Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
5 minutes ago, Herald said:

Είναι το μέλλον απλά. 

Με την προϋπόθεση ότι θα επικρατήσει αυτό κι όχι το "αντίπαλο" που θα εφαρμοστεί στις κονσόλες και κατ' επέκταση στα PC...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλα οποιος παιρνει καρτα αυτης της γενιας για futureproofing ψωνισε απο σβερκο

Στα μεσα της ζωης των κονσολων θα εχουμε ικανοποιητικα επιπεδα σε dlss/rtx

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Thresh είπε

Με την προϋπόθεση ότι θα επικρατήσει αυτό κι όχι το "αντίπαλο" που θα εφαρμοστεί στις κονσόλες και κατ' επέκταση στα PC...

Στις κονσόλες αργούν τα πράματα να προχωρήσουν. Μέχρι να επικρατήσει το αντίπαλο δέος θα συζητάμε για 4090. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
10 minutes ago, Herald said:

Στις κονσόλες αργούν τα πράματα να προχωρήσουν. Μέχρι να επικρατήσει το αντίπαλο δέος θα συζητάμε για 4090. 

Για μελλον μίλησες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Για μελλον μίλησες...

Όταν λέω είναι το μέλλον εννοώ πως εδώ θα μείνει, δεν είναι τύπου hairworks και tressfx. Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ με αυτό που λες, απλά μέχρι οι κονσόλες να χαράξουν το δρόμο θα μιλάμε για 2-3 χρόνια από τώρα minimum. Φέξε Μάη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Games with DLSS support

Games with DLSS 2.0+ support ?

(Γιατί αν είναι σαν το DLSS του BF V...)

1 ώρα πριν, Herald είπε

Τίποτα, σε 5 παιχνίδια και αυτά δευτεράντζες. 

Επειδή και εγώ τα ίδια έλεγα μέχρι που το δοκίμασα στο cold war το DLSS, άστο. Είναι το μέλλον απλά. 

Δε διαφωνεί κανείς ότι το super-resolution  είναι το μέλλον.

Στο μέλλον όμως θα υπάρχει μια γενική cross platform τεχνική που θα δουλεύει και στα 4 στρατόπεδα (PC και κονσόλες) και θα υλοποιείται από όλα τα παιχνίδια. Η Nvidia έχει τα tensor cores αλλά η AMD έχει την RDNA2 αρχιτεκτονική που θα βρίσκεται στο 90% (σε σχέση με Ampete/Turing εννοώ) του gaming hardware των επόμενων ετών.

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Δε διαφωνεί κανείς ότι το super-resolution  είναι το μέλλον.

Στο μέλλον όμως θα υπάρχει μια γενική cross platform τεχνική που θα δουλεύει και στα 4 στρατόπεδα (PC και κονσόλες) και θα υλοποιείται από όλα τα παιχνίδια. Η Nvidia έχει τα tensor cores αλλά η AMD έχει την RDNA2 αρχιτεκτονική που θα βρίσκεται στο 90% (σε σχέση με Ampete/Turing εννοώ) του gaming hardware των επόμενων ετών.

Ας είναι αρκεί να είναι σε καλό επίπεδο, μην έχουμε πισωγυρίσματα στο τραγικό DLSS 1.0..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Games with DLSS 2.0+ support ?

(Γιατί αν είναι σαν το DLSS του BF V...)

Δε διαφωνεί κανείς ότι το super-resolution  είναι το μέλλον.

Στο μέλλον όμως θα υπάρχει μια γενική cross platform τεχνική που θα δουλεύει και στα 4 στρατόπεδα (PC και κονσόλες) και θα υλοποιείται από όλα τα παιχνίδια. Η Nvidia έχει τα tensor cores αλλά η AMD έχει την RDNA2 αρχιτεκτονική που θα βρίσκεται στο 90% (σε σχέση με Ampete/Turing εννοώ) του gaming hardware των επόμενων ετών.

Με την AMD και τις κονσόλες ένα απλό πασαλειμμα θα έχεις σε RT

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, Herald said:

Όταν λέω είναι το μέλλον εννοώ πως εδώ θα μείνει, δεν είναι τύπου hairworks και tressfx. Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ με αυτό που λες, απλά μέχρι οι κονσόλες να χαράξουν το δρόμο θα μιλάμε για 2-3 χρόνια από τώρα minimum. Φέξε Μάη μου

Ναι θα μείνει, αλλά αν δεν μείνει αυτό και μείνει το αντίπαλο, που θα είναι optimized για Radeon λόγω κονσολών, θα πάει άκλαφτο σαν το physx...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Thresh είπε

Ναι θα μείνει, αλλά αν δεν μείνει αυτό και μείνει το αντίπαλο, που θα είναι optimized για Radeon λόγω κονσολών, θα πάει άκλαφτο σαν το physx...

