκεια ζωής τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Ο εναλλάκτης επίτηδες δεν δίνει πολύ ρεύμα στην μπαταρία για να την προστατεύσει, και όχι γιατί δεν είναι εφικτό στα 14,5v όπως νομίζεις.

Όχι.

Όπως έγραψα και πρίν, η τάση δέν είναι ανεξάρτητη απο το ρεύμα.

Δέν γίνεται να έχεις την τάση σταθερή και ταυτόχρονα να περιορίζεις το ρεύμα. Αν περιορίσεις το ρεύμα τότε αναγκαστικά θα πέσει και η τάση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ο εναλλάκτης επίτηδες δεν δίνει πολύ ρεύμα στην μπαταρία για να την προστατεύσει, και όχι γιατί δεν είναι εφικτό στα 14,5v όπως νομίζεις.

Όχι.

Όπως έγραψα και πρίν, η τάση δέν είναι ανεξάρτητη απο το ρεύμα.

Δέν γίνεται να έχεις την τάση σταθερή και ταυτόχρονα να περιορίζεις το ρεύμα. Αν περιορίσεις το ρεύμα τότε αναγκαστικά θα πέσει και η τάση.

Μια χαρά γίνεται, οι εναλλάκτες στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο εξελιγμένοι από όσο νομίζεις, υπάρχει ο αυτόματος (που στην ουσία είναι 3 διαφορετικοί αυτόματοι διακόπτες σε ένα) που φροντίζει να κρατάει σταθερή την τάση άσχετα με τις στροφές του κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μια χαρά γίνεται, οι εναλλάκτες στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο εξελιγμένοι από όσο νομίζεις, υπάρχει ο αυτόματος (που στην ουσία είναι 3 διαφορετικοί αυτόματοι διακόπτες σε ένα) που φροντίζει να κρατάει σταθερή την τάση άσχετα με τις στροφές του κινητήρα.

Αυτό που λές εσύ είναι οτι ο εναλλάκτης κρατά σταθερή την τάση της μπαταρίας στα 14,5 και ταυτόχρονα περιορίζει το ρεύμα φόρτισης της για να την προστατεύσει.

Δέν γίνεται να ισχύουν ταυτόχρονα και τα δύο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Αυτό που λές εσύ είναι οτι ο εναλλάκτης κρατά σταθερή την τάση της μπαταρίας στα 14,5 και ταυτόχρονα περιορίζει το ρεύμα φόρτισης της για να την προστατεύσει.

Δέν γίνεται να ισχύουν ταυτόχρονα και τα δύο.

Μια χαρά γίνεται αν σκεφτείς πως το ρεύμα που μπορεί να δώσει πάντα είναι πολύ περισσότερο από τις ανάγκες του αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τρόπος που ο εναλλάκτης ή γενικά η κάθε μια πηγή "σπρώχνουν" το ρεύμα είναι η δημιουργία διαφοράς δυναμικού, δηλαδή τάσης.

Όταν λέμε ότι μια πηγή μπορεί να δώσει τόσα αμπέρ, εννοούμε "χωρίς να έχει πτώση τάσης". Αν το φορτίο απαιτεί παραπάνω ένταση ρεύματος με την ίδια τάση (δηλαδή περισσότερη ισχύ) που η πηγή δεν μπορεί να δώσει, τότε υπάρχει πτώση τάσης στην πηγή.

Δεν έχει κάποιον άλλο τρόπο η πηγή για να ρυθμίσει το ρεύμα που θα περάσει από το κύκλωμα εκτός από το να αυξομειώσει την τάση που δίνει.

Ο εναλλάκτης, λοιπόν, μπορεί να δώσει όπως λες περισσότερο ρεύμα από τις ανάγκες του αυτοκινήτου, και εννοούμε διατηρώντας τα 14.5 βολτ στα άκρα του. Αλλά αυτό δεν μπορεί να το κάνει σε όλες τις στροφές. Αν οι ανάγκες είναι μεγάλες, πρέπει να δώσεις στροφές. Αν δεν δώσεις και μείνεις πχ στο ρελαντί, και το κύκλωμα τραβάει παραπάνω ισχύ, τότε συμπληρώνει η μπαταρία και ας λειτουργεί ο κινητήρας.

