Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
1 hour ago, yiannis1991 said:

Βρε ας επικρατήσει της AMD αρκεί να μην είναι καμιά μάπα σε φάση απλά upscaling..

Και να είναι στην αρχή, πιστεύεις ότι θα μείνει πάντα έτσι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Thresh είπε

Και να είναι στην αρχή, πιστεύεις ότι θα μείνει πάντα έτσι?

Απλά πέρασε 1 χρόνος να φτάσουμε σε ένα καλό επίπεδο με το DLSS και τώρα φτου και απ' την αρχή; Αυτό εννοώ. Βέβαια δύσκολο να είναι τόσο χάλια όσο το DLSS 1.0..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 minutes ago, yiannis1991 said:

Απλά πέρασε 1 χρόνος να φτάσουμε σε ένα καλό επίπεδο με το DLSS και τώρα φτου και απ' την αρχή; Αυτό εννοώ. Βέβαια δύσκολο να είναι τόσο χάλια όσο το DLSS 1.0..

Φτου από την αρχή αλλά με την προοπτική που έγραψε πιο πάνω ο Eddie...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Φτου από την αρχή αλλά με την προοπτική που έγραψε πιο πάνω ο Eddie...

Ναι αλλά αν η NVIDIA έχει πάλι το market share στο PC τότε θα φορτωθουμε κάτι υποδεέστερο λόγω των κονσολών παρότι οι κάρτες με DLSS θα είναι περισσότερες. Αν η AMD είναι πρώτη στο PC τότε εντάξει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ναι αλλά αν η NVIDIA έχει πάλι το market share στο PC τότε θα φορτωθουμε κάτι υποδεέστερο λόγω των κονσολών παρότι οι κάρτες με DLSS θα είναι περισσότερες. Αν η AMD είναι πρώτη στο PC τότε εντάξει..

To ειδατε ρε παιδια και ειναι κατωτερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, narta είπε

To ειδατε ρε παιδια και ειναι κατωτερο;

Εντάξει ναι λέμε. Το λογικό είναι να είναι κατώτερο καθώς είναι η πρώτη υλοποίηση της AMD, όπως το RT είναι σαν των Turing..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
8 hours ago, yiannis1991 said:

Ναι αλλά αν η NVIDIA έχει πάλι το market share στο PC τότε θα φορτωθουμε κάτι υποδεέστερο λόγω των κονσολών παρότι οι κάρτες με DLSS θα είναι περισσότερες. Αν η AMD είναι πρώτη στο PC τότε εντάξει..

Πιο εύκολα αλλάζουν οι κάρτες με το καιρό, παρά τα games.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Thresh είπε

Πιο εύκολα αλλάζουν οι κάρτες με το καιρό, παρά τα games.

Απλά λέω ότι το πιο σωστό θα ήταν ένα feature να φτάνει σε περισσότερο κόσμο. Αν το market share είναι της NVIDIA να επικρατήσει το DLSS, διαφορετικά να επικρατήσει το Super Resolution, με αυτό το σκεπτικό. Λέγανε για παράδειγμα τόσα χρόνια για τα gameworks αλλά αν γινόταν πιο ευρεία η υιοθέτηση τους τότε θα έφτανε σε περισσότερο κόσμο αφού πιο πολλοί έχουν NVIDIA κάρτα. Ναι είναι gimmick αλλά what's wrong with a gimmick? Παιχνίδια παίζουμε, εκ φύσεως είναι γεμάτα gimmicks. Ναι είναι πολύ το performance drop για τα gameworks αλλά αν χρησιμοποιούνταν όλο και περισσότερο θα έπεφτε και περισσότερο optimization όπως έγινε με το tesselation, τα shadows, το anti aliasing, κτλ. Το ζητούμενο είναι να φτάνουν περισσότερα και καλύτερα features σε περισσότερο κόσμο και όχι να πηγαίνουμε προς τα πίσω. Φυσικά μακάρι το Super Resolution να είναι κοντά στο επίπεδο του DLSS 2.0, εννοείται αυτό..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, yiannis1991 said:

Απλά λέω ότι το πιο σωστό θα ήταν ένα feature να φτάνει σε περισσότερο κόσμο. Αν το market share είναι της NVIDIA να επικρατήσει το DLSS, διαφορετικά να επικρατήσει το Super Resolution, με αυτό το σκεπτικό.

Δεν δουλεύει έτσι όμως. Αυτό που θα επικρατήσει θα επικρατήσει για τους λόγους που έγραψε πιο πάνω ο Eddie.

  

10 hours ago, EddieObscurant said:

Οτιδήποτε χρειάζεται να γινεται για κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και χρειάζεται να ξοδεύει και έξτρα χρόνο ο developer για implementation ειναι θεμα χρονου να πεθάνει. Σιγά μην τρέχει η nvidia κάθε παιχνιδι που κυκλοφορει στους υπολογιστες της για να βγαλει καταλληλο profile για το dlss και σιγα μην καθεται ο καθε developer χωρις να ειναι nvidia sponsored να ξοδευει χρονο και χρήμα για να υποστηριζει τις τεχνολογιες της nvidia

Για το ίδιο λογο εξαφανιστηκαν τα sli/crossfire profiles, physX, gameworks και χιλιες δυο παπαριες.

