Προς το περιεχόμενο

[NVME SSD] ADATA XPG GAMMIX S11 PRO 1TB, 118€ @ eshop [TEΛΟΣ]


imvrios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλά δεν είναι σίγουρο ότι θα τον καλύψει και το eshop. Πανεύκολα σου λένε "μιλήστε με την εταιρεία κατασκευής" ή και να τον πάρουν να τον δουν δεν είμαστε και πάλι καλυμμένοι ότι θα εντοπίσουν το πρόβλημα. Οπότε δεν ξεκινάς την διαδικασία επικοινωνίας με την Adata @Πέτρος ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 290
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Καλά δεν είναι σίγουρο ότι θα τον καλύψει και το eshop. Πανεύκολα σου λένε "μιλήστε με την εταιρεία κατασκευής" ή και να τον πάρουν να τον δουν δεν είμαστε και πάλι καλυμμένοι ότι θα εντοπίσουν το πρόβλημα. Οπότε δεν ξεκινάς την διαδικασία επικοινωνίας με την Adata @Πέτρος ?

Όταν (αν) θα πάει στο eshop θα είναι 100% με αναπαραγωγή του προβλήματος μόλις τον κουμπώνεις.

Εγώ αυτούς πλήρωσα, αυτοί θα με καλύψουν (εντός των νόμιμων, πάντα).

Έχω κάνει και την εγγραφή στην Adata από την 1η στιγμή, αλλά με την κατάσταση σε μεταφορές-ταχυδρομεία-κούριερ αυτή τη στιγμή, ούτε σαν αστείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Πέτρος είπε

Όταν (αν) θα πάει στο eshop θα είναι 100% με αναπαραγωγή του προβλήματος μόλις τον κουμπώνεις.

Εγώ αυτούς πλήρωσα, αυτοί θα με καλύψουν (εντός των νόμιμων, πάντα).

Έχω κάνει και την εγγραφή στην Adata από την 1η στιγμή, αλλά με την κατάσταση σε μεταφορές-ταχυδρομεία-κούριερ αυτή τη στιγμή, ούτε σαν αστείο.

δεν έχεις eshop point στην περιοχή σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, spigias είπε

δεν έχεις eshop point στην περιοχή σου;

Βρε δίπλα μου είναι, απλά το πρόβλημα δεν εμφανίζεται (κι αν) μετά από ώρες-μέρες λειτουργίας.

Ξέρω από άλλες φορές πόσο "ενδελεχής" είναι ο έλεγχός τους. Καμένο επεξεργαστή τους έστειλα κάποια στιγμή και έκανα 20+ μέρες να πάρω πίσω το μηχάνημα, όχι να στείλω κάτι που λειτουργεί και βγάζει σπάνια κάποιο πρόβλημα.

Επιπλέον, θέλω να δοκιμάσω 1-2 πράγματα, να αποκλείσω εντελώς το όποιο φταίξιμο της μητρικής μου (θα τον βάλω και στην άλλη Μ2) πριν προχωρήσει η όποια ιστορία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Dantε είπε

Κατσε DOA ηρθε,τι να μη τον καλυψουν.Ουτε βδομαδα δε τον εχει.

Γιατί πιστεύεις ότι θα κάνουν ακριβή αναπαράσταση του προβλήματος; Δεν νομίζω

Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Βρε δίπλα μου είναι, απλά το πρόβλημα δεν εμφανίζεται (κι αν) μετά από ώρες-μέρες λειτουργίας.

Ξέρω από άλλες φορές πόσο "ενδελεχής" είναι ο έλεγχός τους. Καμένο επεξεργαστή τους έστειλα κάποια στιγμή και έκανα 20+ μέρες να πάρω πίσω το μηχάνημα, όχι να στείλω κάτι που λειτουργεί και βγάζει σπάνια κάποιο πρόβλημα.

Επιπλέον, θέλω να δοκιμάσω 1-2 πράγματα, να αποκλείσω εντελώς το όποιο φταίξιμο της μητρικής μου (θα τον βάλω και στην άλλη Μ2) πριν προχωρήσει η όποια ιστορία.

Δοκίμασε και αυτή τη στιγμή στείλε και ένα μειλ στην Adata να υπάρχει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, 7nisiotis είπε

Γιατί πιστεύεις ότι θα κάνουν ακριβή αναπαράσταση του προβλήματος; Δεν νομίζω

Οταν ειναι μεσα στο DOA ειναι πιο πιθανο να μην ασχοληθουν ιδιαιτερα και να τον αντικαταστησουν.Και λογω φορτου κιολας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

Aμ εδώ σε θέλω...προχτές είχα αφήσει τον υπολογιστή ανοικτό για 4 μέρες και δεν το έκανε παρά σε κάποια εντελώς ανύποπτη στιγμή.

