Προς το περιεχόμενο

Νομοσχεδιο αει


Hellsing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το οτι μονο στην Ελλαδα οι φοιτητες εργαζονται και δεν μπορουν να τελειωσουν σε 4 χρονια........ με ξεπερνα!!!!!!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

To ν+2 είναι παράλογο από κάποιες απόψεις. Κάποιος που χρωστάει ένα μάθημα γιατί να διαγραφεί;
Χωρίς αυστηρή αξιολόγηση δεν μπορεί να εφαρμοστεί, όσο υπάρχουν οι καθηγητές που πετάνε τα γραπτά στον αέρα και διορθώνουν μόνο όποιο προσγειώνεται στο γραφείο.
Αλλά πιο παράλογο είναι το να είσαι τρίτο έτος, να έχεις περάσει 0 ή 1 μαθήματα και να μην σε διαγράφουν. Μπορεί 1  στις 10000 να χαθεί κάποιος άξιος που το πήρε απόφαση αργά, αλλά μην δουλευόμαστε, δεν θα την τελειώσουν ποτέ αυτοί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, G.TH. είπε

To ν+2 είναι παράλογο από κάποιες απόψεις. Κάποιος που χρωστάει ένα μάθημα γιατί να διαγραφεί;
Χωρίς αυστηρή αξιολόγηση δεν μπορεί να εφαρμοστεί, όσο υπάρχουν οι καθηγητές που πετάνε τα γραπτά στον αέρα και διορθώνουν μόνο όποιο προσγειώνεται στο γραφείο.
Αλλά πιο παράλογο είναι το να είσαι τρίτο έτος, να έχεις περάσει 0 ή 1 μαθήματα και να μην σε διαγράφουν. Μπορεί 1  στις 10000 να χαθεί κάποιος άξιος που το πήρε απόφαση αργά, αλλά μην δουλευόμαστε, δεν θα την τελειώσουν ποτέ αυτοί.

Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο η συγκεκριμένη δουλειά πρέπει να γίνει με credits. Δεν πέρασες π.χ. 40 από τα 60 ECTS το έτος; Αντίο!

Με πρόβλεψη φυσικά για παύση σπουδών ή/και εξαιρέσεις για σοβαρούς λόγους...

Επεξ/σία από ncrp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Δυστυχώς αφήνεις τα πολιτικά σου να διεισδύσουν σε μια καθαρά λογική κουβέντα.

  1. Σε προκαλώ να κάνεις αύριο μια έρευνα σε όποιο πανεπιστήμιο θες και δες ποιό ποσοστό φοιτητών δουλεύουν τόσο πολύ ώστε να βάλουν σε κίνδυνο τις σπουδές τους. Στοίχημα το μισό μου βασίλειο σε καμία σχολή δεν πάει πάνω από 10%. Οπότε ας συζητήσουμε για το υπόλοιπο 90%.
  2. Οι περισσότεροι φοιτητές που αργούν να πάρουν πτυχίο δυστυχώς είναι τεμπέληδες. Τα προπτυχιακά στην Ελλάδα έχουν καταντήσει γελοιότητα και το λέω καλοπροαίρετα. Καθηγητές κάνουν το 3,5 -> 5 για να μην έχουν να εξετάζουν 250 άτομα τον Σεπτέμβρη. Έτσι πρέπει να είναι, δεν αμφιβάλλω. Οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι η δυσκολία σχολής είναι σοβαρός αποτρεπτικός παράγοντας.
  3. Το πιο ουσιώδες, κατ'εμέ, είναι ότι το σύστημα δεν επιτρέπει σε έναν φοιτητή να αλλάξει το αντικείμενό του αφού καταλάβει ότι δεν του αρέσει πλέον. Σκέψου όταν ήσουν 18 να έγραψες κάποια μόρια, να πέρασες πχ. Φυσικό και να συνειδητοποιήσες στο τρίτο έτος ότι δεν την παλεύεις καθόλου με την ζωή σου. Έχεις σκάψει έναν λάκκο για τον εαυτό σου. Τι κάνεις τότε; ΑΝ ήσουν ΗΠΑ, Βρετανία, κλπ. άλλαζες απλά το major σου. Δεν θα έχανες ούτε διδακτικές μονάδες ούτε βαθμό, απλά θα μπορούσες να πάρεις πτυχίο παρακολουθώντας άλλα μαθήματα. Γιατί να μην το κάνουμε αυτό στην Ελλάδα; Αντιθέτως, τώρα η μόνη λύση σου είναι να βάλεις δόντια κάτω και να την παλέψεις. Κάποιοι (δυστυχώς σαν κι εμένα, που στο δεύτερο έτος κατέληξα ότι δεν μου πολυάρεσε η σχολή μου) τα καταφέρνουν σε αυτόν τον εξαναγκασμό. Οι περισσότεροι δυστυχώς, όχι. Και έτσι καταλήγουν να πάνε 10ο έτος και να είναι σε σχολή.

