Προς το περιεχόμενο

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε


firepc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οχι το δικο μου καθως ειναι ολα παιχνιδια που τελειωσα προσφατα:P

εδω μεσα ετσι κι αλλιως η προταση τιτλων ειναι το ζητουμενο που ενδιαφερει των αναγνωστη.

το να πρεπει να ψαχω 85 thread για να βρισκω τυχον αξιολογες προτασεις δεν με βολευει καθολου, επειδη μερικοι γουσταρουν του segmentation το καγκελο:P

Επεξ/σία από rofl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1.3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Kathy Rain

Πολυ καλο adventure και διαρκεια οσο πρεπει για μια καθισια (5-6 ωρες).

 

Devil May Cry 5

Δεν τρελαινομαι ιδιαιτερα για τετοια παιχνιδια αλλα το ειχα παρει σε bundle με Res Evil 2.

Ειχα παιξει το dmc 4 και μου φανηκε αρκετα διασκεδαστικο αλλα αυτο μου φανηκε πιο πολυ σαν αγγαρεια για να το τελειωσω

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

spacer.png

Space Run

Ένα πολύ ωραίο παιχνιδάκι για τους λάτρεις των tower defense games.
Ο παίκτης παίρνει τον ρόλο ενός τυχοδιώκτη του διαστήματος που αναλαμβάνει να μεταφέρει διάφορα φορτία επ αμοιβή. Στην πορεία αντιμετωπίζει διάφορους κινδύνους, απο μικρούς αστεροειδής εώς τεράστιους κομήτες και πειρατικά διαστημόπλοια που γεμίζουν όλη την οθόνη. Πρέπει λοιπόν να θωρακίσει το σκάφος του με όπλα και ασπίδες, να αναβαθμίσει και να χτίσει καινούριες τουρμπίνες και βεβαίως να φτάσει ζωντανός στον προορισμό του. Το σκάφος βρίσκεται στο κέντρο της οθόνης και ακολουθεί ευθεία πορεία, ενώ οι εχθροί σκάνε απο κάθε πλευρά (υπάρχει προειδοποίηση απο τα "ραντάρ") και όταν βρεθούν σε απόσταση βολής ξεκιναέι το πανηγύρι.
Στο τέλος της κάθε αποστολής μαζέυουμε αστέρια, ανάλογα με το πόσο γρήγορα φτάνουμε στον προορισμό μας και το αν καταφέραμε να διασώσουμε όλο ή μέρος του εμπορέυματος, τα οποία χρησιμοποιούνται για να ανοίξουν νέες αποστολές. Επίσης μαζεύουμε και credits τα οποία χρησιμοποιούνται για την αναβάθμιση του εξοπλισμού και την αγορά καινούριου.

Είναι ένα παιχνίδι που μπορεί να παιχτεί σε 10λεπτα, καθώς τόσο περίπου χρειάζεται η κάθε αποστολή. Η κάθε αποστολή όμως θα πρέπει να παιχτεί αρκετές φορές καθώς στο πρώτο run δύσκολα θα μαζευτούν και τα 5 αστέρια οπότε μετά απο μερικές αναβαθμίσεις το re-run είναι απαραίτητο ώστε να μαζευτούν τα απαραίτητα αστέρια για να ξεκλειδώσουν οι επόμενες αποστολές. Συνολικά έχει 25 αποστολές κλιμακωτής δυσκολίας.

Το έπαιξα στο linux laptop μου με τη λογική των 10λέπτων που ανέφερα παραπάνω και κατάφερα να γράψω 29 ώρες παιχνιδιού για να το φτάσω στο 100%, να βγάλω δηλαδή όλες τις αποστολές με 5 αστέρια.

Η βαθμολογία μου:
Γραφικά: 9/10
Ήχος: 8/10
Χειρισμός: 9/10
Story: 7/10
Replayability: 9/10
Συνολικά: 8,4/10

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους τελευταίους μήνες τελείωσα τα εξής 2:

