Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, mccrush2006 είπε

Καλησπερες! Σημερα μου ηρθε ο πρωτος λογαριασμος απο το myHomeOnline το οποιο οταν εκανα το συμβολαιο εγραφε χωρις ρητρες αναπροσαρμογης και στον λογαριασμο λεει ρητρα αναπροσαρμογης.Πως γινεται αυτο? Θα μας τρελανουνε?

image.png.ea281a7e6cc55e0208dd2e10eddd74f8.png

Άμα διαβάσεις λίγο το λογαριασμό σου θα κατανοήσεις γιατί έχεις ρήτρα και καλό θα είναι πριν προχωρήσουμε  σε οποιοδήποτε συλλογισμό -και αναφέρομαι σε όλους μας - περί συνομωσίας και κοροϊδίας να κατανοούμε τι έχουμε στα χέρια μας και τι μας λέει αυτό 

 

Επεξ/σία από dimostr
  • Like 2
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 24/3/2022 στις 12:23 ΠΜ, baspax1 είπε

Δυστυχώς προλαβα και το έστειλα, αλλα αν καταλαβα καλα θα υπαρχει ανοικτή συνομιλια σωστα ; τοτε μπορω να το επισυμανω

@korakios

απο 24/3 που εκανα την καταγγελία στην rae δεν πηρα καμια απαντηση ουτε απο την ΔΕΗ ουτε απο κανεναν!
Μπορω να κανω κατι αλλο; οι λογαριασμοι  μια χαρα τρεχουν 😕
 

Δημοσ.

 

@korakios τα τσουρεκια δεν μου φουσκωνουν...τι να κανω; καμια συνταγη για βιγκαν αρνι εχεις ;

 

καλη η πλακα (εκ μερους μου)

ρε παιδια... αφου τα ζητηματα που εχετε εχουν σχεση με τον παροχο.... αν δεν σας απαντανε... αρχιστε αυτο που εγω αποκαλω και εφαρμοζω την "ιεραρχικη διαδικασια"

 

ξεκινατε απο χαμηλα και ανεβαινετε μεχρι να επιλυθει το θεμα σας...  αυτο βεβαια εξυπακουει οτι οντος (πιστευετε οτι) εχετε δικιο...!  επισης παντα να εχετε κατι χειροπιαστο οστε να μπορειτε να ανεβειτε μετα επιπεδο...ειτε αυτο ειναι ηλεκτρονικο ταχ/ηλεκτρονικο μυνημα/επιστολη/ηχητικη καταγραφη και παει λεγοντας... 

 

μην ξεχνατε τις αρμοδιες αρχες (αναλογος του θεματος μπορει να εμπλεκονται και αλλες αρχες ή/και κρατικες οντοντητες πχ επιτροπη ανταγωνισμου εκτος την ΡΑΕ, υπουργειο αναπτυξης -συνηθως γενικος γραμματεας- 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mccrush2006 είπε

Καλησπέρες!

Η ρήτρα κατά πάσα πιθανότητα αφορά τις λίγες μέρες που παρέμεινες στο Γ1 μέχρι να αλλάξει το πρόγραμμα σε Online (η συγκεκριμένη απορία εμφανίζεται πολύ συχνά στο θέμα btw).

Off topic.. η καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ (ivr.deddie.gr) συνεχίζει να μην λειτουργεί εδώ και κάτι μέρες, παραπέμπει στις βλάβες.

Spoiler

Τελικά το κόλπο είναι να γράφεις κάτι on topic και μετά να πετάς και το off topic σου 😛

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Philippe είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Τελικά το κόλπο είναι να γράφεις κάτι on topic και μετά να πετάς και το off topic σου 😛

Spoiler

...οντόπικ η ρήτρα αναπροσαρμογής ΔΕΗ...; Θα πέσει φωτΧιά να μας κάψει....:P

 

Δημοσ.

Καλημέρα σας. Θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις. 

1. Σήμερα ενεργοποιήθηκε το myhome online και στον αναλυτικό τιμοκατάλογο δείχνει τις νέες τιμές, παρόλο που η υπογραφή της σύμβασης είχε γίνει 10/4, πριν δηλαδή ισχύσει ο νέος τιμοκατάλογος. Το αγνοώ  και περιμένω τον πρώτο λογαριασμό? Έχει συμβεί και σε άλλους?

2. Παρόλο που όταν έκανα αρχικά την αίτηση είχα δηλώσει κανονικά κάρτα για την πάγια εντολή, τώρα το πεδίο "Πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας" φαίνεται κενό. Θα πρέπει να την δηλώσω εκ νέου?

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια σάς. 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, d300s είπε

Καλημέρα σας. Θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις. 

