Προς το περιεχόμενο

courier τωρα


Θοδωρής005

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 ώρες πριν, Θοδωρής005 είπε

Εχω παραγγειλει κάτι από πολωνια και τώρα ειναι Βουλγαρία στο tracking λέει sandiski από γενική ταχυδρομική και εχει κολλήσει ξέρετε ανάλογες περιπτωσεις ποσο θα φαει

Με κούριερ δέμα μου είχε εξαφανιστεί στη Βουλγαρία (καρέκλα gaming). Τελικά μου το ξαναέστειλαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα παιδια. Θελω να στείλω κατι εγγραφα απο Ελλαδα στη Βουλγαρια και ψάχνω να βρω καποιο λογικο courier. αλλα 1-2 που ειδα, μου ειπαν κατι τιμες 40-60Ε για έναν φακελο κ τρελαθηκα.

Θα τα εστελνα με κανονικο ταχυδρομιο αλλα επειδη κ Ελλαδα κ Βουλγαρια το κανονικο ειναι απλα αθλιο (τελευταια φορα εκανε 3 εβδομαδες ενας φακελος να φτασει), ελεγα μπας κ βρω μια πιο αμεση λυση.
Εχει κανεις να προτείνει κάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Skywalker333 είπε

Καλησπερα παιδια. Θελω να στείλω κατι εγγραφα απο Ελλαδα στη Βουλγαρια και ψάχνω να βρω καποιο λογικο courier. αλλα 1-2 που ειδα, μου ειπαν κατι τιμες 40-60Ε για έναν φακελο κ τρελαθηκα.

Θα τα εστελνα με κανονικο ταχυδρομιο αλλα επειδη κ Ελλαδα κ Βουλγαρια το κανονικο ειναι απλα αθλιο (τελευταια φορα εκανε 3 εβδομαδες ενας φακελος να φτασει), ελεγα μπας κ βρω μια πιο αμεση λυση.
Εχει κανεις να προτείνει κάτι;

Γενικη ειδες, μιας και εχει και εκει καταστηματα? Για εγγραφα δεν μου φαινεται λογικο. Αν τα ειδες στο site, θα ειδες λαθος κατηγορια στον τιμοκαταλογο. 

https://www.taxydromiki.com/sites/default/files/documents/gt_timokatalogos_voylgarias_euro_1.pdf

image.png.78c1493dc1f0d7402d052dd4475a8c12.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Skywalker333 είπε

Καλησπερα παιδια. Θελω να στείλω κατι εγγραφα απο Ελλαδα στη Βουλγαρια και ψάχνω να βρω καποιο λογικο courier. αλλα 1-2 που ειδα, μου ειπαν κατι τιμες 40-60Ε για έναν φακελο κ τρελαθηκα.

Θα τα εστελνα με κανονικο ταχυδρομιο αλλα επειδη κ Ελλαδα κ Βουλγαρια το κανονικο ειναι απλα αθλιο (τελευταια φορα εκανε 3 εβδομαδες ενας φακελος να φτασει), ελεγα μπας κ βρω μια πιο αμεση λυση.
Εχει κανεις να προτείνει κάτι;

Προφανως και τα εστειλες Β προτεραιοτητα γι αυτο και αργησαν να πανε.

Εαν τα στειλεις Α προτεραιοτητα με tracking number θα πανε μια χαρα και γρηγορα.

Εγω χρονια στελνω εξωτερικο και πραγματα αξιας μαλιστα.Τα ελτα ειναι και τα πιο φθηνα και τα πιο σιγουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Προφανως και τα εστειλες Β προτεραιοτητα γι αυτο και αργησαν να πανε.

Εαν τα στειλεις Α προτεραιοτητα με tracking number θα πανε μια χαρα και γρηγορα.

Εγω χρονια στελνω εξωτερικο και πραγματα αξιας μαλιστα.Τα ελτα ειναι και τα πιο φθηνα και τα πιο σιγουρα.

Και A ήταν και με tracking δυστυχως.

Και απο βουλγαρια πισω παλι ειχαμε φαει 2 εβδομαδες. δε ξερω ποια απο τις δυο πλευρες τα κανει τοσο σαλατα (μαλλον κ οι δυο) αλλα λιγο σημασια εχει, θελω να γινει η δουλεια σε λιγες μερες, οχι να χρειαζομαι 1+ μηνα :)
Γενικα κ εγω εχω στειλει εκατονταδες πραγματα εξωτερικο με ΕΛΤΑ αλλα τον τελευταιο χρονο (ισως λογο φορτου εργασιας) μονο προβληματα εχουν σκασει.

