Προς το περιεχόμενο
DimitrakiDim

Εργασία στην Teleperformance

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά!

Ψάχνω για δουλειά αυτήν την περίοδο και άκουσα από αρκετά άτομα να αναφέρουν στη συζήτηση την Teleperformance για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο αγγλόφωνο τμήμα. Άκουσα για καλό μισθό και αυτήν την περίοδο δουλεύουν απ' το σπίτι όλοι απ' ότι έμαθα κ αυτό είναι ένα θετικό.

Έχει κανείς εμπειρία από δω να μου πει πώς είναι;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την εταιρία της γνωρίζω την τελευταία 5ετία καθώς εκεί εργαζόταν μέλος της οικογένειας. Ακόμα δε εργάζεται φίλη.

Αρχικά, κοντά στο 2015 την είχε δει...google κι έτσι στο κτήριο στον Ταύρο είχαν χώρο με videogames, pinball, κλπ (βέβαια η δουλειά ήταν πολύ και δεν υπήρχε χρόνος για παιχνίδια). Επίσης εκδρομούλες (Αράχωβα για σκι το χειμώνα, ημερήσιες κρουαζιέρες στον Αργοσαρωνικό το καλοκαίρι) και γιορτές σε club τα Χριστούγεννα ή τις απόκριες.

Οι δουλειές που είχε τότε ήταν με μεγάλες εταιρίες και υποστήριζε πολλές χώρες (βαλκάνια, κλπ). Τα τελευταία χρόνια "χάθηκαν" κάποια μεγάλα συμβόλαια και άρα οι ομάδες μίκρυναν.

Γενικά οι μισθοί που δίνουν είναι καλοί (για τα δεδομένα της εποχής) και είναι και τυπικοί (δεν υπάρχουν καθυστερήσεις). Η όποια υπερωρία πληρώνεται κανονικά. Αλλά η δουλειά είναι αρκετή και φυσικά υπάρχουν στατιστικά με την απόδοσή σου (πόσο γρήγορα απαντάς την κλήση, πόσο γρήγορα δίνεις λύση, κλπ). Bonus υπάρχουν αλλά κάποια στιγμή διαφοροποιήθηκαν οι όροι επίτευξης των στόχων και άρα έγινε πιο δύσκολο (αν όχι αδύνατο) να τους πετύχεις.

Εφαρμόζουν το "κλασσικό" όπου η πρόσληψη δεν γίνεται απευθείας από αυτούς αλλά από άλλη εταιρία, η οποία στην πορεία μπορεί ν' αλλάξει, για τους "γνωστούς" λόγους. Ανάλογα με το τμήμα μπορεί να έχεις πολύ ή και πάρα πολύ δουλειά. Αν το τμήμα σου μπορεί να μην έχει δουλειά κάποια περίοδο, ή κάποιο άλλο τμήμα έχει ανάγκες, μπορεί να σε βάλουν να υποστηρίξεις και άλλη χώρα από αυτή που κάνεις κανονικά (στα αγγλικά πάντα).

Αυτό τον καιρό όντως δουλεύουν από το σπίτι με υπολογιστή που έχει προμηθεύσει η εταιρία. Φυσικά αυτό είναι κι ένα test drive (όχι για την teleperformance μόνο αλλά και για την αγορά γενικότερα ;)) κι έτσι θα δούμε αν θα ξαναγυρίσουν ποτέ στα γραφεία τους. Πάντως όταν είσαι στην εταιρία υπάρχει clean desk policy που σημαίνει ότι δεν έχεις μαζί σου ούτε τσαντάκι, ούτε κινητό, ούτε τίποτα (τα αφήνεις όλα σε ντουλαπάκια που υπάρχουν στο ισόγειο). Μόνο χαρτομάντηλα

 

ΥΓ Μία παρατήρηση που ίσως να έχει σημασία. Πριν να προσληφθεί το μέλος της οικογένειας στην εταιρία, ψάχναμε κριτικές και διαβάσαμε αρκετά αρνητικά. Η εμπειρία μας (οικογενειακή και φιλική) δεν ήταν ακριβώς έτσι. Και αυτό για δύο λόγους. Πρώτον, εξαρτάται σίγουρα από το σε ποιο τμήμα είσαι. Και δεύτερον και τα δύο κοντινά μας άτομα είναι πολύ της δουλειάς (στα όρια της υπερβολής). Από τους ανθρώπους που δεν κοιτάνε το ρολόϊ για να σχολάσουν. Οπότε αυτομάτως αυτό σημαίνει ότι δεν τους ενοχλούν κάποια πράγματα που κάποιους άλλους ενδεχομένως να τους "χαλάνε".

