Προς το περιεχόμενο

Επιλογη ΣΚΟΥΤΕΡ αναμεσα σε sym TL500 και XCITING-S 400I


GIANNIS400

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 19/8/2020 στις 1:58 ΜΜ, GIANNIS400 είπε

Το XCITING-S 400i το δινουν 6000€ και ειναι σε προσφορα, το sym tl 500 7000€, με ενδιαφερουν οι επιδοσεις και η τελικη, εχω ακουσει οτι το kymco δεν εχει την τελικη που λενε 155χλμ/ωρα άλλα εχει καλυ επιταχυνση, επισης εχω ακουσει οτι το tl sym δεν εχει την εκκινηση που λενε άλλα εχει 160χλμ/ωρα τελικη, τι να πιστεψεις απο ολα αυτα?

Στον motovinio στην Καλιθεα ειδα και τα δύο απο κοντα, τους ρωτησα τι θα επαιρναν αφουβ τους ειπα τα κριτηρια αγορας μου, με στρεψανε προς το kymco, βεβαια μπορει να το εκαναν γιατι πιστευουν οτι το tl 500 sym θα το πουλησουν ποιο ευκολα μια και ειναι μοντελο μαιου με καλες κριτικες παρόλο που ειναι ποιο ακριβο 1000€

Τι λετε για τις επιδοσεις και το στησιμο των σκουτερ?

Με ενδιαφερουν οι επιδοσεις διοτι θα κανω ταξιδια δικαβαλο άλλα το θελω και για μεσα στην πολη, αρα χρειαζομε και το νευρο

και εγώ αν ήμουν Βύνιος το ίδιο θα έκανα εάν είχα μοντέλο που μου έχει κάτσει και βλέπω ότι γενικά δυσκολεύεται, σε σχέση με μοντέλο που μόλις πατήσει πεζοδρόμιο  , φεύγει.
Επιπλέον, Το SYM αναμένεται να αυξήσει αρκετά την τιμή του τους επόμενους μήνες καθώς είναι τιμή promo για το λανσάρισμά του. Άρα και σε αξία μεταπώλησης αν το πάρεις τώρα, θα βγεις κερδισμένος και για την αξία μεταπώλησης, καθώς το καινούριο θα είναι ακριβό.

Από επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά μη συγκρίνεις καν. το TL μακράν καλύτερο!
Στα μπιχλιμπίδια το Xciting έχει παραπάνω.

  

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μη φοβασαι τα μεταχειρισμενα, τα σκουτερ συνηθως δεν τα παιρνουν καγκουρες γτ δεν κανουν σουζες. Μπορεις να βρεις αριστο μεταχειρισμενο κ εφοσον το ελεγξεις με μηχανικο, προχωρα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, GIANNIS400 είπε

Φιλοι Προτειναν και το ιντεγκρα το 750αρι μεταχειρισμενο, άλλα μεσα στην πολη ειναι "μεγαλο", βεβαια  το SYM και το KYMCO  δεν τα λες μικρα, το αλλο ειναι οτι το KYMCO και το ΤL θα το παρω ζελατινα, το ιντεγκρα θα ειναι 4ετιας-5ετιας, η μαρκα honda ειναι εγγυηση άλλα δεν παευει να ειναι 2ο χερι

Ότι πάρεις από τα δυο μην το πάρεις μπλε ματ. Λερώνει εύκολα και σε λίγο καιρό θα το βαρεθείς. Είχα το dt350 σε μπλε ματ.Μαυρο παρτο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ είμαι στο ίδιο state με με εσένα.

Δυστηχώς δεν έχω ούτε εμπειρία ούτε κάποια ιδιαίτερη τεχνική κατάρτιση οπότε έχω κληθεί να επιλέξω λίγο με τη διαίσθηση ας πούμε και με το γούστο. 

Με δεδομένο ότι μου αρέσει η ευκολία και η άνεση και δε μου αρέσουν τα πολλά μπλιμπλίκια και τέλος ότι ως μηχανάκια εννοώ μόνο mega/sport/touring/μεγάλα/μαούνες σκούτερ έχω στο μυαλό μου τα εξής:

Τα Kymco τα θεωρώ πολύ ακριβά και δεν είναι μαούνες όπως τα θέλω (μου αρέσει να απλώνομαι γενικώς) αλλά έχουν πολλά καλούδια όσον αφορά τον εγκατεστημένο εξοπλισμό και τα επιπρόσθετα εξαρτήματα ειδικά για αυτά τα μηχανάκια. Εγώ πάντως απο παρουσιάσεις και πλήθος motovlogs βλέπω παράπονα για τις δυνάμεις τους με εξαίρεση το AK βεβαίως βεβαίως.

