Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SilentVoice είπε

Καλησπέρα,

Επανέρχομαι ,γιατι μετά απο καταγγελία στην ΡΑΕ, έλαβα απάντηση σήμερα:

 

image.png.1cd4995c4357983672701b5a3328bd86.png

 

Παρακαλώ πολύ για την βοηθεια σας, πως να προχωρήσω. Ενω είχα ενεργοποιηθεί στο Home Online και το είχα ενεργό, είχα ενεργοποιησει και την μηνιαια έκδοση λογαριασμού. Πως αποδεικνύω τώρα οτι δεν είμαι ελέφαντας και είναι λάθος δικό τους;

αν μαζευτούμε πάρα πολλοί και το αναθέσουμε σε δικηγόρο;;

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 14/1/2022 στις 1:53 ΜΜ, Ashaman είπε

BTW, απλα ενημερωτικα ολοκληρωθηκε η διαδικασια μεταφορας απο την Protergia, την οποια ξεκινησα ηλεκτρονικα στις 4/1. Μολις πριν λιγο πηρα τηλ στη ΔΕΗ, μου εδωσαν κωδικο εταιρου (λαθος την πρωτη φορα, χρειαστηκε να παρω και 2η φορα για να βρω το σωστο), εφτιαξα το ebill, εκανα το πρωτο connection εβαλα την καρτα για την παγια εντολη (την ειχα βαλει και οταν ειχα κανει την αιτηση αλλα πηγε υπερ πιστεως προφανως η διαδικασια), μετα βλεπω παρακατω οτι με ειχε στο enter (κι ας το εκανα μεσω του econtract στο Home Online ΧΩΡΙΣ να δωσω εγγυηση), το πατησα να ενεργοποιηθει και ... μου ξαναζητησε την καρτα που ειχα βαλει μολις πριν λιγο για να προχωρησει το αιτημα! Καθε φορα που τη βαζεις εντωμεταξυ χρεωνει και 0.01. Οχι οτι με χαλαει το 1 λεπτο αλλα το οτι πρεπει καθε τοσο να βαζω τα στοιχεια της καρτας και να μπαινω στο app να κανω αποδοχη. Τεσπα.

Τωρα ειμαι σε κατασταση: "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση"

Ξερει κανεις ποσο χρονο παιρνει συνηθως αυτο? 

Καλησπερα παιδες. 

Μπηκα σημερα να δω τι γινεται και βλεπω το παρακατω : 
image.png.361d9e8c115678adc259fa8c812b9dcb.png

Ευτυχως φαινεται στη δικη μας περιπτωση να ολοκληρωθηκαν οι διαδικασιες σε χρονους express για τα δεδομενα της ΔΕΗ.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, haralabosg είπε

Προφανος γιατι μπηκες στο νεο τιμολογιο... Εμεις κυνηγαμε το τιμολογιο με τιμες που ισχυαν  2/12...

Καλα εννοειται αυτο.

Ακομα και τωρα ομως υπηρχαν φοβοι οτι αν προσπαθησει καποιος να αλλαξει παροχο μεσω του econtract (οπως εκανα εγω) θα αργησει πολυ.

Φαινεται ομως οτι τωρα που δεν εχουν την πιεση που ειχαν τοτε, τα πραγματα γινονται αρκετα πιο γρηγορα. 

Ισως βεβαια απλα να ετυχε, δεν εχω ιδεα. Αν εχει κανει κι αλλος προσφατα αυτη τη διαδικασια και ενεργοποιηθηκε ηδη ας μας πει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πάντως ότι μήνυμα και να στείλεις που να αφορά το Online η απάντηση είναι copy-paste "να ενεργοποιηθεί μέσω ebill ...κλπ κλπ

 

Ούτε καν που διαβάζουν τι γράφεις μέσα!

 

Επεξ/σία από snet
Δημοσ.

Καλησπέρα, 

θα ήθελα μια πληροφορία για το ποια από τις 2 υπηρεσίες της ΔΕΗ να επιλεξω Myhome Online ή Enter ???

ή μήπως δεν θα έχει διαφορά?

