Προς το περιεχόμενο

Επιλογη ΣΚΟΥΤΕΡ αναμεσα σε sym TL500 και XCITING-S 400I


GIANNIS400

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τόσα λεφτά για SYM δε θα έδινα. Η θα τα έδινα μπροστά για ένα καινούργιο ΑΚ 550 η θα έβρισκα κάνα μεταχειρισμένο ΑΚ. Αν έλεγες ότι δε το θες τόσο συχνά για ταξίδια και μάλιστα δικαβαλο το 400αρι Κυμκο θα ήταν ιδανικό,αλλά δικαβαλο σε εθνική με 400cc μονοκυλιδνρο θα ζοριζεστε.

Πάντως κοιτάς σε λάθος κατηγορία. Για τη χρήση που το θέλεις φίλε μου είσαι ακριβώς για Honda CB 500x. Βαλιτσα πίσω και όταν θες τα ταξίδια σου θα βάζεις και τα πλαϊνά και θα πηγαίνεις, και όσο για τη πόλη καλύτερη και από σκοοτερ. Θα μπαίνεις και σε οφφ ροαδ διαδρομές σε κανα νησάκι τα καλοκαίρια κάτι που με σκούτερ θα το σκεφτεσαι. Τα σκούτερ προβλεπονται για πόλη εκτός και αν θες να δώσεις καμία δεκαρα και πάνω να πας τίποτα ιντεγκρα, X-ADV κλπ που δε βλέπω να έχεις πρόθεση για τόσα έξοδα.  

Επεξ/σία από JimxxZe
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, JimxxZe είπε

Τόσα λεφτά για SYM δε θα έδινα. Η θα τα έδινα μπροστά για ένα καινούργιο ΑΚ 550 η θα έβρισκα κάνα μεταχειρισμένο ΑΚ. Αν έλεγες ότι δε το θες τόσο συχνά για ταξίδια και μάλιστα δικαβαλο το 400αρι Κυμκο θα ήταν ιδανικό,αλλά δικαβαλο σε εθνική με 400cc μονοκυλιδνρο θα ζοριζεστε.

Πάντως κοιτάς σε λάθος κατηγορία. Για τη χρήση που το θέλεις φίλε μου είσαι ακριβώς για Honda CB 500x. Βαλιτσα πίσω και όταν θες τα ταξίδια σου θα βάζεις και τα πλαϊνά και θα πηγαίνεις, και όσο για τη πόλη καλύτερη και από σκοοτερ. Θα μπαίνεις και σε οφφ ροαδ διαδρομές σε κανα νησάκι τα καλοκαίρια κάτι που με σκούτερ θα το σκεφτεσαι. Τα σκούτερ προβλεπονται για πόλη εκτός και αν θες να δώσεις καμία δεκαρα και πάνω να πας τίποτα ιντεγκρα, X-ADV κλπ που δε βλέπω να έχεις πρόθεση για τόσα έξοδα.  

Πεστα Φιλε γιατί εδώ θα μας τρελάνουν με το tl.Το έχουν βγάλει ίδιο με tmax και ακ.

Πολυ σωστος για το cb500. Σε πολυ λίγο καιρό  θα κλεισω καινούριο cb500 αλλά όχι το x . Σε ένα από τα αλλά δυο.

Μόλις τώρα, Fronimitis είπε

Έχεις οδηγήσει σκούτερ με μονοσοκ ανάρτηση;

Όχι. Ο λόγος είναι ότι δεν τα φτάνω. Αμα τα έφτανα θα έπαιρνα περσυ ένα τμαξ και θα τελείωνα  με το θέμα σκουτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Κανένα συμβατικό scooter που έχει μονοκόμματο τον κινητήρα με το ψαλίδι, το οποίο μάλιστα συνδέεται με ελαστικά συνεμπλόκ στο πλαίσιο, δεν μπορεί να φτάσει σε συμπεριφορά τα scooter που έχουν κανονικά ψαλίδια. Αυτό άλλωστε ήταν το βασικό μυστικό της επιτυχίας του TΜΑΧ, που το διαφοροποιούσε από οποιοδήποτε άλλο scooter. Η διαφορά στις στροφές (αλλά και στην άνεση) είναι πραγματικά τεράστια. Έτσι το Maxsym TL είναι μακράν καλύτερο στις στροφές και πιο άνετο στις λακκούβες από τα sport-premium μονοκύλινδρα scooter των 300-400 κυβικών. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά του Maxsym TL από μόνα τους αξίζουν κάθε ευρώ παραπάνω, σε σχέση με τα μονοκύλινδρα 300-400 και επιπλέον έχεις δύο ισχυρά εμπρός δισκόφρενα των 275mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και δικάναλο ABS της Continetal. Ο δικύλινδρος κινητήρας του Maxsym TL (το TL σημαίνει Twin cylinder Line) είναι ολοκαίνουριος, προδιαγραφών Euro4 και… έχει τρία έμβολα!"

