Προς το περιεχόμενο

Tesla: Έναρξη ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Ελλάδα των Model 3, Model S και Model Χ με τιμές από €45.990


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, ilias78 είπε

1. Κ πόση ώρα θες να το φορτίσεις?

2. Κ που θα το φορτίσεις? Θα πετάς μπαλαντεζα 20μετρη από το μπαλκόνι?

εξαρτάται από τον φορτιστή που θα έχεις και την μπαταριά που θα έχει το όχημα, υπολόγισε 4-14 ωρες

θα το φορτίζεις από τον φορτιστή που θα έχεις στο parking σου (δίπλα στην εσωτερική πισίνα)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 162
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εδώ ρε πάει αυτό που γράφουμε στις Προσφορές: "Ευχαριστώ TS. Πήρα 2!".

Θα απαλλαχτούμε επιτέλους από τα βρουμ βρουμ την μπόχα και θα βρούμε ηρεμία... Επιτέλους δηλαδή. Σίγουρα όχι άμεσα. Θέλει κάποια χρόνια. Αλλά η αρχή έγινε. Τώρα θα δείτε τι έχει να γίνει από όλες τις

Θεωρώ τελείως ψέμα το όλο concept με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιο συνετό θα ήταν να επένδυε σε κυψέλες υδρογόνου.  Γενικά πιστεύω πως το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος γιατί κάποιος να θ

Δημοσιευμένες Εικόνες

45 λεπτά πριν, so93 είπε

Το υδρογόνο είναι όντως το καύσιμο του μέλλοντος παρόλα αυτά το μερίδιο αγοράς τέτοιων αυτοκινήτων είναι εξαιρετικά χαμηλό (Τοyota Mirai) σε πιο προηγμένες τεχνολογικά χώρες όπως η Γερμανία και η Αμερική και οι λόγοι είναι απλοί.

1. Οι σταθμοί παραγωγής υδρογόνου είναι ελάχιστοι, με λίγα λόγια δεν υπάρχουν επαρκείς υποδομές. Αντίθετα, ηλεκτρικό ρεύμα υπάρχει παντού γεγονός που καθιστά την φόρτιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων πρακτικά εφικτή παντού. Ο μόνος τρόπος για να αλλάξει το παραπάνω είναι στους ήδη υπάρχοντες αγωγούς φυσικού αερίου να αντικατασταθούν με υδρογόνο. Στην Ελλάδα απέχουμε πολλές δεκαετίες ακόμα από κάτι τέτοιο μιας και ακόμα κατασκευάζουμε αγωγούς φ.α. και στις περισσότερες ελληνικές πόλεις δεν υπάρχουν καν τοπικά δίκτυα για οικιακή χρήση.

2. Το Toyota Mirai που υπάρχει προς το παρόν  δουλεύει ως εξής. Προμηθεύεται με υδρογόνο το οποίο με fuel cell μετατρέπει το υδρογόνο σε ρεύμα για την παροχή του σε ηλεκτρικό κινητήρα. Με λίγα λόγια για την παραγωγή blue hydrogen (με ΑΠΕ ανεμογεννητριες φωτοβολταϊκά κτλ) χρησιμοποιείς μια φορά ρεύμα για να γίνει η ηλεκτρόλυση του νερού σε υδρογόνο και στη συνεχεία μετατρέπεις πάλι το υδρογόνο σε ρεύμα για την παροχή του σε έναν ηλεκτροκινητήρα. Το γεγονός αυτό δεν είναι καθόλου πρακτικό γιατί καταναλώνεται ουσιαστικά πολύ περισσότερη ενέργεια για να πάρεις το τελικό αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από την μετακίνηση του αυτοκίνητού σου. Μοναδική λύση είναι η χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης με υδρογόνο. Παρόλα αυτά έχουν γίνει κάποιες προσπάθειες από την BMW και την Mazda ωστόσο υπάρχουν οι εξής περιορισμοί. Πρώτον τίθενται ζητήματα ασφαλείας καθώς το υδρογόνο είναι άοσμο και άχρωμο. Συνεπώς, οποιαδήποτε διαροή δεν είναι ορατή με γυμνό μάτι και οποιαδήποτε επαφή με οξυγόνο μπορεί να προκαλέσει έκρηξη. Για το λόγο αυτόν υπάρχουν 2 γραμμές. Είτε η αποθήκευσή του σε ρεζερβουάρ σε υγρή μορφή είτε σε αέρια (πιο ασφαλές). Τέλος υπάρχουν περιορισμοί ως προς τα υλικά γιατί η θερμοκρασία ανάφλεξης του υδρογόνου είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με καύσιμα όπως η βενζίνη και το φυσικό αέριο, με αποτέλεσμα την πιο έυκολη φθορά των υλικών του κινητήρα.

Με λίγα λόγια δε διαφωνώ ότι το υδρογόνο είναι όντως το καύσιμο του μέλλοντος αλλά θα πρέπει να ξεπεραστούν πάρα πολλά εμπόδια τεχνολογικής φύσεως για την διευρυμένη χρήση τέτοιων αυτοκινήτων με ορίζοντα από πολλές κυβερνήσεις (πχ Ιαπωνία) το 2050. Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα για τους παραπάνω λόγους είναι πολύ προτιμότερα στην παρούσα φάση και για τις επόμενες 2-3 δεκαετίες.

