Προς το περιεχόμενο

Σύστημα φορητής θέρμανσης αυτοκινήτου


sonikk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αν δεν εχει επαρκη κατηφορα ουτε ενα μετρο δεν θα παει

Με νεκρα θα εκανε σιγουρα μεγαλύτερη αποσταση

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι αλλά με 5η και 2.000 στροφές στα 80km/h στο nissan μου είμαι πασσάς και δεν καίει και ας είναι και 20ετιας. έχω παρατηρήσει ότι είναι ο μόνος συνδυασμός που καίει ελάχιστα. (ίσωμα, κατηφόρα και ανηφόρα, ανηφόρα με τέτοια κλίση που να μην ζορίζεται βέβαια).

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Η αν δεν εχει επαρκη κατηφορα ουτε ενα μετρο δεν θα παει

Με νεκρα θα εκανε σιγουρα μεγαλύτερη αποσταση

Αναφορά σε κείμενο

Για σβησε την μηχανη στην κατηφορα με ταχυτητα να δουμε τι θα κανει το αμαξι

Αποφάσισε πρωτα πως θα το κάνεις και μετά μας λες τι ΘΑ γίνει. 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Εγω μια χαρα τα λεω.Εσενα δεν σου δενει το γλυκο........................

Αν ενώ κατηφορίζεις σβήσεις την μηχανή και σταματήσει στο ένα μέτρο  τότε τι σόι κατηφόρα είναι;Με πόσα πήγαινες πριν σβήσεις την μηχανή;

Δεν βγαίνουν αυτά που λες.Σκέψου το λίγο.Εδώ σε κατηφόρα με σβηστή την μηχανή παρκάρεις και χωρίς χειρόφρενο το αμάξι κυλάει,ανάλογα και τι σχέση έχεις.Αν ξεπερνάει την συμπίεση που έχει η μηχανή τότε κυλάει.Σκέψου πως παίρνει μπροστά το αμάξι σπρώχνοντας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Αν ενώ κατηφορίζεις σβήσεις την μηχανή και σταματήσει στο ένα μέτρο  τότε τι σόι κατηφόρα είναι;Με πόσα πήγαινες πριν σβήσεις την μηχανή;

Αν έβαζες νεκρα θα πηγαινε δυο μετρα .

Αυτο εινα το ζητουμενο..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε

Αν έβαζες νεκρα θα πηγαινε δυο μετρα .

Αυτο εινα το ζητουμενο..........

Και αν ήταν ανηφόρα θα πήγαινες πίσω.

Πραγματικά ότι να είναι .

 

Οι μοντ πρέπει να σπάνε πολύ πλάκα για να μην το έχουν κλειδώσει ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζα οτι μιλαμε για νεκρα στην κατηφορα.

Νεκρα στην ανηφορα δεν νομιζω να βαζει κανεις ,εκτος αν το έχεις κανει εσυ..............

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή τα έχετε μπερδέψει λίγο.

Το αυτοκίνητο στην κατηφόρα με κλειστό γκάζι ΔΕΝ ψεκάζει βενζίνη άρα και ΔΕΝ καίει βενζίνη γιατί ο εγκέφαλος βλέπει ότι έχει στροφές, άρα δεν κινδυνεύει να σβήσει.

Αντίθετα στο ρελαντί επειδή δεν έχει την περιστροφή που δημιουργεί η μετάδοση στην κατηφόρα για να μην σβήσει πρέπει να ρίχνει βενζίνη.

Ο κινητήρας φρενάρει στην κατηφόρα λόγο της συμπίεσης του. ΑΝ δεν φρέναρε σημαίνει πως ρίχνει βενζίνη, αυτό μπορείτε να το δείτε στις μηχανές με προηγμένα ηλεκτρονικά σαν Engine Brake και έχει επίπεδα ανάλογα τον οδηγό και την πίστα. Που εκεί σε ανοικτές καμπές με κλειστό γκάζι δεν θες επιβράδυνση. 

Νεκρά είναι σε οποιαδήποτε στιγμή εκτός από σταματημένο είναι λάθος.
Πρέπει η μετάδοση να είναι ΄κουμπωμένη΄ για μπορεί να λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά (ESP κλπ) καθώς και αν έχει κάποιο μπλοκέ. 

Επίσης με την μετάδοση του κινητήρα γυρνάνε και τα λάδια/νερά του και ψύχεται καλύτερα από ότι στο ρελαντί.

 

Επεξ/σία από RcManiac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Το αυτοκίνητο στην κατηφόρα με κλειστό γκάζι ΔΕΝ ψεκάζει βενζίνη άρα και ΔΕΝ καίει βενζίνη γιατί ο εγκέφαλος βλέπει ότι έχει στροφές, άρα δεν κινδυνεύει να σβήσει

Αυτο δεν ισχύει...........η χαρτογράφηση δεν αλλαζει .Αυτα περι κατ -οφ ειναι για αυτοκινητα με μηχανικο γκαζι

 

30 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Ο κινητήρας φρενάρει στην κατηφόρα λόγο της συμπίεσης του. ΑΝ δεν φρέναρε σημαίνει πως ρίχνει βενζίνη,

Αρα οταν πας στην κατηφορα με ταχυτητα ο κινητηρα καιει  καυσιμο κανονικα αλλιως θα φρεναριζε.

 

30 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Πρέπει η μετάδοση να είναι ΄κουμπωμένη΄ για μπορεί να λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά (ESP κλπ) καθώς και αν έχει κάποιο μπλοκέ. 

Σιγουρα καλυτερη αντιδραση αμα εχεις ταχυτητα αλλα και με νεκρα ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας λειτουργουν με την ιδια ασφαλεια συμπεριφορα και αποτελεσμα καθώς ολα ελεχονται απο τους τροχους

 

30 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Επίσης με την μετάδοση του κινητήρα γυρνάνε και τα λάδια/νερά του και ψύχεται καλύτερα από ότι στο ρελαντί

Και στο ρελαντι μια χαρα ψυχονται ολα και στη νεκρα με κατηφορα ακομα καλυτερα μιας και δεν  υπαρχει φορτιο αλλα υπαρχει μεγαλυτερη ροη αερα λογο ταχυτητας.Γνωστη λύση οταν υπαρχει θεμα με θερμοκρασια και θες να ψυξεις τον κινητηρα η να δεις αν εχει προβλημα ο θερμοστατης .Νεκρο και ρολαρισμα..........

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Αυτο δεν ισχύει...........η χαρτογράφηση δεν αλλαζει .Αυτα περι κατ -οφ ειναι για αυτοκινητα με μηχανικο γκαζι

Αρα οταν πας στην κατηφορα με ταχυτητα ο κινητηρα καιει  καυσιμο κανονικα αλλιως θα φρεναριζε.

 

 

Τι σχέση έχει το μηχανικό γκάζι με τον ψεκασμό βενζίνης;

Αν επιμένεις απο καπρίτσιο πες το να μην ασχολούμαστε.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...