Προς το περιεχόμενο

[Smartphone] XIAOMI MI 10T LITE 5G 64GB/6GB RAM - 218€ [ΤΕΛΟΣ]


vsk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, takinio είπε

Τελεια  , πες μας πως κινηθηκες και τα πηρες ,εστειλες email στον πωλητη και απαντησε ?

 

Άνοιξα case/request στο ebay πριν παραλάβω , ο πωλητής μου είπε ότι θα μου επιστρέψει 50£, δέχτηκα και όταν παρέλαβα του είπα να μου τα δώσει...δεν απάντησε και τότε το έκανα step in to ebay.

Άμεσα το ebay μου έδωσε τα χρήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 306
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα, 

Δυστυχως το E bay δεν μπορει να επεμβει σε εμενα, προχωρησα οπως ειπες και ελαβα την παρακατω απαντηση,

Hello ,


Thank you for contacting us about the item "BRAND NEW XIAOMI MI 10T LITE 5G (UK VERSION) UNLOCKED 6GB RAM + 64GB 128GB ROM" (264948252038) which you received on Jan 04,2021. I will gladly assist you today.

I checked the details of this case. Thank you for confirming that you received your item. I understand that your seller proposed three solutions for you and you chose the second option that is to wait for the delivery to arrive and accept £50 discount to be paid after the order is delivered.

 

To help you out with this I suggest that you keep communicating with your seller to get updates of the promised £50 discount. Please allow more time for them to reply to your messages, I know you understand that this agreement is already outside of eBay however I am very positive that your seller will uphold to their promises for they are also concern of their seller's performance and for sure they wanted to avoid negative feedback from their buyers like you.

 

Επεξ/σία από takinio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/1/2021 στις 10:09 ΠΜ, takinio είπε

Καλημερα, 

Δυστυχως το E bay δεν μπορει να επεμβει σε εμενα, προχωρησα οπως ειπες και ελαβα την παρακατω απαντηση,

Hello ,


Thank you for contacting us about the item "BRAND NEW XIAOMI MI 10T LITE 5G (UK VERSION) UNLOCKED 6GB RAM + 64GB 128GB ROM" (264948252038) which you received on Jan 04,2021. I will gladly assist you today.

I checked the details of this case. Thank you for confirming that you received your item. I understand that your seller proposed three solutions for you and you chose the second option that is to wait for the delivery to arrive and accept £50 discount to be paid after the order is delivered.

 

To help you out with this I suggest that you keep communicating with your seller to get updates of the promised £50 discount. Please allow more time for them to reply to your messages, I know you understand that this agreement is already outside of eBay however I am very positive that your seller will uphold to their promises for they are also concern of their seller's performance and for sure they wanted to avoid negative feedback from their buyers like you.

 

Κι εγώ μια από τα ίδια. Κάναμε φίλε μου το λάθος μάλλον και κλείσαμε το case. Μάλλον ο φίλος παραπάνω που έβγαλε άκρη δεν είχε κλείσει το case. Αυτά παθαίνουμε οταν δεν ξέρουμε να χειριστούμε το ebay. Κάπου πρέπει να μπουν αναλυτικά οι κινήσεις που κάνουμε αν έχουμε πρόβλημα με αγορα από ebay. Κρίμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, nektar73 είπε

Κι εγώ μια από τα ίδια. Κάναμε φίλε μου το λάθος μάλλον και κλείσαμε το case. Μάλλον ο φίλος παραπάνω που έβγαλε άκρη δεν είχε κλείσει το case. Αυτά παθαίνουμε οταν δεν ξέρουμε να χειριστούμε το ebay. Κάπου πρέπει να μπουν αναλυτικά οι κινήσεις που κάνουμε αν έχουμε πρόβλημα με αγορα από ebay. Κρίμα. 

Μπορείτε να ανοίξετε νέο case for return.

Δε χάθηκε τίποτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν την εχω κλεισει ,οποτε πιστευω δεν εχει να κανει με αυτο.

Οντως δεν ξεραμε, αν σε αυτο που υποσχεθηκε ο πωλητης, μπορουσε να επεμβει το ebay και τωρα το μαθαμε.