Κατακλείδα:

  • ΔΕΝ έχει να κάνει με οικονομικά θέματα (τουλάχιστον όχι για την πλειονότητα των φοιτητών, που καλοπερνάνε από τα λεφτά των δικών τους).
  • ΔΕΝ έχει να κάνει με δυσκολία σχολής.
  • ΕΧΕΙ να κάνει με το γεγονός ότι λόγω της απόλυτης έλλειψης ευελιξίας, ο μέσος φοιτητής χάνεται.

Εκτός αυτών έχει να κάνει και με θέματα οργάνωσης των σχολών. πχ βιβλία πριν την εξεταστική, σπάνια. παλιοτερα πριν τον ευδοξο αναγκαζόμασταν να διαβαζουμε από κακογραμμένες σημειώσεις που δεν εβγαζαν νόημα κι αυτές αν κι οταν τις έδιναν. πρόγραμμα μαθημάτων? μεχρι το δεκεμβρη ειχε αλλάξει 10 φορές. χανουμε εργαστήρια γιατι καθε βδομάδα τα αλλάζουν, συμπίπτουν με άλλα και στο τελος δε μπορουμε να παρακολουθήσυμε. καθηγητές πάλι το ίδιο, μαθηματα ξεκινανε τελη νοεμβρίου με οποιον καθηγητη τυχει γιατι απλά δεν εχουν καν΄΄εναν διαθέσιμο και περιμένουν μηπως εγκριθεί χρηματοδόσηση για εκτακτους ή πανεπιστημιακούς υποτρόφους. δεν υπήρχε μεχρι πρόσφατα η δυνατότητα αναστολής σπουδων ενώ ακόμα δεν υπάρχει ρύθμιση για μερική φοίτηση, επιλέγοντας δηλαδή λιγότερα μαθήματα ανα εξάμηνο αν λόγω αλλων υποχρεωσεων δε μπορείς να ανταπεξέλθεις στο πλήρες πρόγραμμα. Να μην παμε στην επαρχία που οι καθηγητες δεν εκαναν το 3,5 ->5 αλλά το αντίστροφο για να ικανοποιησουν τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας που έβγαζε τα προς το ζειν από τα ενοίκια στους φοιτητές. Τα τελευταία χρόνια αρχισε να αλλάζειλίγο αυτό. Τέλος τι γινεται στο εξωτερικό όταν ένας καθηγητής κόβει το 90% των φοιτητων χωρις να υπάρχει πραγματικά λόγος? Είτε βαζοντας θεματα που δεν έχει διδάξει, είτε βαθμολογοντας μη αντικειμενικά? Δεν είναι όλα ασπρο μαυρο. Τέλος η πλειοψηφία των φοιτητων που έχουν μεινει πίσω αντε να μεινουν στην πόλη που σπουδάζουν 1-2  εξάμηνα  επιπλέον για να παρουν μαθηματα που δε μπορουσαν να δηλώσουν επειδη ηταν αλυσίδες με μαθημα που χρωστούσαν ή δεν μπορουσαν να πάρουν παραπάνω ώρες κλπ και μετά φευγουν χρωστώντας ελάχιστα μαθηματα ή μόνο την πτυχιακή. Αν ηταν θέμα τεμπελιάς οι καθυστερησεις θα ήταν το ίδιο και στις οικονομικές σχολές και στα παιδαγωγικά, όχι μονο στα πεδια θετικών επιστημων που έχουν το μεγαλύτερο μ.ο φοίτησης. Είναι δηλαδή περισσότερο επιμελής ενας φοιτητης χρηματοοικονομικών από έναν του φυσικού που ο πρώτοςτελειώνε στα 4 χρόνια κι ο δεύτερος στα 7? 

