Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικά παραπάει αυτό που γίνεται με κάθε τρόπο καθόλη τη 5ετία.

Το salary cap τους πιάνει; Θα κάνουν και άλλη αλλαγή μέχρι τέλους;

Τι σκατά έχουν κάνει ακριβώς; Ο Brundle έλεγε πως πρέπει η RB να κάνει ένσταση για να κάνουν φύλλο και φτερό το Merc.

Γεγονός είναι πάντως ότι κάθε χρονιά εμφανίζει κάτι ιδιαίτερο η Merc και εξαυλώνει τον (όποιο) ανταγωνισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13.8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Βασικά παραπάει αυτό που γίνεται με κάθε τρόπο καθόλη τη 5ετία.

Το salary cap τους πιάνει; Θα κάνουν και άλλη αλλαγή μέχρι τέλους;

Τι σκατά έχουν κάνει ακριβώς; Ο Brundle έλεγε πως πρέπει η RB να κάνει ένσταση για να κάνουν φύλλο και φτερό το Merc.

Γεγονός είναι πάντως ότι κάθε χρονιά εμφανίζει κάτι ιδιαίτερο η Merc και εξαυλώνει τον (όποιο) ανταγωνισμό.

Τα πραγματα ειναι απλα. καθε κινητηρας μπορει να παραγει παραπανω αλογα αν δεν σε νοιαζει η αξιοπιστια. Ξεκαθαρο παραδειγμα οι grenade quali turbo κινητηρες των 80's που βγαζαν 1400-1500 αλογα (και αυτα με γραμμική παρεμβολή γιατι δεν ηταν καν μετρησιμα στο δυναμομετρο) και πηγαιναν για πεταμα μετα το qualy. για φετος ειχαμε 20+ αγωνιστικα σαββατοκυριακα και 3 κινητηρες. αρα 7gp μεσο ορο για καθε κινητηρα. αυτο σημαινει διαχειρηση φθορας και απωλειας αλογων. οσο περισσοτερο τον ζορισεις τοσο θα χασεις προς τα τελευταια gp (5-6-7). τι γινετε ομως όταν βλεπεις οτι το κερδος που εχεις τρεχοντας τον κινητηρα στο full για 3.5gp ειναι μεγαλυτερο απο την ποινη που θα φας. guess what. θα αλλαζεις κινητηρα σαν τα πουκαμισα. και οχι μονο .. ο κινητηρας δεν ειναι εντελως αχρηστος. τον φορας πχ στο FP1 που ετσι και αλλιως δεν πατας τερμα γκαζι.
Συνεπως αν χρειαστει θα αλλαζει κινητηρα σε καθε gp. Εφοσον το κερδος ειναι μεγαλυτερο απο την ποινή κανεις δεν την εμποδιζει. Οτι δεν ειναι ηθικο δεν σημαινει οτι δεν ειναι και νομιμο ...
ΥΓ Το ιδιο θα επρεπε να κανει-εκανε και η honda αν ηταν στην θεση της merc.

ΥΓ 2 πως να τους πιασει το salary cap? σου λεει η merc powertrains ... ααα εσεις στην Merc F1 team ειστε καλοι πελατες θα σας κανω εκπτωση 99% στους κινητηρες 5-6-7-9. ποιος οριζει την τιμη?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ghostrider

O Horner είπε ότι η διαφορά νέας μονάδας ισχύος σε σύγκριση με χρησιμοποιήμενη είναι μόλις 0.1s.  Οπότε δεν τους συμφέρει να κάνουν κάτι τέτοιο..

 

Επίσης τα power units εξαιρούνται από το  budget cap..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Shyn είπε

@ghostrider

O Horner είπε ότι η διαφορά νέας μονάδας ισχύος σε σύγκριση με χρησιμοποιήμενη είναι μόλις 0.1s.  Οπότε δεν τους συμφέρει να κάνουν κάτι τέτοιο..

 

Επίσης τα power units εξαιρούνται από το  budget cap..