Για τα Sym απο την άλλη έχω την εξής εικόνα: baremetal κατασκευές που τα κάνουν όλα, αυτό που λέμε στη καθομιλουμένη «τίμια». Αρχικά είχα επιλέξει το Cruisym 300 που μου αρέσει μεταξύ άλλων έχει τους καθρέφτες μπροστά απο τη ζελατίνα και είναι καραμαούνα (εντάξει πιο μικρό απο το maxsym 600) αλλά στα <4000€ ήταν μονόδρομος. Σκεφτόμουν όμως ότι θα έχω και 2ο άτομο  παράλληλα οπότε αντιλήφθηκα πως σε μεγαλύτερες αποστάσεις μέσα στη κίνηση μπορεί να μου στερήσει βαθμούς ασφάλειας γιατί δε θα έχω πολλή διαθέσιμη δύναμη άρα πρέπει να επενδύσω κατατίς παραπάνω για να καλύψω αυτό το κενό.

Το γούστο τώρα υπεισέρχεται παρακάτω: Γενικώς μου τη σπάει ο ήχος των σκούτερ, μου θυμίζουν ηλεκτρικές σκούπες, ειδικά σε υψηλές στροφές. Οταν όμως άκουσα τα δικύλινδρα (ΑΚ και TL) λέω εδώ είμαι. Επιπρόσθετα δε θα μπορούσα να με φανταστώ σε σκούτερ μη σπορ, οπότε η εμφάνιση έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιλογή μου.

Δεν έχω πάρει το δίπλωμα μου ακόμα, τώρα μες στο 1ο 15νθήμερο θα τελειώσω με αυτή την υπόθεση φαντάζομαι, οπότε δε μπορώ να κάνω testdrive, δε νομίζω ότι έχει και νόημα αφού με βάση τα παραπάνω μένουν 2 μοντέλα με αυστηρή ιεραρχία... 

 

Εχω αποφασίσει λοιπόν να πάρω το TL500, μάλιστα αύριο κιόλας θα πάω στον επίσημο εισαγωγέα για να εκκινήσω τη διαδικασία.

Επεξ/σία από nammo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/8/2020 στις 11:54 ΜΜ, nammo είπε

Κι εγώ είμαι στο ίδιο state με με εσένα.

Δυστηχώς δεν έχω ούτε εμπειρία ούτε κάποια ιδιαίτερη τεχνική κατάρτιση οπότε έχω κληθεί να επιλέξω λίγο με τη διαίσθηση ας πούμε και με το γούστο. 

Με δεδομένο ότι μου αρέσει η ευκολία και η άνεση και δε μου αρέσουν τα πολλά μπλιμπλίκια και τέλος ότι ως μηχανάκια εννοώ μόνο mega/sport/touring/μεγάλα/μαούνες σκούτερ έχω στο μυαλό μου τα εξής:

Τα Kymco τα θεωρώ πολύ ακριβά και δεν είναι μαούνες όπως τα θέλω (μου αρέσει να απλώνομαι γενικώς) αλλά έχουν πολλά καλούδια όσον αφορά τον εγκατεστημένο εξοπλισμό και τα επιπρόσθετα εξαρτήματα ειδικά για αυτά τα μηχανάκια. Εγώ πάντως απο παρουσιάσεις και πλήθος motovlogs βλέπω παράπονα για τις δυνάμεις τους με εξαίρεση το AK βεβαίως βεβαίως.

Για τα Sym απο την άλλη έχω την εξής εικόνα: baremetal κατασκευές που τα κάνουν όλα, αυτό που λέμε στη καθομιλουμένη «τίμια». Αρχικά είχα επιλέξει το Cruisym 300 που μου αρέσει μεταξύ άλλων έχει τους καθρέφτες μπροστά απο τη ζελατίνα και είναι καραμαούνα (εντάξει πιο μικρό απο το maxsym 600) αλλά στα <4000€ ήταν μονόδρομος. Σκεφτόμουν όμως ότι θα έχω και 2ο άτομο  παράλληλα οπότε αντιλήφθηκα πως σε μεγαλύτερες αποστάσεις μέσα στη κίνηση μπορεί να μου στερήσει βαθμούς ασφάλειας γιατί δε θα έχω πολλή διαθέσιμη δύναμη άρα πρέπει να επενδύσω κατατίς παραπάνω για να καλύψω αυτό το κενό.

