Προς το περιεχόμενο

Far Cry 6 [PC]


7nisiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχουν κάποιες διαφορές οκ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούν το Low -> Ultra και αυτό ισχύει εδώ και χρόνια γιατί δεν push-άρουν για visuals.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 643
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, itanium είπε

Mια βοήθεια γιατί είπα να του δώσω μια ευκαιρία μιας και δεν έχω άλλο τίτλο να ασχοληθώ

πιο κουμπί ανοίγει το inventory menu

είμαι εδώ 

 

tab

I

M

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σχετικα με την τεχνητη νοημοσυνη...δεν θα την χαρακτηριζα κακη αλλα "χαζη".

ιδια περιπτωση με τα animations...παραπεμπει σε αλλες εποχες 10 χρονια πριν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μια πρωτη ματιά σημερα που μπηκα να παιξω, τα γραφικα του προηγουμενου μου φαινονται πολυ καλυτερα απο το 6 παντως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Mikeasdf είπε

Με μια πρωτη ματιά σημερα που μπηκα να παιξω, τα γραφικα του προηγουμενου μου φαινονται πολυ καλυτερα απο το 6 παντως..

Έχει πολλά στοιχεία που γίνονται rendering στο 1/4 της native ανάλυσης για κάποιο λόγο χωρίς μάλιστα δυνατότητα ρύθμισης. Άμα βάλεις και την θολούρα του TAA ειδικά αν είσαι και σε 1080p γίνεται ακόμη πιο εμφανές.

Γενικά το παρατηρώ αυτό στα games της Ubi, ίσως λόγω του ΤΑΑ, ότι βγάζουν μια, δεν ξέρω αν μπορώ να την πω θολούρα ακριβώς, αλλά η εικόνα είναι κάπως soft ακόμη και σε σχέση με άλλα games που έχουν ΤΑΑ. Με sharpening βελτιώνεται πάντως, αλλά κρίμα που είναι AMD sponsored και δεν έχουν DLSS, θα βοηθούσε σαν ΤΑΑ alternative..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1.2 GB  GB ειναι το patch 
Πάντως το cpu core usage με το ενα core δε φαίνεται να διορθώθηκε

  • Fixed an issue that could cause performance issues when the Ubisoft Connect overlay was enabled on PC
  • General bug fixes

    sT9GLuO.jpg

    D5TPJy6.jpg

    EDIT
    Ούτε με τον cpu φορτωμένο δεν σώζεται
    Με το που χτυπάει 100% το ενα core το gpu usage πέφτει μαζί με τα fps
    Τα υπόλοιπα cores πλέκουνε πουλόβερ και ρίχνουν πετονιά...
    ELmTM4U.jpg
     
Επεξ/σία από Deu164
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την 3060mobile βλεπω σε παρα πολλα σημεια  low resolution textures και χωρις το hd pack .

Στην 3070 δεν συμβαινει αυτο αλλα με το hd pack και εκει θολωνουν. Τι χαλια ειναι αυτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Με την 3060mobile βλεπω σε παρα πολλα σημεια  low resolution textures και χωρις το hd pack .

Στην 3070 δεν συμβαινει αυτο αλλα με το hd pack και εκει θολωνουν. Τι χαλια ειναι αυτα...

Όταν δεν φτάνει η VRAM αυτά γίνονται στο FC6, πόση VRAM έχει η 3060 mobile ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Με την 3060mobile βλεπω σε παρα πολλα σημεια  low resolution textures και χωρις το hd pack .

Στην 3070 δεν συμβαινει αυτο αλλα με το hd pack και εκει θολωνουν. Τι χαλια ειναι αυτα...

Θελει VRAM με HD textures ειναι παντα πεντακαθαρα. Τα 8gb vram των 3070/3070ti δυστυχως αρχισαν να φαινονται. Σε 4Κ πιανει 6-7fps λογο vram στα 1440p θολωνει τα textures μολις γεμισει η allocated. Γιατι μπορει στο μισαωρο να ειναι ενταξει στην ωρα ομως να ειναι γεματα και τα 8 και να αρχισουν τα θεματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...