Προς το περιεχόμενο

Επιλογη ΣΚΟΥΤΕΡ αναμεσα σε sym TL500 και XCITING-S 400I


GIANNIS400

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, GIANNIS400 είπε

Τελικη πόσο εχει το bmw φιλαρακι, απο χαμηλα αρπάζει?

Όντως πολύ ακριβό για sym, 7000€      :blink:  :X,  μαλιστα στα 2 απο 3 μαγαζια που ρωτησα μου ειπαν με στυλακι, στο 1ο μου ειπαν "ποσα θες να δωσεις γι αυτο το εργαλειο?", στο 2ο μου ειπαν, "και λιγα δινεις για αυτο το σκουτερ", οπα ρε παιδια...δλδ να δωκω 10000 να ευχαριστηθειτε, δεν βαζω αλλα 5 να παρω την octavia :D.

Δεν ξερω τι θα παρω, τα 5990 για το xchiting ειναι πολυ δελεαστικα, ενας φιλος μαλιστα με εχει ζαλισει για ενα integra 4ετιας, honda ρεεε μου λεει με στομφο, παρτο ρεε, japan ρεε, σκασε ρεεε του λεω και εγω, :D

Περα απ την πλακα, τα πλαστικα και το ζυγισμα του kymco σε παραπεμπουν σε γερμανικη-Ιαπωνικη  ποιοτητα και οχι ταϊβανεζικη

Υ.Γ: Παιδια στην Θεσ/κη το xchiting 400i 5250€  https://www.car.gr/classifieds/bikes/?category=24&sort=pra&condition=new&make=287&make=287&model=3262&fs=1

Δεν θέλω τελικές. Δοκιμές που είδα στο you tube περίπου 160. Εγω ως 120 το έχω πάει μια χαρά με ασφάλεια χωρίς να με παίρνει ο αέρας. Τωρα από χαμηλά σε σχέση με το dt350 που είχα πριν καμία σχέση. Αέρας το μπεμβεδακι. Άλλη ποιοτητα κύλησης.Αλλη θέση οδήγησης. Ούτε καναπές σκουτερ ούτε όρθιο στυλ μπεβερλυ. Κάτι το ενδιάμεσο.

Τωρα το tl δεν ξέρω νομίζουν ότι έχουν βγάλει tmax η έστω ak και η πλάκα ειναι ότι όσοι το παίρνουν νομίζουν ότι είναι στην ίδια κατηγορία με αυτά.Για εμένα πηγαινε σε xciting με 6000 και τέλος...Εγγυηση 4 χρόνια δίνει νομίζω .Αυτό που βλέπεις με 5300 είναι μάλλον μοντέλο το παλιό του 18.Μην ασχολησε καν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι είναι στην ίδια κατηγορία με ak550, tmax , Integra, απλά σε τελείως διαφορετική κατηγορία τιμής, προφανώς έχει ποιο αδύναμο κινητήρα, χειρότερα φρένα, αναρτήσεις, πλαστικά , ηλεκτρονικά αυτό δεν το κάνει άλλη κατηγορία όμως.

Επεξ/σία από apostolosapok
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, apostolosapok είπε

Ναι είναι στην ίδια κατηγορία με ak550, tmax , Integra, απλά σε τελείως διαφορετική κατηγορία τιμής, προφανώς έχει ποιο αδύναμο κινητήρα, χειρότερα φρένα, αναρτήσεις, πλαστικά , ηλεκτρονικά αυτό δεν το κάνει άλλη κατηγορία όμως.

Καμμία σχέση. Μην κάτσουμε και το αναλύσουμε τωρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Καμμία σχέση. Μην κάτσουμε και το αναλύσουμε τωρα. 

Τι εννοείς , από την στιγμή που είναι δικύλινδρο και ο κινητήρας δεν είναι μαζί με το ψαλίδι όπως τα υπόλοιπα scooter αλλά έχει ξεχωριστή πίσω ανάρτηση όπως και τα ak550 , tmax , integra είναι ακριβώς στην ίδια κατηγορία , απλά είναι σε άλλη κατηγορία τιμής/ποιότητας . Εκτός αν εννοείς ότι ανήκει σε άλλη κατηγορία επειδή έχει ατσάλινο χωροδικτύομα και όχι αλουμινένιο πλαίσιο όπως τα υπόλοιπα αλλά αυτό δεν έχει νόημα.

Επεξ/σία από apostolosapok
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, apostolosapok είπε

Τι εννοείς , από την στιγμή που είναι δικύλινδρο και ο κινητήρας δεν είναι μαζί με το ψαλίδι όπως τα υπόλοιπα scooter αλλά έχει ξεχωριστή πίσω ανάρτηση όπως και τα ak550 , tmax , integra είναι ακριβώς στην ίδια κατηγορία , απλά είναι σε άλλη κατηγορία τιμής/ποιότητας . Εκτός αν εννοείς ότι ανήκει σε άλλη κατηγορία επειδή έχει ατσάλινο χωροδικτύομα και όχι αλουμινένιο πλαίσιο όπως τα υπόλοιπα αλλά αυτό δεν έχει νόημα.