τώρα είμαι (ακόμα) πελάτης της W&V με κατανάλωση κάτω από 300KWh/μήνα, (χρεωση 0,08 και στους τελευταίους μήνες έφαγα και εγώ χαστούκι με τις ρήτρες αναπροσαρμογής.

Δημοσ.

Υποψιν για όποιον κάνει αμφισβήτηση χρεώσεων με Γ1Ν για το αρχικό διάστημα ενεργοποίησης του home online η απάντηση τους είναι σε στυλ «έγινε μια φορά και δεν θα επαναληφθεί»…

τα ποσά είναι μικρά αλλά για το γαμωτο θα τους τραβήξω μια καταγγελία my.rae να δούμε τι θα κάνουν!

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, geodimis είπε

Υποψιν για όποιον κάνει αμφισβήτηση χρεώσεων με Γ1Ν για το αρχικό διάστημα ενεργοποίησης του home online η απάντηση τους είναι σε στυλ «έγινε μια φορά και δεν θα επαναληφθεί»…

τα ποσά είναι μικρά αλλά για το γαμωτο θα τους τραβήξω μια καταγγελία my.rae να δούμε τι θα κάνουν!

Αυτή ήταν και η απάντηση που έλαβα εγώ, ότι έγινε λάθος λόγω φόρτου εργασίας και δεν χρειάζεται να κάνω κάτι από την πλευρά μου καθώς θα διορθωθεί. Αυτό που δεν λένε στην απάντηση είναι το πώς θα διορθωθεί (π.χ. με πίστωση της διαφοράς στον επόμενο λογαριασμό) και το πότε.

Εγώ συνεχίζω την επικοινωνία ΜΟΝΟ γραπτά (email) και πάντα με κοινοποίηση σε ΡΑΕ και ΣτΚ, παρότι στις απαντήσεις τους απαντάνε μόνο σε εμένα. Δεν ξέρω αν θα βγάλω άκρη στο τέλος.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Παρακαλώ πολύ για την βοηθεια σας, πως να προχωρήσω. Ενω είχα ενεργοποιηθεί στο Home Online και το είχα ενεργό, είχα ενεργοποιησει και την μηνιαια έκδοση λογαριασμού. Πως αποδεικνύω τώρα οτι δεν είμαι ελέφαντας και είναι λάθος δικό τους;

αν είχες κρατήσει και screenshots ακόμα καλύτερα

κάνεις απόρριψη απάντησης και ζητάς παρέμβαση της ΡΑΕ, προσοχή να γράφει απόρριψη απάντησης και νεο αίτημα , όχι αποδοχή

και φυσικά όλα έπρεπε να ήταν ενεργοποιημένα όλα αν ήσουν απο άλλο πάροχο (ξαναδιάβασε το κείμενο που έδωσα σε λινκ)

  • Thanks 1
Δημοσ.

Έκανα σε ηλικιωμένο συγγενικό πρόσωπο αλλαγή από Γ1Ν σε Online.
Επειδή όμως είχε ήδη ενεργοποιημένη την πάγια εντολή μέσω τραπέζης, δεν ζητήθηκε από το σύστημα να εισάγω τα στοιχεία κάποιας τραπεζική κάρτας.

Η αλλαγή έγινε κανονικά πριν λήξει το 2021.

Στο πεδίο Πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας γράφει:
Έχετε ήδη ενεργοποιήσει πάγια τραπεζική εντολή . Εάν θέλετε να προβείτε σε ενεργοποίηση εξόφλησης πάγιας μέσω κάρτας μπορείτε μόνο να επιλέξετε Ενεργοποίηση και στη συνέχεια να απευθυνθείτε στην τράπεζα σας για κατάργηση της πάγιας τραπεζικής εντολής.

Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποιο πρόβλημα και να μην τραβήξει τα χρήματα;

Δημοσ.

