Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Κομμένο και ραμμένο για τις κονσόλες είναι, για "4Κ"/60. Τώρα στο PC όποιος έχει 4Κ monitor θα έχει και ανάλογη κάρτα και ίσως το χρησιμοποιεί που και που σε games με RT. Μια ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι αν θα μπορέσει η 6700ΧΤ να τρέχει 4Κ/60 με FSR (ultra) quality, δεδομένου ότι δεν έχει και θέμα με την vram. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω την εξής απορία. Αν κάποιος έχει πχ την 980ti (που δεν υποστηρίζεται) και πάει να τρέξει το godfall, τι θα συμβεί? Το ίδιο το game θα έχει απενεργοποιημένη την FSR επιλογή όπως πχ το DLSS στους Πασχάληδες? Θα του δώσει επιλογή αλλά θα κρασάρει/βγάλει artifacts? Θα τρέξει κανονικά και ας μην υποστηρίζεται? Έπρεπε να το είχαν τεστάρει από περιέργεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Oμολογώ το περίμενα αρκετά χειρότερο. Ομολογώ πως επίσης περίμενα θάψιμο στα reviews (δεν το υποστηρίζουν πολλά παιχνίδια, loss of image quality κλπα) ανάλογο με το DLSS. Ούτε τα τραγελαφικά "κάνε manual upscale από 1880p αντί να βάλεις dlss" είδαμε. Γενικά πολύ θετικά reviews, περίεργο. 

Πάντως το downgrade φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού και χωρίς zoom στις εικόνες από guru 3d (στο anno ειδικά) αλλά και πάλι, είναι αρκετά καλό. Περιμένω συγκρίσεις 1440p vs 4k ultra quality βέβαια και κυρίως, να το δοκιμάσω από πρώτο χέρι να δούμε τι γίνεται.

ΥΓ1. Για να μην παρεξηγηθεί το post, είμαι αισιοδόξος και το βλέπω δυνατό feature το FSR με τα μέχρι τώρα δεδομένα. Απλά με παραξένεψαν τα reviews 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο anno το ειδα με 3090 και σε 4Κ η διαφορα ηταν σχεδον ανυπαρκτη in game, με το performance boost στο 40% που δεν ειναι καθολου ασχημο, σε 1440p φαινεται αν αρχιζεις και ψειριζεις, αλλα και παλι ηταν decent. Σε 1080p απο αυτα που ειδα ειναι επιλογη για οσους σερνονται στα 30 καρε και θα θυσιασουν αναλυση για να παρουν καρε, ειδη τα 1080p native και δεν ειναι ιδιαιτερα crisp ουτε σε 24'' monitors, αλλα δεν παυει το dlss quality να ειναι σαφως καλυτερο, κοντα στην native αναλυση.

Αγορασα το terminator μιας και ηθελα να το παιξω ετσι και αλλιως, για να το δω στην πραξη σε ενα shooter που εχει action και κινηση, που λογικα θα βγαλει περισσοτερα θεματα η λυση της AMD.

Btw εφτιαξαν και το memory bug και οι μνημες πλεον ειναι σε χαμηλα MHz στο desktop αν εχεις 144Hz monitor.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Στο anno το ειδα με 3090 και σε 4Κ η διαφορα ηταν σχεδον ανυπαρκτη in game, με το performance boost στο 40% που δεν ειναι καθολου ασχημο, σε 1440p φαινεται αν αρχιζεις και ψειριζεις, αλλα και παλι ηταν decent. Σε 1080p απο αυτα που ειδα ειναι επιλογη για οσους σερνονται στα 30 καρε και θα θυσιασουν αναλυση για να παρουν καρε, ειδη τα 1080p native και δεν ειναι ιδιαιτερα crisp ουτε σε 24'' monitors, αλλα δεν παυει το dlss quality να ειναι σαφως καλυτερο, κοντα στην native αναλυση.

Αγορασα το terminator μιας και ηθελα να το παιξω ετσι και αλλιως, για να το δω στην πραξη σε ενα shooter που εχει action και κινηση, που λογικα θα βγαλει περισσοτερα θεματα η λυση της AMD.

Btw εφτιαξαν και το memory bug και οι μνημες πλεον ειναι σε χαμηλα MHz στο desktop αν εχεις 144Hz monitor.

Μιλάω για αυτές τις εικόνες εδώ

 

https://www.guru3d.com/articles_pages/amd_fidelityfx_super_resolution_preview,2.html

 

Στο ANNO πάτα download native και ultra quality και δες. Η έχουν κάνει λαλακία στο guru3d η όντως φαίνεται η διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε 1080 ακόμα και το dlss 2 κάνει Μπαμ.
Τουλάχιστον τα δικά μου ματάκια δεν ένιωθαν καλά.... 