Το θέμα είναι να μην αποδειχθεί ... Ryanair που ναι μεν είναι για όλον τον κόσμο αλλά στριμώχνεσαι σαν την σαρδέλα χωρίς ούτε λίγο νερό, ενώ το DLSS 2.1 είναι Emirates :P, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή. Γενικώς οι universal λύσεις έχουν υποχωρήσεις, κάτι χάνεις, κάτι παίρνεις, δεν γίνεται και τα δύο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
12 minutes ago, yiannis1991 said:

Το θέμα είναι να μην αποδειχθεί ... Ryanair που ναι μεν είναι για όλον τον κόσμο αλλά στριμώχνεσαι σαν την σαρδέλα χωρίς ούτε λίγο νερό, ενώ το DLSS 2.1 είναι Emirates :P, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή. Γενικώς οι universal λύσεις έχουν υποχωρήσεις, κάτι χάνεις, κάτι παίρνεις, δεν γίνεται και τα δύο..

Στην αρχή σίγουρα θα είναι, αργότερα υποθέτω ότι θα το φτάσει. Μια "θυσία" που προτιμώ να κάνω για να το έχω "παντού" σε σχέση με το DLSS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Thresh είπε

Στην αρχή σίγουρα θα είναι, αργότερα υποθέτω ότι θα το φτάσει. Μια "θυσία" που προτιμώ να κάνω για να το έχω "παντού" σε σχέση με το DLSS.

Να δούμε αν θα έχει η AMD την πρωτοκαθεδρία στο PC όμως, γιατί αν είναι να μας φορτώσουν στο PC μία υποδεέστερη υλοποίηση επειδή υπάρχει στις κονσόλες ε χαιρέτα μας. Αν η NVIDIA είναι πάλι μπροστά στο PC gaming ε τότε καλύτερα να επικρατήσει το DLSS. Θα δούμε, μακάρι να βγει σαν το DLSS 2.0..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το native resolution θα πεθάνει σύντομα, ήδη το DLSS 2.0 σε quality φαίνεται το ίδιο καλό με το native 4K και προφανώς προβλέπονται περαιτέρω βελτιώσεις. Το ποια μέθοδος θα επικρατήσει μένει να το δούμε, λογικά το DML της M$.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν κάνω λάθος αυτό το Super Resolution που θα βγει το Δεκέμβρη δεν βασίζεται στο DML. Άλλωστε θέλουν να το κάνουν να δουλέψει και στο PS5 που δεν έχει DML. Γενικά αν κάποιος τα γνωρίζει καλά τι παίζει με Super Resolution και τι θα κάνει και τι διαφορά έχει το DML ας μας ενημερώσει γιατί τα έχω λίγο μπερδεμένα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το native resolution θα πεθάνει σύντομα, ήδη το DLSS 2.0 σε quality φαίνεται το ίδιο καλό με το native 4K και προφανώς προβλέπονται περαιτέρω βελτιώσεις. Το ποια μέθοδος θα επικρατήσει μένει να το δούμε, λογικά το DML της M$.

To dlss ειναι το μόνο σίγουρο οτι θα πεθάνει με την μορφή που είναι τώρα. Οτιδήποτε χρειάζεται να γινεται για κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και χρειάζεται να ξοδεύει και έξτρα χρόνο ο developer για implementation ειναι θεμα χρονου να πεθάνει. Σιγά μην τρέχει η nvidia κάθε παιχνιδι που κυκλοφορει στους υπολογιστες της για να βγαλει καταλληλο profile για το dlss και σιγα μην καθεται ο καθε developer χωρις να ειναι nvidia sponsored να ξοδευει χρονο και χρήμα για να υποστηριζει τις τεχνολογιες της nvidia

Για το ίδιο λογο εξαφανιστηκαν τα sli/crossfire profiles, physX, gameworks και χιλιες δυο παπαριες.

Σταδιακα η πλειονοτητα θα παει σε microsoft standards και vendor agnostic . Και απο τη στιγμή που τα παιχνιδια θα αρχισουν να βγαινουν για νεες κονσολες και θα ναι πιο βαρια τα 4κ full raytracing θα πανε ψιλο απατα τα επομενα 2 χρονια.

Με ray tracing shadows θα τη βγαζουμε

Τα ίδια ειχαν γινει και με tessellation κλπ. Και τοτε λεγαμε η nvidia ειναι πολύ καλύτερη σε κατι demos με ασκοπο/αχρηστο tessellation . Aσχολειται τώρα κανεις με αυτο το θέμα. Θυμαστε κανα σοβαρο παιχνίδι. Ολα απο ενα σημειο και μετα που κανανε νορμαλ χρήση τα ιδια αποτελεσματα εχουν και στις δύο εταιρειες.

 

Τέλος, άσχετο με τα παραπανω νομίζω οτι σε αυτη τη φουρνια της amd ξεχάσαμε το finewine της. Λογικα οσο περνάει ο καιρος και βγάζει καλύτερους drivers θεωρω οτι θα αυξηθουν γενικα οι επιδοσεις της το επομενο 6μηνο οπως συμβαίνει κάθε φορα μιας και ειναι ανικανη να βγάζει εξαρχης drivers με φουλ επιδοσεις

Επεξ/σία από EddieObscurant
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...