Χτες ήταν ανοικτός από το πρωί, και έσκασε μετά από 12+ώρες.

Σε κάθε άνοιγμα του υπολογιστή, λειτουργεί χωρίς θέμα.

Αν βαρέσει BSOD, δεν έχει νόημα να πάρω φωτό, δεν αποδεικνύω τίποτα.

Αν το κάνει στη διάρκεια της ημέρας και το τραβήξω, τότε μόνο ίσως.

Κάνε και μια δοκιμή να τρέξεις στοκ το PC σου.

Μπορεί να είναι κάλλιστα θέμα unstable OC, είτε στη CPU, είτε στη RAM.

Θυμίζω την κλασική περίπτωση διακοπής λειτουργίας των USB με κακορυθμισμένο Vsoc.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Θυμίζω την κλασική περίπτωση διακοπής λειτουργίας των USB με κακορυθμισμένο Vsoc.

Σατανικό!

και σε άλλο pc να τον βάλει ακόμα καλύτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις εγκατέστησα το ν δικό μου. Αποτελέσματα:

EDIT: Και AS SSD

Είναι ok; Controller πως βλέπω ποιόν έχει;;  Hard Disk Sentinel, το είδα παραπάνω. Ελεγκτής: SM2262EN

Screenshot 2020-12-10 173806.png

Επεξ/σία από Spectrus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποσχέθηκα ότι θα ενημερώσω για την απάντηση του eshop.gr στο email μου. Το ιστορικό με λίγα λόγια είναι το παρακάτω.

Τους στέλνω πρώτο mail μέσα στη φρίκη λόγω της αργής ταχύτητας που έβλεπα, του παλιού μοντέλου του controller που είχα την λάθος εντύπωση ότι είχε, ενός προβλήματος που έχω όταν κάνω save and exit από το bios (θέλει restart κολλάει στο detecting IDE devices) και των τριών ετών εγγύηση που έβγαλε το site της Adata όταν έβαλα το serial.

Μου απαντάνε άμεσα :

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η πίστωση του προϊόντος, αρχικά θα πρέπει να σταλεί στις κεντρικές μας εγκαταστάσεις, προκειμένου να ελεγχθεί η κατάστασή του."

Τους στέλνω δεύτερο email ότι τελικά ανακάλυψα ότι η μητρική μου φταίει για την αργή ταχύτητα και για το κόλλημα στο save and exit, ότι ο controller είναι ο σωστός και ότι το θέμα με την εγγύηση είναι μάλλον τυπογραφικό λάθος της Adata. Τους αναφέρω ότι τελικά δεν φταίει το προϊόν αλλά εγώ που έκανα λάθος επιλογή και ότι θα ήθελα να με ενημερώσουν για την πίστωση που θα έχω αν τους το στείλω και αποδειχτεί ότι ο NVME δεν έχει πρόβλημα και ότι εγώ έχω κάνει ελάχιστη χρήση.

Η άμεση απάντηση τους:

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως για να απαντήσουμε συγκεκριμένα και με βεβαιότητα, αν ένα προϊόν που έχει χρησιμοποιηθεί έστω και ελάχιστα, πληροί στο έπακρο όλες τις προϋποθέσεις της διάταξης περί αναιτιολόγητης επιστροφής εντός 14 ημερών και κατ' επέκταση θα γίνει σίγουρα πίστωση στην αρχική τιμή αγοράς ή σε τι ποσό θα πιστωθεί, πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από το τμήμα επιστροφών. Δεν θεωρούμε ότι μπορούμε μέσω mail να δεσμευτούμε σε θεωρητικό επίπεδο, για ένα προϊόν που δεν έχουμε δει από κοντά την κατάστασή του. Αυτό όμως που μπορούμε να σας αναφέρουμε με σιγουριά, είναι πως καθημερινά πιστώνονται στην αρχική τιμή δεκάδες επιστροφές πελατών μας, που πληρούν τις προϋποθέσεις της εν λόγω διάταξης."

Πάντως ανέβηκαν στην εκτίμηση μου λόγω του πόσο γρήγορα απάντησαν στα email μου. Το ότι τηρούν τον νόμο και δεν αρχίζουν τα περίεργα όπως κάποια μικρά μαγαζιά και αυτό θετικό αλλά και αναμενόμενο.