Από την άλλη αν χρειάζεσαι dlss/ FSR σε 1080 ανάλυση τότε μιλάμε για καμιά amd apu ή 1030 nvidia  όπου τα frames θέλουν δραμαμίνη για να τα αντέξεις.

Live με χαμηλής δυναμικής κάρτες: 

 

Επεξ/σία από leros2004
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, leros2004 είπε

Σε 1080 ακόμα και το dlss 2 κάνει Μπαμ.
Τουλάχιστον τα δικά μου ματάκια δεν ένιωθαν καλά.... 

Από την άλλη αν χρειάζεσαι dlss/ FSR σε 1080 ανάλυση τότε μιλάμε για καμιά amd apu ή 1030 nvidia  όπου τα frames θέλουν δραμαμίνη για να τα αντέξεις 

Για τις εικόνες 4k λέω από guru3d. Πολύ θολούρα και aliasing ουσιαστικά παντού. Έψαξα όλη την εικόνα γύρω γύρω, παντού aliased ήταν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Κομμένο και ραμμένο για τις κονσόλες είναι, για "4Κ"/60. Τώρα στο PC όποιος έχει 4Κ monitor θα έχει και ανάλογη κάρτα και ίσως το χρησιμοποιεί που και που σε games με RT. Μια ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι αν θα μπορέσει η 6700ΧΤ να τρέχει 4Κ/60 με FSR (ultra) quality, δεδομένου ότι δεν έχει και θέμα με την vram. 

Κάποιοι έχουμε 4Κ τηλεοράσεις . . Βέβαια με την 5700 xt 4k / 60 frames έχω μόνο... Street fighter V, soul calibur 6 και Mortal Kombat 11 (εδώ με κλειστό το anti -aliasing ) και μερικά παλαιοτερα φυσικά . Δηλαδή χρησιμοποιουμε το pc σχεδόν σαν κονσόλα από το καναπέ (ντροπή μας χαχαχα) 

Ε μιας και στη 40 άρα tv έχει διαφορά το 4Κ, ποσο μάλλον σε μεγαλυτερες tv, ε δε με χάλαγε να μπορώ να παιξω λίγα παιχνιδια ακόμα σε 4K κι ας μην είναι  native, ουτε ΑΑΑ πρωτης γραμμής. Ε δε θα είμαι ο μόνος. 

Φυσικά οποίος τα έχει σκάσει για καλή οθόνη 4k έχει κ το ανάλογο hardware , λογικό 

Έχεις δίκιο ότι γενικά ειναι τεχνολογία που θα ευνοήσει τους κονσόλαδες . Αλλά από τη στιγμή που είναι τσαμπα κ δε το ειχαμε υπολογίσει καν σαν τεχνολογία που μπορεί να μας φέρει οφελη -τουλάχιστον εγώ - ε το παρακολουθουμε κ αν πιασει έπιασε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
10 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε

Κάποιοι έχουμε 4Κ τηλεοράσεις . . Βέβαια με την 5700 xt 4k / 60 frames έχω μόνο... Street fighter V, soul calibur 6 και Mortal Kombat 11 (εδώ με κλειστό το anti -aliasing ) και μερικά παλαιοτερα φυσικά . Δηλαδή χρησιμοποιουμε το pc σχεδόν σαν κονσόλα από το καναπέ (ντροπή μας χαχαχα) 

Ε μιας και στη 40 άρα tv έχει διαφορά το 4Κ, ποσο μάλλον σε μεγαλυτερες tv, ε δε με χάλαγε να μπορώ να παιξω λίγα παιχνιδια ακόμα σε 4K κι ας μην είναι  native, ουτε ΑΑΑ πρωτης γραμμής. Ε δε θα είμαι ο μόνος. 

Φυσικά οποίος τα έχει σκάσει για καλή οθόνη 4k έχει κ το ανάλογο hardware , λογικό 

Έχεις δίκιο ότι γενικά ειναι τεχνολογία που θα ευνοήσει τους κονσόλαδες . Αλλά από τη στιγμή που είναι τσαμπα κ δε το ειχαμε υπολογίσει καν σαν τεχνολογία που μπορεί να μας φέρει οφελη -τουλάχιστον εγώ - ε το παρακολουθουμε κ αν πιασει έπιασε 

E ποιος έχει το PC στην τηλεόραση; Ελάχιστοι. Θα βοηθήσει τις κονσόλες κυρίως και μετά όσους έχουν 6800ΧΤ/6900ΧΤ και σε 4Κ/RT σφίγγονται για τα 60fps. Και για 1440p με κάποια παλιότερη gpu μια χαρά θα είναι επίσης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, leros2004 είπε

Σε 1080 ακόμα και το dlss 2 κάνει Μπαμ.
Τουλάχιστον τα δικά μου ματάκια δεν ένιωθαν καλά.... 

