Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Καλα δεν κερδιζε μονο στην ευθεια ο Χαμ... Και στις στροφες ηταν ισαξιος ή/και καλυτερος του Μαξ και των υπολοιπων.

Αυτό λέω, λόγο αεροδυναμικης θα έπρεπε η RB να είναι ταχύτερη στις στροφές...Λάθος είμαι ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε

Πάντως τα 8 παραπάνω χιλιόμετρα υπέρ του Ham   δεν φαντάζουν τόσα πολλά σε έμενα εφόσον ξέρουμε ότι λόγο αεροδυναμικης θα τα καλύπτει στις στροφές o Max....Σωστά ?

Δεν εχει και πολυ νοημα η συγκριση τελικης ταχυτητας 2 διαφορετικων μονοθεσιων , ειδικα οταν δεν ξερουμε ποσο μεγαλο φτερο εχουν.

Πιο τρανταχτο παραδειγμα για αυτο δεν υπαρχει απο το γεγονος οτι στο κανονικο qualifying ο Tsunoda με Alpha Tauri και Honda κινητηρα ειχε την υψηλοτερη τελικη και ο Μax παλι με Honda ειχε την χαμηλοτερη τελικη.

 

Οσον αφορα τον αγωνα, ο Max πραγματι ηταν μαλλον ελαχιστα πιο γρηγορος στο sector 2 με τις στροφες, αλλα αυτο δεν αρκουσε να καλυψει το disadvatage που ειχε στα αλλα κομματια(ηταν συνολικα πιο γρηγορος ο Ham), ειδικα οταν ο Ham επαιρνε DRS+slipstream.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ αυτό πιστεύω…

Καπου πήρε το μάτι μου ότι ο Κίμι έκανε τον 5ο ταχύτερο χρόνο του αγώνα! 
Σορρυ για το spam αλλά έμειναν μόνο 4 αγώνες μέχρι τη σύνταξη… 😏

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν λίγο καλύτερος ο Μαξ στο μεσαίο σεκτορ στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Εκεί εξισορροπουσε το Ρυθμό του Χάμιλτον. Μέχρι που πλέον δεν μπορούσε να συγκρατήσει αυτό το Ρυθμό και μοιραία επιλθε το προσπερασμα.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Kατι ασχετο: οι κινητηρες των McLaren /  Aston Stroll κανονικα δεν ειναι ιδιοι σε specs με της Μερσεντες; 

Αν ναι, γιατι εχουν τοσο μεγαλη διαφορα σε αποδοση; Μηπως οντως η Μερσεντες τρεχει "ακραιο" προγραμμα ή παιζει κατι αλλο; 

edit: Μπορει να παιζει και σε ποσους αγωνες τους χρησιμοποιουν.

Όταν μια μέρα ξημέρωσε και είδαμε μοτέρ υπεργαλαξιακό στη Φερράρι το 2019, σε σημείο να μην τους προσπερνάνε ούτε με DRS, ξέραμε ότι παίζει cheat. Το αυτό και εδώ.

Κρίστιαν πρέπει να πειράξουμε τα χιλιοστά στο Χόντα, μπραπ παραπ μπρα μπρααααμπππ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Όταν μια μέρα ξημέρωσε και είδαμε μοτέρ υπεργαλαξιακό στη Φερράρι το 2019, σε σημείο να μην τους προσπερνάνε ούτε με DRS, ξέραμε ότι παίζει cheat. Το αυτό και εδώ.

Κρίστιαν πρέπει να πειράξουμε τα χιλιοστά στο Χόντα, μπραπ παραπ μπρα μπρααααμπππ

Άρα γιατί δεν απαιτεί ελεγχο ο κολλητός σου ο Κριστιαν; Μήπως γιατί πιστεύει ότι δε θα βρει κάποια παρατυπία άμεσα η FIA?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ήταν λίγο καλύτερος ο Μαξ στο μεσαίο σεκτορ στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Εκεί εξισορροπουσε το Ρυθμό του Χάμιλτον. Μέχρι που πλέον δεν μπορούσε να συγκρατήσει αυτό το Ρυθμό και μοιραία επιλθε το προσπερασμα.