Στις 7/1/2021 στις 11:57 ΠΜ, ioankav είπε

Εάν κάποιος δουλεύει (20+ ώρες την εβδομάδα), μπορεί να κάνει αίτηση για μερική φοίτηση, οπότε τότε ο χρόνος φοίτησης είναι 2*ν (πάσο, εστίες, φοιτητική μέριμνα κτλ). 

Σε ποιες σχολές το έχεις αυτό το δικαίωμα? μονο αναστολή μπορείς να κάνεις όπου απλά το παγωνεις για αργότερα, δεν παίρνεις λιγότερα μαθήματα

Στις 7/1/2021 στις 2:58 ΜΜ, Hellsing είπε

Εγω παντως σε Πολυτεχνικη σχολη με βιβλια να ερχονται 1βδομαδα πριν την εξεταστικη ειχα προβλημα. Εσυ που διαβαζες χωρις βιβλια μαλλον τα καταλαβαινεις καλυτερα εγω δυσκολευομαι ομως. Με ολη αυτη την κριση σε λιγο καιρο οι περισσοτεροι φοιτητες θα πρεπει να δουλευουν για να καλυπτουν τα εξοδα τους. Δεν μπορεις να περνας τετοια νομοσχεδια μεσα σε μια υγειονομικη κριση, οταν ηρεμησει το πραγμα ας περασει αλλα οχι τωρα !!!!

Στα ΤΕΙ που ήμουν προ κρισης οι μισοι και πλέον δουλεύαμε γκαρσόνια μεχρι τις 3 τη νυχτα και το πρωι έπρεπε να σηκωθούμε να παμε σχολή

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά τα πράγματα. Δεν γίνεται σχολή όπως το παιδαγωγικό ή η θεολογία ή τα τεφαα να έχει ν+2 που απλά πρέπει να είσαι στόκος για να μην τελειώσεις στα 4 χρόνια το πολύ και άλλες σχολές όπως το φυσικό, η γεωπονία, οι πολυτεχνικές και οι ιατρικές να έχουν και αυτές ν+2. Θα πρέπει ίσως οι ίδιες οι σχολές, βάση απαιτήσεων του προγράμματος σπουδών να δίνουν το ανάλογο περιθώριο (το οποίο πρέπει να είναι γενναιόδωρο στις δύσκολες σχολές). ξεκάθαρα πράγματα... μην λέμε ότι να ναι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, velociraptoras είπε

Σε ποιες σχολές το έχεις αυτό το δικαίωμα? μονο αναστολή μπορείς να κάνεις όπου απλά το παγωνεις για αργότερα, δεν παίρνεις λιγότερα μαθήματα

Σε όσες σχολές έχουν αλλάξει τον κανονισμό προπτυχιακών σπουδών. Η πρόβλεψη υπάρχει στο νόμο, πρέπει να μπει στον κανονισμό σπουδών του τμήματος (λογικά μπορείς να το βρεις στο ΦΕΚ λειτουργίας του τμήματος)
Πχ Πανεπιστήμιο Πειραιά:
https://www.unipi.gr/unipi/el/oik-spoudes/oik-propt-spoudes/kanonismos-pps.html

Αναφορά σε κείμενο

Οι φοιτητές που αποδεδειγμένα εργάζονται τουλάχιστον 20 ώρες την εβδομάδα δύνανται να εγγράφονται ως φοιτητές μερικής φοίτησης, ύστερα από αίτησή τους που εγκρίνεται από την Κοσμητεία της Σχολής. Για τους ενεργούς φοιτητές μερικής φοίτησης η διάρκεια φοίτησης είναι διπλάσια του ενδεικτικού προγράμματος σπουδών.

Πανεπιστήμιο Μακεδονία - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής 
https://www.uom.gr/assets/site/public/nodes/6016/3127-accfin-kanonismos-a-kikloy-spoudwn-fek.pdf
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχεις κάνει λίγο αχταρμά θα σου απαντήσω αριθμημένα.