 

Διαβαστε ολο το τεστ κ την περιγραφη στο 

https://www.motomag.gr/news/apostoli/odigoyme-neo-sym-maxsym-tl-dikylindro-mega-scooter-me-timi-monokylindroy

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, bill_zaf είπε

"Κανένα συμβατικό scooter που έχει μονοκόμματο τον κινητήρα με το ψαλίδι, το οποίο μάλιστα συνδέεται με ελαστικά συνεμπλόκ στο πλαίσιο, δεν μπορεί να φτάσει σε συμπεριφορά τα scooter που έχουν κανονικά ψαλίδια. Αυτό άλλωστε ήταν το βασικό μυστικό της επιτυχίας του TΜΑΧ, που το διαφοροποιούσε από οποιοδήποτε άλλο scooter. Η διαφορά στις στροφές (αλλά και στην άνεση) είναι πραγματικά τεράστια. Έτσι το Maxsym TL είναι μακράν καλύτερο στις στροφές και πιο άνετο στις λακκούβες από τα sport-premium μονοκύλινδρα scooter των 300-400 κυβικών. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά του Maxsym TL από μόνα τους αξίζουν κάθε ευρώ παραπάνω, σε σχέση με τα μονοκύλινδρα 300-400 και επιπλέον έχεις δύο ισχυρά εμπρός δισκόφρενα των 275mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και δικάναλο ABS της Continetal. Ο δικύλινδρος κινητήρας του Maxsym TL (το TL σημαίνει Twin cylinder Line) είναι ολοκαίνουριος, προδιαγραφών Euro4 και… έχει τρία έμβολα!"

Διαβαστε ολο το τεστ κ την περιγραφη στο 

https://www.motomag.gr/news/apostoli/odigoyme-neo-sym-maxsym-tl-dikylindro-mega-scooter-me-timi-monokylindroy

Τι καλή διαφήμιση κάνει ο γκοργκολης. Σαν το τμαξ. Πέρασε αλλά δεν ακούμπησε όμως.

Anyway. Τα φρένα του μπεμβεδακιου δεν τα έχει. Φιλε μου οκ πες με περίεργο παράξενο αλλά η ποιοτητα κατασκευής δεν είναι τόσο καλή όσο τα 400αρια μονοκυλινδρα.φρενα τι να λέμε τωρα. Λάστιχα το ίδιο . Να δώσω 7200 και να λέω έχω συμ. Όχι. 

110cc πιο λίγα το μπεμβεδακι ίδιες επιταχύνσεις Άντα 10 km πιο πολυ τελική το tl. 
Παραθετω φωτό με μαύρη χαμηλή σέλα της bmw και κάγκελα.Ουτε χάρισμα το tl. ( οκ Αμα μου το χάριζαν θα το έπαιρνα μην λέω μ@λ@κιες )

8C59CF3E-B942-424A-AAB3-8DFA6E3881F4.jpeg

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειναι διαφημιση βρε αδερφε, ειναι απλοι κανονες της φυσικης κ συναμα μηχανικης.οσο λιγοτερο μή αναρτωμενο βαρος εχεις,τοσο καλυτερη η λειτουργια της αναρτησης.παντως προσωπικη μου αποψη,αν κ ειμαι κατοχος bmw (s1000rr '16) τα scooter της τα θεωρω εκτρωματα απο αποψη ομορφιας,αξιοπιστια για τα τελευταια δεν ξερω,πριν 17 χρονια δουλευα στην bmw κ το c1 ηταν καθε βδομαδα κ συνεργειο.