Παιδια για να γνωρίζετε οσοι ενδιαφέρεστε για το δεη online. Καπου μετα τις 20 Δεκεμβρη εκανα την αιτηση για μεταφορα ολα απο email. Αρχες Γενάρη ενεργοποιήθηκε αλλα μπαίνοντας στο ebill το αιτημα για ΔΕΗ online ελεγε ηταν ΥΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗ ακόμα. Τους έστηλα email στο contracts @ dei.gr που ειναι το mail για τις συμβάσεις και έθιξα το θέμα οτι ακόμα στο ebill δεν με δείχνει σε πρόγραμμα. Μετα απο δυο μέρες ξαναμπαίνωντας στο ebill είδα οτι ήμουνα απλα σε Γ1Ν. Οπότε ξαναπάτησα πλέον το κουμπάκι για το ONLINE (οχι ΕΝΤΕΡ ή ΕΝΤΕΡ plus - γιατί στα δείχνει και αυτα ) και τους ξαναενημέρωσα με email. Πλέον μπαίνωντας στο ebill το λέει ξεκάθαρα οτι το προγραμμα μου ειναι το ONLINE. Αυτά για όποιον ενδιαφέρεται ωστε να ξέρει μην περιμένει άσκοπα. Σχετικά εγω δεν συναντησα πρόβλημα απλά τους έκανα 2-3 τηλεφωνα και έστηλα και 2-3 email. Ολα απτο σπίτι. Δεν πήγα σε κατάστημα. Συνολικά απο την αίτηση μου όλα αυτα να γίνανε σε δυο βδομάδες και μεσολαβούσαν και οι γιορτές.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Aurumnus είπε

Έκανα σε ηλικιωμένο συγγενικό πρόσωπο αλλαγή από Γ1Ν σε Online.
Επειδή όμως είχε ήδη ενεργοποιημένη την πάγια εντολή μέσω τραπέζης, δεν ζητήθηκε από το σύστημα να εισάγω τα στοιχεία κάποιας τραπεζική κάρτας.

Η αλλαγή έγινε κανονικά πριν λήξει το 2021.

Στο πεδίο Πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας γράφει:
Έχετε ήδη ενεργοποιήσει πάγια τραπεζική εντολή . Εάν θέλετε να προβείτε σε ενεργοποίηση εξόφλησης πάγιας μέσω κάρτας μπορείτε μόνο να επιλέξετε Ενεργοποίηση και στη συνέχεια να απευθυνθείτε στην τράπεζα σας για κατάργηση της πάγιας τραπεζικής εντολής.

Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποιο πρόβλημα και να μην τραβήξει τα χρήματα;

Μάλλον, ΟΧΙ.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Geoponer είπε

Αυτή ήταν και η απάντηση που έλαβα εγώ, ότι έγινε λάθος λόγω φόρτου εργασίας και δεν χρειάζεται να κάνω κάτι από την πλευρά μου καθώς θα διορθωθεί. Αυτό που δεν λένε στην απάντηση είναι το πώς θα διορθωθεί (π.χ. με πίστωση της διαφοράς στον επόμενο λογαριασμό) και το πότε.

Εγώ συνεχίζω την επικοινωνία ΜΟΝΟ γραπτά (email) και πάντα με κοινοποίηση σε ΡΑΕ και ΣτΚ, παρότι στις απαντήσεις τους απαντάνε μόνο σε εμένα. Δεν ξέρω αν θα βγάλω άκρη στο τέλος.

Το ίδιο μου είπαν και σε μενα (μεσω εμαιλ) και μεσω της μήνυσης που είχα κάνει μέσω ΡΑΕ.

Περίμενα να βγει και ο 2ος λογαριασμός και ΦΥΣΙΚΑ με χρεώσανε με τον νεο Τιμοκατάλογο.

Ευτυχώς δεν ειχα κλείσει το αίτημα της ΡΑΕ και ξαναστέλνω παράπονο στην ΔΕΗ.

Να δω μέχρι που θα φθάσουμε.

  • Sad 1
Δημοσ.

Αύριο πάω σε κατάστημα ΔΕΗ να τελειώνω με το ζήτημα χρέωσης ρήτρας και κιλοβατώρας 0,11 ενώ έχω υπογράψει MyHomeOnline ΕΞΑΡΧΗΣ μέσω econtract. Θα πάρω γραπτώς ότι πάρω και θα σας τροφοδοτήσω ότι υλικό μου δωθεί.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...