θεωρω οτι δεν ειναι 0.1sec. πριν καποιο καιρο (πριν κλειδωσουν στους κανονισμους) αν θυμασε το θεμα συζητησης στα forum (f1) ηταν τα power modes των κινητηρων (και τα Party modes της merc). ειχε βγει στην επιφανεια τοτε οτι τα power modes εχουν καποιο χρονο που μπορουν να χρησιμοποιηθουν πριν αρχισει να υπαρχει θεμα αξιοπιστιας. Επισης ειναι λογικό οτι αλλο να πρεπει να το μοιρασεις τον χρονο σε 7 gp και αλλο σε 3 η και λιγοτερα. ειδαλως γιατι να αλλαζει κινητηρες η merc σαν τα πουκαμισα στους τελευταιους αγωνες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Nabuko είπε

Screenshot_20211114-225617_Chrome.jpg.792008dcf94c68b5b60b4a1c3e841a18.jpg

θέλει @@ να κυκλοφορείς έτσι έξω, ρισπέκτ

11 ώρες πριν, tommy^ είπε

Eνα μεγαλο "μπραβο" στον ανεγκεφαλο Μαξ που με εχει φερει στο σημειο να μην θελω να κερδισει με τιποτα και να προτιμω να κερδισει ο Σερ κλαψας.
Η ορολογια proper racing συνεχιζει να αγνοειται στο λεξιλογιο του ηλιθιου και θα συνεχισει να αγνοειται οσο του χαριζονται. Ο τροπος που αμυνεται συνεχιζει να ειναι  αντιαθλητικος. Οποιος χαιρεται με τετοιες αντιαθλητικες ενεργειες, καλα θα κανει να δει προηγουμενους αγωνες σε f1 ή σε αλλα πρωταθληματα με ΚΑΘΑΡΕΣ ΜΑΧΕΣ που κρατουν αμειωτο το ενδιαφερον.
Το μονο καλο της υποθεσης ειναι οτι ερχονται να πανω-κατω με τη δυναμικοτητα των ομαδων στις πιστες, οποτε στους αγωνες που ακολουθουν δεν ξερουμε τι μας περιμενει.

Καλη εμφανιση απο Γκασλι, Ναντο και Κιμαρο σημερα.

Ρε εδώ τα έκανε όταν δεν κυνηγούσε τίποτα (πχ Αυστρία στον Λεκλέρκ), τώρα θα σταματήσει που πάει για τον πρώτο τίτλο της καριέρας του; Καταλαβαίνω τι λες, αλλά έτσι θα πάει μέχρι τέλους.

Πόλεμος.-

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νίκη ψυχολογίας για τον Χάμιλτον, αν δεν είχε την ποινή και ξεκινούσε πρώτος στον αγώνα σπρίντ τότε θα ήταν απλά 28-29 βαθμοί στο Σαββατοκύριακο, ο τρόπος με τον οποίο κέρδισε 15 θέσεις στο σπρίντ και 9 στον αγώνα πιστεύω ήταν η ψυχολογική ντόπα που χρειάζοταν για τους υπόλοιπους αγώνες στη σεζόν.

Από την άλλη, εκφράζω τους φόβους μου για το πως θα αντιδράσει ο Φερστάππεν, σε υποτιθέμενο σενάριο που έχει ελαφρύ βαθμολογικό προβάδισμα έως τον τελευταίο αγώνα της σεζόν, και ο Χάμιλτον επιχειρήσει να τον προσπεράσει. Είδαμε χθες πως είναι διατεθιμένος να βάλει το μονοθέσιό του σε πορεία σύγκρουσης για να αποφύγει μια προσπέραση, και θεωρώ "παράξενο" για να μην χρησιμοποιήσω άλλη λέξη, που δεν είχαμε τηλεοπτικό πλάνο από τη θέση του Φερστάππεν σε εκείνο το σημείο για να δούμε αν έκοψε το τιμόνι δεξιά.

Το μόνο σίγουρο, είναι πως οποιαδήποτε πρόβλεψη για πλεονέκτημα είτε της Μερσέντες είτε της Ρέντ Μπούλ στις επόμενες πίστες είναι πλέον αδύνατη, με τόσες ανατροπές στα δεδομένα που είχαμε μέχρι τώρα. Ελπίζω να μας κρατήσει το ενδιαφέρον μέχρι τον τελευταίο γύρο!