Παντως να ξερεις οτι για μενα θα ηταν αποτρεπτικο να παρω κινητηρα loncin...την αντιπροσωπεια της loncin την ειχε (δεν ξερω αν την εχει) ο Τσιβαρακης στον πειραια. Μιλαμε για εξωπραγματικη ποιοτητα τα scooter κ τα παπια της ,οχι αστεια.ειχε κανει το λαθος ενας φιλος το 2010 να παρει μερικα για ενοικιο σε νησι, κ απο τα πρωτα 200χλμ αρχιζανε οι βλαβες κ τα μαζευες απ το δρομο.μια ξεσφιγγανε βιδες,την.αλλη χαλαγε ο διακοπτης,την αλλη καιγοντουσαν τα πηνια...τι να πρωτοθυμηθω. Μια χρονια εβγαλε τα πουλησε κ ησυχασε

Παντως μολις  το βλεπω μου θυμιζει αυτο σχεδιαστικα απο το παρελθον yamaha bws 50😁😁😁

bws-1995.jpg

Επεξ/σία από bill_zaf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

9 minutes ago, bill_zaf said:

Δεν ειναι διαφημιση βρε αδερφε, ειναι απλοι κανονες της φυσικης κ συναμα μηχανικης.οσο λιγοτερο μή αναρτωμενο βαρος εχεις,τοσο καλυτερη η λειτουργια της αναρτησης.παντως προσωπικη μου αποψη,αν κ ειμαι κατοχος bmw (s1000rr '16) τα scooter της τα θεωρω εκτρωματα απο αποψη ομορφιας,αξιοπιστια για τα τελευταια δεν ξερω,πριν 17 χρονια δουλευα στην bmw κ το c1 ηταν καθε βδομαδα κ συνεργειο.

Παντως να ξερεις οτι για μενα θα ηταν αποτρεπτικο να παρω κινητηρα loncin...την αντιπροσωπεια της loncin την ειχε (δεν ξερω αν την εχει) ο Τσιβαρακης στον πειραια. Μιλαμε για εξωπραγματικη ποιοτητα τα scooter κ τα παπια της ,οχι αστεια.ειχε κανει το λαθος ενας φιλος το 2010 να παρει μερικα για ενοικιο σε νησι, κ απο τα πρωτα 200χλμ αρχιζανε οι βλαβες κ τα μαζευες απ το δρομο.μια ξεσφιγγανε βιδες,την.αλλη χαλαγε ο διακοπτης,την αλλη καιγοντουσαν τα πηνια...τι να πρωτοθυμηθω. Μια χρονια εβγαλε τα πουλησε κ ησυχασε

Παντως μολις  το βλεπω μου θυμιζει αυτο σχεδιαστικα απο το παρελθον yamaha bws 50😁😁😁

bws-1995.jpg

Ναι μεν Loncin αλλά μην το βάζουμε στην ίδια κατηγορία ποιότητας. Θα έχουν κάποια αυστηρότερο έλεγχο αλλά είναι κινέζικης κατασκευής και η τιμή παραμένει υψηλή. Δηλαδή αν το έφτιαχναν Ευρώπη πόσο θα το πουλούσαν :P

23 hours ago, JimxxZe said:

Τόσα λεφτά για SYM δε θα έδινα. Η θα τα έδινα μπροστά για ένα καινούργιο ΑΚ 550 η θα έβρισκα κάνα μεταχειρισμένο ΑΚ. Αν έλεγες ότι δε το θες τόσο συχνά για ταξίδια και μάλιστα δικαβαλο το 400αρι Κυμκο θα ήταν ιδανικό,αλλά δικαβαλο σε εθνική με 400cc μονοκυλιδνρο θα ζοριζεστε.

Πάντως κοιτάς σε λάθος κατηγορία. Για τη χρήση που το θέλεις φίλε μου είσαι ακριβώς για Honda CB 500x. Βαλιτσα πίσω και όταν θες τα ταξίδια σου θα βάζεις και τα πλαϊνά και θα πηγαίνεις, και όσο για τη πόλη καλύτερη και από σκοοτερ. Θα μπαίνεις και σε οφφ ροαδ διαδρομές σε κανα νησάκι τα καλοκαίρια κάτι που με σκούτερ θα το σκεφτεσαι. Τα σκούτερ προβλεπονται για πόλη εκτός και αν θες να δώσεις καμία δεκαρα και πάνω να πας τίποτα ιντεγκρα, X-ADV κλπ που δε βλέπω να έχεις πρόθεση για τόσα έξοδα.  