1. Σήμερα ενεργοποιήθηκε το myhome online και στον αναλυτικό τιμοκατάλογο δείχνει τις νέες τιμές, παρόλο που η υπογραφή της σύμβασης είχε γίνει 10/4, πριν δηλαδή ισχύσει ο νέος τιμοκατάλογος. Το αγνοώ  και περιμένω τον πρώτο λογαριασμό? Έχει συμβεί και σε άλλους?

2. Παρόλο που όταν έκανα αρχικά την αίτηση είχα δηλώσει κανονικά κάρτα για την πάγια εντολή, τώρα το πεδίο "Πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας" φαίνεται κενό. Θα πρέπει να την δηλώσω εκ νέου?

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια σάς. 

Καλημέρα.. Στέλνεις email και ζητάς να ισχύουν οι τιμές από την μέρα που υπέγραψες... Θα παρεις τηλέφωνο και θα ρωτήσεις μήπως υπάρχει κάποιο προβλημα... 

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, d300s είπε

Καλημέρα σας. Θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις. 

1. Σήμερα ενεργοποιήθηκε το myhome online και στον αναλυτικό τιμοκατάλογο δείχνει τις νέες τιμές, παρόλο που η υπογραφή της σύμβασης είχε γίνει 10/4, πριν δηλαδή ισχύσει ο νέος τιμοκατάλογος. Το αγνοώ  και περιμένω τον πρώτο λογαριασμό? Έχει συμβεί και σε άλλους?

2. Παρόλο που όταν έκανα αρχικά την αίτηση είχα δηλώσει κανονικά κάρτα για την πάγια εντολή, τώρα το πεδίο "Πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας" φαίνεται κενό. Θα πρέπει να την δηλώσω εκ νέου?

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια σάς. 

Πάγια εντολή, ηλεκτρονικός λογαριασμός, μηνιαίος λογαριασμός πρέπει να είναι ενεργοποιημένα.

Δυστυχώς έχει ενεργοποιηθεί με τις νέες τιμές. Στο κάτω μέρος του ebill υπάρχει φόρμα επικοινωνίας με το τμήμα ebill.

Aν έχεις κρατήσει screenshots απ'το Ιστορικό Επιλογών όπου φαίνονται οι προηγούμενες ημερομηνίες, θα βοηθήσει.

Αλλιώς καλό μπλέξιμο πασχαλιάτικα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα και χρόνια πολλά,

 

μου έστειλε η ΔΕΗ λογαριασμό χρεωστικό 0.68€ με ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ρήτρα αναπροσαρμογής για μηδενική κατανάλωση.

 

Σημειώστε ότι είχα αλλάξει πάροχο, είχα λάβει τελικό λογαριασμό απο την ΔΕΗ τον οποίο και εξόφλησα, και μου στέλνει τώρα λογαριασμό με αναδρομική ρήτρα!!!

 

Επίσης, το χρονικό διάστημα που μου ‘χρεώνουν’ συμπεριλαμβάνει και 3 ημέρες που δεν ήμουν καν πελάτης της ΔΕΗ.

Είναι δυνατόν;;

Επεξ/σία από saleapple
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Philippe είπε

Off topic.. η καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ (ivr.deddie.gr) συνεχίζει να μην λειτουργεί εδώ και κάτι μέρες, παραπέμπει στις βλάβες.

Εμένα πάντως δεν με παραπέμπει στις "βλάβες", με παραπέμπει στα αιτήματα εξυπηρέτησης, και σε ένα από αυτά που λέγεται "ενδείξεις" μπορείς να δώσεις... ενδείξεις! :)

Για περισσότερες λεπτομέρειες υπάρχει ήδη θέμα:

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, takoulou είπε

Καλημέρα.. Στέλνεις email και ζητάς να ισχύουν οι τιμές από την μέρα που υπέγραψες... Θα παρεις τηλέφωνο και θα ρωτήσεις μήπως υπάρχει κάποιο προβλημα... 

Μόλις πήρα τηλέφωνο και μου λένε οτι απο τη στιγμή που έγινε η ενεργοποίηση μετά τις 10/4 ισχύουν οι νέες τιμές.

Αν είναι δυνατόν...δεν υπολογίζουν ούτε συμβάσεις ούτε τίποτα οι τύποι!

Αφού την έκραξα τη δύστυχη την κοπελίτσα μου είπε οτι θα με πάρουν τηλέφωνο εντός της ημέρας για να δούμε αν μπορεί να γίνει κάτι...

Τι λέτε έχω ελπίδα? Αν υπαναχωρήσω γυρίζω στον παλιό πάροχο αυτόματα?

Η καλύτερα καταγγελία στη ΡΑΕ?

Μπλέξιμο!

Επεξ/σία από d300s
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, d300s είπε

Αφού την έκραξα τη δύστυχη την κοπελίτσα μου είπε οτι θα με πάρουν τηλέφωνο εντός της ημέρας για να δούμε αν μπορεί να γίνει κάτι...