1 ώρα πριν, velociraptoras είπε

Εκτός αυτών έχει να κάνει και με θέματα οργάνωσης των σχολών. πχ βιβλία πριν την εξεταστική, σπάνια. παλιοτερα πριν τον ευδοξο αναγκαζόμασταν να διαβαζουμε από κακογραμμένες σημειώσεις που δεν εβγαζαν νόημα κι αυτές αν κι οταν τις έδιναν. πρόγραμμα μαθημάτων? μεχρι το δεκεμβρη ειχε αλλάξει 10 φορές. χανουμε εργαστήρια γιατι καθε βδομάδα τα αλλάζουν, συμπίπτουν με άλλα και στο τελος δε μπορουμε να παρακολουθήσυμε. καθηγητές πάλι το ίδιο, μαθηματα ξεκινανε τελη νοεμβρίου με οποιον καθηγητη τυχει γιατι απλά δεν εχουν καν΄΄εναν διαθέσιμο και περιμένουν μηπως εγκριθεί χρηματοδόσηση για εκτακτους ή πανεπιστημιακούς υποτρόφους.

Για τις σημειώσεις είναι διαχρονικό φαινόμενο. Για όλα τα άλλα προφανώς μιλάς από προσωπικές εμπειρίες που επειδή δεν μπορούν να γενικευθούν δεν αποτελούν επιχείρημα. Για παράδειγμα, στην δική μου σχολή όλα τα προγράμματα έβγαιναν από 1η Σεπτέμβρη και τηρούνταν στο έπακρο. Οπότε η κουβέντα δεν θα οδηγήσει πουθενά και το αφήνω. Για το πρόγραμμα μαθημάτων επίσης μιλάς από εμπειρίες που δεν μπορούν να γενικευθούν ως επιχείρημα γιατί είναι εξίσου εύκολο να βρω κάποιους άλλους που πήγαν σε πανεπιστήμια όταν πήγες εσύ και όλα ήταν λειτουργικότατα.

1 ώρα πριν, velociraptoras είπε

δεν υπήρχε μεχρι πρόσφατα η δυνατότητα αναστολής σπουδων ενώ ακόμα δεν υπάρχει ρύθμιση για μερική φοίτηση, επιλέγοντας δηλαδή λιγότερα μαθήματα ανα εξάμηνο αν λόγω αλλων υποχρεωσεων δε μπορείς να ανταπεξέλθεις στο πλήρες πρόγραμμα.

Εδώ είσαι 100% λάθος λόγω των γεγονότων. Σου παραθέτω απευθείας το σχετικό ΦΕΚ που μπορείς να βρεις και μόνος σου (Ν.4009/2-9-2011, ΦΕΚ 195 Α, άρθρο 80, παράγραφος 9δ) «Οι φοιτητές έχουν το δικαίωμα να διακόψουν, με έγγραφη αίτησή τους στη γραμματεία της οικείας σχολής, τις σπουδές τους για όσα εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, επιθυμούν, και πάντως όχι περισσότερα από τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών. Τα εξάμηνα αυτά δεν προσμετρώνται στην παραπάνω ανώτατη διάρκεια φοίτησης. Οι φοιτητές που διακόπτουν κατά τα ανωτέρω τις σπουδές τους, δεν έχουν τη φοιτητική ιδιότητα καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της διακοπής των σπουδών τους. Μετά τη λήξη της διακοπής των σπουδών οι φοιτητές επανέρχονται στη σχολή». Ο εν λόγω νόμος υπάρχει τουλάχιστον μια δεκαετία (γιατί το 2011 ήταν η αναθεωρημένη του μορφή και το προηγούμενο ΦΕΚ δεν το βρίσκω τώρα) οπότε δεν γίνεται λόγος για πρόσφατη σχετικά ρύθμιση.  Για τους φοιτητές μερικής φοίτησης ο σχετικός νόμος είναι βρίσκεται στο ΦΕΚ 114/Α/4-8-2017 κανονικότατα. Αν μπεις στο ΦΕΚ δίνει καθεστώς μερικής φοίτησης ακόμη και σε μεταπτυχιακούς φοιτητές.

