Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας δουμε λιγο upscale σε παιχνιδι 5ετιας με TAAU.

Division 1 4K native

615806169_TomClancysTheDivision_2021_06.22-23.16_1.jpg.728bb0afc037bea14d1d6e2fd78f4dc7.jpg

Division 1 4K 75% scale

618139364_TomClancysTheDivision_2021_06.22-23_16.jpg.b4956b13658318331013456a4d1d729f.jpg

Η προσπαθεια της AMD ειναι ανεπαρκης, οπως το ειδα δεν ακουμπαει καν TAAU και ποσο μαλλον το νεο TSR της UE5, που κανει το 1080p να μοιαζει 4Κ και οχι το σχεδον 4Κ να μοιαζει 4Κ.

Η θα φτιαξουν κατι σωστο που θα ειναι ΑΙ based με temporal στοιχεια και motion vectors η καλυτερα να μην ασχολουνται, αυτο που εφεραν αυτη την στιγμη ειναι μονο για μικρα studio και μηχανες της πλακας που δεν εχουν καποια temporal AA λυση στην μηχανη τους, οποιος περιμενει cp77/control/metro exodus να ενσωματωσουν αυτη την μετριοτητα θα περιμενει για πολυ, πιο ευκολο να πουλησεις τωρα την 6800/6900 και να περιμενεις μερικους μηνες να παρεις φθηνη nvidia, απο το να περιμενεις την AMD να σου βγαλει FSR 2.0 αντιστοιχο με DLSS και να το δεις και σε RTX τιτλους.

Για τις κονσολες ειδη εχουν ΤΑΑ λυσεις που δουλευουν καλυτερα, κυριως η MS με modified UE4 δουλευει τοσα χρονια και θα συνεχισει με UE5 πιθανοτατα, δεν βλεπω να εχουν αναγκη την λυση της AMD.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11.4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

25 λεπτά πριν, Arkin είπε

Κοίτα σιγά σιγά θα φύγουμε από τα 1080p θα πάμε στα 1440p σε μεγαλύτερο ποσοστό. Οπότε εκεί φαίνεται να έχει αρκετό νόημα με καλό boost στο quality. 

Εγω παιζω σε 3440x1440 και έχω δοκιμάσει από περιέργεια στα 2560x1080 και αν κάθομαι μακρια με χειριστήριο παιζω άνετα με ανεβασμένο sharpening δεν βλέπεις διαφορά στην κίνηση. Και τα FPS 66% παραπάνω. Τώρα με το fsr θα έχουμε ίδιο boost με ακόμα καλύτερη εικόνα. Σε 1080p όσοι παίζουν ας πάνε σε νέες κάρτες αλλά με μια 1060 η 580 των 130 ευρώ παίζεις τα παντα σε 1080p με high γραφικά. 

Εγώ παλι νομίζω ότι οι 1060 θα φυγουν από το  steam επειδή καποια στιγμη θα χαλάσουν κ οχι λόγω 1440 p κτλ 

 

Μη κοιτάτε εδώ. Και οι 1080 p οθόνες αντίστοιχα θα αντικατασταθούν με καλυτερες όταν χαλάσουν  . Ποιος κάνει τέτοια αναβάθμιση από το ευρύτερο περιβάλλον σας? Τι συμβαίνει στο insomnia είναι ασχετο κ καθόλου αντιπροσωπευτικό. Μη ξεχνάτε ότι πολλες αγορές γίνονται από τα λεφτά του μπαμπά , στο γυμνάσιο ή στο λυκειο 

 

Αντε πεισε το μπαμπά να σου παρει οθόνη με μεγαλυτερη ανάλυση όταν η παλια δουλευει κανονικά. Πιο ευκολα να ζητήσεις λεφτά για Μυκονο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε

Εγώ παλι νομίζω ότι οι 1060 θα φυγουν από το  steam επειδή καποια στιγμη θα χαλάσουν κ οχι λόγω 1440 p κτλ 

 

Μη κοιτάτε εδώ. Και οι 1080 p οθόνες αντίστοιχα θα αντικατασταθούν με καλυτερες όταν χαλάσουν  . Ποιος κάνει τέτοια αναβάθμιση από το ευρύτερο περιβάλλον σας? Τι συμβαίνει στο insomnia είναι ασχετο κ καθόλου αντιπροσωπευτικό. Μη ξεχνάτε ότι πολλες αγορές γίνονται από τα λεφτά του μπαμπά , στο γυμνάσιο ή στο λυκειο 

 

Αντε πεισε το μπαμπά να σου παρει οθόνη με μεγαλυτερη ανάλυση όταν η παλια δουλευει κανονικά. Πιο ευκολα να ζητήσεις λεφτά για Μυκονο 

Δεν εχεις αδικο μονο οταν χαλανε πανε αλλου οσοι ειμαστε 30+ ομως αγοραζουμε συχνα οτι μπορουμε. Ενα λυκειοπαιδο ας παρει κονσολα για να παιξει δεν νομιζω να ξερει να περασει drivers κτλ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Δεν εχεις αδικο μονο οταν χαλανε πανε αλλου οσοι ειμαστε 30+ ομως αγοραζουμε συχνα οτι μπορουμε. Ενα λυκειοπαιδο ας παρει κονσολα για να παιξει δεν νομιζω να ξερει να περασει drivers κτλ. 

Θα εκπλαγείς........ο δικός μου είναι 14 και παίζουν ήδη σε unofficial servers, ξέρουν DOS και πολλά άλλα! Έχουμε PS5 αλλά έχει κολλήσει με το PC και αυτός και πολλοί άλλοι φίλοι του..........