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 1
  • Thanks 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στοχοθεσια με διαρκής πίεση, νιώθεις αναλώσιμος, σε έχουν συνέχεια με ορισμένου χρόνου συμβάσεις και σε κάνουν τραμπα μεταξύ των εταιριών τους για να μην σε πάρουν με αορίστου. 

Τα λεφτά είναι καλά μόνο αν ξέρεις κάποια ξένη γλώσσα καλά (όχι αγγλικά, γιατί τα χρήματα είναι μέτρια). 

Είχα περάσει για συνέντευξη κάποια στιγμή στο παρελθόν και τους απέρριψα. Μετά έμαθα τα παραπάνω από διάφορους. 

Αν δεν υπάρχει εναλλακτική, από το μπαρμπαμητσο που θα σε δηλώνει 4ωρο αλλά θα δουλεύεις 9ωρο και θα πληρώνεσαι για 6ωρο καλύτερα είναι. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Στοχοθεσια με διαρκής πίεση, νιώθεις αναλώσιμος, σε έχουν συνέχεια με ορισμένου χρόνου συμβάσεις και σε κάνουν τραμπα μεταξύ των εταιριών τους για να μην σε πάρουν με αορίστου. 

Τα λεφτά είναι καλά μόνο αν ξέρεις κάποια ξένη γλώσσα καλά (όχι αγγλικά, γιατί τα χρήματα είναι μέτρια). 

Είχα περάσει για συνέντευξη κάποια στιγμή στο παρελθόν και τους απέρριψα. Μετά έμαθα τα παραπάνω από διάφορους. 

Αν δεν υπάρχει εναλλακτική, από το μπαρμπαμητσο που θα σε δηλώνει 4ωρο αλλά θα δουλεύεις 9ωρο και θα πληρώνεσαι για 6ωρο καλύτερα είναι. 

Συγνώμη, παράλειψή μου που δεν το ανέφερα αυτό. Τα άτομα που ξέρω ότι εργάστηκαν (ή ακόμα εργάζονται) ξέρουν και άλλη ξένη γλώσσα πέραν των αγγλικών. Έτσι υποστηρίζουν και τη χώρα για την οποία προσλήφθηκαν αλλά και άλλες (στα αγγλικά) όταν χρειαστεί.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δουλεύει η γυναίκα μου εκεί 4 χρονια περιπου σε ξενόγλωσσο τμημα. Έχει καλο μισθό για τα σημερινά δεδομένα. Πλέον κατάφερε και δουλεύει απο το σπίτι επίσης σημαντικό γλιτώνει 2 ώρες και βάλε πήγαινε ελα.

Αν την παλεύεις ψυχολογικά με το customer support (δλδ που συνήθως τηλεφωνούν εκνευρισμένοι πελάτες) και με την πίεση μια χαρα δουλειά είναι, στην γυναίκα μου αρέσει. εγώ ούτε 1 εβδομάδα δεν θα καθόμουν λογικα προτιμώ καμία δουλειά του ποδαριού να κουράζομαι μόνο σωματικά

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Customer Support είναι μια εργασία απαιτητική, δύσκολη, θέλει charisma, υπομονή, ψυχραιμία, ασκήσεις αναπνοής, διαπιστευτήρια ηρεμίας από θιβετιανό μοναστήρι, ικανότητα να συνδέεις νοητικά με Κάιρο την κάθε ανάποδη κλήση και ενίοτε διάθεση να ακούς κοσμητικά και διακοσμητικά για μέλη της οικογένειάς σου και όχι μόνο. Ανεξάρτητα σε τι εταιρεία θα εργαστεί κάποιος. Για τα πιο πρακτικά του θέματος όπως χρήματα, ωράρια κλπ. για την συγκεκριμένη εταιρεία με κάλυψαν οι προλαλήσαντες.