Παραθέτω δεδομένα, και όχι προσωπική εμπειρία.

1 ώρα πριν, velociraptoras είπε

Να μην παμε στην επαρχία που οι καθηγητες δεν εκαναν το 3,5 ->5 αλλά το αντίστροφο για να ικανοποιησουν τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας που έβγαζε τα προς το ζειν από τα ενοίκια στους φοιτητές. Τα τελευταία χρόνια αρχισε να αλλάζειλίγο αυτό.

Δεν σπούδασα σε επαρχία, δεν μπορώ να ξέρω.

1 ώρα πριν, velociraptoras είπε

Τέλος τι γινεται στο εξωτερικό όταν ένας καθηγητής κόβει το 90% των φοιτητων χωρις να υπάρχει πραγματικά λόγος? Είτε βαζοντας θεματα που δεν έχει διδάξει, είτε βαθμολογοντας μη αντικειμενικά? Δεν είναι όλα ασπρο μαυρο.

Δεν κόβονται τόσα άτομα για δύο λόγους: στο εξωτερικό οι φοιτητές γράφουν δύο εξεταστικές (midterm και finals) και ο γενικός βαθμός τους βγαίνει και από τις δύο οπότε δεν υπάρχει περίπτωση το 90% των φοιτητών να πάνε (στον αντίστοιχο) Σεπτέμβρη. Συν ότι σε πολλά μαθήματα τους βάζουν έξτρα εργασίες, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να έχουν την βάση χωρίς καν να το δώσουν το μάθημα και να πηγαίνουν να εξετάζονται στοχεύοντας για το 10. Εδώ με το ζόρι οι καθηγητές βάζουν θέματα στην εξεταστική θα βάζουν και midterms; Πάλι άστοχος.

1 ώρα πριν, velociraptoras είπε

Είναι δηλαδή περισσότερο επιμελής ενας φοιτητης χρηματοοικονομικών από έναν του φυσικού που ο πρώτοςτελειώνε στα 4 χρόνια κι ο δεύτερος στα 7? 

Συγκρίνεις τόσο ανόμοια πράγματα, που αρχίζω και ανησυχώ για την κριτική σου ικανότητα. Κανένας δεν έθεσε το πρόβλημα της επιμέλειας (αμφιβάλλω αν ακούστηκε καν σαν όρος).

 

1 ώρα πριν, velociraptoras είπε

Στα ΤΕΙ που ήμουν προ κρισης οι μισοι και πλέον δουλεύαμε γκαρσόνια μεχρι τις 3 τη νυχτα και το πρωι έπρεπε να σηκωθούμε να παμε σχολή

Πάλι μιλάς από εμπειρίες που δεν γενικεύονται σαν κανόνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Δεν κόβονται τόσα άτομα για δύο λόγους: στο εξωτερικό οι φοιτητές γράφουν δύο εξεταστικές (midterm και finals) και ο γενικός βαθμός τους βγαίνει και από τις δύο οπότε δεν υπάρχει περίπτωση το 90% των φοιτητών να πάνε (στον αντίστοιχο) Σεπτέμβρη. Συν ότι σε πολλά μαθήματα τους βάζουν έξτρα εργασίες, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να έχουν την βάση χωρίς καν να το δώσουν το μάθημα και να πηγαίνουν να εξετάζονται στοχεύοντας για το 10. Εδώ με το ζόρι οι καθηγητές βάζουν θέματα στην εξεταστική θα βάζουν και midterms; Πάλι άστοχος.

 

Τουλάχιστον στο ΗΒ δεν υπάρχουν "έξτρα εργασίες". Υπάρχουν απλά εργασίες που μετράνε στον τελικό βαθμό του μαθήματος όπως θα μέτραγε και ένα διαγώνισμα οπότε το "έχεις την βάση πριν δώσεις το μάθημα" απλά δεν υφίσταται, εκτός κι αν η εργασία μετράει 50% (όχι πολύ συνηθισμένο όταν υπάρχουν και γραπτές εξετάσεις) και κάποιος έχει γράψει 80% (για το 40% που είναι η βάση στα προπτυχιακά). Ουσιαστικά σπάνια δηλαδή... Τέλος δεν στοχεύεις απαραίτητα για το 10, με την έννοια πως οτιδήποτε πάνω από το 70% (~8) είναι άριστα. Πάντως, ναι, σίγουρα δεν κόβονται τόσα άτομα και ειδικά τα τελευταία χρόνια λόγω και του λεγόμενου grade inflation.