ΣÏεÏική εικÏνα

Katana 0

Το katana 0 είναι το επόμενο big hit μετά το απίστευτο hotline-miami. Το παιχνίδι είναι και αυτό action-platformer με όμορφα σχεδιασμένα sprites σε neo-noir στυλ. Έχει πολύ προσεγμένους gameplay μηχανισμούς με την λογική 1 hit = kill, όπου η κάθε πίστα είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να λύσεις με γρήγορα αντανακλαστικά και με τρελή φινέτσα. Το κερασάκι στην τούρτα είναι η άπλετη βία που προσφέρει. Η ιστορία που διαδραματίζει είναι εξαιρετική, όσο περίεργη και μπερδεμένη χρειάζεται για να σε ρουφήξει. Γενικά σε όποιον έχει παίξει hotline-miami ή δεν έχει θέμα με το συγκεκριμένο art style το παιχνίδι επιβάλετε. Το παιχνίδι δεν είναι μεγάλο αλλά ότι πρέπει για 2-3 απογεύματα.  Κορυφαίο στο είδος του, 9/10 από μένα.   

 

image.jpeg.1ad0fb860bc27ab3fe0ff81f5899bb93.jpeg

Yakuza 0

Είχα ακούσει πολλά για αυτήν την σειρά και επιτέλους αξιώθηκα να την παίξω ξεκινώντας απο το 0. Δεν περίμενα να την λατρέψω όσο τίποτα!  Άμα δεν έχετε θέμα με την Γιαπωνεζίλα (perveted καταστάσεις) και γουστάρετε το ξυλίκι, τότε το παιχνίδι θα το κατ ευχαριστηθείτε. Γενικώς το yakuza 0 με κέρδισε για 2 λόγους. Για τα απίστευτα side-quests του μπορεί να σε βάζουν σε σοβαρές ή σε εξευτελιστικά αστείες καταστάσεις, πχ. να μάθεις σε μια dominatrix πως να κάνει την δουλειά της, η να αγοράσεις ένα τσοντοπεριοδικό σε πιτσιρικά που ντρέπεται να το αγοράσει μόνος του. Και για την εκπληκτική εναλλαγή μεταξύ σοβαρού και αστείου. Έχω να αγαπήσω έτσι χαρακτήρες και side-quests απο την σειρά witcher. Επίσης το combat του παιχνιδιού είναι προσεγμένο και έχει αρκετό βάθος. Τα γραφικά είναι εντυπωσιακά και η λεπτομέρεια που έχει δοθεί στους χαρακτήρες αλλά και στις τοποθεσίες είναι απίστευτη.  Τέλος να αναφέρω οτι το παιχνίδι είναι τεράστιο, 70 ώρες εύκολα για side quests + main story.

 

Επίσης τώρα παρατηρώ ότι και τα 2 παιχνίδια έχουν το 0 μέσα. θα το παίξω joker 😋

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, >-Nosakos<- είπε

Yakuza 0

Είχα ακούσει πολλά για αυτήν την σειρά και επιτέλους αξιώθηκα να την παίξω ξεκινώντας απο το 0. Δεν περίμενα να την λατρέψω όσο τίποτα!

Eγώ είμαι τώρα στο Yakuza Kiwami (το remaster του 1) και μόλις το τελειώσω κι αυτό, πάω στο Kiwami 2 και μετά αναμονή για πότε η SEGA θα μας φέρει τα υπόλοιπα στο PC. :P

Επίσης ένα σχετικά (οκ, ενός χρόνου :P ) πρόσφατο βίντεο για όσους το σκέφτονται να παίξουν τα Yakuza.
Έχει spoiler σκηνές από το 0 και τα υπόλοιπα, Edit: Θυμήθηκα ότι αναλύει και μερικές σκηνές που δεν έπρεπε να τις έχει στο βίντεο...

 
Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GeorgeGK είπε

Επειδη με ψησατε και μενα να το δω, το Yakuza 0 να υποθεσω ειναι το πρώτο της σειρας?

Σεναριακά είναι το 1ο οπότε καλύτερα να  ξεκινήσεις από αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Γενικά τα Yakuza είναι φουλ Ιαπωνία (κουλτούρα, νοοτροπία, κλπ) και γι'αυτό δεν είχαν απήχηση στην Δύση (π.χ. στο Yakuza 3 που υπήρχε κομμένο υλικό εξαιτίας αυτού).

Κανονικά θα έβαζα στο τόπικ του παιχνιδιού, αλλά εκεί έχουμε πάει ήδη (?) στο Kiwami 2, οπότε επειδή δεν κάνω κάποιο review και είναι αχταρμάς, βάζω σε spoiler tags.