Δλδ είναι το ίδιο το mt03 με το MT-09 ? 
Αυτό προσπαθείς τωρα να πεις.

Με λίγα λόγια το tl δεν δεν δεν δεν είναι τμαξ , ακ , ιντεγκρα. Εδώ που τα λέμε ούτε καν το κοιτάζω με το c400x που έχω. Τι να συγκρίνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mp123 είπε

Δλδ είναι το ίδιο το mt03 με το MT-09 ? 
Αυτό προσπαθείς τωρα να πεις.

Με λίγα λόγια το tl δεν δεν δεν δεν είναι τμαξ , ακ , ιντεγκρα. Εδώ που τα λέμε ούτε καν το κοιτάζω με το c400x που έχω. Τι να συγκρίνω.

Πάντως έτσι πολυ φιλικά θέλω να πώ ότι επιχειρήματα αντικειμενικά δεν έχεις γράψει μέχρι τώρα. Άλλο το τι σου αρέσει εσένα κι άλλο τι προκύπτει απο την εκλογίκευση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, nammo είπε

Πάντως έτσι πολυ φιλικά θέλω να πώ ότι επιχειρήματα αντικειμενικά δεν έχεις γράψει μέχρι τώρα. Άλλο το τι σου αρέσει εσένα κι άλλο τι προκύπτει απο την εκλογίκευση.

Ωραία. Το tl παίζει στην κατηγορία 400. Τέλος.
Τμαξ , ακ , ιντεγκρα , bmwc650 . δεν είναι. Πως να το κάνουμε.με το ζόρι δεν γίνετε. Μην τρελαθούμε κιόλας. Έλεος δλδ. Αντε να πάρουμε το πιο φτηνό ακ. Πες μου κάτι που να είναι ισάξιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ωραία. Το tl παίζει στην κατηγορία 400. Τέλος.
Τμαξ , ακ , ιντεγκρα , bmwc650 . δεν είναι. Πως να το κάνουμε.με το ζόρι δεν γίνετε. Μην τρελαθούμε κιόλας. Έλεος δλδ. Αντε να πάρουμε το πιο φτηνό ακ. Πες μου κάτι που να είναι ισάξιο.

Οπότε το μόνο που κρίνεις και κατηγοριοποιείς ένα scooter ή μοτοσυκλέτα είναι τα κυβικά  τέλος δεν υπάρχει τίποτα άλλο. Εντάξει δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο δεν έχει νόημα.

Επεξ/σία από apostolosapok
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ωραία. Το tl παίζει στην κατηγορία 400. Τέλος.
Τμαξ , ακ , ιντεγκρα , bmwc650 . δεν είναι. Πως να το κάνουμε.με το ζόρι δεν γίνετε. Μην τρελαθούμε κιόλας. Έλεος δλδ. Αντε να πάρουμε το πιο φτηνό ακ. Πες μου κάτι που να είναι ισάξιο.

Εγώ τεχνική κατάρτιση κι εμπειρία  με τα μοντέλα δεν έχω αλλά περιμένω απο εμπειρέστερους να έχουν στιβαρά επιχειρήματα οπότε δε μπορώ να σου πω τίποτα, εντάξει εσύ ρητορικά ρωτάς το καταλαβαίνω αλλά τέλος πάντων, ναι τα νούμερα του TL είναι υποδεέστερα απο αυτά που αναφέρεις αλλα ας μη ξεχνάμε ότι το θέμα εδώ αφορούσε το 400άρι Kymco.  Με αυτό τέθηκε η σύγκριση.

Ως το πιο στιβαρό επιχείρημα μέχρι στιγμής κρατώ αυτό το μηχανικού παραπάνω, σαν να σου λέει είναι entry level touring scooter. 

Αλλα καταλαβαίνω τι σημαίνει να έχει ένας άνθρωπος γούστο. Εδώ όμως κάνουμε συζήτηση, άρα θέλουμε τεκμηριωμένες απαντήσεις.

Επεξ/σία από nammo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένταξη απόψεις λέμε εδώ. Ο καθένας αγοράζει ότι του αρέσει με τον τρόπο σκέψης του και το τι θέλει -αρέσει. Εγω χωρίς πολλές αναλύσεις κυμκο 400 με 6000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λόγω ανάρτησης και μόνο θα σου έλεγα να πας στο Sym.

Ότι έχει διπλές αναρτήσεις είναι σκουπίδια.Κανένα δεν είναι άνετο και κανένα δεν θα ικανοποιήσει συνεπιβάτη.Στο λέω σαν πρώην κάτοχος Xmax 250 και νυν Sym Cruisym 300.