Το γούστο τώρα υπεισέρχεται παρακάτω: Γενικώς μου τη σπάει ο ήχος των σκούτερ, μου θυμίζουν ηλεκτρικές σκούπες, ειδικά σε υψηλές στροφές. Οταν όμως άκουσα τα δικύλινδρα (ΑΚ και TL) λέω εδώ είμαι. Επιπρόσθετα δε θα μπορούσα να με φανταστώ σε σκούτερ μη σπορ, οπότε η εμφάνιση έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιλογή μου.

Δεν έχω πάρει το δίπλωμα μου ακόμα, τώρα μες στο 1ο 15νθήμερο θα τελειώσω με αυτή την υπόθεση φαντάζομαι, οπότε δε μπορώ να κάνω testdrive, δε νομίζω ότι έχει και νόημα αφού με βάση τα παραπάνω μένουν 2 μοντέλα με αυστηρή ιεραρχία... 

Εχω αποφασίσει λοιπόν να πάρω το TL500, μάλιστα αύριο κιόλας θα πάω στον επίσημο εισαγωγέα για να εκκινήσω τη διαδικασία.

καλη συνεχεια φιλε, να μπεις να μας πεις εντυπωσεις, δεν ξερω άλλα απο δυναμη οι 7 στους 10 που ρωτησα λενε οτι το 400αρι κυμκο ειναι ποιο νευρικο και με καλυτερη τελικη ταχυτητα απο το sym tl500, οι αλλοι λενε οτι, μα καλα 100 κυβικα παραπανω ειναι δυνατο να ειναι ποιο αργο το sym, ωραιο επιχείρημα, εμφανισιακα απο πισω μου αρέζει καλυτερο to  XCITING-S 400i απο μπροστα και τα 2 το ιδιο μου κανουν. ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, GIANNIS400 είπε

καλη συνεχεια φιλε, να μπεις να μας πεις εντυπωσεις, δεν ξερω άλλα απο δυναμη οι 7 στους 10 που ρωτησα λενε οτι το 400αρι κυμκο ειναι ποιο νευρικο και με καλυτερη τελικη ταχυτητα απο το sym tl500, οι αλλοι λενε οτι, μα καλα 100 κυβικα παραπανω ειναι δυνατο να ειναι ποιο αργο το sym, ωραιο επιχείρημα, εμφανισιακα απο πισω μου αρέζει καλυτερο to  XCITING-S 400i απο μπροστα και τα 2 το ιδιο μου κανουν. ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

Καθόλου. Στα 6000 το κυμκο χωρίς δεύτερη σκέψη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

14 ώρες πριν, mp123 είπε

 

καταληγω στο kymco, αν και με εχουν φαει να παρω το sym λόγο 1 κυλινδρου παραπανω και καλύτερης αναρτησης, το kymco φαινετε 2 φορες ποιο στιβαρο απο τα 350αρια -400αρια sym και ελαφρως ποιο στιβαρο απο το TL SYM

Επεξ/σία από GIANNIS400
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να παρεις το tl για το πιο σημαντικο πλεονεκτιμα απεναντι στο kymco, εχει ξεχωριστο ψαλιδι στον πισω τροχο και οχι 60 κιλα μή αναρτωμενο βαρος οπως το kymco. Αυτο κ μονο το καθιστα ανωτερο σε οδηγικη συμπεριφορα ,ασφαλεια και ανεση. Μην ακουσω ξανα για διαφορα δυναμης αναμεσα σε μονοκυλινδρο και δικυλινδρο...το 400αρι θα χει απλα ενα αρπαγμα χαμηλα λογο υψηλης συμπιεσης συνάμα με το κυβικο αλλα εχει μειονεκτημα στις ψηλες στροφες,εχει κραδασμους στην επιταχυνση απο χαμηλες στροφες και επισης υψηλοτερη καταναλωση οταν πηγαινεις γρηγορα.

Ο δικυλινδρος ειναι πιο γραμμικος κ ησυχος, οτι χρειαζεται ενα σκουτερ.