Παράδειγμα, σε αυτοκίνητο που δουλεύει στο ρελαντί αν έχεις αναμένα φώτα και παίζεις και με το ηλεκτρικό τιμόνι σε στάση, και έχεις αναμένο και το αντιθαμπωτικό στο πίσω τζάμι και και, τότε ο εναλλάκτης δεν μπορεί να διατηρήσει την τάση. Συμπληρώνει η μπαταρία. Γι' αυτό στα περισσότερα σύγχρονα οχήματα ο εγκέφαλος ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές μόνος του για να φτάσει τουλάχιστο σε ισορροπία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Μια χαρά γίνεται αν σκεφτείς πως το ρεύμα που μπορεί να δώσει πάντα είναι πολύ περισσότερο από τις ανάγκες του αυτοκινήτου.

Λές οτι στα 14,5 volt η μπαταρία του αυτοκινήτου θα μπορούσε να φορτίσει με πολύ μεγαλύτερο ρεύμα, αλλά ο εναλλάκτης το περιορίζει για να την προστατέψει.

Δέν ισχύει αυτό. Ο περιορισμός του ρεύματος γίνεται απο την ίδια μπαταρία, η οποία αν συνδεθεί στα 14,5 volt θα τραβήξει λιγότερο απο 10 Ampere ρεύματος.

Όπως και στην πρίζα του σπιτιού με τα 220 Volt μπορείς να βάλεις βραστήρα των 2000W ή ένα λαμπάκι των 5 watt. Η "ρύθμιση" γίνεται απο το ίδιο το φορτίο, όχι απο τη ΔΕΗ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Ο περιορισμός του ρεύματος γίνεται απο την ίδια μπαταρία

Μέχρι εδώ συμφωνούμε.

2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

η οποία αν συνδεθεί στα 14,5 volt θα τραβήξει λιγότερο απο 10 Ampere ρεύματος.

Αυτό έρχεται σε αντίφαση με το προηγούμενο που έγραψες... λες ότι θα τραβήξει όσα θέλει, και πριν τελειώσεις την πρόταση λες ότι θα τραβήξει σκάρτα 10A, πως γίνεται αυτό?

Αν είναι 100% φορτισμένη (12,6v) τότε δεν θα τραβήξει ούτε ένα αμπέρ, αν όμως είναι εντελώς άδεια (11,8v) θα τραβήξει πολύ περισσότερα από 10A, προσωπικά έχω δει με σοβαρό 50άρη φορτιστή μέχρι και 35A στην αρχή της φόρτισης μιας ξελιγωμένης μπαταρίας 55-60Ah.

2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Όπως και στην πρίζα του σπιτιού με τα 220 Volt μπορείς να βάλεις βραστήρα των 2000W ή ένα λαμπάκι των 5 watt. Η "ρύθμιση" γίνεται απο το ίδιο το φορτίο, όχι απο τη ΔΕΗ

Ο βραστήρας των 2000w ή το λαμπάκι των 5w είναι άστοχα παραδείγματα γιατί το ρεύμα που τραβάνε είναι σταθερό.

Αν βάλεις το κινητό σου να φορτίσει όμως το ρεύμα που θα τραβήξει θα εξαρτηθεί από το πόσο φορτισμένη είναι η μπαταρία του, αν είναι 100% φορτισμένη δεν θα τραβήξει ούτε ένα mah, αν είναι κάτω από 20% θα τραβήξει όσα μπορεί να δώσει ο φορτιστής με max τα 4000mah, αν είναι στο 30% τότε θα τραβήξει 1700mah.

Για αυτό ακριβώς είναι τουλάχιστον αστείο να ισχυρίζεσαι ότι πχ αν δώσεις 5v στο κινητό σου θα τραβήξει λιγότερο από 1000mah.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μέχρι εδώ συμφωνούμε.

Δεν ξέρω πώς συμφωνούμε, πρίν έγραφες οτι ο εναλλάκτης περιορίζει το ρεύμα.

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αυτό έρχεται σε αντίφαση με το προηγούμενο που έγραψες... λες ότι θα τραβήξει όσα θέλει, και πριν τελειώσεις την πρόταση λες ότι θα τραβήξει σκάρτα 10A, πως γίνεται αυτό?