 

 

Και να μην ξεχνάμε την απόδοση και σπατάλη. Θέλουμε πάρα πολλή μεγαλύτερη ενέργεια για Παραγωγή Υδρογόνου , μεταφορά του και αποθήκευση του,
Ενώ στα άλλα απλά βάζουμε το ρεύμα στην μπαταριά από παντού...

Το μόνο καλό στο Υδρογόνο είναι για έκτακτες περιπτώσεις, και άμεση παραγωγή ρεύματος (εάν υπαρχει έτοιμο)...   

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, tsarouc said:

Θα απαλλαχτούμε επιτέλους από τα βρουμ βρουμ την μπόχα και θα βρούμε ηρεμία... Επιτέλους δηλαδή. Σίγουρα όχι άμεσα. Θέλει κάποια χρόνια. Αλλά η αρχή έγινε. Τώρα θα δείτε τι έχει να γίνει από όλες τις εταιρίες. Όσοι αγόρασαν αυτοκίνητα 50-100 χιλιάδων ευρώ θα τραβάνε τα αυτά τους τώρα (εννοείται ότι δεν θα το λένε δημόσια και θα σνομπάρουν φουλ την τέσλα). 

Η τεχνολογία προχωρά ακάθεκτα. Σε ευχαριστούμε Έλον! Ο Κορονοιός και ο Έλον θα σώσουν την Γη μας.  Δυστυχώς με απώλειες ο κορονοιός αλλά είναι θέλημα Θεού. 

Πιστεύω έρχονται καλύτερες μέρες... 

Ξεκίνησες όμορφα...και μετά το ****σες!

  • Haha 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φορτιστές supercharger ή ionity στην ελλάδα προς το παρών γιόκ. 

service που κάνεις? και δεν μιλάω για λάδια🤣. μιλάω για certified φαναρτζή ή συνεργείο αν σου κάτσει ενα λεμόνι σαν τα τόσα πολλά που εχουν προκύψει. το youtube ειναι τίγκα στους κατόχους με προβλήματα εξυπηρέτησης (τιμές, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, ζητήματα εγγυησης) στις ηπα. 

μέχρι λοιπόν να ξεκαθαρίσουν όλα αυτα, θα μείνω στο ασθενικό μου δίλιτρο diesel και όποτε επιταχύνω θα σκέφτομαι τη φάτσα της greta 

Επεξ/σία από aerodyne
  • Like 1
  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
34 λεπτά πριν, Agent_Orange είπε

Παπαριές, ηλεκτρικά παπάκια πρεπει να βγάλει ο Ελον για να γλυτώσουμε απο τη βαβούρα. 

Υβριδικά ίσως. Εκεί υπάρχει το πρόβλημα του βάρους και του όγκου της μπαταρίας. Σίγουρα δεν θα έχει την χωρητικότητα και τα χαρακτηριστικά μιας μπαταρίας αυτοκινήτου αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει και κατά πολύ μικρότερη. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Αναφορά σε κείμενο

Είχε προηγηθεί πριν 2 εβδομάδες η ανάρτηση δύο αγγελιών στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, στις οποίες γίνεται λόγος για «την προετοιμασία της Tesla για τη συναρπαστική είσοδό της στην Ελλάδα αναζητώντας άτομα που μπορούν να ενταχθούν στην ομάδα της»

Ο λόγος πίσω από αυτή την κίνηση ίσως είναι η λειτουργία του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά» από τις 7 Αυγούστου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας,

τυχαιο....δεν νομιζω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε παιρνεις την μεγαλη αποφαση και το παλεύεις για να διαθεσεις 45κ το model 3, ακομη χρειαζονται να γινουν περισσοτερα στην ηλεκτροκινηση, ειτε να διπλασιάσουν την αυτονομία στο ιδιο κοστος ή να φορτιζουν γρηγορα και να βρισκεις σημεια φορτισης παντου. Εχουμε μια 10 ετια ακομη τουλαχιστον στην ελλαδα να ωριμάσουν οι συνθηκες στην ηλεκτροκινηση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και για μένα παραμένει πολύ ακριβό, ωστόσο το "ονειρεύομαι" - σιχαίνομαι την καθημερινή οδήγηση, οπότε θα ήθελα πολύ να το έχω, να αράζω με "φιλαθλο" (αν βγαίνει ακόμα η εφημερίδα) και καφέ και να με πηγαίνει όπου θέλω... 

στα σοβαρά, μπράβο τους που μέσα σε ελάχιστα χρόνια τάραξαν τη βιομηχανία εντελώς. θεωρώ στην Ελλάδα έχουμε πολλή δουλειά ακόμα για να θεωρήσει ο μέσος αγοραστής ένα αμιγώς ηλεκτρικο αυτοκίνητο (εκτός από το κόστος προφανώς που λογικά με τον ανταγωνισμό και τα κίνητρα θα μειωθεί (;) )

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.