Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 ώρες πριν, mary_ap0st0l είπε

Εδώ και μερικές εβδομάδες, ο ιστότοπος mobilepoint.gr δεν είναι προσβάσιμος, όπως είναι γνωστό και στους υπόλοιπους φαντάζομαι. Προ ολίγου έλαβα (έχοντας κάνει καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) την ανακοίνωση της επιβολής του προστίμου:

Untitled.jpg

Κι εγώ το ίδιο μήνυμα έλαβα χτες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

1. Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα του προστίμου από την στιγμή που οι εξαπατημένοι δεν παίρνουν πίσω λεφτά τους ή το προϊόν! Με τις πλάτες του κόσμου το κράτος μαζεύει (;) λεφτά από μια εταιρεία  η οποία αν είναι ΙΚΕ π.χ. θα βαρέσει κανόνι και ούτε θα τα πάρει. Πιο σωστό είναι τα λεφτά (όποια λεφτά) να μπαίνουν σε ταμείο για αποζημίωση των καταναλωτών. 

2. Όπως καταλαβαίνετε η ''ατομική ευθύνη'' κι εδώ παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Εσύ φταις που δεν έψαξες καλά, εσύ που δεν υποψιάστηκες κλπ. Την στιγμή που οι απατεώνες τρέχουν με χίλια να δημιουργούν συνθήκες ικανές να εξαπατήσουν τον κόσμο το κράτος (όχι μόνο το ελληνικό) αδιαφορεί εκκωφαντικά.Που είναι η στελέχωση των ελεγκτικών μηχανισμών που θα εντοπίζουν γρήγορα και θα παρακολουθούν ύποπτα καταστήματα και επιχειρήσεις; Που είναι η στελέχωση του τμήματος ηλεκτρονικού εγκλήματος; Γιατί η νομική οδός σε τέτοιες περιπτώσεις είναι τόσο αργές και κοστοβόρες για το θύμα; Γιατί δεν δημιουργούν ένα ταμείο αποζημίωσης; Γιατί δεν δημιουργούν νομικά και διοικητικά αναχώματα σε όλους αυτούς που ανοίγουν και κλείνουν εταιρείες με μοναδικό σκοπό την εξαπάτηση;

Υ.Γ. Δεν είχα ψωνίσει ποτέ από αυτό το κατάστημα αλλά είχα πέσει ΄΄θύμα΄΄ των εταιρειών παράνομης χρέωσης κινητών (ενώ είχα κάνει μπλοκάρισμα) και έφτασα την υπόθεση στην δίωξη, έβαλα και δικηγόρο για να μην με χρεώσουν. Μου έλεγαν από την ΄΄εταιρεία΄΄ και την εταιρεία κινητής ότι θα πληρώσετε τώρα και θα σας επιστρέψουμε και τους απαντούσα ότι αν με χρεώσετε θα κινηθώ νομικά γιατί η υπόθεση ακουμπάει και προσωπικά δεδομένα και υποχώρησαν. Όλα αυτά για 4-5€ αλλά άξιζε τον κόπο!

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόστιμο 250 χιλιάδων ευρώ όταν η συγκεκριμένη κυρία μπορεί και  να έχει μαζέψει πολύ μεγαλύτερο ποσό από όλους τους εξαπατημένους πελάτες της. Αυτό μπορεί να υποθέσει κανείς βλέποντας και τον αριθμό παραγγελίας, η δικιά μου ήταν λίγο πάνω από το 29000,  όταν  τα πρώτα θύματα της εταιρείας είχαν αριθμό παραγγελίας πολύ κάτω από το 20000.. Ανεξάρτητα από αυτό η απάντηση από την Γενική Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή πέρα από το πρόστιμο δεν κάνει καμία αναφορά για υποχρέωση επιστροφής χρημάτων στους εξαπατημένους πελάτες της εταιρείας

Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι μέσα στον μήνα Μάιο τουλάχιστον για τον λογαριασμό της κ Μαρσέλου στην Eurobank , υπήρχαν καταθέσεις ποσών και αντιλογισμοι παραγγελιών.Απο τον Ιούνιο και μετά όμως σταμάτησε οποιαδήποτε κίνηση. Μάλλον όσοι πήρανε πίσω τα χρήματα τους πήρανε, οι υπόλοιποι μόνο δικαστικά μια που η Γενική Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή περιορίζεται στην επιβολή προστίμου..

Ήθελα να ρωτήσω τέλος ,αν γνωρίζει κάποιος εδώ στο forum, αν έχει ξεκινήσει κάποια ομαδική αγωγή εναντίων τους καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του δικηγόρου που  τυχόν έχει αναλάβει την υπόθεση..

Ευχαριστώ

Επεξ/σία από Geo283
Δημοσ.

