Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Μόνο που θα είναι ανοιχτό πρότυπο χωρίς "ειδικό" υλικό προαπαιτούμενο, όπως επιπλέον το γεγονός ότι ουσιαστικά θα δώσει μια πνοή σε όσους έχουν ανάγκη να μείνουν λίγο ακόμα με κάποια παλιά κάρτα μέχρι να σωθεί ο Πλανήτης από την Πανούκλα Τιμών και Ελλείψεων Καρτών & υλικών έχει κερδίσει η Amd. Αν φέρει και βελτιώσεις στο RT + κάποιον hardware acceleration πυρήνα εντός του κανονικού πυρήνα τότε θα μιλάμε για Total Domination. 

Ήδη έχει σχεδόν όλο το πακέτο, drivers ώριμους, διαβάζει τι παίζει στα φορουμ, τι ζητάει ο κόσμος, έκανε το βήμα σε αυτά που της λείπουν και προσφέρει περισσότερη μνήμη από τον ανταγωνισμό κάτι που έκανε εδώ και χρόνια. 

Ζητάμε ανταγωνισμό, ορίστε! 

 

 

Αυτό δεν το κατάλαβα, τι εννοείς ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης

Φυσικά καλό είναι να επικρατούν τα ανοιχτά πρότυπα αλλά αν με κάποια hardware specific υλοποίηση έχεις καλύτερο αποτέλεσμα, ας γίνει έτσι. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν σκεφτώ μόνο και μόνο σαν καταναλωτής θέλω το καλύτερο (ποιότητα, υλοποίηση από games, perf boost ή όποια άλλη μετρική σκεφτείτε) τη στιγμή που αγοράζω. Αν σε αυτή τη γενιά το καλύτερο είναι το DLSS θα πληρώσω hardware specific στον πέτσινο. Αν στην επόμενη γενιά είναι καλύτερο το hardware specific της Lisas θα τα δώσω σε αυτήν. ΟΚ, πολύ καλή η υποστήριξη παλαιότερων gpus και τα ανοιχτά πρότυπα για τους devs αλλά θέλω να βλέπουμε και αποτελέσματα. Όταν μιλάμε εδώ θεωρητικά είναι άλλο, και άλλο όταν βάζεις τα λεφτά σου on the line. Εκεί δεν με νοιάζει τι συμβαίνει από πίσω, είναι ένα black box. Aς τους βάζει ο πέτσινος ή η Lisa τους devs να σφάζουν παρθένες στην πανσέληνο, δεν με νοιάζει. Εγώ θα πληρώσω όποιον δώσει το καλύτερο τώρα και στην επόμενη γενιά μιλάμε πάλι, δεν την παντρεύομαι την κάρτα. Τώρα αν η AMD κατέφερε χωρίς hardware specific να φτιάξει κάτι ισάξιο του DLSS, τότε congrats. Θα το δείξει η νεκροψία στις 22 του μήνα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Εμένα μου φαίνεται ότι η υποστήριξη των παλαιότερων gpu είναι "ευτυχής συγκυρία" (μαζί με το βασιλικό, ποτίζεται και η γλάστρα) επειδή το FSR μπορεί να τρέχει σε fp32/int32 όπως ανέφερες και πριν. Δηλαδή μου φαίνεται δύσκολο να μαζευτήκαν στην ΑΜD και να είπαν "θα φτιάξουμε ένα DLSS-alternative που να παίζει και σε Pascal" :P Εντάξει, θετικό φυσικά για τους κατόχους παλιότερων gpus, αλλά η ουσία και αυτό που μας νοιάζει είναι να βγει καλό και να έχει ευρεία υλοποίηση σε games όσο προχωράμε, και όχι αν θα παίζει σε κάρτες 5ετίας..

Δεν ξερω πως ακριβως δουλευει, αλλα για να τρεχει σε pascal απιθανο να κανει χρηση fp half precision και int4/8 γιατι στο fp16 εχουν 1/64 lock που πρακτικα τις κανει αχρηστες και int4/8 δεν νομιζω οτι εκτελουν καν σε cuda cores, οχι μονο οι pascal, αλλα ουτε καν οι turing/ampere, γιαυτο εχουν τους tensor ετσι και αλλιως και γιαυτο ειναι πρακτικα αδυνατο να τρεξουν οι pascal DLSS.