Οδηγησε τα, στριψε κ με τα δυο, πεσε σε λακουβες κ σαμαρακια, βαλε κ 2ο ατομο και θα με θυμηθεις...μηχανικος μοτοσυκλετων ειμαι, δεν τα γραφω για πλακα

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, GIANNIS400 είπε

καταληγω στο kymco, αν και με εχουν φαει να παρω το sym λόγο 1 κυλινδρου παραπανω και καλύτερης αναρτησης, το kymco φαινετε 2 φορες ποιο στιβαρο απο τα 350αρια -400αρια sym και ελαφρως ποιο στιβαρο απο το TL SYM

Και καλά θα κανείς. 1200 ευρώ πιο κάτω από το tl τα ίδια σκουτερ. Στο tl ούτε λάστιχα της προκοπής δεν βάζουν οι τσιπιδες.  Τωρα αν θες να δώσεις 7200 πας σε χμαξ 400 , bmw c400. , Burgman 400 Δεν θα πας σε συμ. 7000 για συμ. Μην τρελαθούμε τελειως.Τωρα για οδικές συμπεριφορές κλπ ολα τα ίδια είναι στην κατηγορία αυτη.

Υ,γ Όσο ωραίο και να είναι το μπλε ματ μην το πάρεις. Λερώνει πολυ εύκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Και καλά θα κανείς. 1200 ευρώ πιο κάτω από το tl τα ίδια σκουτερ. Στο tl ούτε λάστιχα της προκοπής δεν βάζουν οι τσιπιδες.  Τωρα αν θες να δώσεις 7200 πας σε χμαξ 400 , bmw c400. , Burgman 400 Δεν θα πας σε συμ. 7000 για συμ. Μην τρελαθούμε τελειως.Τωρα για οδικές συμπεριφορές κλπ ολα τα ίδια είναι στην κατηγορία αυτη.

Υ,γ Όσο ωραίο και να είναι το μπλε ματ μην το πάρεις. Λερώνει πολυ εύκολα.

Να σε ρωτησω βρε αδερφε κατι? Τι σε κανει να πιστευεις οτι η kymco ειναι ανωτερη απο την sym? San yang motor η sym και kwang yang motor η kymco, ταιβανεζικες και οι 2 με την sym μαλιστα να ειναι και 10 χρονια περισοτερα στον χωρο απ οτι η kymco

Και επισης η οδηγικη εμπειρια δεν ειναι το ιδιο...οδηγησε ενα burgman 650 και οδηγησε ενα tmax 560 και δες την χαώδη διαφορα

Επεξ/σία από bill_zaf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, bill_zaf είπε

Να σε ρωτησω βρε αδερφε κατι? Τι σε κανει να πιστευεις οτι η kymco ειναι ανωτερη απο την sym? San yang motor η sym και kwang yang motor η kymco, ταιβανεζικες και οι 2 με την sym μαλιστα να ειναι και 10 χρονια περισοτερα στον χωρο απ οτι η kymco

Και επισης η οδηγικη εμπειρια δεν ειναι το ιδιο...οδηγησε ενα burgman 650 και οδηγησε ενα tmax 560 και δες την χαώδη διαφορα

Φυσικα και το tmax δεν συγκρίνετε με τίποτα. Άλλη κλάση. Μόνο του .

Επειδή έχω πάει πολλές φορές ταιβαν στην ταιβαν κυμκο βλέπεις . Συμ πολυ λίγα. Τωρα ανάμεσα στα δυο αυτά θα πήγαινα στο κυμκο λόγο τις τιμής και της αξιοπιστίας της κυμκο. Στην Ελλάδα είναι πολυ παρεξηγημένη  δεν κάνει καλή διαφήμιση οπως κάνει η συμ.Στην ταιβαν δεν είναι ετσι. Σου λέω και παλι στα 6000 το κυμκο είναι η ευκαιρία. Ούτε χμαξ 300 δεν παίρνεις.Τωρα σαν οδηγικη εμπειρία πιστευω τα ίδια θα είναι . Οπως τα λες θα αρπάζει από χαμηλά καλύτερα το κυμκο και θα έχει λίγο καλύτερες τελικές το συμ. Αλλά μέσα στην πόλη τι να κανείς τις τελικές. Ροπεσ από χαμηλά θες .Ταξίδι ανετα με 100 120 πας με το κυμκο στο χαλαρό. Εγω με 6κ θα πήγαινα στο κυμκο .Είναι σαν να κλέβεις εκκλησία η τιμή αυτη. Στα 7200 θα πήγαινα αλλου οπως πήγα και έχω το bmw c400x.Τωρα θα πεις τζάμπα λεφτά τα 7800. Μπορεί και ναι δεν αντιλέγω αλλά ο καθένας με τι σκοπό θέλει το σκουτερ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, mp123 είπε

Φυσικα και το tmax δεν συγκρίνετε με τίποτα. Άλλη κλάση. Μόνο του .

