Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, haralabosg είπε

Προφανος γιατι μπηκες στο νεο τιμολογιο... Εμεις κυνηγαμε το τιμολογιο με τιμες που ισχυαν  2/12...

Καλα εννοειται αυτο.

Ακομα και τωρα ομως υπηρχαν φοβοι οτι αν προσπαθησει καποιος να αλλαξει παροχο μεσω του econtract (οπως εκανα εγω) θα αργησει πολυ.

Φαινεται ομως οτι τωρα που δεν εχουν την πιεση που ειχαν τοτε, τα πραγματα γινονται αρκετα πιο γρηγορα. 

Ισως βεβαια απλα να ετυχε, δεν εχω ιδεα. Αν εχει κανει κι αλλος προσφατα αυτη τη διαδικασια και ενεργοποιηθηκε ηδη ας μας πει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πάντως ότι μήνυμα και να στείλεις που να αφορά το Online η απάντηση είναι copy-paste "να ενεργοποιηθεί μέσω ebill ...κλπ κλπ

 

Ούτε καν που διαβάζουν τι γράφεις μέσα!

 

Επεξ/σία από snet
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, 

θα ήθελα μια πληροφορία για το ποια από τις 2 υπηρεσίες της ΔΕΗ να επιλεξω Myhome Online ή Enter ???

ή μήπως δεν θα έχει διαφορά?

τώρα είμαι (ακόμα) πελάτης της W&V με κατανάλωση κάτω από 300KWh/μήνα, (χρεωση 0,08 και στους τελευταίους μήνες έφαγα και εγώ χαστούκι με τις ρήτρες αναπροσαρμογής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποψιν για όποιον κάνει αμφισβήτηση χρεώσεων με Γ1Ν για το αρχικό διάστημα ενεργοποίησης του home online η απάντηση τους είναι σε στυλ «έγινε μια φορά και δεν θα επαναληφθεί»…

τα ποσά είναι μικρά αλλά για το γαμωτο θα τους τραβήξω μια καταγγελία my.rae να δούμε τι θα κάνουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, geodimis είπε

Υποψιν για όποιον κάνει αμφισβήτηση χρεώσεων με Γ1Ν για το αρχικό διάστημα ενεργοποίησης του home online η απάντηση τους είναι σε στυλ «έγινε μια φορά και δεν θα επαναληφθεί»…

τα ποσά είναι μικρά αλλά για το γαμωτο θα τους τραβήξω μια καταγγελία my.rae να δούμε τι θα κάνουν!

Αυτή ήταν και η απάντηση που έλαβα εγώ, ότι έγινε λάθος λόγω φόρτου εργασίας και δεν χρειάζεται να κάνω κάτι από την πλευρά μου καθώς θα διορθωθεί. Αυτό που δεν λένε στην απάντηση είναι το πώς θα διορθωθεί (π.χ. με πίστωση της διαφοράς στον επόμενο λογαριασμό) και το πότε.

Εγώ συνεχίζω την επικοινωνία ΜΟΝΟ γραπτά (email) και πάντα με κοινοποίηση σε ΡΑΕ και ΣτΚ, παρότι στις απαντήσεις τους απαντάνε μόνο σε εμένα. Δεν ξέρω αν θα βγάλω άκρη στο τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Παρακαλώ πολύ για την βοηθεια σας, πως να προχωρήσω. Ενω είχα ενεργοποιηθεί στο Home Online και το είχα ενεργό, είχα ενεργοποιησει και την μηνιαια έκδοση λογαριασμού. Πως αποδεικνύω τώρα οτι δεν είμαι ελέφαντας και είναι λάθος δικό τους;

αν είχες κρατήσει και screenshots ακόμα καλύτερα

κάνεις απόρριψη απάντησης και ζητάς παρέμβαση της ΡΑΕ, προσοχή να γράφει απόρριψη απάντησης και νεο αίτημα , όχι αποδοχή

και φυσικά όλα έπρεπε να ήταν ενεργοποιημένα όλα αν ήσουν απο άλλο πάροχο (ξαναδιάβασε το κείμενο που έδωσα σε λινκ)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα σε ηλικιωμένο συγγενικό πρόσωπο αλλαγή από Γ1Ν σε Online.
Επειδή όμως είχε ήδη ενεργοποιημένη την πάγια εντολή μέσω τραπέζης, δεν ζητήθηκε από το σύστημα να εισάγω τα στοιχεία κάποιας τραπεζική κάρτας.

Η αλλαγή έγινε κανονικά πριν λήξει το 2021.

Στο πεδίο Πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας γράφει:
Έχετε ήδη ενεργοποιήσει πάγια τραπεζική εντολή . Εάν θέλετε να προβείτε σε ενεργοποίηση εξόφλησης πάγιας μέσω κάρτας μπορείτε μόνο να επιλέξετε Ενεργοποίηση και στη συνέχεια να απευθυνθείτε στην τράπεζα σας για κατάργηση της πάγιας τραπεζικής εντολής.

Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποιο πρόβλημα και να μην τραβήξει τα χρήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια για να γνωρίζετε οσοι ενδιαφέρεστε για το δεη online. Καπου μετα τις 20 Δεκεμβρη εκανα την αιτηση για μεταφορα ολα απο email. Αρχες Γενάρη ενεργοποιήθηκε αλλα μπαίνοντας στο ebill το αιτημα για ΔΕΗ online ελεγε ηταν ΥΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗ ακόμα. Τους έστηλα email στο contracts @ dei.gr που ειναι το mail για τις συμβάσεις και έθιξα το θέμα οτι ακόμα στο ebill δεν με δείχνει σε πρόγραμμα. Μετα απο δυο μέρες ξαναμπαίνωντας στο ebill είδα οτι ήμουνα απλα σε Γ1Ν. Οπότε ξαναπάτησα πλέον το κουμπάκι για το ONLINE (οχι ΕΝΤΕΡ ή ΕΝΤΕΡ plus - γιατί στα δείχνει και αυτα ) και τους ξαναενημέρωσα με email. Πλέον μπαίνωντας στο ebill το λέει ξεκάθαρα οτι το προγραμμα μου ειναι το ONLINE. Αυτά για όποιον ενδιαφέρεται ωστε να ξέρει μην περιμένει άσκοπα. Σχετικά εγω δεν συναντησα πρόβλημα απλά τους έκανα 2-3 τηλεφωνα και έστηλα και 2-3 email. Ολα απτο σπίτι. Δεν πήγα σε κατάστημα. Συνολικά απο την αίτηση μου όλα αυτα να γίνανε σε δυο βδομάδες και μεσολαβούσαν και οι γιορτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Aurumnus είπε

Έκανα σε ηλικιωμένο συγγενικό πρόσωπο αλλαγή από Γ1Ν σε Online.
Επειδή όμως είχε ήδη ενεργοποιημένη την πάγια εντολή μέσω τραπέζης, δεν ζητήθηκε από το σύστημα να εισάγω τα στοιχεία κάποιας τραπεζική κάρτας.

Η αλλαγή έγινε κανονικά πριν λήξει το 2021.

Στο πεδίο Πάγια Εντολή πληρωμής με χρήση Κάρτας γράφει:
Έχετε ήδη ενεργοποιήσει πάγια τραπεζική εντολή . Εάν θέλετε να προβείτε σε ενεργοποίηση εξόφλησης πάγιας μέσω κάρτας μπορείτε μόνο να επιλέξετε Ενεργοποίηση και στη συνέχεια να απευθυνθείτε στην τράπεζα σας για κατάργηση της πάγιας τραπεζικής εντολής.

Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποιο πρόβλημα και να μην τραβήξει τα χρήματα;

Μάλλον, ΟΧΙ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Geoponer είπε

Αυτή ήταν και η απάντηση που έλαβα εγώ, ότι έγινε λάθος λόγω φόρτου εργασίας και δεν χρειάζεται να κάνω κάτι από την πλευρά μου καθώς θα διορθωθεί. Αυτό που δεν λένε στην απάντηση είναι το πώς θα διορθωθεί (π.χ. με πίστωση της διαφοράς στον επόμενο λογαριασμό) και το πότε.

Εγώ συνεχίζω την επικοινωνία ΜΟΝΟ γραπτά (email) και πάντα με κοινοποίηση σε ΡΑΕ και ΣτΚ, παρότι στις απαντήσεις τους απαντάνε μόνο σε εμένα. Δεν ξέρω αν θα βγάλω άκρη στο τέλος.

Το ίδιο μου είπαν και σε μενα (μεσω εμαιλ) και μεσω της μήνυσης που είχα κάνει μέσω ΡΑΕ.

Περίμενα να βγει και ο 2ος λογαριασμός και ΦΥΣΙΚΑ με χρεώσανε με τον νεο Τιμοκατάλογο.

Ευτυχώς δεν ειχα κλείσει το αίτημα της ΡΑΕ και ξαναστέλνω παράπονο στην ΔΕΗ.

Να δω μέχρι που θα φθάσουμε.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αύριο πάω σε κατάστημα ΔΕΗ να τελειώνω με το ζήτημα χρέωσης ρήτρας και κιλοβατώρας 0,11 ενώ έχω υπογράψει MyHomeOnline ΕΞΑΡΧΗΣ μέσω econtract. Θα πάρω γραπτώς ότι πάρω και θα σας τροφοδοτήσω ότι υλικό μου δωθεί.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MyRAE: Nέα πλατφόρμα υποβολής παραπόνων για καταναλωτές ρεύματος και φυσικού αέριου.