ΣΗΜ: Μιλάω για κοινωνικές επιστήμες που κάτι όπως 75% ή 80% σε εργασία θεωρείται δημοσιεύσιμη... Φαντάζομαι στα STEM άμα λύσεις τέλεια την άσκηση θα πάρεις κάτι πιο κοντά στο όριο της κορυφής της βαθμολογίας.

Επεξ/σία από ncrp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, JohnGTA είπε

Τα έχεις κάνει λίγο αχταρμά θα σου απαντήσω αριθμημένα.

Για τις σημειώσεις είναι διαχρονικό φαινόμενο. Για όλα τα άλλα προφανώς μιλάς από προσωπικές εμπειρίες που επειδή δεν μπορούν να γενικευθούν δεν αποτελούν επιχείρημα. Για παράδειγμα, στην δική μου σχολή όλα τα προγράμματα έβγαιναν από 1η Σεπτέμβρη και τηρούνταν στο έπακρο. Οπότε η κουβέντα δεν θα οδηγήσει πουθενά και το αφήνω. Για το πρόγραμμα μαθημάτων επίσης μιλάς από εμπειρίες που δεν μπορούν να γενικευθούν ως επιχείρημα γιατί είναι εξίσου εύκολο να βρω κάποιους άλλους που πήγαν σε πανεπιστήμια όταν πήγες εσύ και όλα ήταν λειτουργικότατα.

Εδώ είσαι 100% λάθος λόγω των γεγονότων. Σου παραθέτω απευθείας το σχετικό ΦΕΚ που μπορείς να βρεις και μόνος σου (Ν.4009/2-9-2011, ΦΕΚ 195 Α, άρθρο 80, παράγραφος 9δ) «Οι φοιτητές έχουν το δικαίωμα να διακόψουν, με έγγραφη αίτησή τους στη γραμματεία της οικείας σχολής, τις σπουδές τους για όσα εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, επιθυμούν, και πάντως όχι περισσότερα από τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών. Τα εξάμηνα αυτά δεν προσμετρώνται στην παραπάνω ανώτατη διάρκεια φοίτησης. Οι φοιτητές που διακόπτουν κατά τα ανωτέρω τις σπουδές τους, δεν έχουν τη φοιτητική ιδιότητα καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της διακοπής των σπουδών τους. Μετά τη λήξη της διακοπής των σπουδών οι φοιτητές επανέρχονται στη σχολή». Ο εν λόγω νόμος υπάρχει τουλάχιστον μια δεκαετία (γιατί το 2011 ήταν η αναθεωρημένη του μορφή και το προηγούμενο ΦΕΚ δεν το βρίσκω τώρα) οπότε δεν γίνεται λόγος για πρόσφατη σχετικά ρύθμιση.  Για τους φοιτητές μερικής φοίτησης ο σχετικός νόμος είναι βρίσκεται στο ΦΕΚ 114/Α/4-8-2017 κανονικότατα. Αν μπεις στο ΦΕΚ δίνει καθεστώς μερικής φοίτησης ακόμη και σε μεταπτυχιακούς φοιτητές.

Παραθέτω δεδομένα, και όχι προσωπική εμπειρία.

Δεν σπούδασα σε επαρχία, δεν μπορώ να ξέρω.

Δεν κόβονται τόσα άτομα για δύο λόγους: στο εξωτερικό οι φοιτητές γράφουν δύο εξεταστικές (midterm και finals) και ο γενικός βαθμός τους βγαίνει και από τις δύο οπότε δεν υπάρχει περίπτωση το 90% των φοιτητών να πάνε (στον αντίστοιχο) Σεπτέμβρη. Συν ότι σε πολλά μαθήματα τους βάζουν έξτρα εργασίες, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να έχουν την βάση χωρίς καν να το δώσουν το μάθημα και να πηγαίνουν να εξετάζονται στοχεύοντας για το 10. Εδώ με το ζόρι οι καθηγητές βάζουν θέματα στην εξεταστική θα βάζουν και midterms; Πάλι άστοχος.