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο αντικανονική που έκανε ο Μαξ στον αγώνα ήταν τα ζιγκ Ζαγκ. Όλα τα άλλα ήταν fine by me. Οριακά μεν αλλά στα πλαίσια του αγώνα. Αυτή η λογική που έχει ξεκινήσει εδώ κ λίγο καιρό ότι περνάμε αέρα από εξωτερική και είναι θ νόρμα και φταίει ο άλλος που με πέταξε δεν άφησε χώρο what ever είναι λάθος. Δείτε άλλες σειρές που απλά τους στέλνουν μπαριερες και είναι και ολοσωστοι. Εξωτερική σημαίνει ότι έχω τόσο την ταχύτητα αλλά και τον χώρο να το κάνω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/11/2021 στις 10:09 ΠΜ, primeragt είπε

Το μόνο αντικανονική που έκανε ο Μαξ στον αγώνα ήταν τα ζιγκ Ζαγκ. Όλα τα άλλα ήταν fine by me. Οριακά μεν αλλά στα πλαίσια του αγώνα. Αυτή η λογική που έχει ξεκινήσει εδώ κ λίγο καιρό ότι περνάμε αέρα από εξωτερική και είναι θ νόρμα και φταίει ο άλλος που με πέταξε δεν άφησε χώρο what ever είναι λάθος. Δείτε άλλες σειρές που απλά τους στέλνουν μπαριερες και είναι και ολοσωστοι. Εξωτερική σημαίνει ότι έχω τόσο την ταχύτητα αλλά και τον χώρο να το κάνω.

Ειναι αλλο να μην αφηνεις χωρο στην εξωτερικη και αλλο να κανεις divebombing και να ανοιγεις την τροχια σου/στριβεις μετα το apex ωστε να βρισκεσαι και εσυ τελειως εκτος πιστας κατα πλατος 4 μονοθεσιων  για να μην αφησεις τον αλλον να περασει. Η πιστα σχεδον δεν χωραει καν στο παρακατω πλανο, ο Μαξ πηγε στο κεντρο του Σαο Παολο για καϊπιρίνια στην προσπαθεια του να μπλοκαρει τον Χαμ.

image.png.34a2a6a9157b34fdb12b0b67643a8d5a.png

 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 7
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@primeragt

Το παρακάτω είχε ως αποτέλεσμα να βγουν και οι δύο εκτός πίστας αλλά ο Μαξ είναι fine, οριακά μεν, αλλά στα πλαίσια του αγώνα. αχαχαχαχα

Ο Φερστάπεν είναι ένα επικίνδυνο παλιόπαιδο που η οδική του συμπεριφορά ξεπερνά κατά πολύ τα εσκαμμένα. 

λ.png

Επεξ/σία από VasilisL7
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά δεν θέλω ποινές για αυτά που έκανε ο Max χθες ούτε όμως και τα 10 seconds που είχε φάει ο Hamilton στο Silverstone. Πρέπει να αποκτήσει η F1 λίγη από την "βρωμιά" του παρελθόντος αλλιώς όπως χθες μια ευθεία DRS και από τελευταίος πρώτος. Πίστες σαν την χθεσινή μόνο το ταλέντο του οδηγού δεν προβάλουν. Θρύλοι από το παρελθόν γελούν με αγώνες σαν το χθεσινό ενώ ακούς σχολιασμό από δημοσιογράφους λες και ήταν μία από τις καλύτερες μέρες στην F1. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, liakinen είπε

Προσωπικά δεν θέλω ποινές για αυτά που έκανε ο Max χθες ούτε όμως και τα 10 seconds που είχε φάει ο Hamilton στο Silverstone. Πρέπει να αποκτήσει λίγη από την "βρωμιά" του παρελθόντος αλλιώς όπως χθες μια ευθεία DRS και από τελευταίος πρώτος. 

Καπου πρεπει να τραβηχτει παντως η γραμμη, δεν μπορει ο αλλος να βγαινει 10μετρα εκτος πιστας για να συνεχιζει να μπλοκαρει τον αντιπαλο.
 

Ο μονος λογος που δεν ειχαμε χθες επαφη οπως στο Silverstone ηταν οτι ο Χαμ ανοιγε την τροχια του οταν ειδε οτι ο Μαξ εχασε το απεξ και οταν μετα ο Μαξ αποφασισε να παει τελειως εκτος πιστας στο κεντρο του Σαο Παολο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, haHa είπε

Ειναι αλλο να μην αφηνεις χωρο στην εξωτερικη και αλλο να κανεις divebombing και να ανοιγεις την τροχια σου ωστε να βρισκεσαι και εσυ τελειως εκτος πιστας κατα πλατος 4 μονοθεσιων  για να μην αφησεις τον αλλον να περασει. Η πιστα σχεδον δεν χωραει καν στο παρακατω πλανο, ο Μαξ πηγε στο κεντρο του Σαο Παολο για καϊπιρίνια στην προσπαθεια του να μπλοκαρει τον Χαμ.

image.png.34a2a6a9157b34fdb12b0b67643a8d5a.png

 