Παράπονα αποκλειστικά στο my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλλει Παράπονα μέσω του [email protected] , θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της Πλατφόρμας. 

Τα παράπονα που υποβάλλονται στο my.rae.gr/ αυτόματα κοινοποιούνται στον εκάστοτε Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας/Φυσικού Αερίου και/ή Διαχειριστή Δικτύου Διανομής.

{17/01/2022 19:52}.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις έκανα αίτηση για αλλαγή παρόχου απο Elin σε ΔΕΗ MyHomeOnline, με όλα αυτά που βλέπω εδώ προβλέπω οτι σίγουρα θα γίνει κάτι και θα με πετάξει σε κανένα άλλο πρόγραμμα. Anyway εχω 2 ερωτήσεις.

  1. Κατά την αίτηση μέσω e-contract έδωσα την κάρτα και επέλεξα και όλα τα τικ που ήθελε. Μόλις φτιαχτεί το ebill μου, μου είπαν, μέσω τηλ, οτι θα πρέπει να επιλέξω και εκεί το MyHomeOline. Τι άλλο πρέπει να προσέξω (επιλογή μηνιαίου λογαριασμού κλπ κλπ);
  2. Είχε ένα θέμα το gmail μου (δεν μου έρχονταν καθόλου spam mail το οποίο το έφτιαξα) και δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης για την αίτηση (έχω κρατήσει το αποδεικτικό όμως) θα τους καλέσω και αύριο αλλα στο email επιβεβαίωσης υπάρχει κάποια πληροφορία για τον ebill λογαριασμό ή θα στείλουν εκ νεου email με οδηγίες/links για να ενεργοποιήσω τον ebill? Αν μπορούσε κάποιος να ανεβάσει ένα email επιβεβαίωσης για να δω τι περιέχει, θα βοήθαγε πολύ.
Επεξ/σία από epir21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, epir21 είπε

Μόλις έκανα αίτηση για αλλαγή παρόχου απο Elin σε ΔΕΗ MyHomeOnline, με όλα αυτά που βλέπω εδώ προβλέπω οτι σίγουρα θα γίνει κάτι και θα με πετάξει σε κανένα άλλο πρόγραμμα. Anyway εχω 2 ερωτήσεις.

  1. Κατά την αίτηση μέσω e-contract έδωσα την κάρτα και επέλεξα και όλα τα τικ που ήθελε. Μόλις φτιαχτεί το ebill μου, μου είπαν, μέσω τηλ, οτι θα πρέπει να επιλέξω και εκεί το MyHomeOline. Τι άλλο πρέπει να προσέξω (επιλογή μηνιαίου λογαριασμού κλπ κλπ);
  2. Είχε ένα θέμα το gmail μου (δεν μου έρχονταν καθόλου spam mail το οποίο το έφτιαξα) και δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης για την αίτηση (έχω κρατήσει το αποδεικτικό όμως) θα τους καλέσω και αύριο αλλα στο email επιβεβαίωσης υπάρχει κάποια πληροφορία για τον ebill λογαριασμό ή θα στείλουν εκ νεου email με οδηγίες/links για να ενεργοποιήσω τον ebill? Αν μπορούσε κάποιος να ανεβάσει ένα email επιβεβαίωσης για να δω τι περιέχει, θα βοήθαγε πολύ.

Το email επιβεβαιωσης κι εγω το περιμενα και τελικα δεν ερχεται αμεσως αλλα αφου ελεγξουν την εγκυροτητα οσων εχεις στειλει. Δλδ για να ειμαι ειλικρινης μαλλον δεν εχουν αυτοματοποιησει το συστημα για να ερχεται το email επιβεβαιωσης το οποιο ερχεται την επομενη εργασιμη. Σε μενα τουλαχιστον ετσι συνεβη.

Οταν μετα απο λιγες μερες σου ερθει το email οτι εχει παει το θεμα στο ΔΕΔΔΗΕ για τη μετρηση και αφου ερθουν κανουν την καταγραφη καλο θα ειναι να παρεις εσυ τηλ στο 8009001000 να ζητησεις να σου δωσουν τον αριθμο εταιρου ωστε να φτιαξεις το λογαριασμο στο ebill και μετα να ενεργοποιησεις εκ νεου το Online . Θα δεις οτι βγαζει μνμ οτι ειναι υπο εξεταση (αφου ζητησει να βαλεις την καρτα για την παγια) αλλα οκ σε 1-2 εργασιμες λογικα θα σου δειξει οτι ολοκληρωθηκε. 

Απο προσωπικη εμπειρια τα παραπανω, που σημερα ολοκληρωθηκε η διαδικασια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...