Spoiler

 

Αν και έχω δει διάφορα anime, δεν είχα δει κάποιο που να κεντράρει σε yakuza και μου έκαναν εντύπωση διάφορα που είδα στο Yakuza 0:

- Τα μέλη της κάθε φαμίλιας φοράνε πάνω τους το σήμα της φαμίλιας, ώστε να ξέρει οποιοσδήποτε τους δει από πού είναι. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι αν κάνουν οποιαδήποτε μκία, θα πάει στους ανωτέρους με ανάλογες συνέπειες. Και μια σοβαρή από αυτές είναι να κόψεις την άκρη του μικρού δαχτύλου του χεριού και να το παραδώσεις.

- Όπως και παλιά με τον Αυτοκράτορα και τους σαμουράι, η ιεραρχία είναι κάτι που παίρνουν πολύ στα σοβαρά. Ίσως όχι τόσο στις πιο χαμηλές βαθμίδες, αλλά όταν υψηλόβαθμα στελέχη της φαμίλιας ζητήσουν κάτι, οι κατώτεροί τους πρέπει να υπακούσουν χωρίς παράπονα. Ακόμη και αν οι ανώτεροι είναι φουλ εκνευριστικοί/καθάρματα. (Άλλωστε μιας και το παιχνίδι είναι πολλές φορές σαν live action, βλέπουμε πόσο πολύ φωνάζουν (ORAAAA!!!!) οι διάφοροι yakuza για εκφοβισμό. Eπίσης αυτό το βλέμμα με τα "στενοχωρημένα" φρύδια που είναι τόσο κλασσικό σε ιάπωνες εγκληματίες.)
Αυτό γενικά προχωράει την ιστορία και βλέπουμε πώς οι 2 κύριοι χαρακτήρες αντιδρούν προς αυτό.

Ο Kazuma Κiryu (ο πρωταγωνιστής της σειράς), μιας και έχει την δική του νοοτροπία, η οποία είναι βασικά "ό,τι σκέφτομαι το λέω, όποιος δεν συμφωνεί και δεν είναι αθώος τις τρώει", αποφασίζει να ξεκόψει από την φαμίλια του λίγο μετά το ξεκίνημα του παιχνιδιού, αφού κατηγορείται για φόνο,, ώστε να γίνει ο ίδιος πολίτης. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι υπόλογος των πράξεών του στους ανωτέρους του, ούτε ατιμάζει την φαμίλια με τις πράξεις του. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι μπορεί οποιοσδήποτε να του επιτεθεί, αλλά κι εκείνος αντίστοιχα να τα βάλει με τους πρώην ανωτέρους του αν χρειαστεί, ενώ αν ήταν στην φαμίλια, θα έπρεπε να τους υπακούσει.
Βασικά είναι ο κλασσικός old-school manly anime protagonist: Ψηλός, βαριά φωνή, σοβαρός. Θα τα βάλει με αυτούς που το αξίζουν. Οι φιλίες γι'αυτόν είναι πολύ σημαντικές και όπως γίνεται αρκετές φορές σε ιαπωνικά media, αυτές μπορεί να γίνουν και με πρώην εχθρούς. Είναι πολύ ευθύς σε όλα και δεν κρύβει τις πράξεις του. Αν και στο 0 είναι ακόμα "νέοπας" γενικά, ακόμη και το τατουάζ που έχει στην πλάτη -χαρακτηριστικό πολλών yakuza- είναι μόνο το σχέδιο χωρίς να έχει χρωματιστεί. Φυσικά είναι ο δράκος που ανεβαίνει στους ουρανούς, ασταμάτητος όπως και ο ίδιος ο Kiryu στις πεποιθήσεις του. Άλλωστε κανονικά η σειρά λέγεται Ryu ga Gotoku (Like A Dragon) στην Ιαπωνία. Φαίνεται επίσης και με τα στυλ μάχης που έχει, που είναι αρκετά straightforward χωρίς φανφαριές.

