Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

αν δείτε να πληρώσει τα πρόστιμα που τις επιβλήθηκαν

ή σας επιστρέψει τα χρήματα που κάνατε κατάθεση

....

τώρα ετοιμάζει την εταιρεία τύπου ΙΚΕ και είναι απασχολημένη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτρέψτε μου να μονολογήσω, αναφέροντας την εξέλιξη της υπόθεσης μέσω Συνηγόρου του Καταναλωτή:

 

Καταρχήν, να δηλώσω ότι πραγματοποίησα μεταφορά χρημάτων από επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό (καθώς επιθυμούσα έκδοση τιμολογίου). Η Τράπεζα Πειραιώς, όπου διατηρώ τον επαγγελματικό μου λογαριασμό, μου είχε ξεκόψει το ενδεχόμενο να πάρω τα χρήματα πίσω, εάν δε μου τα επέστρεφε η ίδια η κυρία Μαρσέλου ή εάν δεν κυνηγούσα δικαστικά το θέμα. Με άλλα λόγια, σε αντίθεση με την αγορά μέσω κάρτας, ουδένα 'λάθος' και ακυρωση συναλλαγής δε δικαιολογείται με μεταφορά μέσω τραπεζικού λογαριασμού σε τρίτο εντός της ίδιας τράπεζας.

 

Έκανα, λοιπόν την καταγγελία μου στον Συνήγορο του Καταναλωτή, από τον οποίον έλαβα επιστολή απόρριψης της αίτησής μου, καθώς... δεν είμαι καταναλωτής, άρα δεν άπτομαι των αρμοδιοτήτων του (δεν είμαι φυσικό πρόσωπο που ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην επαγγελματική του ιδιότητα, όπως ξεκαθαρίζει η επιστολή). Με άλλα λόγια, η επίσημη υπηρεσία του κράτους αρμόδια για 'φιλικό διακανονισμό' διαφορών αγοραπωλησίας αγαθών και υπηρεσιών μου έριξε άκυρο, μη θεωρώντας με καταναλωτή, αλλά συναλλασσόμενη επιχείρηση, και άρα εκτός των αρμοδιοτήτων της. Μονόδρομος, επομένως η δικαστική (επί πληρωμή) οδός, έχοντας κάνει καταγγελία και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος αλλά μη περιμένοντας να γίνει κάτι γιατί είναι απλή καταγγελία, δεν είναι μήνυση (ποινικό) ή αγωγή (αστικό).

 

Όμως, το προϊόν κόστιζε 192€. Μια δικαστική διαμάχη 2-3 ετών, με πράξεις δεσμεύσεων περιουσίας (λέω εγώ, τώρα) και παράβολα, δικαστικά έξοδα, μεγαρόσημα, αμοιβές δικηγόρου, κ.λπ., θα ανέβαζε αρκετά το κασέ, ακόμη και ομαδικά. Τα 170 ευρώ που αναφέρονται ως τιμή κάπου στο παρόν νήμα, δε φτάνουν ούτε για την αμοιβή του δικηγόρου πρωτόδικα, άνευ παραβόλων και μεγαροσήμων, όπως με ενημέρωσε δικηγόρος. Και όλο αυτό για να πάρω (αν έχει ο άνθρωπος να τα δώσει και δεν πάμε σε δέσμευση περιουσίας και τα συναφή) 192€ μετά από 2-3 χρόνια, έχοντας δώσει... άλλα τόσα; (Θα πω στην καλύτερη, αν μιλάμε για ομαδική. Γιατί και αναβολή θα πάρει, και έφεση, και δε θα έχει να μου τα δώσει αν έχει φαλιρήσει, ειδικά μετά το ανωτέρω πρόστιμο, οπότε μετά έχουμε άλλη διαδικασία για δέσμευση περιουσιακών στοιχείων και τα συναφή). Με άλλα λόγια, τρέχα γύρευε. Εννοείται, αν είχα πάρει κάτι κόστους 500-1000 ευρώ (υπολογιστή, ας πούμε), τότε θα το φυσούσα και δε θα κρύωνε, εννοείται. Αυτό, για να καταλάβετε εσείς της ομαδικής μήνυσης το σκεπτικό ενός από εμάς των υπολοίπων που δεν... εμφανιστήκαμε/ενδιαφερθήκαμε για μια τέτοια πράξη. Όσοι το κυνηγάτε δικαστικά, εύχομαι καλό κουράγιο, καλή υπομονή και να πάρετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό.