Οzzo ,

Θα μπορουσες να ανεβασεις την απαντηση του ebay ?

Επεξ/σία από takinio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ το παρέλαβα με μια βδομάδα καθυστέρηση από την εκτιμώμενη ημερομηνία....

Δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος για partial refund ή full refund...Refund γίνεται όταν  καθυστερήσει "μηνα και" από την εκτιμώμενη παράδοση με το σκεπτικο οτι εχει χαθεί...Υπήρξε καποιο περιστατικό απο καποιον που δεν παρελαβε λογω απατεωνιάς;..........ή χαλαστηκατε που δεν παραλαβατε ακριβως την δηλωμενη ημερομηνια; Απο εξωτερικο παραγγείλατε και απο μια χωρα που σίγουρα θα εβγαινε απο την Ευρωπαική Ενωση με τις δεδομενες καθυστερησεις σε όλους τους τομεις....

Το οτι καποιος χαλαστηκε επειδη θα παραλαβει 2 και 3 βδομαδες μετα, δεν ειναι λογος refund. Case ανοιγουμε οταν βλεπουμε πως δεν θα παραλαβουμε κατι, οχι επειδη θα παραλαβουμε με καθυστερηση λογω Brexit....μη χασουμε και τη λογική μας.

Αν μπει Ελλάδα το κινητό, το refund είναι δύσκολο...

Επεξ/σία από manousos82003
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, manousos82003 είπε

Εγώ το παρέλαβα με μια βδομάδα καθυστέρηση από την εκτιμώμενη ημερομηνία....

Δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος για partial refund ή full refund...Refund γίνεται όταν  καθυστερήσει "μηνα και" από την εκτιμώμενη παράδοση με το σκεπτικο οτι εχει χαθεί...Υπήρξε καποιο περιστατικό απο καποιον που δεν παρελαβε λογω απατεωνιάς;..........ή χαλαστηκατε που δεν παραλαβατε ακριβως την δηλωμενη ημερομηνια; Απο εξωτερικο παραγγείλατε και απο μια χωρα που σίγουρα θα εβγαινε απο την Ευρωπαική Ενωση με τις δεδομενες καθυστερησεις σε όλους τους τομεις....

Το οτι καποιος χαλαστηκε επειδη θα παραλαβει 2 και 3 βδομαδες μετα, δεν ειναι λογος refund. Case ανοιγουμε οταν βλεπουμε πως δεν θα παραλαβουμε κατι, οχι επειδη θα παραλαβουμε με καθυστερηση λογω Brexit....μη χασουμε και τη λογική μας.

Αν μπει Ελλάδα το κινητό, το refund είναι δύσκολο...

Όχι φίλε μου διαφωνώ. Έκανα παραγγελία 26/11 και παρέλαβα 14/1. Στις 26/12 και αφού έκλεισε μήνα και φαινόταν ακόμα leaving uk άνοιξα case και με ενημέρωσε ο πωλητής ότι επειδή έχει αργήσει πολύ έχω 3 επιλογές. Η 2η ήταν partly refund 50 λιρών στην οποία και συμφώνησα. Τώρα επειδή εγώ έχω ήδη παραλάβει και στο tracking φαίνεται ακόμα leaving uk θα μπορούσα να κάνω πολλά και διάφορα (ανήθικα). Τωρα γιατί κατακρίνεις το ότι θέλουμε αυτό που μας υποσχέθηκε ο πωλητής δεν το καταλαβαίνω. Δική του πρόταση ήταν γιατί όταν το παράγγειλα εγραφε παραλαβή έως 15 Δεκεμβρίου και είχε πάει ήδη 26. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, nektar73 είπε

Όχι φίλε μου διαφωνώ. Έκανα παραγγελία 26/11 και παρέλαβα 14/1. Στις 26/12 και αφού έκλεισε μήνα και φαινόταν ακόμα leaving uk άνοιξα case και με ενημέρωσε ο πωλητής ότι επειδή έχει αργήσει πολύ έχω 3 επιλογές. Η 2η ήταν partly refund 50 λιρών στην οποία και συμφώνησα. Τώρα επειδή εγώ έχω ήδη παραλάβει και στο tracking φαίνεται ακόμα leaving uk θα μπορούσα να κάνω πολλά και διάφορα (ανήθικα). Τωρα γιατί κατακρίνεις το ότι θέλουμε αυτό που μας υποσχέθηκε ο πωλητής δεν το καταλαβαίνω. Δική του πρόταση ήταν γιατί όταν το παράγγειλα εγραφε παραλαβή έως 15 Δεκεμβρίου και είχε πάει ήδη 26. 