  • Like 1
  • Haha 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δούλευε σε διάφορα τμήματα η σύζυγος για πάνω από μια 10ετια. Ένα καλό που έχει είναι ότι θα πληρώνεσαι στην ώρα σου μέχρι τελευταίο λεπτό του ευρώ και οι υπερωρίες τουλάχιστον πριν 3 χρόνια που έφυγε η γυναίκα μου δίνονταν σε ticket (τότε ήταν αφορολογητα δεν ξέρω τώρα). Τέλος τα θετικά!!!

Από αρνητικά έχουμε πολλά πίεση, άγχος, εργασιακή αβεβαιότητα (μηνιαίες η 3μηνες συμβάσεις δηλαδή κανένα εργασιακό δικαίωμα σε άδειες αποζημιώσεις κτλ) και από ελάχιστες έως μηδαμινές προοπτικές εξέλιξης.

Όσον αφορά τα ξενόγλωσσα τμήματα μην θεωρείς τη πρόσληψη εύκολη αν δεν μιλάμε για μητρική γλώσσα.

Ένα τελευταίο επίσης οι μισθοί διαφέρουν ανάλογα με το τμήμα που προσφέρεις τις υπηρεσίες σου πχ στο τμήμα που νοικιάζει η Microsoft να παίρνεις 1000 ευρώ και στο τμήμα της Vodafone 600 κάνοντας την ίδια ακριβώς δουλειά. Ο πελάτης καθορίζει το μισθό και όχι η teleperformance.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Maiya είπε

Customer Support είναι μια εργασία απαιτητική, δύσκολη, θέλει charisma, υπομονή, ψυχραιμία, ασκήσεις αναπνοής, διαπιστευτήρια ηρεμίας από θιβετιανό μοναστήρι, ικανότητα να συνδέεις νοητικά με Κάιρο την κάθε ανάποδη κλήση και ενίοτε διάθεση να ακούς κοσμητικά και διακοσμητικά για μέλη της οικογένειάς σου και όχι μόνο. Ανεξάρτητα σε τι εταιρεία θα εργαστεί κάποιος. Για τα πιο πρακτικά του θέματος όπως χρήματα, ωράρια κλπ. για την συγκεκριμένη εταιρεία με κάλυψαν οι προλαλήσαντες.

μια διευκρίνιση εδω, καντήλια και βρισιές από πελάτες, δεν έχει ακούσει ποτέ η γυναίκα μου στο ξενόγλωσσο τμημα/customer support 4 χρόνια τωρα. Πιστεύω τελικά πως μόνο εμείς οι Έλληνες ξεφεύγουμε τόσο...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι "καλοί για τα δεδομένα της εποχής" μισθοί, που αναφέρετε μερικοί ποιοι είναι? Και ποια είναι τα "δεδομένα της εποχής"?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αγγλόφωνο είναι 1045 μεικτά δλδ 820 καθαρά το οποίο μπορεί να ανέβει με τις Κυριακές/αργίες/ βραδινά/υπερωρίες.

Πιο σπάνιες γλώσσες αμείβονται καλύτερα. 

 

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, bc00l είπε

μια διευκρίνιση εδω, καντήλια και βρισιές από πελάτες, δεν έχει ακούσει ποτέ η γυναίκα μου στο ξενόγλωσσο τμημα/customer support 4 χρόνια τωρα. Πιστεύω τελικά πως μόνο εμείς οι Έλληνες ξεφεύγουμε τόσο...

οχι μονο οι έλληνες, γενικά οι μεσογειακοί λαοί αλλά κ οι αμερικανοι έχουμε τα καντήλια  στην κουλτούρα μας, οι βορειοευρωπαίοι είναι πιο ευγενικοί και πιο ψύχραιμοι. επίσης έχουν να κάνουν με πολλους παράγοντες. η φίλη μου που δουλευει στο τμήμα της vodafone  τώρα που είναι στην εξυπηρέτηση, που καλούν οι πελάτες δηλαδή, δεν έχει ακούσει καντήλι, ακόμα κι εκνευρισμένοι να είναι οι πελάτες τους διαχειρίζεται σωστά και ψύχραιμα και της λένε κι ευχαριστώ μετα. όταν ηταν στην προωθηση οι μισοί εκλειναν το τηλέφωνο, πολλοί τη βρίζανε και δε μπορούσε να κλείσει ευκολα συμβόλαια. πιο παλια ήταν σε υπηρεσίες καταλόγου, εκεί ήταν πιο καλά απ όλα. τώρα μαθαινει γερμανικά για να πάει σε ξενόγλωσσο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.