Από την άλλη αν χρειάζεσαι dlss/ FSR σε 1080 ανάλυση τότε μιλάμε για καμιά amd apu ή 1030 nvidia  όπου τα frames θέλουν δραμαμίνη για να τα αντέξεις.

Live με χαμηλής δυναμικής κάρτες: 

 

Το DLSS 2.0 αδικείται αν δεν έχει γίνει σωστή ρύθμιση στο LOD bias. Ακόμα και στο balanced mode(640p) σε 1080p με LOD bias -1.0 και ελάχιστο sharpen η ευκρίνεια είναι απίστευτη.

Απλά βλέπεις περισσότερα δοντάκια να προχωράνε στις άκρες των αντικειμένων(edge crawling), εντονότερα moire patterns σε κάποια textures και-παραδόξως-όχι διαίτερα αυξημένο ghosting.

Μιλάμε βέβαια για διπλασιασμό των επιδόσεων. Ούτε κουβέντα τέτοιο boost με οποιοδήποτε spatial upscaling. Η εικόνα δεν θα βλέπεται με τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Άσχετο αλλά αυτό το Godfall παίζει να είναι μεγάλη φόλα. Δεν το έχω παίξει αλλά έτσι όπως το βλέπω μου μοιάζει λες και είναι κάνα gpu benchmark και όχι παιχνίδι. Δεν ξέρω γιατί μου το βγάζει αυτό :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Native σκέτο.

[Το native έχει από τη μάνα του μια δόση Sharpen όπως όλοι οι TAA αλγόριθμοι.]

Native.png

DLSS Balanced(~640p) με Nvidia Sharpen 0,30 και ignore noise default(0,17). Το τελευταίο αφήνει unsharpened φίνες λεπτομέρειες(άρα και noise) όσο αυξάνεται. LOD στο -1.0.

Με μεγαλύτερο negative LOD και Nvidia sharpen μπορείς να αυξήσεις ακόμα περισσότερο την αντιληπτή ευκρίνεια. Ακόμα και έτσι όμως δεν έχει χαθεί ουσιαστικό detail.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Native σκέτο.

[Το native έχει από τη μάνα του μια δόση Sharpen όπως όλοι οι TAA αλγόριθμοι.]

Native.png

DLSS Balanced(~640p) με Nvidia Sharpen 0,30 και ignore noise default(0,17). Το τελευταίο αφήνει unsharpened φίνες λεπτομέρειες(άρα και noise) όσο αυξάνεται. LOD στο -1.0.

  Απόκρυψη περιεχομένων

DLSS-Balanced-Sharpen-30.png

Με μεγαλύτερο negative LOD και Nvidia sharpen μπορείς να αυξήσεις ακόμα περισσότερο την αντιληπτή ευκρίνεια. Ακόμα και έτσι όμως δεν έχει χαθεί ουσιαστικό detail.

Mια θολούρα είναι η κάτω εικόνα. Granted είμαι σε 1440p monitor, αλλά το να λές δεν έχουν διαφορά οι 2 εικόνες είναι αστείο. Καμία επαφή δεν έχουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Herald είπε

Mια θολούρα είναι η κάτω εικόνα. Granted είμαι σε 1440p monitor, αλλά το να λές δεν έχουν διαφορά οι 2 εικόνες είναι αστείο. Καμία επαφή δεν έχουν

Ανέβασα ξανά τη δεύτερη γιατί δεν ανέβηκε η 1080p έκδοσή της. Ακόμα και τα γράμματα του MSI afterburner φαίνονταν θολά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για 1440 που είμαι σε 144ρι monitor (και 4Κ TV αν αλλάξω διαρύθμιση), το +20-25% με ελάχιστη/αμελητέα διαφορά ποιότητας εικόνας και μια λογική βελτίωση όσο περνά ο καιρός, είναι μια χαρά για εμένα.

Τίποτα που να ενθουσιάζει, αλλά ακριβώς όσο για να είμαι κάπως χαρούμενος (πιο ενδιαφέρουσα είναι η πορεία των 6800/ΧΤ σε τιμές την τελευταία εβδομάδα).

Αν/Όταν το χρησιμοποιήσω, θα τα πούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...