 

Τίποτα μπροστά σε αυτό που έγινε στο Silverstone 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Narayan είπε

Από την άλλη, εκφράζω τους φόβους μου για το πως θα αντιδράσει ο Φερστάππεν, σε υποτιθέμενο σενάριο που έχει ελαφρύ βαθμολογικό προβάδισμα έως τον τελευταίο αγώνα της σεζόν, και ο Χάμιλτον επιχειρήσει να τον προσπεράσει. Είδαμε χθες πως είναι διατεθιμένος να βάλει το μονοθέσιό του σε πορεία σύγκρουσης για να αποφύγει μια προσπέραση, και θεωρώ "παράξενο" για να μην χρησιμοποιήσω άλλη λέξη, που δεν είχαμε τηλεοπτικό πλάνο από τη θέση του Φερστάππεν σε εκείνο το σημείο για να δούμε αν έκοψε το τιμόνι δεξιά.

 

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Το μόνο αντικανονική που έκανε ο Μαξ στον αγώνα ήταν τα ζιγκ Ζαγκ. Όλα τα άλλα ήταν fine by me. Οριακά μεν αλλά στα πλαίσια του αγώνα. Αυτή η λογική που έχει ξεκινήσει εδώ κ λίγο καιρό ότι περνάμε αέρα από εξωτερική και είναι θ νόρμα και φταίει ο άλλος που με πέταξε δεν άφησε χώρο what ever είναι λάθος. Δείτε άλλες σειρές που απλά τους στέλνουν μπαριερες και είναι και ολοσωστοι. Εξωτερική σημαίνει ότι έχω τόσο την ταχύτητα αλλά και τον χώρο να το κάνω.

Σε αυτο το σημειο να θυμησουμε τι ειχε γραψει 5 μερες πριν για τον Ham ο ghostrider που προσπαθουσε να κανει το ασπρο-μαυρο :

Στις 9/11/2021 στις 3:32 ΜΜ, ghostrider είπε

PS επισης δεν μπορω να μην πω πως απο οσα ξερουμε ο ham ειναι απο τους πιο δουλευταραδες οδηγους. Εχει επισης δουλεψει πολυ και ειναι εξαιρετικος, στο να βαζει (οταν αυτος εχει το ταχυτερο μονοθεσιο) το μονοθεσιο του με τον ιδιο τροπο που το εβαζε ο σενα. Δηλαδη η εγω περναω η τρακαρουμε και οι δυο και εσυ εχεις την ευθυνη οτι πεταξες εξω το ταχυτερο μονοθεσιο.

Σκεφτειτε να μην ειχε κανει αυτα ο Μαξ που ολη την ωρα αναγκαζει τον Χαμ να σηκωνει το ποδι απο το γκαζι για να αποφυγει την συγκρουση:

Barcelona:


VEsnkd.gif

 

Imola:


79XX6G.gif


Monza:


28WWGA.gif

 

Brazil:

Z8Zyyg.gif

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, haHa είπε

Καπου πρεπει να τραβηχτει παντως η γραμμη, δεν μπορει ο αλλος να βγαινει 10μ εκτος πιστας για να συνεχιζει να μπλοκαρει τον αντιπαλο.
 

Ο μονος λογος που δεν ειχαμε χθες επαφη οπως στο Silverstone ηταν οτι ο Χαμ ανοιγε την τροχια του οταν ειδε οτι ο Μαξ εχασε το απεξ και οταν μετα ο Μαξ αποφασισε να παει τελειως εκτος πιστας στο κεντρο του Σαο Παολο.

Αυτό, δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο να πω αυτά πρέπει να θεωρούνται αγωνιστικά συμβάντα όπως ήταν στο παρελθόν. Χάνει το apex ο ένας ανοίγει τροχιά ο άλλος αλλιώς επαφή. Η εναλλακτική ότι έγραψα παραπάνω ο ορισμός της βαρεμάρας και της πλάκας οδήγησης (για επίπεδο F1). 

Το ότι είναι από τις καλύτερες χρονιές των τελευταίων χρόνων είναι καθαρά εξαιτίας της βαθμολογίας και της σχετικά ισοδυναμίας των δύο πρώτων ομάδων. Από θέαμα πάντα σε σχέση με το παρελθόν είναι της πλάκας. 

Τέλος η πίστα της Βραζιλίας και όχι μόνο απλά δεν πρέπει να υπάρχουν με αυτό τον σχεδιασμό. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...