Συγκρίνεις τόσο ανόμοια πράγματα, που αρχίζω και ανησυχώ για την κριτική σου ικανότητα. Κανένας δεν έθεσε το πρόβλημα της επιμέλειας (αμφιβάλλω αν ακούστηκε καν σαν όρος).

 

Πάλι μιλάς από εμπειρίες που δεν γενικεύονται σαν κανόνας.

Φυσικά και μιλάω εμπειρικά, αναφέροντας τους λόγους που καποιος μενει πίσω, σε φόρουμ είμαστε όχι σε καποιο συνεδριο όπου πρεπει να κάνουμε ερευνα.

στο θεμα των διαφορετικών πεδιων που εθεσα. εσυ μιλησες  για τεμπελια των φοιτητων. και ρωταω πως γινεται οι τεμπεληδες να πηγαινουν μαθηματικό, φυσικό, πληροφορικη και γενικα σχολές θετικών επιστημων ενω στα χρηματοοικονομικά και τα παιδαγωγικά να τελειώνουν ολοι στην ωρα τους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ncrp είπε

Τουλάχιστον στο ΗΒ δεν υπάρχουν "έξτρα εργασίες". Υπάρχουν απλά εργασίες που μετράνε στον τελικό βαθμό του μαθήματος όπως θα μέτραγε και ένα διαγώνισμα οπότε το "έχεις την βάση πριν δώσεις το μάθημα" απλά δεν υφίσταται, εκτός κι αν η εργασία μετράει 50% (όχι πολύ συνηθισμένο όταν υπάρχουν και γραπτές εξετάσεις) και κάποιος έχει γράψει 80% (για το 40% που είναι η βάση στα προπτυχιακά). Ουσιαστικά σπάνια δηλαδή... Τέλος δεν στοχεύεις απαραίτητα για το 10, με την έννοια πως οτιδήποτε πάνω από το 70% (~8) είναι άριστα. Πάντως, ναι, σίγουρα δεν κόβονται τόσα άτομα και ειδικά τα τελευταία χρόνια λόγω και του λεγόμενου grade inflation.

ΣΗΜ: Μιλάω για κοινωνικές επιστήμες που κάτι όπως 75% ή 80% σε εργασία θεωρείται δημοσιεύσιμη... Φαντάζομαι στα STEM άμα λύσεις τέλεια την άσκηση θα πάρεις κάτι πιο κοντά στο όριο της κορυφής της βαθμολογίας.

Ισχύει αυτό ναι. Γενικά STEM είναι πεδίο με ελάχιστη φαντασία (από άποψη του να σου δίνει το πανεπιστήμιο ερεθίσματα για περαιτέρω έρευνα) για αυτό και προσπαθώ να ξεφύγω ακαδημαϊκά από αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oταν μπει η αξιολογηση στο πανεπιστημιο και γενικα διορθωθουν οι αυθαιρεσιες που γινονται τοτε ας περασουν και αυτο.

Στη δικια μου σχολη (ΕΜΠ) το 5->3,5 δεν εγινε ποτε,το αντιθετο ισα ισα.

Με εκοψε καθηγητης με δικαιολογια οτι αντεγραψα χωρις να εχω αντιγραψει.

Σε εξεταση επι πτυχιω στα 9 ατομα,περασαν τα 2.Και αλλα διαφορα τετοια.

Στο εξωτερικο που επικαλουνται καποιοι,αν περναει σταθερα μονο το 10-20% τοτε τον φωναζουν στο γραφειο για να του πουν οτι κατι τρεχει.

Η ειναι ηλιθιοι οι φοιτητες η δε διδασκει σωστα η βαζει υπερβολικα δυσκολα θεματα για να περναει τοσο μικρο ποσοστο.Εχει γινει ποτε σε ελληνικο πανεπιστημιο αυτο?

Ισα ισα αν πας να πεις τιποτα σε σταμπαρουν να σε κοψουν και σε επομενη εξεταστικη.