Οποτε πρακτικα η πηγαιναν σε μια rdna2 only λυση με μικρη και αργη αποδοχη ή πηγαιναν σε κατι που τρεχει σε μεγαλη γκαμα καρτων, με support ακομα και σε dx11, μονο ετσι θα καταληξει γρηγορα σε πολλα games, κυριως αν δωσουν και plugin για UE4/Unity. 

Κατα τα αλλα δεν πιστευω οποιος εχει 1060 η 480 δεν πληρωνει για games, κυριως για τα online μια χαρα τα σκανε και εκει ειναι και το χρημα, παρα στα ΑΑΑ single player που ξεφουσκωνουν μεσα σε ενα μηνα, εκτος λιγων εξαιρεσεων τυπου rdr2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, Razor333 είπε

ή πηγαιναν σε κατι που τρεχει σε μεγαλη γκαμα καρτων, με support ακομα και σε dx11, μονο ετσι θα καταληξει γρηγορα σε πολλα games, κυριως αν δωσουν και plugin για UE4/Unity. 

Tο θέμα είναι να βγει και καλό όμως, αλλιώς ποσώς με ενδιαφέρει που τρέχει στην 1060, που μακάρι να βγει εννοείται. Ένας που σκέφτεται αν η επόμενη gpu του θα είναι κόκκινη ή πράσινη δεν τον νοιάζει για κάρτες που βγήκαν πριν 5 χρόνια, ειδικά που τώρα και οι δύο έχουν τις ίδιες τιμές και το ίδιο perf, οπότε πάμε στην vram και στα επιπλέον features (DLSS/FSR). Δηλαδή αν μία rdna2 only υλοποίηση θεωρητικά θα ήταν καλύτερη από το FSR, τότε για 'μενα all-in hardware specific (σαν καταναλωτής και μόνο μιλάω). Θα πάρουμε μία πρώτη γεύση στις 22..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Tο θέμα είναι να βγει και καλό όμως, αλλιώς ποσώς με ενδιαφέρει που τρέχει στην 1060, που μακάρι να βγει εννοείται. Ένας που σκέφτεται αν η επόμενη gpu του θα είναι κόκκινη ή πράσινη δεν τον νοιάζει για κάρτες που βγήκαν πριν 5 χρόνια, ειδικά που τώρα και οι δύο έχουν τις ίδιες τιμές και το ίδιο perf, οπότε πάμε στην vram και στα επιπλέον features (DLSS/FSR). Δηλαδή αν μία rdna2 only υλοποίηση θεωρητικά θα ήταν καλύτερη από το FSR, τότε για 'μενα all-in hardware specific (σαν καταναλωτής και μόνο μιλάω). Θα πάρουμε μία πρώτη γεύση στις 22..

Ναι αλλά θέλεις να το δεις και άμεσα σε πολλά games, όχι μόνο να είναι αντίστοιχο και σε 2-3 τίτλους με το ζόρι.

Οπότε έπρεπε να βρούνε μια μέση λύση, για να έχουν σύντομα μια βάση με 100 παιχνίδια για να το πάνε μετά παραπέρα, σε 2.0 version που μπορεί να είναι και hardware specific.

Από τιμές πάμε καρφί για 3070ti = 6800xt με την φθηνη 3080, μάλλον να μας χαιρετάει και ως όνειρο, δεν χρειάζεται καν το fsr από μια άποψη η AMD, να κόψει καμιά κάρτα θέλει αρχικά. Τώρα αν καταφέρει και βάλει το fsr σε 10 engines/studios και σύντομα όπως λένε, για εμένα είναι τεράστια επιτυχία, φτάνει φυσικά να είναι και half decent dlss και όχι cas 2.0 όπου εκεί υπάρχει δεν υπάρχει θα είναι το ίδιο πράγμα για εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 τίτλους μέχρι τέλους του 21 έγραψαν. Αν έχει τους ίδιους ρυθμούς και στο 22, παίζει να περάσει και το RTX σε fail rate.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, leros2004 είπε

10 τίτλους μέχρι τέλους του 21 έγραψαν. Αν έχει τους ίδιους ρυθμούς και στο 22, παίζει να περάσει και το RTX σε fail rate.... 