Γιατί δεν θα έδινες τόσα χρήματα για SYM ενώ θα έδινες για KYMCO. Και οι δύο είναι κορυφαίες στην Ταιβάν και νομίζω σε εξαγωγές καλύτερη η SYM.
Προφανώς αν μπορεί να αγοράσει μηχανή ακόμα καλύτερα και το CB500X ειναι τιμιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mp123 είπε

Τι καλή διαφήμιση κάνει ο γκοργκολης. Σαν το τμαξ. Πέρασε αλλά δεν ακούμπησε όμως.

Anyway. Τα φρένα του μπεμβεδακιου δεν τα έχει. Φιλε μου οκ πες με περίεργο παράξενο αλλά η ποιοτητα κατασκευής δεν είναι τόσο καλή όσο τα 400αρια μονοκυλινδρα.φρενα τι να λέμε τωρα. Λάστιχα το ίδιο . Να δώσω 7200 και να λέω έχω συμ. Όχι. 

110cc πιο λίγα το μπεμβεδακι ίδιες επιταχύνσεις Άντα 10 km πιο πολυ τελική το tl. 
Παραθετω φωτό με μαύρη χαμηλή σέλα της bmw και κάγκελα.Ουτε χάρισμα το tl. ( οκ Αμα μου το χάριζαν θα το έπαιρνα μην λέω μ@λ@κιες )

8C59CF3E-B942-424A-AAB3-8DFA6E3881F4.jpeg

Φτιάχτα όπως θες στο κεφάλι σου για να νιώθεις καλά,αλλά τα λεφτά που έχει αυτό το BMW δεν τα αξίζει.

Με Κινέζο μοτέρ ,κούτσουρο αναρτήσεις και την τιμή αυτή ούτε καν. Χίλιες φορές το Sym και με τα ρέστα να πάρω μπαγκαζιέρα κι εξοπλισμό.

Αν και προσωπικά εγώ θα αγόραζα ένα ΑΚ550 μεταχειρα με λίγα χλμ.

Το BMW το 650 το αγόραζα χαλαρά είναι πανέμορφο,αλλά να δώσω 8000€ για το 400 για να έχω αναρτήσεις παπιού όχι με τίποτα.

Επεξ/σία από Fronimitis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Fronimitis είπε

Φτιάχτα όπως θες στο κεφάλι σου για να νιώθεις καλά,αλλά τα λεφτά που έχει αυτό το BMW δεν τα αξίζει.

Με Κινέζο μοτέρ ,κούτσουρο αναρτήσεις και την τιμή αυτή ούτε καν. Χίλιες φορές το Sym και με τα ρέστα να πάρω μπαγκαζιέρα κι εξοπλισμό.

Αν και προσωπικά εγώ θα αγόραζα ένα ΑΚ550 μεταχειρα με λίγα χλμ.

Το BMW το 650 το αγόραζα χαλαρά είναι πανέμορφο,αλλά να δώσω 8000€ για το 400 για να έχω αναρτήσεις παπιού όχι με τίποτα.

Ο καθένας είπαμε ότι τον εξυπηρετεί. Τωρα το bmw 650 ωραίο αλλά πολυ μπούγιο.δεν κάνει για τον σκοπό που το θέλω μέσα στην πόλη αποκλειστικά.

Ολα κινεζικά Ταϊλανδή κλπ είναι. Δεν λέει κάτι αυτό. Είναι με προδιαγραφές του κάθε κατασκευαστή που  κατασκευάζετε λόγο κόστους εργατικών.Τωρα το τι πηρα φυσικα εις γνώση μου. 8000 είναι  πολλά το ξέρω αλλά άλλη φάση τωρα το μπεμβεδακι.Αλλοιως είναι να πας για καφέ με αυτό και αλλοιώς με το συμ. Πως να το κάνουμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mp123 είπε

Ο καθένας είπαμε ότι τον εξυπηρετεί. Τωρα το bmw 650 ωραίο αλλά πολυ μπούγιο.δεν κάνει για τον σκοπό που το θέλω μέσα στην πόλη αποκλειστικά.

Ολα κινεζικά Ταϊλανδή κλπ είναι. Δεν λέει κάτι αυτό. Είναι με προδιαγραφές του κάθε κατασκευαστή που  κατασκευάζετε λόγο κόστους εργατικών.Τωρα το τι πηρα φυσικα εις γνώση μου. 8000 είναι  πολλά το ξέρω αλλά άλλη φάση τωρα το μπεμβεδακι.Αλλοιως είναι να πας για καφέ με αυτό και αλλοιώς με το συμ. Πως να το κάνουμε.