θα δοκιμασω την Γενικη που ειπε το παλικαρι πιο πανω ;) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλημερα εστειλα ενα δεμα με αντικαταβολη μεσω της γενικης ταυδρομικης το οποιο παραληφθη το σαββατο 8/5,
και ενω τοσο ο κουριερ που ηρθε να παρει το δεμα οσο και η κοπελα στην ρεσεπτιον μου ανεφεραν πως θελει 3-4 εργασιμες μερες για να μπουνε τα λεφτα χτες που πηρα τηλεφωνο μου ανεφεραν 5-7 εργ. μερες .Εχει κανεις προσφατα εμπειρια απο γεν.ταχυδρομικη?Ποσο καιρο κανουν να μπουνε τα χρηματα??Τι μπορω να κανω για να τα παρω ποιο συντομα??Στην ιστοσελιδα τους δεν αναφερουν καπου στους ορους ποσες μερες κανει η αντικαταβολη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, soundou είπε

Την 2η παρασκευή από την στιγμή που παρέλαβε το δέμα. 

Εντελως αυθαιρετο αυτο.

 

15 ώρες πριν, bill27 είπε

Τι μπορω να κανω για να τα παρω ποιο συντομα?

Τιποτα,τι θα μπορουσες να κανεις δλδ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators

Εξαιρετική η ACS σήμερα:

Πρώτο δέμα, χτύπημα κουδουνιού, ο διανομέας αγενέστατα με καλεί να κατέβω στην είσοδο της πολυκατοικίας να παραλάβω, μέχρι να φτάσω έχει παρατήσει το δέμα στην πόρτα και έχει φύγει, μιλάμε ούτε μισό λεπτό. Το δέμα έχει "παραδοθεί" χωρίς να έχω υπογράψει πουθενά.

Δεύτερο δέμα, έρχεται μήνυμα για δήθεν αδυναμία παράδοσης λόγω απουσίας. Φυσικά, δεν απουσίαζα. Επόμενη "προσπάθεια" παράδοσης σε δύο μέρες. Γιατί όχι την επομένη; Γιατί έτσι. Έξτρα δωράκι, άλλη ώρα αναφέρει ως αδυναμία παράδοσης το "tracking", άλλη ώρα το μήνυμα που έλαβα.

Μιλάμε για πλήρη ασυδοσία, πάρα πολύ απλά.

Δύο χρόνια πανδημία και εξακολουθούν να δηλώνουν πως αντιμετωπίζουν "πρωτοφανείς" συνθήκες, ενώ συνεχίζουν το βιολί τους με τα παρατημένα δέματα και τα ψεύτικα σημειώματα απουσίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

Η Γενική το έχει πάει σε άλλο level το θέμα courier.

1η αποστολή την προηγούμενη εβδομάδα έρχεται ο διανομέας και άρχισε να φωνάζει από τον δρόμο το επώνυμο μου μέχρι να βγει κάποιος να το πάρει.

 

2η αποστολή μόλις τώρα με παίρνουν τηλέφωνο να βγω έξω να το πάρω του λέω χτύπα το κουδούνι να σου ανοίξουν (δεν ήμουν εγώ εκεί) ανοίγει την αυλόπορτα μου λέει αυτό είναι το οίκημα και μου λέει ένα όνομα από τα 3 που υπάρχουν όλα και όλα ναι του λέω το από κάτω είναι .

δηλαδή έλεος .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αυτό που έχω διαπιστώσει και σχεδόν καθημερινά επιβεβαιώνω, από την επαφή μου με πολλές διαφορετικές εταιρίες courier, είναι πως σε καθοριστικό βαθμό η εμπειρία του πελάτη εξαρτάται από τον διανομένα που έχει αναλάβει την περιοχή του και σε πολύ μικρότερο (να μην πω αμελητέο) βαθμό από τις διαδικασίες που εφαρμόζει η εταιρία.

Λ.χ., στην περιοχή μου κινείται ένας επιεικώς άθλιος διανομέας της ACS: αγενέστατος, ασυνεπής και πλαστογράφος (βάζει "υπογραφές" πελατών στο tablet του, παρατάει τα πακέτα στην πόρτα ή στον κήπο και φεύγει).

Αντίθετα, η Speedex έχει έναν φιλότιμο διανομέα, προσεκτικό και ευγενικό. Η EΛΤΑ Courier έχει έναν εξαιρετικό άνθρωπο, υποδειγματικά ευγενή, συνεπή, φιλικό. Η Γενική είχε κάποτε έναν συνεπέστατο άνθρωπο, τον οποίο χρόνια μετά πέτυχα προϊστάμενο σε άλλο κατάστημα και πραγματικά χάρηκα, τόσο για τον ίδιο, όσο και την εταιρία που είχε τη στοιχειώδη ευφυΐα έναν ικανό και ευσυνείδητο επαγγελματία να τον αξιοποιήσει.