Επεξ/σία από mary_ap0st0l
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
7 λεπτά πριν, mary_ap0st0l είπε

Επιτρέψτε μου να μονολογήσω, αναφέροντας την εξέλιξη της υπόθεσης μέσω Συνηγόρου του Καταναλωτή:

Καταρχήν, να δηλώσω ότι πραγματοποίησα μεταφορά χρημάτων από επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό (καθώς επιθυμούσα έκδοση τιμολογίου). Η Τράπεζα Πειραιώς, όπου διατηρώ τον επαγγελματικό μου λογαριασμό, μου είχε ξεκόψει το ενδεχόμενο να πάρω τα χρήματα πίσω, εάν δε μου τα επέστρεφε η ίδια η κυρία Μαρσέλου ή εάν δεν κυνηγούσα δικαστικά το θέμα. Με άλλα λόγια, σε αντίθεση με την αγορά μέσω κάρτας, ουδένα 'λάθος' και ακυρωση συναλλαγής δε δικαιολογείται με μεταφορά μέσω τραπεζικού λογαριασμού σε τρίτο εντός της ίδιας τράπεζας.

Έκανα, λοιπόν την καταγγελία μου στον Συνήγορο του Καταναλωτή, από τον οποίον έλαβα επιστολή απόρριψης της αίτησής μου, καθώς... δεν είμαι καταναλωτής, άρα δεν άπτομαι των αρμοδιοτήτων του (δεν είμαι φυσικό πρόσωπο που ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην επαγγελματική του ιδιότητα, όπως ξεκαθαρίζει η επιστολή). Με άλλα λόγια, η επίσημη υπηρεσία του κράτους αρμόδια για 'φιλικό διακανονισμό' διαφορών αγοραπωλησίας αγαθών και υπηρεσιών μου έριξε άκυρο, μη θεωρώντας με καταναλωτή, αλλά συναλλασσόμενη επιχείρηση, και άρα εκτός των αρμοδιοτήτων της. Μονόδρομος, επομένως η δικαστική (επί πληρωμή) οδός, έχοντας κάνει καταγγελία και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος αλλά μη περιμένοντας να γίνει κάτι γιατί είναι απλή καταγγελία, δεν είναι μήνυση (ποινικό) ή αγωγή (αστικό).

Όμως, το προϊόν κόστιζε 192€. Μια δικαστική διαμάχη 2-3 ετών, με πράξεις δεσμεύσεων περιουσίας (λέω εγώ, τώρα) και παράβολα, δικαστικά έξοδα, μεγαρόσημα, αμοιβές δικηγόρου, κ.λπ., θα ανέβαζε αρκετά το κασέ, ακόμη και ομαδικά. Τα 170 ευρώ που αναφέρονται ως τιμή κάπου στο παρόν νήμα, δε φτάνουν ούτε για την αμοιβή του δικηγόρου πρωτόδικα, άνευ παραβόλων και μεγαροσήμων, όπως με ενημέρωσε δικηγόρος. Και όλο αυτό για να πάρω (αν έχει ο άνθρωπος να τα δώσει και δεν πάμε σε δέσμευση περιουσίας και τα συναφή) 192€ μετά από 2-3 χρόνια, έχοντας δώσει... άλλα τόσα; (Θα πω στην καλύτερη, αν μιλάμε για ομαδική. Γιατί και αναβολή θα πάρει, και έφεση, και δε θα έχει να μου τα δώσει αν έχει φαλιρήσει, ειδικά μετά το ανωτέρω πρόστιμο, οπότε μετά έχουμε άλλη διαδικασία για δέσμευση περιουσιακών στοιχείων και τα συναφή). Με άλλα λόγια, τρέχα γύρευε. Εννοείται, αν είχα πάρει κάτι κόστους 500-1000 ευρώ (υπολογιστή, ας πούμε), τότε θα το φυσούσα και δε θα κρύωνε, εννοείται. Αυτό, για να καταλάβετε εσείς της ομαδικής μήνυσης το σκεπτικό ενός από εμάς των υπολοίπων που δεν... εμφανιστήκαμε/ενδιαφερθήκαμε για μια τέτοια πράξη. Όσοι το κυνηγάτε δικαστικά, εύχομαι καλό κουράγιο, καλή υπομονή και να πάρετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό.