Ειδικά το BMW 400 που λέει ένα παλικάρι εδώ είναι πιο κούτσουρο κι από Xmax.

 Στα συν του TL το ότι είναι δικύλινδρο. Επειδη το οδήγησα,η αλήθεια είναι ότι είναι αργό και ξενέρωτο οδηγικά.Ανεραστο χωρίς νεύρο καθόλου.Θα το προτιμήσεις για την ανάρτηση και το δικύλινδρο όμως.

Πολύ ωραίο το Xciting 400 αλλά με αυτές τις αναρτήσεις δεν αξίζει.Κι αν σε τρώει για Kymco επειδή δεν εμπιστεύεσαι Sym,τότε κοίτα για κάποιο ελαφρώς μεταχειρισμένο AK550.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fronimitis είπε

Λόγω ανάρτησης και μόνο θα σου έλεγα να πας στο Sym.

Ότι έχει διπλές αναρτήσεις είναι σκουπίδια.Κανένα δεν είναι άνετο και κανένα δεν θα ικανοποιήσει συνεπιβάτη.Στο λέω σαν πρώην κάτοχος Xmax 250 και νυν Sym Cruisym 300.

Ειδικά το BMW 400 που λέει ένα παλικάρι εδώ είναι πιο κούτσουρο κι από Xmax.

 Στα συν του TL το ότι είναι δικύλινδρο. Επειδη το οδήγησα,η αλήθεια είναι ότι είναι αργό και ξενέρωτο οδηγικά.Ανεραστο χωρίς νεύρο καθόλου.Θα το προτιμήσεις για την ανάρτηση και το δικύλινδρο όμως.

Πολύ ωραίο το Xciting 400 αλλά με αυτές τις αναρτήσεις δεν αξίζει.Κι αν σε τρώει για Kymco επειδή δεν εμπιστεύεσαι Sym,τότε κοίτα για κάποιο ελαφρώς μεταχειρισμένο AK550.

To ak550 έχει καλύτερες αναρτήσεις από το xciting 400i? 

Τι στραβό έχουν οι αναρτήσεις του xciting 400i?   ειναι σκληρές στις λακούβες?  παιζει ο σκελετος στις στροφες?, δεν εμπνεουν σταλα στοιβαροτητας? τι απο ολα αυτα...., δεν αλλαζουν αυτες αν δεν μεινω ευχαριστημενος να παρω ενα σετακι καλλες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι αναρτήσεις των TL και ΑΚ550 είναι monoshock.

Του Xciting 400 είναι οι κλασικές διπλές που πατάνε στην μετάδοση.Οτι και να κάνεις ένα μαύρο χάλι θα είναι.Θα καβαλάς παπάκι Crypton X και θα βρίζεις για το σκούτερ σου.

Αν μπορείς να συντηρείς mega scooter,για μένα είναι λάθος να πας στο Xciting ή σε οποιοδήποτε άλλο μονοκύλινδρο με διπλές αναρτήσεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα συμφωνησω και εγω οτι το σκουτερ γενικα το παιρνεις για την ανεση που σου προσφερει. Αν σε νοιαζουν επιδοσεις (επιταχυνση, τελικη κλπ) κοιτας σε μηχανη. Οποτε για μενα ανεση σημαινει, μεγαλη φαρδια σελα,αποθηκευτικοι χωροι, προστασια απο αερα/βροχη κλπ, καλο συστημα αναρτησεων, να μπορει να πηγαινει ανετα δικαβαλο και εκτος πολης (ανετα σημαινει να πηγαινει με 120 και να εχει περιθωρια για προσπεραση). Οποτε σε ολα αυτα τα περι ανεσης το SYM κερδιζει. Οι διπλες αναρτησεις ειτε ειναι παπι ειτε σκουτερ ειναι για τα πανηγυρια ακομα και after market, θα την ακους σε καθε λακουβα και σε βαθος χρονου θα την ακουσουν και τα πλαστικα

Επεξ/σία από afentiko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω σοβαρά με τις αναρτησεις που λέτε μια χαρά τις βρίσκω. Τι μόνοσοκ και τι με δίπλα που έχουν τα σκουτερ. Μια χαρά είναι . Στο μπεμβε είναι σκληρές ετσι μου αρέσουν αλλά Αμα θέλω μπορώ να τις ρυθμίσω γιατί είναι ρυθμιζόμενες.

Ελεος με το tl και την μόνοσοκ  ανάρτηση.

Και το Suzuki Burgman 400 μόνοσοκ έχει στα 7200. Πολυ καλύτερο από το tl. Σουζουκαρα ποιοτητα παντού.Σταματήστε με την πιπίλα του μονοσοκ στο tl. Πείτε κάτι άλλο.Μας έχετε πρήξει.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...