Προς το περιεχόμενο

Far Cry 6 [PC]


7nisiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 643
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Με RT χωρίς FSR δείχνει βαρύ. Επίσης είναι το πρώτο Far Cry με DX12.

Far-Cry-6-PC-Requirements.jpg

Το fsr να είναι καλό αυτό θα σώσει την κατάσταση αν θέλουμε RT με μεγάλες αναλύσεις χωρίς 3090 6900xt..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Arkin είπε

AMD sponsored είναι μόνο fsr θα έχει. 

εμ εκεί φτάσαμε. open source μεν αλλά κατώτερο. Αυτό φοβάμαι ότι θα γίνεται και λόγω κονσολών. Μόνο όπου πληρώνει ο πέτσινος θα βλέπουμε DLSS..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

εμ εκεί φτάσαμε. open source μεν αλλά κατώτερο. Αυτό φοβάμαι ότι θα γίνεται και λόγω κονσολών. Μόνο όπου πληρώνει ο πέτσινος θα βλέπουμε DLSS..

Ας είναι καλή η υλοποίηση σαν το myst που με fsr είναι καλύτερο από native και δεν χρειάζεται dlss. Με fsr θα απολαύσουν το παιχνίδι και άτομα με 1060 580 ενώ με dlss είναι για λίγους και δεν παίζει και καθόλου στις AMD. Θα είναι πολύ βαρύ με RT πάντως σύμφωνα με τις απαιτήσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ας είναι καλή η υλοποίηση σαν το myst που με fsr είναι καλύτερο από native και δεν χρειάζεται dlss. Με fsr θα απολαύσουν το παιχνίδι και άτομα με 1060 580 ενώ με dlss είναι για λίγους και δεν παίζει και καθόλου στις AMD. Θα είναι πολύ βαρύ με RT πάντως σύμφωνα με τις απαιτήσεις. 

Σε 4Κ είναι καλό άντε και σε 1440p, αλλά όχι καλύτερο του DLSS. Καλά για 1060/580 FSR σε 1080p είναι unusable, φαίνεται χάλια. Εδώ το DLSS σε 1080p είναι μέτριο, εκτός από κάποιες πολύ καλές υλοποιήσεις (π.χ. Death Stranding, Deliver Us the Moon, The Ascent). Και μη το λες ότι το DLSS είναι για λίγους. Οι RTX είναι αρκετά ψηλά στο steam, η 2060 είναι δεύτερη για παράδειγμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Σε 4Κ είναι καλό άντε και σε 1440p, αλλά όχι καλύτερο του DLSS. Καλά για 1060/580 FSR σε 1080p είναι unusable, φαίνεται χάλια. Εδώ το DLSS σε 1080p είναι μέτριο, εκτός από κάποιες πολύ καλές υλοποιήσεις (π.χ. Death Stranding, Deliver Us the Moon, The Ascent). Και μη το λες ότι το DLSS είναι για λίγους. Οι RTX είναι αρκετά ψηλά στο steam, η 2060 είναι δεύτερη για παράδειγμα..

Αναμφίβολα είναι καλύτερο αλλά το fsr θα επικρατήσει λογο κονσολων και open source όπως επικράτησε το freesync. Η 2060 είναι ψηλά όντως αλλά αλλά υπάρχουν πιο κάτω κάρτες που ζητάνε fsr γιατί δεν τραβάνε άλλο ούτε ας 1080. Στο myst και σε 1080 είναι αξιόλογο το fsr από όσες εικόνες έχω δει είναι ακόμα αρχή όσο προχωράμε θα γίνεται καλύτερο. Όπως το dlss έκανε 2 χρόνια να γίνει αξιόλογο στην αρχή ήταν πολύ κατώτερο από fsr. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Αναμφίβολα είναι καλύτερο αλλά το fsr θα επικρατήσει λογο κονσολων και open source όπως επικράτησε το freesync. Η 2060 είναι ψηλά όντως αλλά αλλά υπάρχουν πιο κάτω κάρτες που ζητάνε fsr γιατί δεν τραβάνε άλλο ούτε ας 1080. Στο myst και σε 1080 είναι αξιόλογο το fsr από όσες εικόνες έχω δει είναι ακόμα αρχή όσο προχωράμε θα γίνεται καλύτερο. Όπως το dlss έκανε 2 χρόνια να γίνει αξιόλογο στην αρχή ήταν πολύ κατώτερο από fsr. 

