Προς το περιεχόμενο

Tesla: Έναρξη ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Ελλάδα των Model 3, Model S και Model Χ με τιμές από €45.990


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Antilogos1975 είπε

Γιατί να χαρώ αν η τσέλα πουλήσει τα κομμάτια της.

επειδη δεν ξέρω, ποσό τα λανσάρανε στους φράγκο λεβαντίνους , αυτούς ντε με τους μισθούς τους καλούς σταρ Ευρώπας.

αν ξέρει ας μας πει κάποιος.

Μα εδώ είναι το νόημα. Αν η τέσλα πουλήσει τα κομμάτια της θα ανέβει ο ανταγωνισμός και πάντα αυτό ωφελεί τον καταναλωτή (εμάς).

Τα άλλα δεν τα κατάλαβα για να σου απαντήσω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 162
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εδώ ρε πάει αυτό που γράφουμε στις Προσφορές: "Ευχαριστώ TS. Πήρα 2!".

Θα απαλλαχτούμε επιτέλους από τα βρουμ βρουμ την μπόχα και θα βρούμε ηρεμία... Επιτέλους δηλαδή. Σίγουρα όχι άμεσα. Θέλει κάποια χρόνια. Αλλά η αρχή έγινε. Τώρα θα δείτε τι έχει να γίνει από όλες τις

Θεωρώ τελείως ψέμα το όλο concept με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιο συνετό θα ήταν να επένδυε σε κυψέλες υδρογόνου.  Γενικά πιστεύω πως το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος γιατί κάποιος να θ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια το πρωτο μοντελο που ειναι κατω απο 50000, βγαινει μαζι με την εκπτωση και την επιδοτηση 33991 ευρω. Νομιζω οτι ειναι ακρως δελεαστικη τιμη για Tesla, για Ελλαδα.

Edit: Προ φορων λεει, αρα ολα τα model 3 βγαινουν κατω απο 50.000.

Οποτε οι τιμες διαμορφωνονται ετσι:

  • Model 3 Standard Range Plus: 33.991
  • Model 3 Long Range: 41.641
  • Model 3 Performance:  46.741

Not bad.

 

Επεξ/σία από Apostol.
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τιμές μετά απο επιδοτήσεις και μεσο εισόδημα  (model 3):

Αμερική 50x εισόδημα, κοστος 27x

Ελλαδα 12x, κοστος 46x..

Τα συμπεράσματα δικά σας.. Τα κίνητρα δε βλέπω. Δεν μπορεί στην Ελλάδα με 1/5 του μισθού του Αμερικανου να εχει 2πλασια τιμή και να θεωρούμε οτι δίνουν και κίνητρα.. Δωσμου δυνατότητα να το φέρω αφορολόγητο απο Αμερική καλύτερα.. Μεγαλύτερο κίνητρο είναι αυτό. 

  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αν δεν κάνω λάθος, επιδοτείται από το κράτος.

Αυτές οι τιμές είναι χωρίς την επιδότηση;

 

 

ΟΚ, τώρα είδα ότι απάντησαν παραπάνω.

Επεξ/σία από fwtonio
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δείτε τιμές που πωλείται αυτό, που μοιάζει σαν κουβάς με ρόδες μπροστα στο tesla...

https://www.drive.gr/news/agora/oi-times-toy-ilektrikoy-honda-e-stin-ellada

Έκδοση Τιμή Mε επιδότηση
Honda e €35.990 €30.186
Honda e Advance 16" €38.990 €34.274
Honda e Advance 17" €38.990 €34.274
Επεξ/σία από panoskir
  • Like 5
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, Apostol. είπε

Παιδια το πρωτο μοντελο που ειναι κατω απο 50000, βγαινει μαζι με την εκπτωση και την επιδοτηση 33991 ευρω. Νομιζω οτι ειναι ακρως δελεαστικη τιμη για Tesla, για Ελλαδα.

Edit: Προ φορων λεει, αρα ολα τα model 3 βγαινουν κατω απο 50.000.

Οποτε οι τιμες διαμορφωνονται ετσι:

  • Model 3 Standard Range Plus: 33.991
  • Model 3 Long Range: 41.641
  • Model 3 Performance:  46.741

Not bad.

 

Πως το υπολόγισες αυτό; Εγώ καταλαβαίνω ότι το SR+ βγαίνει 46.990 - 6.000 = 40.990

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 λεπτά πριν, emperor4her είπε

φωτοβολταικο στην ταρατσα και εισαι ετοιμος! 