Ε πες οτι το πηρες για την προπελα και την μοστρα, να το βουλωσουμε,μην πας ομως να το βγαλεις καλη επιλογη σε σχεση με το τι υπαρχει στην αγορα στα ιδια η και λιγοτερα λεφτα. 

Μου θυμησες μια συζητηση που καναμε παλια με καποιον που ειχε παρει ενα απο τα πρωτα gs1200 και αφου του παραθεταμε ενα σωρο αποδειξεις οτι δεν ηταν κ η καλυτερη επιλογη σαν κατασκευη,αξιοπιστια και οτι ειναι πανακριβο,στο τελος αφου στριμωχτηκε κ δεν ειχε να πει τιποτα λεει το ωραιο " ε καπως πρεπει να ξεχωριζουμε εμεις οι πλουσιοι"

Και για να μην πεσουν να με φανε καποιοι,θα πω οτι το καλυτερο gs ειναι τα τελευταια υδροψυκτα,ειναι ωραιο συνολο, τα προηγουμενα ειχαν θεμματα πολλα

Επεξ/σία από bill_zaf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, bill_zaf είπε

Ε πες οτι το πηρες για την προπελα και την μοστρα, να το βουλωσουμε,μην πας ομως να το βγαλεις καλη επιλογη σε σχεση με το τι υπαρχει στην αγορα στα ιδια η και λιγοτερα λεφτα. 

Μου θυμησες μια συζητηση που καναμε παλια με καποιον που ειχε παρει ενα απο τα πρωτα gs1200 και αφου του παραθεταμε ενα σωρο αποδειξεις οτι δεν ηταν κ η καλυτερη επιλογη σαν κατασκευη,αξιοπιστια και οτι ειναι πανακριβο,στο τελος αφου στριμωχτηκε κ δεν ειχε να πει τιποτα λεει το ωραιο " ε καπως πρεπει να ξεχωριζουμε εμεις οι πλουσιοι"

Και για να μην πεσουν να με φανε καποιοι,θα πω οτι το καλυτερο gs ειναι τα τελευταια υδροψυκτα,ειναι ωραιο συνολο, τα προηγουμενα ειχαν θεμματα πολλα

Όχι δεν είναι ετσι.Αποδεδιγμενα είναι πιο γρήγορο στα 0 100 καλύτερα φρένα ποιοτητα κύλησης πιο μαζεμένο και χάνει το πολυ 10km στην τελική.Για τα δικα μου θέλω πάντα είναι καλύτερο. Αμα ηθελα πιο μπούγιο ταξιδιάρικο θα πήγαινα στο κυμκο 400 που έχει 1200 ευρώ πιο φτηνα.Ποσο πιο απλά να το πω ρε παιδιά. Φταίει μάλλον που είχα κάνει τεστ το κρουσιμ 300 που όλοι έλεγαν τα καλύτερα αλλά ήταν μάπα για εμένα και πηρα το dt350.Τα συμ δεν τα συμπαθώ. Χίλιες φορές κυμκο.

Εχεις πμ για άλλο θέμα.ξερεις πολλά εσυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, mp123 είπε

Όχι δεν είναι ετσι.Αποδεδιγμενα είναι πιο γρήγορο στα 0 100 καλύτερα φρένα ποιοτητα κύλησης πιο μαζεμένο και χάνει το πολυ 10km στην τελική.Για τα δικα μου θέλω πάντα είναι καλύτερο. Αμα ηθελα πιο μπούγιο ταξιδιάρικο θα πήγαινα στο κυμκο 400 που έχει 1200 ευρώ πιο φτηνα.Ποσο πιο απλά να το πω ρε παιδιά. Φταίει μάλλον που είχα κάνει τεστ το κρουσιμ 300 που όλοι έλεγαν τα καλύτερα αλλά ήταν μάπα για εμένα και πηρα το dt350.Τα συμ δεν τα συμπαθώ. Χίλιες φορές κυμκο.

Εχεις πμ για άλλο θέμα.ξερεις πολλά εσυ.

Ειναι η δουλεια μου γι αυτο🙂.μακαρι να μπορω να βοηθησω

Επεξ/σία από bill_zaf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...