Δεν κατακρινω, αυτος ειναι ο κανονας του ebay. Case μονο οταν δεν παραλαβετε μετα τον ενα μηνα του estimated....Και 'γω εχω και αλλα δεματα που φρακαραν τελωνειο στην Αγγλια λογω Brexit και επρεπε να εχω παραλαβει προ πολλου. Ο πωλητης που τα αγορασα τι φταιει που προεκυψε το Brexit και να του ζητησω λεφτα? Εκεινος ευθυνεται που εχουν Brexit?

Ο πωλητης σου υποσχεθηκε τις συγκεκριμενες ημερομηνιες (υποψη το estimated σημαινει κατα προσεγγιση, οχι ακριβη ημερομηνια) γιατι δεν υπηρχε ο παραγοντας Brexit. Πλεον το ebay θα δικαιωσει τον πωλητη λογω Brexit, οτι και να κανετε...

To tracking του ebay αργει να ενημερωθει, και σε μενα λεει δεν το παρελαβα, so what? Αν το βαλεις στο track17, αλλα θα δειξει....

Καποιοι πιθανον δεν εχουν ξαναγορασει απο το εξωτερικο να φανε τις καθυστερησεις, αλλιως δεν μπορω να εξηγησω αυτην την ανυπομονησια να ανοιξουν case....Μου θυμιζει παλιες εποχες Amazon που μας εδωσε τσαμπα μεταφορικα και κανατε μαζικες παραγγελιες οι οποίες "δεν εφτασαν" ποτε Ελλαδα και μας τα εκοψαν. Πλεον στα περισσοτερα μαγαζια του Amazon ειμαστε blacklist...

Επεξ/σία από manousos82003
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, nektar73 είπε

Δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος για partial refund ή full refund...Refund γίνεται όταν  καθυστερήσει "μηνα και" από την εκτιμώμενη παράδοση με το σκεπτικο οτι εχει χαθεί...Υπήρξε καποιο περιστατικό απο καποιον που δεν παρελαβε λογω απατεωνιάς;..........ή χαλαστηκατε που δεν παραλαβατε ακριβως την δηλωμενη ημερομηνια; Απο εξωτερικο παραγγείλατε και απο μια χωρα που σίγουρα θα εβγαινε απο την Ευρωπαική Ενωση με τις δεδομενες καθυστερησεις σε όλους τους τομεις....

Το οτι καποιος χαλαστηκε επειδη θα παραλαβει 2 και 3 βδομαδες μετα, δεν ειναι λογος refund. Case ανοιγουμε οταν βλεπουμε πως δεν θα παραλαβουμε κατι, οχι επειδη θα παραλαβουμε με καθυστερηση λογω Brexit....μη χασουμε και τη λογική μας.

Για να μην κάνω hijack στο θέμα κάτι τελευταίο και δεν επανέρχομαι. Εγώ το κινητό το ήθελα μέχρι Πρωτοχρονιά για δώρο. Θα ζητούσα full refund και δε θα το παραλαμβανα όμως στο μεταξύ μου έσπασε η οθόνη του δικού μου και αποφάσισα να το κρατήσω. Την επιλογή την έδωσε ο πωλητής δεν τη ζήτησα εγώ για δώρο 50 λίρες. Τώρα γιατί είσαι βασιλικοτερος του βασιλέως δεν το καταλαβαίνω με ξεπερνά. Με παραγγελιαν26/11 να ανοίξω case 26/12 το βρίσκω λογικό άλλωστε και ο πωλητής δεν αντέδρασε. Τέλος πάντων και ναι ΧΑΛΑΣΤΗΚΑΜΕ που άργησε. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, nektar73 είπε