Ο Μαξ επαιζε πολυ εξυπνα:
ηταν πιο γρηγορος στο sector 2 και ο Χαμ εμενε ακομα πιο πισω λογω του ακαθαρτου αερα. 
Ο Μαξ τοτε πανεξυπνα χρησιμοποιουσε το ERS στο turn 12, οποτε εβγαινε με παραπανω χιλιομετρα πριν την μεγαλη ευθεια.
Ετσι ο Χαμ δεν εφθανε διπλα του στο τελος της finish line/turn 1, παρολο το πλεονεκτημα DRS + slipstream + υψηλοτερης τελικης.

Οι μονες προσπαθειες που εκανε ο Χαμ ηταν στο turn 4(και εκει τελικως προσπερασε), που ο Μαξ πια δεν εβγαινε με παραπανω χλμ απο το turn 1 και ετσι ηταν πιο ευαλωτος παρολο που η ευθεια ηταν πολυ μικροτερη.

--------------------


Αντιστοιχη τακτικη ειχε και ο Χαμ οταν προσπερνουσε τους αλλους:
Μπορουσε και κολλουσε πισω τους ηδη στο turn 12 και εκανε deploy ολο το ERS στην εξοδο του turn 12 πριν την μεγαλη ευθεια και ετσι(μαζι με το DRS+slipstream) εφθανε και τους προσπερναγε πριν την finish line.

Αυτο δεν μπορουσε να δουλεψει με μονοθεσια που ηταν γρηγορα στο sector 2(Verstappen) γιατι δεν κολλουσε απο πισω τους πριν την μεγαλη ευθεια.
Για αυτο επρεπε να προσπερασει στην ευθεια μεταξυ turn 3 και turn 4.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Όταν μια μέρα ξημέρωσε και είδαμε μοτέρ υπεργαλαξιακό στη Φερράρι το 2019, σε σημείο να μην τους προσπερνάνε ούτε με DRS, ξέραμε ότι παίζει cheat. Το αυτό και εδώ.

Κρίστιαν πρέπει να πειράξουμε τα χιλιοστά στο Χόντα, μπραπ παραπ μπρα μπρααααμπππ

Το μονοθέσιο δεν είναι μόνο το μοτέρ, είναι και το αεροδυναμικό πακέτο. Αν ήταν μόνο το μοτέρ δεν θα βλέπαμε τόση διακύμανση στις τρεις ομάδες με κινητήρα Μερσεντές κατά τη διάρκεια της σεζόν. Και όπως σωστά αναφέρθηκε, γι' αυτό βλέπουμε και διαφορά ανάμεσα σε Άλφα Τάουρι και Ρέντ Μπούλ σε ευθείες.

Πιστεύω πως αν υπάρχει κλέψιμο, έχει γίνει και από τις δύο μεγάλες ομάδες, δεν γίνεται η Ρέντ Μπούλ να είναι τόσο πίσω στην Ουγγαρία και να βρίσκει ξαφνικά εφτά δέκατα, μετά να βρίσκει η Μερσεντές άλλα εννέα κ.ο.κ. (ξέρω τι επικαλέστηκε η Ρέντ Μπούλ, έχω όμως επιφύλλαξη).

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικα πιστευω πως και 2 ομαδες αυτην την στιγμη ετοιμαζουν κινητηρα που θα αντεχει εναν ή δυο αγωνες και θα ειναι πολυ πιο πουσαρισμενος. Απλα ο κινητηρας της Mercedes φαινεται να εχει να δωσει παραπανω αποδοση οταν του μειωνεις την αξιοπιστια/χιλιομετρα που πρεπει να καλυψει.