δεν έχει νόημα αγαπητέ μου φίλε γιατί επιχειρήσεις όπως a-mobile.gr ή αυτό εδώ mobilepoint.gr ή το επόμενο

είναι επιχειρήσεις με ιδιοκτήτες φαντάσματα και εννοείται ότι δεν θα μπορέσεις όχι να διεκδικήσεις περιουσιακά στοιχεία τους (γιατί απλά δεν έχουν) αλλά ούτε χρήματα

αυτού του είδους οι κομπίνες (μαγαζιά με την φτηνότερη τιμή στο skroutz.gr ή στο bestprice.gr) είναι πολύ επιτυχημένη δουλειά και έχει υψηλά κέρδη ειδικά όταν από ότι φαίνεται υπάρχουν πολλοί που δεν ξέρουν να ψωνίζουν με ασφάλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα διαφωνίσω πλήρως όσο αφορά το τελευταίο. Η εν λόγω επιχείρηση είχε δημοσιοποιημένα ΑΦΜ, έδρα, αριθμό ΓΕΜΗ, όνοματεπώνυμο ιδιοκτήτη... Δεν ήταν επιχείρηση-φάντασμα. Υπήρχε σημείο φυσικής εξυπηρέτησης το οποίο ήταν ταυτόσημο με τη δηλωμένη διεύθυνση στον ιστότοπό της επιχείρησης. Όντας καταναλωτής με εμπειρία και έχοντας αγοράσει και από διεθνείς ιστοχώρους, γνωρίζω να αποφεύγω τις κακοτοπιές. Το συγκεκριμένο κατάστημα ΔΕΝ έδειχνε να υπάγεται στην κατηγορία στην οποία αναφέρεστε. Ούτε η τιμή ήταν "σκανδαλωδώς" διαφορετική από άλλα καταστήματα. Μιλάμε για 8 ευρώ διαφορά από το μέσο όρο τιμής και δωρεάν μεταφορικά  για ένα κινητό 192€ (ο μέσος όρος των υπόλοιπων καταστημάτων ήταν 200€ + 4€ μεταφορικά). Αρκετά λογική απόκλιση. Ακόμη και οι οδηγίες προς αποφυγή εξαπάτησης των καταναλωτών που έχει εκδώσει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου μετά την έξαρση παρόμοιων εκμεταλλεύσεων λόγω κορωνοϊού δεν αφορούν στο συγκεκριμένο κατάστημα, καθώς έδειχνε καθ' όλα αξιόπιστο, για τους λόγους που ανάφερα παραπάνω.

Επεξ/σία από mary_ap0st0l
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, mary_ap0st0l είπε

Εδώ και μερικές εβδομάδες, ο ιστότοπος mobilepoint.gr δεν είναι προσβάσιμος, όπως είναι γνωστό και στους υπόλοιπους φαντάζομαι. Προ ολίγου έλαβα (έχοντας κάνει καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) την ανακοίνωση της επιβολής του προστίμου:

Untitled.jpg

Κι εγώ το ίδιο μήνυμα έλαβα χτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα του προστίμου από την στιγμή που οι εξαπατημένοι δεν παίρνουν πίσω λεφτά τους ή το προϊόν! Με τις πλάτες του κόσμου το κράτος μαζεύει (;) λεφτά από μια εταιρεία  η οποία αν είναι ΙΚΕ π.χ. θα βαρέσει κανόνι και ούτε θα τα πάρει. Πιο σωστό είναι τα λεφτά (όποια λεφτά) να μπαίνουν σε ταμείο για αποζημίωση των καταναλωτών. 

2. Όπως καταλαβαίνετε η ''ατομική ευθύνη'' κι εδώ παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Εσύ φταις που δεν έψαξες καλά, εσύ που δεν υποψιάστηκες κλπ. Την στιγμή που οι απατεώνες τρέχουν με χίλια να δημιουργούν συνθήκες ικανές να εξαπατήσουν τον κόσμο το κράτος (όχι μόνο το ελληνικό) αδιαφορεί εκκωφαντικά.Που είναι η στελέχωση των ελεγκτικών μηχανισμών που θα εντοπίζουν γρήγορα και θα παρακολουθούν ύποπτα καταστήματα και επιχειρήσεις; Που είναι η στελέχωση του τμήματος ηλεκτρονικού εγκλήματος; Γιατί η νομική οδός σε τέτοιες περιπτώσεις είναι τόσο αργές και κοστοβόρες για το θύμα; Γιατί δεν δημιουργούν ένα ταμείο αποζημίωσης; Γιατί δεν δημιουργούν νομικά και διοικητικά αναχώματα σε όλους αυτούς που ανοίγουν και κλείνουν εταιρείες με μοναδικό σκοπό την εξαπάτηση;