Αντίστοιχα ο Goro Majima (αντίπαλος/αντίζηλος σε αρκετά μέρη της σειράς), κάνει τα πάντα, όσο εξευτελιστικά και αν είναι ώστε να ξαναμπεί στην δική του φαμίλια από την οποία είχε εκδιωχθεί. 
Είναι "παλιός" και το δικό του τατουάζ είναι φουλ ζωγραφισμένο, με μια μάσκα Hannya πίσω και ένα φίδι μπροστά. Όπως διάβασα, η μάσκα Hannya μπορεί να συμβολίσει διάφορα αισθήματα ανάλογα την γωνία απ' όπου φαίνεται. Δηλαδή ευθεία μπροστά φαίνεται τρομακτική και δαιμονική, αλλά από ψηλά, φαίνεται σαν στενοχωρημένη. Γενικά το τατουάζ του, κολλάει πολύ με το στυλ του. Ο Majima ανάλογα τι κάνει φοράει μια "μάσκα", αντίθετα με τον Kiryu. Μπορεί να λέει ένα πράγμα έξω και να σκέφτεται άλλο μέσα. Την μάσκα την κατεβάζει με ορισμένα άτομα αλλά και πάλι, ίσως όχι πλήρως. Γενικά συμπεριφέρεται ευγενικά στον κόσμο, αλλά όταν κάποιος το χρειάζεται, τότε φαίνεται η άλλη εκδοχή της μάσκας, όπως και το φίδι. Σε αντίθεση με τον Kiryu που είναι μόνο με γροθιές, ο Majima χρησιμοποιεί όπλα και αντίστοιχα τα στυλ μάχης του είναι πιο παραπλανητικά / "τρελά". Πάντως ακόμη και ο Majima έχει τον δικό του κώδικα τιμής και βλέπουμε πώς το παιχνίδι τον φέρνει με τις διάφορες συγκυρίες ώστε να γίνει ο "Mad Dog of Shimano" που είναι στα επόμενα. Πάντως το στόρυ του είναι πολύ respect ειδικά το τέλος.
Η αλήθεια είναι ότι διάφορα sidequests όταν έκανα stream ντρεπόμουν που τα έδειχνα. Αναφέρει και ο Nosakos πιο πάνω, π.χ. που μαθαίνεις σε μια dominatrix πώς να κάνει την δουλειά της (!) ή άλλα τέτοια που είναι borderline πρόστυχα. Είναι πράγματα που σε δυτικά παιχνίδια δεν βλέπουμε (και πού να δείτε στο Kiwami :P ).


Όπως και στο βίντεο που έχω βάλει παραπάνω, βλέπουμε ότι σε αντίθεση με GTA, είμαστε αρκετά πιο συγκρατημένοι στο πώς μπορούμε να αλληλεπιδράσουμε με τους άλλους πολίτες. Βασικά, ο μόνος τρόπος να πλακωθούμε, είναι να μας την πέσουν, κάτι το οποίο γίνεται πολύ συχνά. Βέβαια αν και ρεαλιστικό ότι δεν γίνεται να πηγαίνουμε εδώ κι εκεί και να σκοτώνουμε κόσμο, οι κινήσεις στις μάχες εύκολα θα σκότωναν, αλλά ευτυχώς, όλοι είναι σχετικά άτρωτοι, εκτός αν το ζητάει το σενάριο. :P

Η προσοχή στην λεπτομέρεια της Kamurocho είναι κάτι που έχει ειπωθεί σε βίντεο και άρθρα, γιατί τα κτίρια της πόλης αλλάζουν από παιχνίδι σε παιχνίδι  ώστε να δείχνει κοντά στο πώς ήταν η Kabukicho (η πόλη στην οποία βασίζεται η Kamurocho) εκείνη την περίοδο. Φυσικά η SEGA φρόντισε ώστε στα coin-op μέρη (της SEGA :P ) να υπάρχουν τα αντίστοιχα παιχνίδια της εποχής και στο 0 μπορούμε να παίξουμε Space Harrier, Out Run, Super Hang On και Fantasy Zone. Επίσης στα παιχνίδια με την δαγκάνα έχει και φουσκωτά Mega Drive, για διαφήμιση της κονσόλας που είχε βγει τον Οκτώβριο του 1988.
Μικρότερο ρόλο έχει η Sotenbori (που βασίζεται στην Dotonbori) που είναι επίσης σε μερικά παιχνίδια της σειράς, αλλά στο 0 είναι η πόλη στην οποία κυκλοφορεί ο Majima και είναι επίσης πολύ προσεγμένη.
Στα διάφορα sidequests βλέπουμε τα γνωστά (bowling, darts, κλπ), αλλά επίσης καραόκε και baseball που οι ιάπωνες αγαπούν πολύ. Υπάρχουν φυσικά και πιο "ψαγμένα" ιαπωνικά όπως mahjong και διάφορα άλλα επιτραπέζια παιχνίδια. Επίσης οτιδήποτε (και μιλάμε οτιδήποτε) κάνουν ο Kiryu και ο Majima σε side activities πρέπει να το παίρνουν στα σοβαρά, όπως το κλασσικό σήκωμα τηλεφώνου ή το να παίζουν τα διάφορα coin ops και φυσικά το (μεγάλο!) side story με το Pocket Circuit Racing με τα αυτοκινητάκια του Kiryu. :D
Σε ένα sidequest βλέπουμε κι ένα (γομάρι) κινητό τηλέφωνο με τσάντα που παίρνει μπαταρίες, που για τότε ήταν τοπ τεχνολογία. 
Στους δρόμους μας δίνουν χαρτομάντηλα σε πολλά σημεία και ήταν άλλο ένα πραγματάκι που μου έκανε εντύπωση.
Όταν πίνεις σε μπαρ, μου θυμίζει το Bartender (ωραίο manga by the way) λίγο, στο ότι ο μπάρμαν θα διαφημίσει το ποτό που διαλέγεις και δεν είναι απλά "οκ, πάρε". Βέβαια στο manga έδινε ανάλογα cocktails με την περίσταση, αλλά οκ, εκεί πάμε αλλού. :P

