Προς το περιεχόμενο

Σύστημα φορητής θέρμανσης αυτοκινήτου


sonikk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Να δουλεύει ένα μοτέρ έστω στην κατηφόρα με 2500 στροφές και να μην καίει σταγόνα καυσίμου πρώτη φορά το ακούω.

Ρίξε μια ματιά παππού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Λοιπον ενα απο τα δυο παιζει στις τελευταιες σελιδες, ή τρολ ή μεγάλη ασχετοσυνη.

Θα τα γραψω μια φορα και αν εγιναν αντιληπτα εγιναν:

1) ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΙNJECTION ΕΙΤΕ ΑΜΕΣΟΥ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΚΟΒΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟΥ * (υπαρχουν καποιες ελαχιστες εξαιρεσεις δες πιο κατω)

2) ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΥΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ, ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΝΑΦΛΕΞΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ 80.

Στο 1 υπαρχουν καποιες εξαιρεσεις:(που μπορει να μπερδευουν καποιους σε αυτο το νημα)

Σε καποια παλια αυτοκινητα αμεσου ψεκασμου πχ:

  • Mitsubishi Pajero 2001 GDI 3.5lt βενζινη. Το αυτοκινητο σε κατηφορα και με ταχυτητα ψεκαζει μικρη ποσοτητα καυσιμου στον θαλαμο καυσης χωρις σπινθηρα για θεματα ψυξης του κυλινδρου. (καταναλωση 15-18 lt/100km και σε κατηφορα με ταχυτητα 1.8-2lt/100km.)
  • Rx-8 -- 2 μπεκ βενζινης στον καθε ροτορα, ψεκαζει βενζινη και λαδια ακομα και οταν ειναι σβηστο, δεν εχει καν trip computer.

Σιγουρα υπαρχουν περισσοτερα, απο τα παραπανω εχω προσωπικη εμπειρια.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Να δουλεύει ένα μοτέρ έστω στην κατηφόρα με 2500 στροφές και να μην καίει σταγόνα καυσίμου πρώτη φορά το ακούω.Τι να πω ειδικός δεν είμαι αλλά αυτό μου φαίνεται ανήκουστο και παράλογο.

Τώρα για το πόσο καίει στην κατηφόρα χωρίς ταχύτητα καθόλου δε με απασχολεί το έχω πει 2-3 φορές αλλά μάλλον δεν το έχεις δει.

 

Ρε συ φίλε papoys γιατί σου φαίνεται περίεργο και ανήκουστο... δε χρειάζεται να είναι κατηφόρα ...με σβηστό μοτερ  σήκωσε το αυτοκίνητο στον ένα κινητήριο τροχό (για να μη "κάνει διαφορικό") βάλε μια ταχύτητα και γύρνα τον τροχό με μια μανιβέλα μέχρι το μοτέρ να φτάσει 2000 -3000 -40000 όσες στροφές θέλεις ... δε πρόκειται να κάψει δράμι καυσίμου ....Αυτό συμβαίνει και στην κατηφόρα. Δεν ψεκάζει βενζίνη εκείνη την ώρα...

Όσον αφορά το πόσο καιει στο ρελαντί ή όχι καλά κάνεις και δε σε νοιάζει... ουτε εμένα με νοιάζει :D :D

Σε τεχνολογικό φόρουμ είμαστε , για τεχνολογία μιλάμε και τεχνολογία αναλύουμε

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Να δουλεύει ένα μοτέρ έστω στην κατηφόρα με 2500 στροφές και να μην καίει σταγόνα καυσίμου πρώτη φορά το ακούω.Τι να πω ειδικός δεν είμαι αλλά αυτό μου φαίνεται ανήκουστο και παράλογο.

Τώρα για το πόσο καίει στην κατηφόρα χωρίς ταχύτητα καθόλου δε με απασχολεί το έχω πει 2-3 φορές αλλά μάλλον δεν το έχεις δει.

Φίλε η πλειοψηφία σε ποσοστό 100% (ούτε στα σοβιετικά καθεστώτα τέτοια ποσοστά) 😉 μιλήσαμε  και είμαστε αρνητικοί ο καθένας για τους λόγους που έγραψε σε αυτό το μαραφέτι.

Τώρα εσύ αν θέλεις πάρτο κάνε το δοκιμή και μετά μας λες και την άποψή σου. Από κει και πέρα άσε μας να λύσουμε τις διαφορές μας στα υπόλοιπα θέματα. Δεν πρόκειται να βρούμε άκρη αλλά τουλάχιστον υπάρχουν συγκρουόμενες απόψεις και έτσι γίνεται διάλογος.