To FSR δεν μπορεί να γίνει καλύτερο όμως, ένας απλός upscaler με sharpening είναι. Ελπίζω να βγει όσο πιο γρήγορα γίνεται το DirectML based. Αυτό θα είναι το καλό και το υποστηρίζουν και οι κονσόλες οπότε κάποια στιγμή θα βγει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

To FSR δεν μπορεί να γίνει καλύτερο όμως, ένας απλός upscaler με sharpening είναι. Ελπίζω να βγει όσο πιο γρήγορα γίνεται το DirectML based. Αυτό θα είναι το καλό και το υποστηρίζουν και οι κονσόλες οπότε κάποια στιγμή θα βγει.

Με τα 11αρια όλα θα γίνουν έρχεται wddm3 hags dml dstorage. Ας βγει το παιχνίδι και βλέπουμε πολύ καλο που θα είναι DX12 όχι ότι έχει θέμα η Dunia δεν είναι anvil αλλά θα φύγει τελείως το όποιο overhead και θα είναι καθαρά gpu bound όπως το Valhalla. Στο fenyx έβαλα χθες dxvk γιατί ο 8700k τερμάτιζε σε πολλά σημεία και τώρα έχω μόνιμα 99% gpu usage πριν έπεφτα και 70%. DX12 vulkan το dx11 πρέπει να εξαφανιστεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Με τα 11αρια όλα θα γίνουν έρχεται wddm3 hags dml dstorage. Ας βγει το παιχνίδι και βλέπουμε πολύ καλο που θα είναι DX12 όχι ότι έχει θέμα η Dunia δεν είναι anvil αλλά θα φύγει τελείως το όποιο overhead και θα είναι καθαρά gpu bound όπως το Valhalla. Στο fenyx έβαλα χθες dxvk γιατί ο 8700k τερμάτιζε σε πολλά σημεία και τώρα έχω μόνιμα 99% gpu usage πριν έπεφτα και 70%. DX12 vulkan το dx11 πρέπει να εξαφανιστεί. 

VULKAN βασικά. Σε ότι game έχει επιλογή μεταξύ DX11 και DX12 πάντα στο DX11 πάω καλύτερα. Ίσως και να είναι θέμα NVIDIA βέβαια ή απλά οι devs δεν έκαναν τόσο καλή υλοποίηση στο DX12.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

DX12 μόνο αν είναι σωστή υλοποίηση όπως στα Resident Evil ή στο Shadow of the Tomb Raider. Άμα είναι stutter-fest όπως το The Ascent ή το The Medium άστο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

VULKAN βασικά. Σε ότι game έχει επιλογή μεταξύ DX11 και DX12 πάντα στο DX11 πάω καλύτερα. Ίσως και να είναι θέμα NVIDIA βέβαια ή απλά οι devs δεν έκαναν τόσο καλή υλοποίηση στο DX12.

 

10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

DX12 μόνο αν είναι σωστή υλοποίηση όπως στα Resident Evil ή στο Shadow of the Tomb Raider. Άμα είναι stutter-fest όπως το The Ascent ή το The Medium άστο..

Δεν είναι όλα τα dx11 χάλια κυρίως anvil βαράει overhead με AMD κάρτες και στο days gone έχουν θέμα και οι 2 εταιρείες. Ευτυχώς το dxvk vulkan σώζει κόσμο παίζει άψογα και με reshade και μηδενίζει το overhead τελείως. Τα DX12 που δεν τρέχουν καλά τι τα φταίει? Vulkan ότι έχω παίξει πάει τρενο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα DX12 που έχουν θέμα είναι γιατί δεν έχουν φροντίσει να γίνονται pre-load τα shaders πριν ξεκινήσεις να παίζεις. Τα Call of Duty για παράδειγμα κάνουν pre-load τα shaders από πριν και το gameplay είναι smooth-ίλα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για 5€ ως walking simulator είναι για εμένα πάντως, τίποτα παραπάνω. Να βάζεις το ποτό σου, καμιά ρέγκε από πίσω και να χαζεύεις από κανα αγνάντιο το νησί στο ηλιοβασίλεμα. Τα υπόλοιπα τα έχουμε δει άλλες 23 φορές από αυτή την εταιρεία την τελευταία δεκαετία, αρκετά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...