Γενικά το main story σενάριο είναι "ιαπωνικό" και κάποια πράγματα μπορεί να φαίνονται περίεργα σε εμάς, αλλά όπως είπα, η κουλτούρα, η ιεραρχία και οι πεποιθήσεις των χαρακτήρων που μένουν πιστοί στα πιστεύω τους, είναι πράγματα που προωθούν την ιστορία, έστω και αν υπάρχουν υπερβολές σε κάποιες φάσεις. Eίναι βασικά ένα mix κανονικής ζωής με live action films και anime. Τα sidequests μπορούν να είναι από σοβαρά ως σχεδόν γελοία στο τι γίνεται, συνήθως με κάποιο κλασσικό "heartwarming" ή αστείο τέλος. Yπάρχουν και το business sidequest που έχει ένα ο Kiryu και ένα ο Majima με τα δικά τους arcs. Πιο ενδιαφέρον είχε του Majima γιατί είχε πιο σοβαρό management. ;)

Γενικά, έστω και αν κάποιος δεν είναι φαν, θα έπρεπε να παίξει τουλάχιστον το 0 για την εμπειρία.

 


Ok, τα έβγαλα από μέσα μου και ησύχασα (μέχρι να κάνω edit). ^_^

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

@GeorgeGK Αν και είναι απο τα πιο καινούργια, είναι ουσιαστικά ο πρόλογος της σειράς Yakuza. 

9 ώρες πριν, Tobajara είπε

Εγώ πάλι ψήθηκα για το Katana Zero, που δεν το ήξερα! Ωραίος ο Νοσάκος!

Περιμένω και τις δικές σου εντυπώσεις επί του θέματος! Επίσης, περιμένω πως και πως το επόμενο dlc του.

@GhostRiderLSOV Σε σχέση με το 0 το Kiwami τι λέει? Βλέποντας διάφορα reviews το 0 πρέπει να είναι η κορυφή της σειράς, αλλά προτιμώ να ακούω την γνώμη ατόμων του φόρουμ. 

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 ώρα πριν, >-Nosakos<- είπε

Σε σχέση με το 0 το Kiwami τι λέει? Βλέποντας διάφορα reviews το 0 πρέπει να είναι η κορυφή της σειράς, αλλά προτιμώ να ακούω την γνώμη ατόμων του φόρουμ. 