Σταδιακα η πλειονοτητα θα παει σε microsoft standards και vendor agnostic .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Thresh είπε

Δεν δουλεύει έτσι όμως. Αυτό που θα επικρατήσει θα επικρατήσει για τους λόγους που έγραψε πιο πάνω ο Eddie.

  

 

Αυτό συνέβαινε πάντα, οι κονσόλες κρατούσαν πίσω το PC gaming..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
11 minutes ago, yiannis1991 said:

Αυτό συνέβαινε πάντα, οι κονσόλες κρατούσαν πίσω το PC gaming..

Δεν είναι θέμα των κονσολών, είναι θέμα τι είναι πιο εύκολο να εφαρμοστεί, όσο φτηνότερα (+εργατοώρες) γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Thresh είπε

Δεν είναι θέμα των κονσολών, είναι θέμα τι είναι πιο εύκολο να εφαρμοστεί, όσο φτηνότερα (+εργατοώρες) γίνεται.

Μα ας πούμε για τα gameworks δεν υπήρχε κάτι εναλλακτικό, απλά δεν το εφάρμοζαν. Τώρα για το Super Resolution γιατί είναι πιο εύκολο να υλοποιηθεί; Επειδή βασίζεται σε τεχνολογίες της Microsoft; Αυτό δεν το κάνει πιο εύκολο ή πιο δύσκολο αφού αν ένα studio θελήσει να βάλει DLSS στο game του θα έχει ότι χρειάζεται από την NVIDIA, δεν θα έχει κάποιο εμπόδιο σε αυτό. Αλλά επειδή τα games φτιάχνονται πρώτα για τις κονσόλες και μετά γίνονται port στο PC θα επικρατήσει το Super Resolution και το DML. Αν οι κονσόλες είχαν NVIDIA GPU θα επικρατούσε το DLSS, γι' αυτό είναι θέμα κονσολών επειδή δεν θα κάτσει το studio να αλλάξει όλο το implementation, απλά θα μεταφέρει το game στο PC και λογικό είναι προφανώς, ειδικά αν δεν υπάρχουν "κίνητρα" από τον πέτσινο. Φυσικά αν είναι στο ίδιο επίπεδο με το DLSS 2.0 όλα καλά, αλλά αν είναι καμία μ@λ@κί@ τύπου DLSS 1.0 ή απλά upscaling όπως είχαν οι κονσόλες τόσα χρόνια then we are going backwards..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Απλά λέω ότι το πιο σωστό θα ήταν ένα feature να φτάνει σε περισσότερο κόσμο. Αν το market share είναι της NVIDIA να επικρατήσει το DLSS, διαφορετικά να επικρατήσει το Super Resolution, με αυτό το σκεπτικό. Λέγανε για παράδειγμα τόσα χρόνια για τα gameworks αλλά αν γινόταν πιο ευρεία η υιοθέτηση τους τότε θα έφτανε σε περισσότερο κόσμο αφού πιο πολλοί έχουν NVIDIA κάρτα. Ναι είναι gimmick αλλά what's wrong with a gimmick? Παιχνίδια παίζουμε, εκ φύσεως είναι γεμάτα gimmicks. Ναι είναι πολύ το performance drop για τα gameworks αλλά αν χρησιμοποιούνταν όλο και περισσότερο θα έπεφτε και περισσότερο optimization όπως έγινε με το tesselation, τα shadows, το anti aliasing, κτλ. Το ζητούμενο είναι να φτάνουν περισσότερα και καλύτερα features σε περισσότερο κόσμο και όχι να πηγαίνουμε προς τα πίσω. Φυσικά μακάρι το Super Resolution να είναι κοντά στο επίπεδο του DLSS 2.0, εννοείται αυτό..

Αυτό που θα έπρεπε να απαιτούμε είναι ανοικτά πρότυπα, διαθέσιμα σε όλους, χωρίς proprietary τεχνολογίες και κλειδώματα.

Ναι, είναι ωραίο το "τυράκι" των καλύτερων επιδόσεων/εφέ/w.e. χάρη στα super-duper "δικά μας", αλλά ακριβώς επειδή αργά ή γρήγορα θα υιοθετηθεί το πιο εύκολο/φτηνό (βλ. Freesync) και θα ξεμείνει κόσμος με δυσλειτουργικά κλειδώματα (βλ. Gsync που αναγκάστηκαν να ανοίξουν και το free) ή θα έχει τελικά ελάχιστη υποστήριξη/εφαρμογή (PhysX), ανοικτά-gpl στα πάντα (τα consumer, τουλάχιστον).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...