Προς το περιεχόμενο

Περι Κωτσοβολος ο λογος


verylife78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

5 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Γελοιοποιείσαι φίλε μου.

Μιλούσες με μποτάκι και νόμιζες μιλούσες με άνθρωπο.

μποτακι είναι οι πρωτη απαντηση στην καθε εναρξη και το ξερω,

τα υπολοιπα ειναι κανονικά, γιαυτο και στο ενδιαμεσο με πηραν και 2 φορες τηλέφωνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/8/2020 στις 2:04 ΜΜ, verylife78 είπε

οχι ρε φιλε δεν λεω κατι τετοιο...απλα ψαχνω μια συμβουλη, γιατι εγω κοροιδο δεν γουσταρω να ειμαι.

Τι παω αλλου; Ξαναλεω αν τα ειχα πληρωσει τι θα γινοταν;;;;

και γιατι να παω αλλου; Αν δεν υπηρχαν αλλου τι θα ελεγες; Ασε που στην τιμη που τα βρηκα δεν υπαρχουν αλλου

Αν τα είχες πληρώσει και η παραγγελία σου δν έχει υλοποιηθεί, θα σου έκαναν επιστροφή των χρημάτων σου. Όπως έκαναν και σε μένα σε αντίστοιχο θέμα. Τελικά τα πράγματα τα βρήκα αλλού πιο φθηνά. Κάθε εμπόδιο για καλό. 

21 ώρες πριν, geont είπε

Μιλαμε η νεολαια τετοια μο...κλαψα δεν υπαρχει.

Προχωρησε τη ζωη σου, οτι εγινε εγινε. Αν ημουν στη θεση σου και το ειχα πληρωσει παλι στα @@ δε καθομαι να ασχοληθω ημαρτον. Ισως με κατι αλλο εισαι χαλασμενος τελευταια και προσπαθεις να μετατοπισεις το προβλημα αλλου.

Δεν αξιζει το θεμα ουτε τα kb στο δισκο που υπαρχει η σελιδα

Μη μας βάζεις στο ίδιο τσουβάλι.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
20 λεπτά πριν, verylife78 είπε

το βλεπω ...αλλα κοιτα απαντησεις εδω και δες και εκει... τι να πω

πολλα ατομα τους δουλευουν και συνεχιζουν. οσο δεν το κυνηγανε θα το συνεχιζουν. μονο ετσι καταλαβαινουν. μηπως και το διορθωσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/8/2020 στις 2:22 ΜΜ, bwaaah είπε

εγώ δεν κατάλαβα, απο τη στιγμή που δεν μπορεί να στο δώσει για οποιονδήποτε λόγο, τι ακριβώς θες να γίνει?

Η νομικη υποχρεωση του καθε καταστηματος ειναι οτι εαν δεν μπορει να σου παρεχει το συγκεκριμενο προιον στην τιμή που το διαφημησε ή και το εχεις ηδη πληρωσει τις περισσοτερες φορες, τοτε πρεπει να σου παρέχει άλλο ιδιων ή και καλύτερων χαρακτηριστικών στην ίδια τιμη. ΠΑΝΤΑ υπαρχει η εναλλακτικη στο καταστημα να σου δωσει το αμεσως καλυτερο μοντελο στην τιμη που ειχε δεσμευτει για το προηγουμενο. Απλα δεν θελουν. Ομως το λαθος, η χασουρα, η κακη λειτουργια των υπαλληλων, του συστηματος, της επιχειρησης ή ότι αλλο βαρύνει τον καθε επιχειρηματια και μονο και οχι τον καταναλωτη. Σε περιπτωση λαθους χρεωνεται το καταστημα την χασουρα και δεν την μετακυλά στον καταναλωτη. Αλλιως θεωρείται τακτικη παραπλανησης του καταναλωτη και στην μεγαλη πλειονοτητα των περιπτωσεων ακριβως αυτο ειναι.

Αυτη ειναι η νομοθεσια.

Μοναδικη εξαιρεση καποια μεγαλα και εξόφθαλμα λάθη οπως πχ πραγματικο κοστος 10.000€ και αναγραφόμενο κόστος 1.000€ οπου σαφεστατα προκειται για τυπογραφικό λάθος και όχι για προσπαθεια εξαπατησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...