Mικρό κατεβατό πάλι. :P

Spoiler

Δεν το έχω προχωρήσει τόσο ακόμα, αλλά σαν πρώτη σκέψη ήταν ότι πας στην παλιά σου γειτονιά (στον πρόλογο) και μετά έχει αλλάξει (αφού περνάνε 10 χρόνια), όμως ξέρεις τους δρόμους και τις γειτονιές. Το ότι δεν μπορούμε (όσο είδα) να παίξουμε coin-ops (και δείχνει το Virtua Fighter 4) λίγο δεν μου άρεσε, υπάρχουν sidequests/references που φέρνουν στο 0 και μια από αυτές μου άρεσε που σε κλασσικό Yakuza τρόπο, γίνεται σε ένα εξωφρενικό/τρελό σαν sidequest σε διάλογο.
Μιας και είμαστε στο 2005, έχει περάσει η "φούσκα" της Ιαπωνίας των 80s και δεν έχουν όλοι (ούτε ο Kiryu) τόσα λεφτά.
Δεν πηγαίνεις εδώ κι εκεί με τα δισεκατομμύρια, ούτε τα πετάς (ακόμα; ) στον δρόμο. :P Όπως δεν έχει και τους Mr. Shakedown, αλλά έχουμε το Majima Everywhere system, όπου παλεύουμε (και όχι μόνο) με τον συμπαθή ψυχάκια (πια; ;) ), ο οποίος δένεται και στο Dragon of Dojima fighting style (10 χρόνια μακριά από τους δρόμους σε έχουν αποδυναμώσει) αφού τον παλεύεις για να ξεκλειδώσεις κινήσεις, ενώ στα άλλα, πάει με leveling system και πόντους, αντί για τα λεφτά.
Δυστυχώς, το ότι δεν έχουμε playable Majima είναι ένα μείον προφανώς αφού μας καλόμαθε το 0.
Επίσης το στόρυ είναι λίγο πιο "φλου" κατά κάποιο τρόπο και μου λείπουν οι σκατόφατσες των 3 lieutenants. :P
Θα γράψω και όταν το τελειώσω. ^_^

YΓ. Έχουμε κανονικό κινητό τώρα, αλλά δεν κάνει τίποτα τρελό εκτός του μηνύματα/τηλεφωνήματα. Τι σόι κινητό είναι αυτό; Ποιος τα χρησιμοποιεί για επικοινωνία; :P

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, GhostRiderLSOV είπε

Mικρό κατεβατό πάλι. :P

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Δεν το έχω προχωρήσει τόσο ακόμα, αλλά σαν πρώτη σκέψη ήταν ότι πας στην παλιά σου γειτονιά (στον πρόλογο) και μετά έχει αλλάξει (αφού περνάνε 10 χρόνια), όμως ξέρεις τους δρόμους και τις γειτονιές. Το ότι δεν μπορούμε (όσο είδα) να παίξουμε coin-ops (και δείχνει το Virtua Fighter 4) λίγο δεν μου άρεσε, υπάρχουν sidequests/references που φέρνουν στο 0 και μια από αυτές μου άρεσε που σε κλασσικό Yakuza τρόπο, γίνεται σε ένα εξωφρενικό/τρελό σαν sidequest σε διάλογο.
Μιας και είμαστε στο 2005, έχει περάσει η "φούσκα" της Ιαπωνίας των 80s και δεν έχουν όλοι (ούτε ο Kiryu) τόσα λεφτά.
Δεν πηγαίνεις εδώ κι εκεί με τα δισεκατομμύρια, ούτε τα πετάς (ακόμα; ) στον δρόμο. :P Όπως δεν έχει και τους Mr. Shakedown, αλλά έχουμε το Majima Everywhere system, όπου παλεύουμε (και όχι μόνο) με τον συμπαθή ψυχάκια (πια; ;) ), ο οποίος δένεται και στο Dragon of Dojima fighting style (10 χρόνια μακριά από τους δρόμους σε έχουν αποδυναμώσει) αφού τον παλεύεις για να ξεκλειδώσεις κινήσεις, ενώ στα άλλα, πάει με leveling system και πόντους, αντί για τα λεφτά.
Δυστυχώς, το ότι δεν έχουμε playable Majima είναι ένα μείον προφανώς αφού μας καλόμαθε το 0.
Επίσης το στόρυ είναι λίγο πιο "φλου" κατά κάποιο τρόπο και μου λείπουν οι σκατόφατσες των 3 lieutenants. :P
Θα γράψω και όταν το τελειώσω. ^_^

YΓ. Έχουμε κανονικό κινητό τώρα, αλλά δεν κάνει τίποτα τρελό εκτός του μηνύματα/τηλεφωνήματα. Τι σόι κινητό είναι αυτό; Ποιος τα χρησιμοποιεί για επικοινωνία; :P

Σε ευχαριστώ πραγματικά για τον χρόνο που αφιέρωσες στην μεγάλη απάντηση σου! Είμαι στο τσακ να το ξεκινήσω και στο παρατσάκ να το προσπεράσω και να πάω στο 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...