Θα τον χρησιμοποιησουν μονο αν βλεπουν οτι καποιος απο τους διεκδικητες βγαινει 3ος και κατω στο qualifying ενος αγωνα.
Εστω πχ οτι στον τελευταιο αγωνα βγαινει 3ος ο Μαξ στο qualy. Επιλογες για RB/Honda:
α) τον αφηνουν να ξεκινησει με τον τωρινο του κινητηρα που θα ειναι στον 8ο του αγωνα. 
β) του βαζουν καινουριο ICE, οποτε εχει το πλεονεκτημα της αποδοσης φρεσκου κινητηρα αλλα και το πλεονεκτημα οτι μπορουν να τον πουσαρουν αρκετα μιας και χρειαζεται να βγαλει μονο εναν αγωνα. 
Το μειονεκτημα ειναι οτι θα ξεκινησει 8ος αντι για 3ος, αλλα η λογικη λεει οτι με την τωρινη διαφορα που εχουν RB/Mercedes με τα αλλα μονοθεσια, θα τους καταπιει γρηγορα και θα ειναι ξανα 3ος σε μερικους γυρους, αλλα τωρα θα εχει περισσοτερες πιθανοτητες να κοντραρει τους μπροστα λογω του καινουριου one-race κινητηρα.


Το ιδιο φυσικα ισχυει και για την Mercedes.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καπως ετσι ο hamilton κερδιζει το ογδοο.συγχαρητήρια.απο ολα αυτα που εχει κέρδιζει στην εποχη hybrid το φετινο ήταν το πιο δυσκολο,συνεπώσ,κατα την αποψη μου,έχει μεγαλύτερο αξια.λυπάμαι πολύ τον max διοτι εχει οδηγηση πολυ καλα αλλα ηταν και ατυχος (silvestrone,baku,budapest).για οποιον αναρωτιεται qatar ειναι μια πιστα 50-50 ,arabia kai abu dhabi 100% mercedes.οπως ειπαμε και brasil ειναι μια πιστα 100% mercedes αλλά λίγοι ηθελαν να το παραδεχτούν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, eri77 είπε

καπως ετσι ο hamilton κερδιζει το ογδοο.συγχαρητήρια.απο ολα αυτα που εχει κέρδιζει στην εποχη hybrid το φετινο ήταν το πιο δυσκολο,συνεπώσ,κατα την αποψη μου,έχει μεγαλύτερο αξια.λυπάμαι πολύ τον max διοτι εχει οδηγηση πολυ καλα αλλα ηταν και ατυχος (silvestrone,baku,budapest).για οποιον αναρωτιεται qatar ειναι μια πιστα 50-50 ,arabia kai abu dhabi 100% mercedes.οπως ειπαμε και brasil ειναι μια πιστα 100% mercedes αλλά λίγοι ηθελαν να το παραδεχτούν

Μεγαλες κουβεντες 3 αγωνες πριν το τελος...Το τι ειπαμε σε καθε αγωνα απο τι βλεπεις δεν βγαινει παντα. Ασε να δουμε...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Προσωπικα πιστευω πως και 2 ομαδες αυτην την στιγμη ετοιμαζουν κινητηρα που θα αντεχει εναν ή δυο αγωνες και θα ειναι πολυ πιο πουσαρισμενος. Απλα ο κινητηρας της Mercedes φαινεται να εχει να δωσει παραπανω αποδοση οταν του μειωνεις την αξιοπιστια/χιλιομετρα που πρεπει να καλυψει.

Θα τον χρησιμοποιησουν μονο αν βλεπουν οτι καποιος απο τους διεκδικητες βγαινει 3ος και κατω στο qualifying ενος αγωνα.
Εστω πχ οτι στον τελευταιο αγωνα βγαινει 3ος ο Μαξ στο qualy. Επιλογες για RB/Honda:
α) τον αφηνουν να ξεκινησει με τον τωρινο του κινητηρα που θα ειναι στον 8ο του αγωνα. 
β) του βαζουν καινουριο ICE, οποτε εχει το πλεονεκτημα της αποδοσης φρεσκου κινητηρα αλλα και το πλεονεκτημα οτι μπορουν να τον πουσαρουν αρκετα μιας και χρειαζεται να βγαλει μονο εναν αγωνα. 
Το μειονοκτημα ειναι οτι θα ξεκινησει 8ος αντι για 3ος, αλλα η λογικη λεει οτι με την τωρινη διαφορα που εχουν RB/Mercedes με τα αλλα μονοθεσια, θα τους καταπιει γρηγορα και θα ειναι ξανα 3ος σε μερικους γυρους, αλλα τωρα θα εχει περισσοτερες πιθανοτητες να κοντραρει τους μπροστα λογω του καινουριου one-race κινητηρα.