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οσο πιο γρηγορα το ενσωματωσει καποιος στο reshade τοσο καλυτερο για την AMD, ακομα και μιση ωρα να παιρνει καποιον developer να το ενσωματωσει και να το παραμετροποιησει, πολλοι δεν θα το κανουν.

Μενει να δουμε κατα ποσο μπορει να δουλεψει παραλληλα με το TAAU και με τι αποτελεσματα.

brP4fXLB6e0JNnMPL4D6qfltFI_8I0pOH2ztMX3a-fw.jpg.4823624efcb1a63bae9a13958343f06d.jpg

 

Επεξ/σία από Razor333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Το ΤΑΑU δείχνει καλύτερο πάντως και μου φαίνεται δύσκολο ή αδύνατο να δουλέψουν μαζί αφού και τα δύο είναι upscaling. Από τη στιγμή που η Unreal δεν είναι στις μηχανές που θα το ενσωματώνουν σημαίνει ότι τα games που είναι σε UE4/5 θα τρέχουν το δικό της ΤΑΑ ή DLSS μέσω του plugin..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το ΤΑΑU δείχνει καλύτερο πάντως και μου φαίνεται δύσκολο ή αδύνατο να δουλέψουν μαζί αφού και τα δύο είναι upscaling. Από τη στιγμή που η Unreal δεν είναι στις μηχανές που θα το ενσωματώνουν σημαίνει ότι τα games που είναι σε UE4/5 θα τρέχουν το δικό της ΤΑΑ ή DLSS μέσω του plugin..

Σε αλλο κομματι του pipeline δουλευει και απο την στιγμη που απανταει developer που το ενσωματωσε οτι δουλευει με το ΤΑΑ, δεν βλεπω καποιο λογο να το αμφισβητουμε.

Επεξ/σία από Razor333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
10 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Σε αλλο κομματι του pipeline δουλευει και απο την στιγμη που απανταει developer που το ενσωματωσε οτι δουλευει με το ΤΑΑ, δεν βλεπω καποιο λογο να το αμφισβητουμε.

Ναι εννοούσα για της UE, όχι της Unity.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

Ναι εννοούσα για της UE, όχι της Unity.

Το ξυλωσε το ΤΑΑ της Unity αν διαβασεις, οποτε μπορει να ξυλωσει καποιος και το TAA της UE η απλα να δουλευει σωστα και να μην χρειαζεται να το ξυλωσεις. Γενικα παντως ο χρονος ενσωματωσης ειναι γελοιος για να μην το δουμε τουλαχιστον σε πολλα games, δεν εχουν ολα option για TAAU, το cp77 ας πουμε κανει scale μονο με το fidelity fx, οποτε αν γυρισει σε FSR θα ειναι καλυτερο. Οπως και να εχει το ΤΑΑ παραμενει ως ΑΑ, δεν το αντικαταστει το FSR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, Razor333 είπε

Το ξυλωσε το ΤΑΑ της Unity αν διαβασεις, οποτε μπορει να ξυλωσει καποιος και το TAA της UE η απλα να δουλευει σωστα και να μην χρειαζεται να το ξυλωσεις. Γενικα παντως ο χρονος ενσωματωσης ειναι γελοιος για να μην το δουμε τουλαχιστον σε πολλα games, δεν εχουν ολα option για TAAU, το cp77 ας πουμε κανει scale μονο με το fidelity fx, οποτε αν γυρισει σε FSR θα ειναι καλυτερο. Οπως και να εχει το ΤΑΑ παραμενει ως ΑΑ, δεν το αντικαταστει το FSR.

Απλά πιο πάνω στο screenshot το TAA είναι καλύτερο, οπότε why bother? Άλλωστε η UE4/5 δεν είναι μέσα στις μηχανές για FSR, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, οπότε εκεί θα έχουν το ΤΑΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

Απλά πιο πάνω στο screenshot το TAA είναι καλύτερο, οπότε why bother? Άλλωστε η UE4/5 δεν είναι μέσα στις μηχανές για FSR, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, οπότε εκεί θα έχουν το ΤΑΑ.

Γιατι μπορει να δουλευει πανω απο το ΤΑΑ και να το βελτιωνει περαιτερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Το θέμα είναι να έμπαινε και σε UE, γιατί σε Unity είναι κάνα ΑΑΑ game; Δε νομίζω. Το καλό όμως είναι ότι υπάρχουν αρκετοί ΑΑΑ devs που είναι στη λίστα για το FSR και να δούμε αν θα βελτιωθεί καθόλου σε 1080p στο μέλλον..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το θέμα είναι να έμπαινε και σε UE, γιατί σε Unity είναι κάνα ΑΑΑ game; Δε νομίζω. Το καλό όμως είναι ότι υπάρχουν αρκετοί ΑΑΑ devs που είναι στη λίστα για το FSR και να δούμε αν θα βελτιωθεί καθόλου σε 1080p στο μέλλον..

Θα δουμε σταδιακα που θα μπει και τι θα λεει σε συνδυασμο με ΤΑΑ, εκει μπορει και σε 1080p να ειναι οκ, προς το παρον ο στοχος τους ειναι μαλλον απλα να μπει σε αρκετα παιχνιδια, τα οποια για rdna2 owners ειναι αδιαφορα για upscale, το terminator που δοκιμαζα χτες, εχει γραφικα 2010, ακομα και μια 580 μπορει να το παιξει με 60 καρε σε 1440p, ε πιθανοτατα με FSR και 4Κ πλεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...