Επειδή έχω πάει πολλές φορές ταιβαν στην ταιβαν κυμκο βλέπεις . Συμ πολυ λίγα. Τωρα ανάμεσα στα δυο αυτά θα πήγαινα στο κυμκο λόγο τις τιμής και της αξιοπιστίας της κυμκο. Στην Ελλάδα είναι πολυ παρεξηγημένη  δεν κάνει καλή διαφήμιση οπως κάνει η συμ.Στην ταιβαν δεν είναι ετσι. Σου λέω και παλι στα 6000 το κυμκο είναι η ευκαιρία. Ούτε χμαξ 300 δεν παίρνεις.Τωρα σαν οδηγικη εμπειρία πιστευω τα ίδια θα είναι . Οπως τα λες θα αρπάζει από χαμηλά καλύτερα το κυμκο και θα έχει λίγο καλύτερες τελικές το συμ. Αλλά μέσα στην πόλη τι να κανείς τις τελικές. Ροπεσ από χαμηλά θες .Ταξίδι ανετα με 100 120 πας με το κυμκο στο χαλαρό. Εγω με 6κ θα πήγαινα στο κυμκο .Είναι σαν να κλέβεις εκκλησία η τιμή αυτη. Στα 7200 θα πήγαινα αλλου οπως πήγα και έχω το bmw c400x.Τωρα θα πεις τζάμπα λεφτά τα 7800. Μπορεί και ναι δεν αντιλέγω αλλά ο καθένας με τι σκοπό θέλει το σκουτερ.

Η ροπη στα scooter κανονιζεται με την ρυθμιση της μεταδοσης, το οτι ειναι δικυλινδρο και εχει την ροπη πιο ψηλα,ρυθμιζεται και η μεταδοση να μεταβαλεται βαση του φασματος ροπης του κινητηρα.εγω τις θεωρω ισαξιες με ενα θετικο στην kymco για τα λαδια που επιλεγει εδω στην ελλαδα (fuchs silkolene) που ειναι σιγουρα απο τα καλυτερα στο ειδος τους. 

Παντως αυτο που εγραψα για το ψαλιδι να ξερεις οτι εχει τρελη διαφορα στην οδηγηση

Υγ. Το bmw που εχεις, kymco κινητηρα δεν φοραει? Η της bmw?

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, bill_zaf είπε

Η ροπη στα scooter κανονιζεται με την ρυθμιση της μεταδοσης, το οτι ειναι δικυλινδρο και εχει την ροπη πιο ψηλα,ρυθμιζεται και η μεταδοση να μεταβαλεται βαση του φασματος ροπης του κινητηρα.εγω τις θεωρω ισαξιες με ενα θετικο στην kymco για τα λαδια που επιλεγει εδω στην ελλαδα (fuchs silkolene) που ειναι σιγουρα απο τα καλυτερα στο ειδος τους. 

Παντως αυτο που εγραψα για το ψαλιδι να ξερεις οτι εχει τρελη διαφορα στην οδηγηση

Υγ. Το bmw που εχεις, kymco κινητηρα δεν φοραει? Η της bmw?

Της Loncin . Κίνα. Εκεί κάνει ολα τα σκουτερ συν τα gs 750. Ολα είναι με προδιαγραφές και σχεδιασμός  BMW. Ok το ξέρω έδωσα πολλά αλλά είναι άλλο πράγμα. Σταθερό συν ότι δεν ακούω ούτε τσικ στις λακούβες. Είπαμε δεν το θέλω εργάτη.Κρατουσα το dt350. Αλλά αυτό είναι άλλο πράγμα. Μπαίνει στις στροφές , βαρύ 210 κιλά είναι. Σταθερό. Δεν με παίρνει ο αέρας.

Στο θεμα μας τωρα . Η κυμκο είναι ανώτερη από την συμ. Μόνο στην Ελλάδα έχουμε την αντίθετη άποψη.

 

Μόλις τώρα, NickTG είπε

Με BMW δίκυκλο ούτε για τσιγάρα δεν θα πήγαινα. 

Και δεν καπνίζω καν! 

Αν μου ζητούσαν και 8 χιλιαρικα από πάνω ακόμα θα γέλαγα. 

Είπαμε , Δεν είναι ο εργάτης που θα πας σούπερ μαρκετ να το φορτώσεις. Δεν είναι για όλους. Έχει ειδικό κοινό αυτό το σκουτερ. Φυσικα εις γνώση μου ποσά έδωσα.Αλλα είναι ωραίο να το οδηγάς.ειναι κάτι διαφορετικό. 