Καλησπέρα και από μένα! Εγώ αγόρασα το S10+ από την εν λόγω εταιρεία εντός της καραντίνας και το προϊόν το παρέλαβα κανονικά χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση. Θα πρέπει να ψάξω την εγκυρότητα του κινητού; Από imei check και ρυθμίσεις έχω καταλαβει ότι το κινητό είναι γνήσιο κανονικά, ελληνικής αντιπροσωπίας μάλιστα, όχι ευρωπαϊκής. Ελπίζω όσοι έχουν ταλαιπωρηθεί από το κατάστημα να πάρουν σύντομα τα λεφτά τους πίσω. 

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω κάποιοι δεν έβγαιναν εδώ και λέγανε ητε πήραν το προϊόν ητε πήραν τα λεφτά πίσω.. Ισχύει αυτό; 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, kp1 είπε

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω κάποιοι δεν έβγαιναν εδώ και λέγανε ητε πήραν το προϊόν ητε πήραν τα λεφτά πίσω.. Ισχύει αυτό; 

Όσοι είχαμε πληρώσει με κάρτα χρεωστική ή πιστωτική και κάναμε αμφισβήτηση συναλλαγής.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, kostasyf7 είπε

Όσοι είχαμε πληρώσει με κάρτα χρεωστική ή πιστωτική και κάναμε αμφισβήτηση συναλλαγής.

Άρα την πληρώσανε όσοι δεν είχαν κάνει αμφισβήτηση? 

Δημοσ.

Η επίσημη ανακοίνωση για το πρόστιμο. https://www.grtimes.gr/ellada/koinwnia/varia-quot-kampana-quot-se-e-shop-kiniton

Προσέξτε αυτό που λέει για  πρόστιμα συνολικού ύψους 1.210.000 ευρώ σε 9 ηλεκτρονικά καταστήματα .. Δεν είναι μόνο το mobilepoint.. Είναι άλλα 8... Μόλις αθετούν τα συμφωνηθέντα, θέλει καταγγελία, να προλάβουν να σωθούν άλλοι άνθρωποι από απατεώνες... Και μην αφήνετε ούτε μικρά ποσά 5-10 ευρώ.. Πολλές "επιχειρήσεις" από τέτοια βγάζουν λεφτά, επειδή σκέφτονται ότι ο καταναλωτής δεν θα ασχοληθεί με λίγα λεφτά. 

Δημοσ.

ποια είναι τα υπόλοιπα καταστήματα ξέρουμε;

Αυτό για την αμφισβήτηση συναλλαγής ισχύει σίγουρα για χρεωστική κάρτα; Μετά από αυτά που έχουν γίνει με βλέπω να κάνω μόνο αγορές με την κάρτα και όχι με μεταφορά χρημάτων.

Δημοσ.

Αυτό που κάθε μέρα σκάνε κανόνια και χάνει λεφτά ο κόσμος και συνεχίζουν όμως να ψωνίζουν προιόντα από σκρουτζ χωρίς εγγύηση και για λίγα ευρώ παρακάτω, ΔΕΝ το καταλαβαίνω... 

Τόσο θύματα;

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 15/7/2020 στις 2:44 ΜΜ, kp1 είπε

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω κάποιοι δεν έβγαιναν εδώ και λέγανε ητε πήραν το προϊόν ητε πήραν τα λεφτά πίσω.. Ισχύει αυτό; 

Η alphabank έκανε μαζική επιστροφή χρημάτων σε όσους έκαναν αγορά με πιστωτική/χρεωστική και προχώρησαν σε αμφισβήτηση, παρ όλο που οι τραπεζικοί λογαριασμοί του mobilepoint δεν είχαν υπόλοιπο, και τους κυνηγάει και αυτή δικαστικά τώρα...

Βέβαια ήταν υποχρεωμένη να το κάνει βάσει των όρων χρήσης των καρτών, απλά έστειλαν και επιστολή που λένε ότι κινήθηκαν γρήγορα και είναι πολύ καλή τράπεζα...

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
Στις 16/7/2020 στις 6:06 ΜΜ, nitro912gr είπε

ποια είναι τα υπόλοιπα καταστήματα ξέρουμε;

Αυτό για την αμφισβήτηση συναλλαγής ισχύει σίγουρα για χρεωστική κάρτα; Μετά από αυτά που έχουν γίνει με βλέπω να κάνω μόνο αγορές με την κάρτα και όχι με μεταφορά χρημάτων.

Να κανεις αγορες με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ. 
 

Ποσο πιο απλα να το πει κανεις!

Οταν βλεπετε δελεαστικες τιμες αλλα θελουν τα λεφτα μπροστα καντε μακρια! 
Δεν θελει πολυ μυαλο! Ελεος

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...