αλλιως καμια 100αρια τετοια 

714niCj8NjL._AC_SL1200_.jpg

Θες η αληθεια ειναι καμποσα τετοια 😂

Η θα εχεις ενα σωρο να σου δινουν ολα μαζι αρκετη ισχυ για να φορτιζει το αυτοκινητο συντομα ή θες λιγα και αρκετες μπαταριες για να αποθηκευσεις την ενεργεια.. Με τον εναν ή τον αλλον τροπο θες ενα καποιο κεφαλαιο. Παντως και το 15 ευρω ανα "γεμισμα" ειναι αρκετα τιμιο. (Στο σπιτι που σπουδαζω πληρωνω 7 λεπτα την κιλοβατωρα, δηλαδη 7 ευρω ανα γεμισμα αν ισχυει το capacity ~100kwh)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, axaiosgr είπε

Πως το υπολόγισες αυτό; Εγώ καταλαβαίνω ότι το SR+ βγαίνει 46.990 - 6.000 = 40.990

Εβαλα και την επιδοτηση 15% . Βεβαια υπεθεσα οτι ειναι εκπτωση δεν ξερω αν τα αποπληρωνεις πισω, δεν το εχω ψαξει.

Επισης εκπτωση λεει μεχρι 6000, εγω εβαλα το καλυτερο σεναριο σε ολα.

Επεξ/σία από Apostol.
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ννννννννννν. Tesla επιταχύνει. 

ννννννννννν. Tesla φρενάρει. 

ΝΝΝΝννννν. Tesla περνάει από μπροστά σου. 

  • Haha 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
25 λεπτά πριν, tsarouc είπε

Εμείς που δεν μπορούμε να το αγοράσουμε χαιρόμαστε με αυτήν την είδηση γιατί θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες και ανταγωνισμός και σε ποιο απλά μοντέλα και φτηνότερα φυσικά. Αλλά και εσύ αν μπορείς με λίσινγκ να το κάνεις να το ΚΑΝΕΙΣ. Η ζωή είναι μια... 

Και μην ξεχνάς... ούτε στο όνειρο μας να μπορούσαμε να έχουμε μια φεράρι η μια πορσε επιδόσεων τόσο μεγάλων γιατί ήθελες 100+ χιλιάδες ευρώ για να τις αποκτήσεις και μεταχειρισμένα μάλιστα ως επί των πλείστων. Άσε κατανάλωση φόρους κλπ κλπ. Ενώ τώρα με τα μισά λεφτά και με κατανάλωση στο ένα τρίτο ΜΠΟΡΕΙΣ. Δεν είναι καταπληκτικό αυτό?

Οι επιδοσεις δεν μεταφραζονται σε ταχυτητα....Καταλαβαινουμε οι περισσοτεροι τι θελεις να πεις νομιζω αλλα το παραδειγμα σου δεν ειναι ευστοχο!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, bahamut_zero είπε

service που;

Πουθενα, και ειναι Tesla και εχουν ψιλοπροβληματα, αντε να σου τυχει κατι να το φτιαξεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, leontas3 είπε

Θεωρώ τελείως ψέμα το όλο concept με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιο συνετό θα ήταν να επένδυε σε κυψέλες υδρογόνου. 

Γενικά πιστεύω πως το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος γιατί κάποιος να θέλει να χάνει τον χρόνο του με ηλεκτρική κίνηση μόνο αυτός το ξέρει.

Το υδρογόνο είναι όντως το καύσιμο του μέλλοντος παρόλα αυτά το μερίδιο αγοράς τέτοιων αυτοκινήτων είναι εξαιρετικά χαμηλό (Τοyota Mirai) σε πιο προηγμένες τεχνολογικά χώρες όπως η Γερμανία και η Αμερική και οι λόγοι είναι απλοί.

1. Οι σταθμοί παραγωγής υδρογόνου είναι ελάχιστοι, με λίγα λόγια δεν υπάρχουν επαρκείς υποδομές. Αντίθετα, ηλεκτρικό ρεύμα υπάρχει παντού γεγονός που καθιστά την φόρτιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων πρακτικά εφικτή παντού. Ο μόνος τρόπος για να αλλάξει το παραπάνω είναι στους ήδη υπάρχοντες αγωγούς φυσικού αερίου να αντικατασταθούν με υδρογόνο. Στην Ελλάδα απέχουμε πολλές δεκαετίες ακόμα από κάτι τέτοιο μιας και ακόμα κατασκευάζουμε αγωγούς φ.α. και στις περισσότερες ελληνικές πόλεις δεν υπάρχουν καν τοπικά δίκτυα για οικιακή χρήση.