Το ιδιο φυσικα ισχυει και για την Mercedes.

Εχει να προσφερει κατι αντιστοιχο η Honda? Απο την Redbull λενε οτι το απολυτο που μπορουν να κανουν extract ειναι 5 BHP - 5kW. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Shyn είπε

Εχει να προσφερει κατι αντιστοιχο η Honda? Απο την Redbull λενε οτι το απολυτο που μπορουν να κανουν extract ειναι 5 BHP - 5kW. 

Νομιζω αυτο το λενε για το τι εχει να δωσει ενας φρεσκος κινητηρας στον πρωτο του αγωνα αν ειναι σχεδιασμενος να βγαλει 7-8 Grand Prix.
Πιστευω οτι τωρα στην Honda θα τεσταρουν ποσο μπορουν να πουσαρουν εναν κινητηρα αν θελουν να βγαλει μονο 1 ή 2 Grand Prix.

 

Btw, υπενθυμιζω πως προσπερναγε ανετα ο Max με DRS στην ευθεια στην Ρωσια οταν ειχε φρεσκο κινητηρα και ξεκιναγε 20ος και ειχε και κακη αρχικη εκκινηση. Δεν ειχαν βγει τοτε οι playstationακηδες να πουν τα δικα τους.
Ειχε φθασει 9ος σε μολις 15 γυρους(καποιους τους περασε γιατι μπηκαν για πιτ).
Μια απο τις προσπερασεις του ηταν στο τελος της ευθειας στον Bottas, ενω ο Bottas ειχε DRS  + slipstream + φρεσκο κινητηρα:

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, haHa είπε

Νομιζω αυτο λενε οτι εχει να δωσει ενας φρεσκος κινητηρας στον πρωτο του αγωνα αν ειναι σχεδιασμενος να βγαλει 7-8GP.
Πιστευω οτι τωρα στην Honda θα τεσταρουν ποσο μπορουν να πουσαρουν εναν κινητηρα αν θελουν να βγαλει μονο 1 ή 2 GP.

 

Btw, υπενθυμιζω πως προσπερναγε ανετα ο Max με DRS στην ευθεια στην Ρωσια οταν ειχε φρεσκο κινητηρα και ξεκιναγε 20ος και ειχε και κακη αρχικη εκκινηση. Δεν ειχαν βγει τοτε οι playstationακηδες να πουν τα δικα τους.
Ειχε

 

 

Μακαρι να εχει κατι αντιστοιχο γιατι πραγματικα θα δουμε ενα εντυπωσιακο φιναλε, αλλα μου φαινεται πολυ δυσκολο να εχει κατι τετοιο η Honda. Πιστευω οτι θα ειχαν βαλει τον Perez να κανει δοκιμες οπως εκανε και ο Bottas..

Ναι συμφωνω οτι ο Μαξ ηταν γρηγορος στο Sochi αλλα πριν ξεκινησει η βροχη εχανε θεσεις απο τον Alonso και ηταν P7 εαν θυμαμαι σωστα..

Εδω μιλαμε για απολυτη κυριαρχια Hamilton. Qualifying, Sprint, Race, παντου ηταν με διαφορα γρηγοροτερος απ'ολους. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Shyn είπε

Μακαρι να εχει κατι αντιστοιχο γιατι πραγματικα θα δουμε ενα εντυπωσιακο φιναλε, αλλα μου φαινεται πολυ δυσκολο να εχει κατι τετοιο η Honda. Πιστευω οτι θα ειχαν βαλει τον Perez να κανει δοκιμες οπως εκανε και ο Bottas..

Ναι συμφωνω οτι ο Μαξ ηταν γρηγορος στο Sochi αλλα πριν ξεκινησει η βροχη εχανε θεσεις απο τον Alonso και ηταν P7 εαν θυμαμαι σωστα..

Την θεση την εχασε απο Αλονσο γιατι ειχε τελειωμενα ελαστικα. Μιλαγα για την ευκολια που προσπερναγε τους αντιπαλους στην ευθεια, κατι απολυτως λογικο με ενα τοσο πιο γρηγορο μονοθεσιο + φρεσκο κινητηρα + DRS + sliplstream.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...