παππου σε παω για γουσταρεις λιντλ κ γενικα η αποψεις σου πολλες φορες θυμιζουν τις δικες μου .Αλλα μονο 7 απαντησεις ηταν για αυτο που ρωτησε ο ανθρωπος .

Συνηθως προτεινουμε κατι αλλο που μπορει να βοηθησει δεν αλλαζουμε τον σκοπο ολου του νηματος με κατι ασχετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Να δουλεύει ένα μοτέρ έστω στην κατηφόρα με 2500 στροφές και να μην καίει σταγόνα καυσίμου πρώτη φορά το ακούω.

Σου διαφεύγει το γεγονός ότι η κατηφόρα είναι αυτή που εξαναγκάζει το μοτέρ να γυρνάει (και όχι να δουλεύει) στις 2.500σαλ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, aspirini είπε

Θαρω ο φιλος που ανοιξε το θεμα για αυτον τον σκοπο ρωταει πως μπορει να ζεσταθει στο αμαξι χωρις να το εχει αναμμενο και οχι για τα καυσιμα του.

Πάει αυτός... του είπαμε τι να κάνει.... Θα πάει στη καφετέρια όπως του προτεινε κάποιος στην πρώτη σελίδα :D :D :D

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Σου διαφεύγει το γεγονός ότι η κατηφόρα είναι αυτή που εξαναγκάζει το μοτέρ να γυρνάει (και όχι να δουλεύει) στις 2.500σαλ.

Θα με τρελλάνετε μου φαίνεται. Κινητήρας στις 2.500 στροφές έστω στην κατηφόρα με 120 χιλιόμετρα δεν καίει σταγόνα βενζίνης;;;;; Ποιος το λέει αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

2 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Θα με τρελλάνετε μου φαίνεται. Κινητήρας στις 2.500 στροφές έστω στην κατηφόρα με 120 χιλιόμετρα δεν καίει σταγόνα βενζίνης;;;;; Ποιος το λέει αυτό.

167 κατασκευαστες κινητήρων

 

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, nik0laus said:

Δε μιλάω για την απόσβεση με αυστηρά οικονομικούς όρους αλλά με το ύφος του αξίζει να δώσω του κόσμου τα λεφτά (και να επιδοτώ μετά τη χρήση τους) για την κίνηση που θα έχουν ....

Εσύ πιστευεις ότι με τα ίδια χρήματα θα μπορούσε να φτιαχτει ο ίδιος δρόμος με τούνελ κλπ ?

Όχι βέβαια .... Άρα καλύτερα έτσι παρά όπως ήταν παλιότερα....

Χώρια που έτσι σε 30 χρόνια θα ξαναμασουλίσουν οι γνωστοί για να φτιάξουν τούνελ και εξομαλύνσεις  :D

το σίγουρο είναι ότι δεν μπορείς να παίρνεις χρήματα που δε σου ανήκουν για να φτιάχνεις δικά σου τούνελ
και να γυρνάς σε εκείνους από τους οποίους τα βούτηξες και να τους λες ότι σε εσάς «δεν αξίζει»

οδικά και μη έργα στην Ελλάδα που - ακόμα και στις πλούσιες ελληνικές περιφέρειες - να μη χρηματοδοτήθηκαν επί το πλείστον από αναπτυξιακούς ευρωπαϊκούς πόρους
δύσκολα μπορώ να θυμηθώ,
μια χαρά όμως ευρωπαϊκά κονδύλια διατέθηκαν για πλούσιες ελληνικές περιφέρειες ενώ προορίζονταν για τις φτωχές

οικονομοτεχνικά, τα αναπτυξιακά οδικά έργα έχουν άμεσο και έμμεσο οικονομικό αποτύπωμα και γίνονται
- για το δικαίωμα της προσβασιμότητας,
- τους σύγχρονους όρους μετακίνησης (και ασφάλειας) και
- για την οικονομική ανάπτυξη

στην άποψη και το ύφος ότι «δεν αξίζει» να γίνονται έργα σε όλη την επικράτεια με ίσους όρους
βρίσκω μια υποτίμηση την οποία θεωρώ ενοχλητική
θα μπορούσα να επεκταθώ όπως πχ 
ότι στην Ιόνια εξοικονόμησαν χρήματα πρώτα και από τη χαραξη και από το χαμηλό κόστος της αξίας των απαλλοτριώσεων,
(ενδεικτικά η Ιόνια τροφοδοτεί την κίνηση στην Ολυμπίας και τη Γέφυρα
και ενώ σε άλλους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους φτάνει μόνο το κόστος της αξίας γης να είναι τουλάχιστον συγκρίσιμο έως και μεγαλύτερο με το κατασκευαστικό κόστος)
αλλά ας το αφήσουμε εδώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papoys1 είπε

Θα με τρελλάνετε μου φαίνεται. Κινητήρας στις 2.500 στροφές έστω στην κατηφόρα με 120 χιλιόμετρα δεν καίει σταγόνα βενζίνης;;;;; Ποιος το λέει αυτό.