χαχα ε εντάξει δύσκολο αυτό :P Λογικά την επόμενη χρονιά θα αυξηθεί ο ρυθμός. Είναι ότι πρέπει για τις κονσόλες αυτό, για να πετύχουν "4Κ"/60 οπότε θα περνάει και στο PC πιο εύκολα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, leros2004 είπε

10 τίτλους μέχρι τέλους του 21 έγραψαν. Αν έχει τους ίδιους ρυθμούς και στο 22, παίζει να περάσει και το RTX σε fail rate.... 

Over 10 “game studios and engines” in 2021 will implement FSR.

Μόνο η UE4 και η Unity να είναι μέσα, με δεδομένο το dx11 support παίζει να το δεις σε πολλά games ακόμα και απο μικρούς devs μέχρι τέλος του χρόνου, φτάνει να υπάρχει plugin της προκοπής και το deployment να γίνεται μέσα σε ένα ΣΚ όπως λένε για το DLSS στην UE4, όχι με custom κώδικα που θα τους πάρει κάνα μήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Αυτό δεν το κατάλαβα, τι εννοείς ??

Αυτό ρε συ τους "RT cores" της Ampere architecture. Ε σε κανα 2 κυκλοφορίες δε μπορεί του φουστη και η κόκκινη θα βγάλει. Αν συνδυαστεί με την φιλοσοφία του πιο ανοιχτού τύπου της AMD όπου να δίνει σε κάρτες με hardware rt δυνατότητες παραπάνω οφέλη ακόμα καλύτερα και δε θα έχει κανένα μειονέκτημα σαν πακέτο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απάτη που βγήκε μόνο για να καλύψει την ανησυχητική σιωπή της AMD. Όπως και να καθησυχάσει όσους δεν γνωρίζουν από machine learning και θεωρούν το DLSS marketing BS.

https://wccftech.com/no-amds-fsr-fidelityfx-super-resolution-is-not-a-dlss-alternative-and-here-is-why-you-should-care/

Αναφορά σε κείμενο

 

 Machine learning allows us to achieve results in certain situations which computationally infeasible to reproduce using traditional software architectures...

To sum it up:

DLSS uses AI and a temporal feedback loop for native image quality in still and motion.

FSR is a simple spatial upscaler, with no AI or temporal feedback for high quality in motion.

AMD’s own comparison reveals a material reduction in image quality versus native resolution - and if you can see it through Youtube's compression algorithm, it will be even more visible in an uncompressed format.

Είτε με 10, είτε με 1010 παιχνίδια δεν θα το θέλει κανείς ανοικτό. Όπως προέβλεψα μήνες πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/6/2021 στις 11:31 ΠΜ, yiannis1991 είπε

Γενικά τι διαφορά έχει στην πράξη το DLSS που δεν είναι open standard με το FSR; Για τα studios εννοώ. Δηλαδή η "κλειστότητα" του DLSS πως επηρεάζει τους devs; Πρέπει να πληρώσουν κάτι στην NVIDIA για να το χρησιμοποιήσουν; Τι παίζει;

Το DLSS βλέπεται. Το FSR δεν βλέπεται ούτε από την Helen Keller. Το μόνο που πρέπει να ξέρεις.

Ανοιχτά είναι και τα πρότυπα γραφικών του 2000 τώρα που έληξαν οι πατέντες τους, αν αυτό λέει κάτι.

Αναφορά σε κείμενο

Δηλαδή η "κλειστότητα" του DLSS πως επηρεάζει τους devs

Κλειστότητα σημαίνει ότι games που μπορούν να υποστηρίξουν DLSS και να δώσουν value σε εκατομμύρια RTX owners, όπως και στο ίδιο το game, δεν το υποστηρίζουν γιατί οι devs πήραν λεφτά από την AMD(π.χ. resident Evil 8). Περιορισμός είναι η AMD.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, nickk0kkav είπε

Θεωρίες επί θεωριών χωρίς λόγο. Σε 15 περίπου μέρες θα μπορουμε να το δουμε με τα μάτια μας κ να κραξουμε ή υποστηρίξουμε ανάλογα 

Το youtube κρύβει το blur και πάλι με κάποιο zoom βγάζει μάτι πόσο πραγματικό detail έχει χαθεί. Ειδικά στις κολώνες του Godfall με τα σχέδια που έχουν επάνω.

Είναι τυπική upscale λύση αν δεχτούμε το wccftech. Δεν συλλέγει λεπτομέρεια από συνεχόμενα καρέ. Αυτό και μόνο το καταδικάζει σε σάπια ποιότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...