Είμαι περίεργος για το πως ερμηνεύουν τον νόμο στο σημείο που έχει κενό, δηλαδή στο σημείο που αναφέρει ότι επιτρέπεται από τη μία να εξετάσεις τη λειτουργικότητα του αλλά ταυτόχρονα πρέπει να επιστρέψεις τη συσκευασία άθικτη και το προϊόν στην αρχική του κατάσταση  δεν θα το μάθω όμως γιατί θα τον δώσω στα ανίψια μου.

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Βρε δίπλα μου είναι, απλά το πρόβλημα δεν εμφανίζεται (κι αν) μετά από ώρες-μέρες λειτουργίας.

Ξέρω από άλλες φορές πόσο "ενδελεχής" είναι ο έλεγχός τους. Καμένο επεξεργαστή τους έστειλα κάποια στιγμή και έκανα 20+ μέρες να πάρω πίσω το μηχάνημα, όχι να στείλω κάτι που λειτουργεί και βγάζει σπάνια κάποιο πρόβλημα.

Επιπλέον, θέλω να δοκιμάσω 1-2 πράγματα, να αποκλείσω εντελώς το όποιο φταίξιμο της μητρικής μου (θα τον βάλω και στην άλλη Μ2) πριν προχωρήσει η όποια ιστορία.

Στο υπόλοιπο ίντερνετ αναφέρει κανείς παρόμοιο πρόβλημα με εσένα; Επίσης δοκίμασε να κάνεις heavy I/O usage στον δίσκο (γράψε και διάβασε συνέχεια) για να δεις μήπως εμφανίζεται πιο γρήγορα το πρόβλημα. Τέλος, βάλε να τρέχουν benchmarking tools μιας και αυτά κάνουν μπόλικο I/O στον δίσκο. Και προφανώς το καλύτερο test είναι να τον κουμπώσεις σε άλλο pc να δεις εκεί αν το κάνει.

Για όποιον άλλο περιμένει τον δίσκο, χθες που μίλησα μου είπαν ότι περιμένουν παραλαβή στα μέσα της επόμενης βδομάδας, οπότε θα πάρει κι άλλο χρόνο...

Επεξ/σία από thanasis00
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Για όποιον άλλο περιμένει τον δίσκο, χθες που μίλησα μου είπαν ότι περιμένουν παραλαβή στα μέσα της επόμενης βδομάδας, οπότε θα πάρει κι άλλο χρόνο...

Μας δουλεύουν ψιλό γαζί ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, glazos είπε

Μας δουλεύουν ψιλό γαζί ... 

Απ' ότι μου είπαν ο προμηθευτής τους φταίει, γιατί τους άλλαξε τη διαθεσιμότητα τελευταία στιγμή. Ντάξει ψιλοαναμενόμενα προβλήματα αυτή τη περίοδο, αλλά ναι, δε παύει να είναι εκνευριστικό. Πάντως μου έδωσαν την επιλογή να ακυρώσω ή να πάρω άλλον (με τη πληρωμή της χρηματικής διαφοράς) 😂

Οπότε υπομονή να δούμε από βδομάδα τι αλλάζει, έτσι κι αλλιώς σε αυτά τα λεφτά δε παίζει κάτι άλλο ακόμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Στο υπόλοιπο ίντερνετ αναφέρει κανείς παρόμοιο πρόβλημα με εσένα; Επίσης δοκίμασε να κάνεις heavy I/O usage στον δίσκο (γράψε και διάβασε συνέχεια) για να δεις μήπως εμφανίζεται πιο γρήγορα το πρόβλημα. Τέλος, βάλε να τρέχουν benchmarking tools μιας και αυτά κάνουν μπόλικο I/O στον δίσκο. Και προφανώς το καλύτερο test είναι να τον κουμπώσεις σε άλλο pc να δεις εκεί αν το κάνει.

Πήγα να πάρω ένα backup το δίσκο (>600γίγα)...κλάταρε η μεταφορά στο 5, αλλά ο δίσκος μια χαρά προσβάσιμος κατά τα άλλα.

Δεν ξέρω αν είναι αυτή η τυπική-αναμενόμενη συμπεριφορά για αυτή την πιθανή βλάβη.

Τώρα σε λίγο του αλλάζω Μ2 και αύριο θα κάνω ντου σε ένα Β550 στη γειτονιά.

edit: Άκυρο, το error είχε να κάνει με την προέλευση των συγκεκριμένων αρχείων που κόλλησαν (onedrive).

Για να δούμε.

Επεξ/σία από Πέτρος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...