Όσο επιμένεις να μην θέλεις να καταλάβεις ότι ο κινητήρας εξαναγκάζεται να περιστρέφεται από την κατηφόρα, τόσο θα σου φαίνεται τρελό αυτό που σου λέμε.

Μείνε καλύτερα στο "ειδικός δεν είμαι" που έγραψες πριν.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, KoreanW είπε

το σίγουρο είναι ότι δεν μπορείς να παίρνεις χρήματα που δε σου ανήκουν για να φτιάχνεις δικά σου τούνελ
και να γυρνάς σε εκείνους από τους οποίους τα βούτηξες και να τους λες ότι σε εσάς «δεν αξίζει»

οδικά και μη έργα στην Ελλάδα που - ακόμα και στις πλούσιες ελληνικές περιφέρειες - να μη χρηματοδοτήθηκαν επί το πλείστον από αναπτυξιακούς ευρωπαϊκούς πόρους
δύσκολα μπορώ να θυμηθώ,
μια χαρά όμως ευρωπαϊκά κονδύλια διατέθηκαν για πλούσιες ελληνικές περιφέρειες ενώ προορίζονταν για τις φτωχές

οικονομοτεχνικά, τα αναπτυξιακά οδικά έργα έχουν άμεσο και έμμεσο οικονομικό αποτύπωμα και γίνονται
- για το δικαίωμα της προσβασιμότητας,
- τους σύγχρονους όρους μετακίνησης (και ασφάλειας) και
- για την οικονομική ανάπτυξη

στην άποψη και το ύφος ότι «δεν αξίζει» να γίνονται έργα σε όλη την επικράτεια με ίσους όρους
βρίσκω μια υποτίμηση την οποία θεωρώ ενοχλητική
θα μπορούσα να επεκταθώ όπως πχ 
ότι στην Ιόνια εξοικονόμησαν χρήματα πρώτα και από τη χαραξη και από το χαμηλό κόστος της αξίας των απαλλοτριώσεων,
(ενδεικτικά η Ιόνια τροφοδοτεί την κίνηση στην Ολυμπίας και τη Γέφυρα
και ενώ σε άλλους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους φτάνει μόνο το κόστος της αξίας γης να είναι τουλάχιστον συγκρίσιμο έως και μεγαλύτερο με το κατασκευαστικό κόστος)
αλλά ας το αφήσουμε εδώ

Στο ρεζουμέ , με τα ίδια χρήματα που ξοδευτηκαν εκεί μπορούσε να φτιαχτει εκεί  δρόμος καλύτερος που να μην είχε κλίσεις κλπ ;

Ναι ή όχι ;

Τα υπόλοιπα για φτωχές και μη περιοχές ποσώς με απασχολούν...Όσο για την Ολυμπία και τη Γέφυρα μάλλον το ανάποδο ισχύει αυτές να ταϊζουν την Ιονία .... άμα δε θέλουν ας πάνε από το Μπράλο ή με το καραβάκι ...

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Όσο επιμένεις να μην θέλεις να καταλάβεις ότι ο κινητήρας εξαναγκάζεται να περιστρέφεται από την κατηφόρα, τόσο θα σου φαίνεται τρελό αυτό που σου λέμε.

Μείνε καλύτερα στο "ειδικός δεν είμαι" που έγραψες πριν.

Εγώ έκανα συγκεκριμένη ερώτηση και εσύ μου λες για στιγμιαία ένδειξη που γράφει κάποιος παπάρας σε ένα άρθρο σε κατηφόρα μόλις αφήσουμε το γκάζι.

Μίλησα για κατηφόρα 5 χιλιομέτρων και όχι για 100 - 200  άντε 500 μέτρα. Αν είναι τόσα λίγα δεν το ξέρω αλλά ενδεχομένως να ισχύει.Μετά τα 200 -300  μέτρα όμως όμως και μέχρι τα 5 χιλιόμετρα που λέω εγώ για πες μου. Το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να διατηρεί σταθερά την ταχύτητα των 120 χλιομέτρων ή θα αρχίσει να κόβει μέχρι να σβήσει ή να σκοτσάρει όταν μέσα του έχεις την 5η και δεν του δίνεις λίγο γκάζι;;;;

Επίσης προσωπικά δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση ούτε την πρόσεξα ποτέ..Βάζω νεκρά σε μεγαλές κατηφόρες να ξεκουράζω τον κινητήρα μου που καίει υγραέριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Να δουλεύει ένα μοτέρ έστω στην κατηφόρα με 2500 στροφές και να μην καίει σταγόνα καυσίμου πρώτη φορά το ακούω.Τι να πω ειδικός δεν είμαι αλλά αυτό μου φαίνεται ανήκουστο και παράλογο.