2. Το Toyota Mirai που υπάρχει προς το παρόν  δουλεύει ως εξής. Προμηθεύεται με υδρογόνο το οποίο με fuel cell μετατρέπει το υδρογόνο σε ρεύμα για την παροχή του σε ηλεκτρικό κινητήρα. Με λίγα λόγια για την παραγωγή blue hydrogen (με ΑΠΕ ανεμογεννητριες φωτοβολταϊκά κτλ) χρησιμοποιείς μια φορά ρεύμα για να γίνει η ηλεκτρόλυση του νερού σε υδρογόνο και στη συνεχεία μετατρέπεις πάλι το υδρογόνο σε ρεύμα για την παροχή του σε έναν ηλεκτροκινητήρα. Το γεγονός αυτό δεν είναι καθόλου πρακτικό γιατί καταναλώνεται ουσιαστικά πολύ περισσότερη ενέργεια για να πάρεις το τελικό αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από την μετακίνηση του αυτοκίνητού σου. Μοναδική λύση είναι η χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης με υδρογόνο. Παρόλα αυτά έχουν γίνει κάποιες προσπάθειες από την BMW και την Mazda ωστόσο υπάρχουν οι εξής περιορισμοί. Πρώτον τίθενται ζητήματα ασφαλείας καθώς το υδρογόνο είναι άοσμο και άχρωμο. Συνεπώς, οποιαδήποτε διαροή δεν είναι ορατή με γυμνό μάτι και οποιαδήποτε επαφή με οξυγόνο μπορεί να προκαλέσει έκρηξη. Για το λόγο αυτόν υπάρχουν 2 γραμμές. Είτε η αποθήκευσή του σε ρεζερβουάρ σε υγρή μορφή είτε σε αέρια (πιο ασφαλές). Τέλος υπάρχουν περιορισμοί ως προς τα υλικά γιατί η θερμοκρασία ανάφλεξης του υδρογόνου είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με καύσιμα όπως η βενζίνη και το φυσικό αέριο, με αποτέλεσμα την πιο έυκολη φθορά των υλικών του κινητήρα.

Με λίγα λόγια δε διαφωνώ ότι το υδρογόνο είναι όντως το καύσιμο του μέλλοντος αλλά θα πρέπει να ξεπεραστούν πάρα πολλά εμπόδια τεχνολογικής φύσεως για την διευρυμένη χρήση τέτοιων αυτοκινήτων με ορίζοντα από πολλές κυβερνήσεις (πχ Ιαπωνία) το 2050. Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα για τους παραπάνω λόγους είναι πολύ προτιμότερα στην παρούσα φάση και για τις επόμενες 2-3 δεκαετίες.

 

  • Like 4
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε.παιδια σε κάθε σχετικό thread τα ίδια θα λέμε; 

Τα αυτοκίνητα αυτά θα τα αγοράσουν κάποιοι λίγοι, με τα χρόνια θα πέσει η τιμή τους, η διείσδυση και η αντικατάσταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πάρει πολλά χρόνια ίσως και δεκαετίες. 

Δεν βλέπω τον λόγο γιατί θα πρέπει να τα κατακρίνει και να γκρινιάζει κάποιος. Όσο για το κράτος, εντάξει στην Ελλάδα είμαστε, δεν νομίζω ότι μπορούν να γίνουν και πολλά σε σύντομο χρονικό διάστημα, σιγά σιγά όμως θα γίνουν όλα κάποια στιγμή. 

  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
40 λεπτά πριν, tsarouc είπε

Θα απαλλαχτούμε επιτέλους από τα βρουμ βρουμ την μπόχα και θα βρούμε ηρεμία... Επιτέλους δηλαδή. Σίγουρα όχι άμεσα. Θέλει κάποια χρόνια. Αλλά η αρχή έγινε. Τώρα θα δείτε τι έχει να γίνει από όλες τις εταιρίες. Όσοι αγόρασαν αυτοκίνητα 50-100 χιλιάδων ευρώ θα τραβάνε τα αυτά τους τώρα (εννοείται ότι δεν θα το λένε δημόσια και θα σνομπάρουν φουλ την τέσλα). 

Η τεχνολογία προχωρά ακάθεκτα. Σε ευχαριστούμε Έλον! Ο Κορονοιός και ο Έλον θα σώσουν την Γη μας.  Δυστυχώς με απώλειες ο κορονοιός αλλά είναι θέλημα Θεού. 

Πιστεύω έρχονται καλύτερες μέρες... 

Σα να διαβάζω τουίτ του Περούκα μεταφρασμένο στα ελληνικά είναι αυτό το post. Συγγνώμη για το συνειρμό φίλε συμφορουμίτη, αλλά τον έκανα...

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.