Εντωμεταξύ, η "βελτίωση" των διαδικασιών με τα SMS αντί των σημειωμάτων στην πράξη διευκολύνει τον κάθε ασυνεπή στην ασυνέπειά του: εκεί που κάποτε αναγκάζονταν να περάσουν για να κολλήσουν πλαστά χαρτάκια απουσίας (με κίνδυνο να τους πιάσεις στα πράσα και να μην έχουν πώς να δικαιολογήσουν την απόπειρα εξαπάτησης), τώρα απλά στέλνουν ένα SMS και άντε να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας και ότι περίμενες όλη μέρα για το "παράθυρο" παραλαβής (9 με 5 δεν είναι παράθυρο, είναι το ημερήσιο ωράριο, φανταστείτε να σου έδινε άλλος επαγγελματίας ραντεβού "9 με 5")

Για τις ίδιες ακριβώς εταιρίες που εγώ έχω την άλφα ή βήτα άποψη, κάποιος άλλος που βρίσκεται σε περιοχή με καλύτερους ή χειρότερους διανομείς, μπορεί να έχει εντελώς αντίθετη εικόνα.

Γι' αυτό λέω, δεν είναι θέμα διαδικασιών, είναι θέμα ατόμων. Κοινώς, πού θα πέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Snoob είπε

σε καθοριστικό βαθμό η εμπειρία του πελάτη εξαρτάται από τον διανομένα που έχει αναλάβει την περιοχή του και σε πολύ μικρότερο (να μην πω αμελητέο) βαθμό από τις διαδικασίες που εφαρμόζει η εταιρία.

Το λεω και το ξαναλεω αυτο.

Δεν ειναι αμελητεος ο βαθμος οπως λες,αλλα παιζει μεγαλο ρολο.

Οταν δουλευα στη Γενικη,ειμασταν το πολυ 3 ατομα με ΦΙΛΟΤΙΜΟ,που πραγματικα μας ενοιαζε να κανουμε τη δουλεια μας οσο το δυνατον καλυτερα,καποιοι απλα δικαιολογουσαν την παρουσια τους,και καποιοι αλλοι δεν ειχαν λογο υπαρξης στο χωρο,με κανενα σεβασμο προς τους πελατες ΚΑΙ τους συναδελφους τους.

Μια ζωη εδινα  ως παραδειγμα εμενα που ειχα το Χ δρομολογιο σε μηχανακι,με τον οδηγο αυτοκινητου της ιδιας περιοχης.

Για οποιον ειχε μεγαλο δεμα σε αυτη την περιοχη ( δεμα αυτοκινητου ) ,η εξυπηρετηση ηταν αθλια,ενω στην ιδια περιοχη τα μικρα δεματα διακινουνταν με οσο το δυνατον καλυτερη εξυπηρετηση μπορουσα να παρασχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Snoob είπε

σε καθοριστικό βαθμό η εμπειρία του πελάτη εξαρτάται από τον διανομένα που έχει αναλάβει την περιοχή του και σε πολύ μικρότερο (να μην πω αμελητέο) βαθμό από τις διαδικασίες που εφαρμόζει η εταιρία.

Πιστευω αυτο ισχυει λιγο πολυ σε ολες τις δουλειες που σε εξυπηρετει καποιο ατομο. Βλεπε εστιαση. Οσο καλο ή οχι φαγητο/καφε και να εχει, αν δεν βγαζεις ακρη με τον σερβιτορο μαλλον δεν θα ξανα πατησεις (αν και συνηθως ο ιδιοκτητης θα δωσει ποδι σε αυτο το ατομο προφανως μιας και βλεπει αμεσα τον επαγγελματισμο του). Το ιδιο και με τηλεφωνικη υποστηριξη (προσφατα παθων με eshop οπου εν τελει εβγαλα ακρη με τον ιδιο τον τεχνικο) κτλ κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Πιστευω αυτο ισχυει λιγο πολυ σε ολες τις δουλειες που σε εξυπηρετει καποιο ατομο. Βλεπε εστιαση. Οσο καλο ή οχι φαγητο/καφε και να εχει, αν δεν βγαζεις ακρη με τον σερβιτορο μαλλον δεν θα ξανα πατησεις (αν και συνηθως ο ιδιοκτητης θα δωσει ποδι σε αυτο το ατομο προφανως μιας και βλεπει αμεσα τον επαγγελματισμο του). Το ιδιο και με τηλεφωνικη υποστηριξη (προσφατα παθων με eshop οπου εν τελει εβγαλα ακρη με τον ιδιο τον τεχνικο) κτλ κτλ

Προφανώς παντού παίζει ρόλο η συμπεριφορά αυτών που καλλούνται να εξυπηρετήσουν τον πελάτη, αλλά (για να δώσω ένα παράδειγμα από την εστίαση, μιας και αναφέρθηκε) θα διανοούταν ποτέ ένας σερβιτόρος να πει στον πελάτη "έλα εδώ να πάρεις τον καφέ σου"; Θα σου έλεγε ποτέ σερβιτόρος "πήγαινε στην κουζίνα να πάρεις το πιάτο σου"; Πώς, ακριβώς, έχουν γίνει όλα αυτά λίγο έως πολύ (ακριβέστερα: εντελώς) δεδομένα;

Όπως έγραφα και πριν από μήνες, στη διάρκεια του πρώτου lockdown, τίποτε από όσα βιώσαμε (και εξακολουθούμε να βιώνουμε) σε ό,τι έχει να κάνει με τις εταιρίες "ταχυμεταφορών" δεν είναι πρωτοφανές.