Υ.Γ. Δεν είχα ψωνίσει ποτέ από αυτό το κατάστημα αλλά είχα πέσει ΄΄θύμα΄΄ των εταιρειών παράνομης χρέωσης κινητών (ενώ είχα κάνει μπλοκάρισμα) και έφτασα την υπόθεση στην δίωξη, έβαλα και δικηγόρο για να μην με χρεώσουν. Μου έλεγαν από την ΄΄εταιρεία΄΄ και την εταιρεία κινητής ότι θα πληρώσετε τώρα και θα σας επιστρέψουμε και τους απαντούσα ότι αν με χρεώσετε θα κινηθώ νομικά γιατί η υπόθεση ακουμπάει και προσωπικά δεδομένα και υποχώρησαν. Όλα αυτά για 4-5€ αλλά άξιζε τον κόπο!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόστιμο 250 χιλιάδων ευρώ όταν η συγκεκριμένη κυρία μπορεί και  να έχει μαζέψει πολύ μεγαλύτερο ποσό από όλους τους εξαπατημένους πελάτες της. Αυτό μπορεί να υποθέσει κανείς βλέποντας και τον αριθμό παραγγελίας, η δικιά μου ήταν λίγο πάνω από το 29000,  όταν  τα πρώτα θύματα της εταιρείας είχαν αριθμό παραγγελίας πολύ κάτω από το 20000.. Ανεξάρτητα από αυτό η απάντηση από την Γενική Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή πέρα από το πρόστιμο δεν κάνει καμία αναφορά για υποχρέωση επιστροφής χρημάτων στους εξαπατημένους πελάτες της εταιρείας

Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι μέσα στον μήνα Μάιο τουλάχιστον για τον λογαριασμό της κ Μαρσέλου στην Eurobank , υπήρχαν καταθέσεις ποσών και αντιλογισμοι παραγγελιών.Απο τον Ιούνιο και μετά όμως σταμάτησε οποιαδήποτε κίνηση. Μάλλον όσοι πήρανε πίσω τα χρήματα τους πήρανε, οι υπόλοιποι μόνο δικαστικά μια που η Γενική Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή περιορίζεται στην επιβολή προστίμου..

Ήθελα να ρωτήσω τέλος ,αν γνωρίζει κάποιος εδώ στο forum, αν έχει ξεκινήσει κάποια ομαδική αγωγή εναντίων τους καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του δικηγόρου που  τυχόν έχει αναλάβει την υπόθεση..

Ευχαριστώ

Επεξ/σία από Geo283
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα! Εγώ αγόρασα το S10+ από την εν λόγω εταιρεία εντός της καραντίνας και το προϊόν το παρέλαβα κανονικά χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση. Θα πρέπει να ψάξω την εγκυρότητα του κινητού; Από imei check και ρυθμίσεις έχω καταλαβει ότι το κινητό είναι γνήσιο κανονικά, ελληνικής αντιπροσωπίας μάλιστα, όχι ευρωπαϊκής. Ελπίζω όσοι έχουν ταλαιπωρηθεί από το κατάστημα να πάρουν σύντομα τα λεφτά τους πίσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω κάποιοι δεν έβγαιναν εδώ και λέγανε ητε πήραν το προϊόν ητε πήραν τα λεφτά πίσω.. Ισχύει αυτό; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, kp1 είπε

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω κάποιοι δεν έβγαιναν εδώ και λέγανε ητε πήραν το προϊόν ητε πήραν τα λεφτά πίσω.. Ισχύει αυτό; 

Όσοι είχαμε πληρώσει με κάρτα χρεωστική ή πιστωτική και κάναμε αμφισβήτηση συναλλαγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kostasyf7 είπε

Όσοι είχαμε πληρώσει με κάρτα χρεωστική ή πιστωτική και κάναμε αμφισβήτηση συναλλαγής.

Άρα την πληρώσανε όσοι δεν είχαν κάνει αμφισβήτηση? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επίσημη ανακοίνωση για το πρόστιμο. https://www.grtimes.gr/ellada/koinwnia/varia-quot-kampana-quot-se-e-shop-kiniton

Προσέξτε αυτό που λέει για  πρόστιμα συνολικού ύψους 1.210.000 ευρώ σε 9 ηλεκτρονικά καταστήματα .. Δεν είναι μόνο το mobilepoint.. Είναι άλλα 8... Μόλις αθετούν τα συμφωνηθέντα, θέλει καταγγελία, να προλάβουν να σωθούν άλλοι άνθρωποι από απατεώνες... Και μην αφήνετε ούτε μικρά ποσά 5-10 ευρώ.. Πολλές "επιχειρήσεις" από τέτοια βγάζουν λεφτά, επειδή σκέφτονται ότι ο καταναλωτής δεν θα ασχοληθεί με λίγα λεφτά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποια είναι τα υπόλοιπα καταστήματα ξέρουμε;

Αυτό για την αμφισβήτηση συναλλαγής ισχύει σίγουρα για χρεωστική κάρτα; Μετά από αυτά που έχουν γίνει με βλέπω να κάνω μόνο αγορές με την κάρτα και όχι με μεταφορά χρημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...