 

Θα μας τρελάνεις όλους.Οταν φρενάρεις με την ταχύτητα πριν το φανάρι,αφήνεις το γκάζι και φρενάρει μονο του,καις καυσιμο;Το μοτερ εξαναγκάζεται να στροφάρει απο την ορμή που έχει .Πχ αν ενώ επιταχύνεις και αντί για 4η βάλεις δευτέρα τι θα γίνει μόλις αφήσεις τον συμπλεκτη;Δεν θα στροφάρει στον θεό;Γιατί γίνεται αυτό; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Θα μας τρελάνεις όλους.Οταν φρενάρεις με την ταχύτητα πριν το φανάρι,αφήνεις το γκάζι και φρενάρει μονο του,καις καυσιμο;Το μοτερ εξαναγκάζεται να στροφάρει απο την ορμή που έχει .Πχ αν ενώ επιταχύνεις και αντί για 4η βάλεις δευτέρα τι θα γίνει μόλις αφήσεις τον συμπλεκτη;Δεν θα στροφάρει στον θεό;Γιατί γίνεται αυτό; 

Εγώ μιλάω για κατηφόρα 5 χιλιομέτρων και συ μου ξαναλές και ξαναλές και ξαναλές για 100-200 μέτρα.

Για κατηφόρα 5 χιλιομέτρων πες μου την άποψή σου.Μπορείς να κινηθείς σταθερά με 120 χιλιόμετρα χωρίς να πατήσεις καθόλου γκάζι;;;; 

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papoys1 είπε

Εγώ έκανα συγκεκριμένη ερώτηση και εσύ μου λες για στιγμιαία ένδειξη που γράφει κάποιος παπάρας σε ένα άρθρο σε κατηφόρα μόλις αφήσουμε το γκάζι.

Κάπου χάθηκες, δεν θυμάμαι να ανέφερα κάπου κανέναν "παπάρα" και κανένα άρθρο. Εγώ σου λέω τι έχω παρατηρήσει ο ίδιος σε πολλά αυτοκίνητα, και ταυτοχρόνως σου εξηγώ γιατί είναι λογικό.

6 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Μίλησα για κατηφόρα 5 χιλιομέτρων και όχι για 100 - 200  άντε 500 μέτρα. Αν είναι τόσα λίγα δεν το ξέρω αλλά ενδεχομένως να ισχύει.Μετά τα 200 -300  μέτρα όμως όμως και μέχρι τα 5 χιλιόμετρα που λέω εγώ για πες μου. Το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να διατηρεί σταθερά την ταχύτητα των 120 χλιομέτρων ή θα αρχίσει να κόβει μέχρι να σβήσει ή να σκοτσάρει όταν μέσα του έχεις την 5η και δεν του δίνεις λίγο γκάζι;;;;

Εγώ απάντησα σε ένα συγκεκριμένο post σου που έγραψες συγκεκριμένα για κατηφόρα και 2.500 στροφές, και όχι για μήκος κατηφόρας.

Επίσης αν αρχίσει να σκορτσάρει αυτό σημαίνει ότι θα έχει κόψει τόσο πολύ ώστε οι στροφές του θα έχουν πέσει κάτω από το ρελαντί (750 +-50 είναι για το δικό μου), το οποίο δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε δλδ τον εξαναγκασμό σε περιστροφή 2.500σαλ. Όπως έγραψα και παραπάνω, όταν οι στροφές του κινητήρα πέσουν κάτω από τις 1.500 αρχίζουν τα μπεκ να ψεκάζουν.

17 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Επίσης προσωπικά δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση ούτε την πρόσεξα ποτέ..Βάζω νεκρά σε μεγαλές κατηφόρες να ξεκουράζω τον κινητήρα μου που καίει υγραέριο

Δεν έχει κανένα νόημα να το επαναλαμβάνεις συνέχεια, από την πρώτη φορά κιόλας έχουμε εμπεδώσει ότι οδηγείς με λάθος/επικίνδυνο τρόπο.  Οι δάσκαλοι οδήγησης - ειδικά οι παλιότεροι - τόνιζαν ότι τις κατηφόρες πάντα τις κατεβαίνουμε με την ίδια σχέση που χρησιμοποιήσαμε στο κιβώτιο για να την ανέβουμε, προφανώς το έχεις ξεχάσει αυτό το μάθημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...