Πολύ θα ήθελαν οι εταιρίες να το πιστέψουμε, αλλά ευτυχώς για εμάς και δυστυχώς για εκείνες, και μνήμη διαθέτουμε, και κριτική σκέψη. Αυτά που ζούμε εδώ και ενάμισι χρόνο, όσοι είχαμε την ατυχία να πέφτουμε στην ανάγκη ορισμένων "επαγγελματιών" του χώρου, τα ζούμε εδώ και χρόνια: καθυστερήσεις στις παραδόσεις, εξαναγκασμός παραλαβής από το κατάστημα, πλαστά σημειώματα απουσίας.

Τίποτε από όσα βιώνουμε τώρα δεν συμβαίνει για πρώτη φορά. Τα ίδια χάλια βιώναμε όσοι έπρεπε να διακινίσουμε συμβόλαια, τιμολόγια και έγγραφα Χριστούγεννα, λ.χ. Η δικαιολογία για την εφιαλτική, διαχρονική ανεπάρκεια ορισμένων, να δεχτώ πως είναι "δυνατή", αλλά η ανεπάρκειά τους είναι ένα πρόβλημα χρόνιο, απότοκος της αποκαρδιωτικής απουσίας ουσιαστικών ελέγχων στο πώς δραστηριοποιούνται οι εταιρίες αυτές.

Δείτε σημερινό όνειδος της (στην περιοχή μου) με διαφορά χειρότερης εταιρίας "ταχυμεταφορών": Γυρίζω στο σπίτι 8:15 και βρίσκω αυτό το πράγμα κολλημένο πάνω στα κουδούνια:

Spoiler

ACS_Black.jpg.6b7bf36ccfd1a55d408e8b27ea6b6ca9.jpg

Καλούνται οι ένοικοι της πολυκατοικίας να μυρίσουν τα νύχια τους σε τίνος το κουδούνι είναι κολλημένο αυτό το κενό χαρτί (το αυτοκόλλητο τμήμα του χαρτιού πατάει σε δύο κουδούνια, το χαρτί όπως βλέπετε τα καλύπτει όλα. Εναλλακτικά, βάζουμε τον κωδικό του σημειώματος στην αναζήτηση, να δούμε τι γράφει, μήπως κάποια από τις πληροφορίες εκεί βοηθάει να καταλάβουμε ποιος ήταν ο άτυχος που "απουσίαζε".

Τσίπα μηδέν, δεν έχουν συμπληρωθεί καν τα απολύτως βασικά (όνομα του άτυχου πελάτη που υποτίθεται πως απουσίαζε), ώρα της υποτιθέμενης προσπάθειας παράδοσης. Kαμία πληροφορία, δηλαδή, που να επιτρέπει τη διασταύρωση των ισχυρισμών της εταιρίας. Όχι πως θα ιδρώσει το αυτί κανενός αν διαμαρτυρηθείς πως ήσουν επάνω όλη μέρα και περίμενες σαν το θύμα να εμφανιστεί ο υπάλληλος της εταιρίας.

Εντωμεταξύ, είναι εκπληκτικό αυτό το πράγμα που συμβαίνει, πραγματικά. Οι κύριοι που σου δίνουν "παράθυρο παραλαβής/παράδοσης" όλη την ημέρα, ωσάν να μην έχουμε άλλη δουλειά παρά να περιμένουμε πότε θα δεήσει η εταιρία να παράσχει μια υπηρεσία προπληρωμένη, σου ζητάνε να κλείσεις ραντεβού για να πας να παραλάβεις (δηλαδή να καλύψεις τη δική τους ανεπάρκεια) και, προφανώς, αν τους πεις "θα περάσω 9 με 5" θα σου πουν πως αυτό δεν είναι ραντεβού αλλά ανέκδοτο επιπέδου Τοτού. Αυτά που οι ίδιοι αδυνατούν σε προκλητικό βαθμό να κάνουν, τα επιβάλλουν στους πελάτες τους.

Υ.Γ. Ευτυχώς δεν ήταν για εμένα το δέμα, ειλικρινά έχει δοκιμάσει άγρια η συγκεκριμένη εταιρία την υπομονή μου. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...