Στείλε eMail, στο τηλέφωνο λένε ότι να 'ναι.

(Αν σε πάρουν ενημέρωσε, κι εγώ στην ίδια περίπτωση είμαι)

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους,

Είμαι εδώ και ένα χρόνο στον Enter+ και το συμβόλαιο μου λήγει την επόμενη εβδομάδα.

Με δεδομένο ότι είμαι εργένης και κάνω μικρή κατανάλωση, έχω καταλάβει ότι -πλέον- συμφέρει καλύτερα ανα πάω στο απλό Γ1 πρόγραμμα της ΔΕΗ.

Πήρα τηλέφωνο τη ΔΕΗ, αλλά...δεν ήξεραν ακριβώς πώς να κάνω την αλλαγή (να σημειώσω ότι στο website υπάρχει δυνατότητα να πάς από το Γ1 στο Enter, αλλά όχι το αντίθετο).

Ξέρει κάποιος αν μπορώ να κλείσω ένα ραντεβού σε κάποιο κατάστημα της ΔΕΗ, και να πάω εκεί για να κάνω την αλλαγή; Αν ναι, πάλι μπερδεύτηκα λίγο, γιατί όταν πάω στο site για να κλείσω ραντεβού, με ρωτάει το λόγο για τον οποίο θέλω να κλείσω ραντεβού, και δε βλέπω κάπου το "αλλαγή προγράμματος" - να βάλω καταγγελία σύμβασης μήπως, ώστε να λήξω το τρέχων συμβόλαιο, και μετά να κάνω το καινούργιο;

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, d300s είπε

Μόλις πήρα τηλέφωνο και μου λένε οτι απο τη στιγμή που έγινε η ενεργοποίηση μετά τις 10/4 ισχύουν οι νέες τιμές.

Αν είναι δυνατόν...δεν υπολογίζουν ούτε συμβάσεις ούτε τίποτα οι τύποι!

Αφού την έκραξα τη δύστυχη την κοπελίτσα μου είπε οτι θα με πάρουν τηλέφωνο εντός της ημέρας για να δούμε αν μπορεί να γίνει κάτι...

Τι λέτε έχω ελπίδα? Αν υπαναχωρήσω γυρίζω στον παλιό πάροχο αυτόματα?

Η καλύτερα καταγγελία στη ΡΑΕ?

Μπλέξιμο!

Ειπαμε θα στειλεις email.. Με τα παραπονα σου...Θα πεις μπορεις θα πας και στην ΡΑΕ..

1 λεπτό πριν, enteacher04 είπε

Καλημέρα σε όλους,

Είμαι εδώ και ένα χρόνο στον Enter+ και το συμβόλαιο μου λήγει την επόμενη εβδομάδα.

Με δεδομένο ότι είμαι εργένης και κάνω μικρή κατανάλωση, έχω καταλάβει ότι -πλέον- συμφέρει καλύτερα ανα πάω στο απλό Γ1 πρόγραμμα της ΔΕΗ.

Πήρα τηλέφωνο τη ΔΕΗ, αλλά...δεν ήξεραν ακριβώς πώς να κάνω την αλλαγή (να σημειώσω ότι στο website υπάρχει δυνατότητα να πάς από το Γ1 στο Enter, αλλά όχι το αντίθετο).

Ξέρει κάποιος αν μπορώ να κλείσω ένα ραντεβού σε κάποιο κατάστημα της ΔΕΗ, και να πάω εκεί για να κάνω την αλλαγή; Αν ναι, πάλι μπερδεύτηκα λίγο, γιατί όταν πάω στο site για να κλείσω ραντεβού, με ρωτάει το λόγο για τον οποίο θέλω να κλείσω ραντεβού, και δε βλέπω κάπου το "αλλαγή προγράμματος" - να βάλω καταγγελία σύμβασης μήπως, ώστε να λήξω το τρέχων συμβόλαιο, και μετά να κάνω το καινούργιο;

Θα παρεις τηλεφωνο για ραντεβου.. Πολλα καταστηματα λειτουργουν και το απογευμα..Γινεται πιο ευκολα η δουλεια εκει..

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μου ήρθε διαφημιστικό από Εθνική Τράπεζα ότι δίνουν 5% κέρδος σε πόντους με κάθε πληρωμή λογαριασμού ενέργειας με πάγια εντολή σε πιστωτική κάρτα. Ίσως βοηθήσει κάποιους με αστρονομικούς λογαριασμούς...

Διαβάζω πολύ καιρό, δεν εχω ξαναποστάρει, και μάλλον το πρώτο ποστ μου είναι off-topic! Το πόσταρα και στο άλλο θέμα για τους εναλλακτικούς παρόχους.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...