Για να μην κάνω hijack στο θέμα κάτι τελευταίο και δεν επανέρχομαι. Εγώ το κινητό το ήθελα μέχρι Πρωτοχρονιά για δώρο. Θα ζητούσα full refund και δε θα το παραλαμβανα όμως στο μεταξύ μου έσπασε η οθόνη του δικού μου και αποφάσισα να το κρατήσω. Την επιλογή την έδωσε ο πωλητής δεν τη ζήτησα εγώ για δώρο 50 λίρες. Τώρα γιατί είσαι βασιλικοτερος του βασιλέως δεν το καταλαβαίνω με ξεπερνά. Με παραγγελιαν26/11 να ανοίξω case 26/12 το βρίσκω λογικό άλλωστε και ο πωλητής δεν αντέδρασε. Τέλος πάντων και ναι ΧΑΛΑΣΤΗΚΑΜΕ που άργησε. 

Δεν χρειαζεται να επανερθεις, ασε καταλαβαμε....

Οποιος κανει αγορες απο εξωτερικο ξερει πως το estimated δεν ειναι ποτε ακριβες οπως επισης οτι ποτε τιποτα δεν φτανει στην ωρα του.

Αν χαλαστηκατε, περαστικα! Αυριο μεθαυριο αν μας αποκλεισουν εκτος απο το Amazon και οι πωλητες του eBay, να μην αναρωτιεστε το γιατι...

Αυτα ειχα να πω, καλοριζικα σε ολους μας!

Επεξ/σία από manousos82003
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, manousos82003 είπε

Δεν χρειαζεται να επανερθεις, ασε καταλαβαμε....

Οποιος κανει αγορες απο εξωτερικο ξερει πως το estimated δεν ειναι ποτε ακριβες οπως επισης οτι ποτε τιποτα δεν φτανει στην ωρα του.

Αν χαλαστηκατε, περαστικα! Αυριο μεθαυριο αν μας αποκλεισουν εκτος απο το Amazon και οι πωλητες του eBay, να μην αναρωτιεστε το γιατι...

Αυτα ειχα να πω, καλοριζικα σε ολους μας!

Ήδη ο πωλητής δεν στέλνει πλέον Ελλάδα

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά στο ebay αναφέρει ότι δεν στέλνει πουθενά εκτός UK - αν ακόμα το έχει διαθέσιμο.

Πάντως τον τελευταίο μήνα έχει πάρει 19 αρνητικές κριτικές στο ebay. Κρίμα, γιατί ξεκίνησε καλά, απογειώθηκε με τις πωλήσεις του, δεν υπολόγισε καλά μάλλον τις ειδικές συνθήκες (lockdown, φρακάρισμα των courier διεθνώς, brexit) στα logistics του και τελικά τα σκ@@@σε στο θέμα της επικοινωνίας με τους πελάτες του.

Ελπίζω όλοι να παραλάβετε τις συσκευές σας και τα refunds που σας έταξε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
29 λεπτά πριν, skar1983 είπε

Ήδη ο πωλητής δεν στέλνει πλέον Ελλάδα

Και; Αν ενας "Χ" πωλητης δεν μπορει ας μην στελνει ουτε στην χωρα του. Ας το κλεισει.

Το θεμα μενει ανοικτο ΜΟΝΟ για καποια αναφορα εξελιξης. Μενει για να βοηθηθει καποιος που εχει παραγγειλει, οχι για να γραφουν εκθεσεις ιδεων οσοι ΔΕΝ εχουν παραγγειλει. Σεβαστειτε το. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε εμένα δεν απαντάει για το θεμα των 50 pounds που υποσχέθηκε. Και το case δεν το εχω κλείσει, αλλά δεν νομίζω να παίζει κάποιο ρόλο.

Μην ξεχνάτε, πως μπορεί να παίζει συμφωνία και να πάρει  ο πωλητής αποζημίωση από την εταιρεία αποστολών, λόγω καθυστέρησης. (Λέω εγώ τωρα...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...