Η χημεία της μπαταρίας.

Οι μπαταρίες μολύβδου δέν τραβάνε μεγάλα ρεύματα στα 14,4 volt ακόμα και αν είναι εντελώς άδειες. Η τάση αυτή εχει επιλεγεί γιατι προσφέρει μια ικανοποιητική ταχύτητα φόρτισης και παράλληλα μπορεί η (πλήρως φορτισμένη) μπαταρία να είναι υπο αυτή την τάση για μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς να χαλάσει.

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αν είναι 100% φορτισμένη (12,6v) τότε δεν θα τραβήξει ούτε ένα αμπέρ, αν όμως είναι εντελώς άδεια (11,8v) θα τραβήξει πολύ περισσότερα από 10A, προσωπικά έχω δει με σοβαρό 50άρη φορτιστή μέχρι και 35A στην αρχή της φόρτισης μιας ξελιγωμένης μπαταρίας 55-60Ah.

Οι εξωτερικοί φορτιστές δίνουν μεγαλύτερη τάση απο τα 14,5  για πιό γρήγορη φόρτιση και σταδιακά τη ρίχνουν όσο γεμίζει η μπαταρία.

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αν βάλεις το κινητό σου να φορτίσει όμως το ρεύμα που θα τραβήξει θα εξαρτηθεί από το πόσο φορτισμένη είναι η μπαταρία του, αν είναι 100% φορτισμένη δεν θα τραβήξει ούτε ένα mah, αν είναι κάτω από 20% θα τραβήξει όσα μπορεί να δώσει ο φορτιστής με max τα 4000mah, αν είναι στο 30% τότε θα τραβήξει 1700mah.

Για αυτό ακριβώς είναι τουλάχιστον αστείο να ισχυρίζεσαι ότι πχ αν δώσεις 5v στο κινητό σου θα τραβήξει λιγότερο από 1000mah.

Άλλη χημεία μπαταρίας που θέλει εντελώς διαφορετικό τρόπο φόρτισης και δέν αντέχει καθόλου float charging γι αυτό και μόλις φτάσει στο 100% ο φορτιστής αποσυνδέεται αυτόματα.

Στο αυτοκίνητο η μπαταρία είναι μόνιμα υπο τάση και τραβά συνεχώς ρεύμα ακόμα και όταν έχει φορτίσει πλήρως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Fubar.gr είπε

Δεν ξέρω πώς συμφωνούμε, πρίν έγραφες οτι ο εναλλάκτης περιορίζει το ρεύμα.

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο, το ότι η μπαταρία έχει δικό της όριο στο πόσο ρεύμα θα τραβήξει δεν αποκλείει το ότι ο εναλλάκτης περιορίζει το ρεύμα που της δίνει για να την προστατέψει.

38 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Η χημεία της μπαταρίας.

Οι μπαταρίες μολύβδου δέν τραβάνε μεγάλα ρεύματα στα 14,4 volt ακόμα και αν είναι εντελώς άδειες. Η τάση αυτή εχει επιλεγεί γιατι προσφέρει μια ικανοποιητική ταχύτητα φόρτισης και παράλληλα μπορεί η (πλήρως φορτισμένη) μπαταρία να είναι υπο αυτή την τάση για μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς να χαλάσει.

Η χημεία της μπαταρίας τι? Είναι επιχείρημα τώρα αυτό?

Επίσης το "μεγάλα ρεύματα" είναι αόριστο, τι σημαίνει μεγάλα, 5, 10, 50, 100, ή 500A? Και το κυριότερο, πως προκύπτει ότι οι μπαταρίες δεν τραβάνε "μεγάλα ρεύματα" (ότι και να εννοείς με αυτό) στην συνηθισμένη τάση φόρτισης?

Επίσης το "μια μπαταρία αν συνδεθεί στα 14,5 volt θα τραβήξει λιγότερο απο 10 Ampere ρεύματος" πως προκύπτει?

Τίποτα απολύτως δεν έχεις εξηγήσει, το μόνο που κάνεις είναι να επαναλαμβάνεις τους αστήρικτους ισχυρισμούς σου.

Δεν έχει κανένα νόημα να συνεχίσω να σου απαντώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...