 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, mp123 είπε

Της Loncin . Κίνα. Εκεί κάνει ολα τα σκουτερ συν τα gs 750. Ολα είναι με προδιαγραφές και σχεδιασμός  BMW. Ok το ξέρω έδωσα πολλά αλλά είναι άλλο πράγμα. Σταθερό συν ότι δεν ακούω ούτε τσικ στις λακούβες. Είπαμε δεν το θέλω εργάτη.Κρατουσα το dt350. Αλλά αυτό είναι άλλο πράγμα. Μπαίνει στις στροφές , βαρύ 210 κιλά είναι. Σταθερό. Δεν με παίρνει ο αέρας.

Στο θεμα μας τωρα . Η κυμκο είναι ανώτερη από την συμ. Μόνο στην Ελλάδα έχουμε την αντίθετη άποψη.

Είπαμε , Δεν είναι ο εργάτης που θα πας σούπερ μαρκετ να το φορτώσεις. Δεν είναι για όλους. Έχει ειδικό κοινό αυτό το σκουτερ. Φυσικα εις γνώση μου ποσά έδωσα.Αλλα είναι ωραίο να το οδηγάς.ειναι κάτι διαφορετικό. 

Τελικη πόσο εχει το bmw φιλαρακι, απο χαμηλα αρπάζει?

6 ώρες πριν, mp123 είπε

Φυσικα και το tmax δεν συγκρίνετε με τίποτα. Άλλη κλάση. Μόνο του .

Επειδή έχω πάει πολλές φορές ταιβαν στην ταιβαν κυμκο βλέπεις . Συμ πολυ λίγα. Τωρα ανάμεσα στα δυο αυτά θα πήγαινα στο κυμκο λόγο τις τιμής και της αξιοπιστίας της κυμκο. Στην Ελλάδα είναι πολυ παρεξηγημένη  δεν κάνει καλή διαφήμιση οπως κάνει η συμ.Στην ταιβαν δεν είναι ετσι. Σου λέω και παλι στα 6000 το κυμκο είναι η ευκαιρία. Ούτε χμαξ 300 δεν παίρνεις.Τωρα σαν οδηγικη εμπειρία πιστευω τα ίδια θα είναι . Οπως τα λες θα αρπάζει από χαμηλά καλύτερα το κυμκο και θα έχει λίγο καλύτερες τελικές το συμ. Αλλά μέσα στην πόλη τι να κανείς τις τελικές. Ροπεσ από χαμηλά θες .Ταξίδι ανετα με 100 120 πας με το κυμκο στο χαλαρό. Εγω με 6κ θα πήγαινα στο κυμκο .Είναι σαν να κλέβεις εκκλησία η τιμή αυτη. Στα 7200 θα πήγαινα αλλου οπως πήγα και έχω το bmw c400x.Τωρα θα πεις τζάμπα λεφτά τα 7800. Μπορεί και ναι δεν αντιλέγω αλλά ο καθένας με τι σκοπό θέλει το σκουτερ.

Όντως πολύ ακριβό για sym, 7000€      :blink:  :X,  μαλιστα στα 2 απο 3 μαγαζια που ρωτησα μου ειπαν με στυλακι, στο 1ο μου ειπαν "ποσα θες να δωσεις γι αυτο το εργαλειο?", στο 2ο μου ειπαν, "και λιγα δινεις για αυτο το σκουτερ", οπα ρε παιδια...δλδ να δωκω 10000 να ευχαριστηθειτε, δεν βαζω αλλα 5 να παρω την octavia :D.

Δεν ξερω τι θα παρω, τα 5990 για το xchiting ειναι πολυ δελεαστικα, ενας φιλος μαλιστα με εχει ζαλισει για ενα integra 4ετιας, honda ρεεε μου λεει με στομφο, παρτο ρεε, japan ρεε, σκασε ρεεε του λεω και εγω, :D

Περα απ την πλακα, τα πλαστικα και το ζυγισμα του kymco σε παραπεμπουν σε γερμανικη-Ιαπωνικη  ποιοτητα και οχι ταϊβανεζικη

Υ.Γ: Παιδια στην Θεσ/κη το xchiting 400i 5250€  https://www.car.gr/classifieds/bikes/?category=24&sort=pra&condition=new&make=287&make=287&model=3262&fs=1

Επεξ/σία από GIANNIS400
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...