Σε φιλο,σε ενα μαθημα ηταν σιγουρος οτι περασε και πηρε 4.Πηγε να δει και ειχε ξεχασει να του διορθωσει μια σελιδα.Τον ρωταει ,τι εξαμηνο εισαι?5ο του λεει.Ε ελα ξανα στην επομενη.Ας γινει αυτο εξω να δουμε...Τετοια παραδειγματα οσα θελετε!

Σε γυναικοσχολη,μεχρι και να πιεζει με τροπο ο καθηγητης να του κατσουν εχω ακουσει για να περασουν...

Η σε αλλο γερο ξεκουτο καθηγητη,αν πηγαινες με μπουτι-βυζι εξω περναγες αερα αλλιως σε εκοβε.

Αλλα οχι οι αιωνιοι φοιτητες μας ενοχλουν.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Dantε είπε

Oταν μπει η αξιολογηση στο πανεπιστημιο και γενικα διορθωθουν οι αυθαιρεσιες που γινονται τοτε ας περασουν και αυτο.

Στη δικια μου σχολη (ΕΜΠ) το 5->3,5 δεν εγινε ποτε,το αντιθετο ισα ισα.

Με εκοψε καθηγητης με δικαιολογια οτι αντεγραψα χωρις να εχω αντιγραψει.

Σε εξεταση επι πτυχιω στα 9 ατομα,περασαν τα 2.Και αλλα διαφορα τετοια.

Στο εξωτερικο που επικαλουνται καποιοι,αν περναει σταθερα μονο το 10-20% τοτε τον φωναζουν στο γραφειο για να του πουν οτι κατι τρεχει.

Η ειναι ηλιθιοι οι φοιτητες η δε διδασκει σωστα η βαζει υπερβολικα δυσκολα θεματα για να περναει τοσο μικρο ποσοστο.Εχει γινει ποτε σε ελληνικο πανεπιστημιο αυτο?

Ισα ισα αν πας να πεις τιποτα σε σταμπαρουν να σε κοψουν και σε επομενη εξεταστικη.

Σε φιλο,σε ενα μαθημα ηταν σιγουρος οτι περασε και πηρε 4.Πηγε να δει και ειχε ξεχασει να του διορθωσει μια σελιδα.Τον ρωταει ,τι εξαμηνο εισαι?5ο του λεει.Ε ελα ξανα στην επομενη.Ας γινει αυτο εξω να δουμε...Τετοια παραδειγματα οσα θελετε!

Σε γυναικοσχολη,μεχρι και να πιεζει με τροπο ο καθηγητης να του κατσουν εχω ακουσει για να περασουν...

Η σε αλλο γερο ξεκουτο καθηγητη,αν πηγαινες με μπουτι-βυζι εξω περναγες αερα αλλιως σε εκοβε.

Αλλα οχι οι αιωνιοι φοιτητες μας ενοχλουν.

Από τα 42 μαθήματα που είχαμε στη σχολή (όλα σχεδον διπλά με ξεχωριστή εξέταση εργαστηρίου - διάλεξης) μόνο σε ένα μαθημα με πέρασαν χωρις να το αξίζω, στα περισσότερα επαιρνα αυτό που έγραφα ή παρακάτω. επίσης ειχαμε αθηγητή που περνούσε σε κάθε εξεταστική 3 μονο άτομα ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ εντελώς. τοτε διναμε διπλή εξεταστική και το φεβρουάριο και είχα δωσει το μάθημα 13 φορές μέχρι να το περάσω. Πηγαιναμε μπουλούκια στο γραφείο το να ρωτησουμε γιατι μας έκοψε και μας έλεγε καθε φορά οτι ήθελε σε μια από τις 5 ερωτήσεις μια μικρή λεπτομέρεια που δεν την είχαμε γραψει αλλά τη θεωρούσε σημαντική για να περάσουμε το μάθημα. ενω εχει τυχει να περάσει ατομο που απαντησε μονο σε μια ερωτηση και μάλιστα με 8. Με πέρασε με 5 οταν του έγραψα για 10. Σε όλες τις σχολές υπάρχει τουλάχιστον ενας τετοιος.  και ηταν σχολή που τη γουσταρα, αν και 1η μου επιλογη ηταν η αντίστοιχη πανεπιστημιακή και όχι του τει. Αντίθετα στο μεταπτυχιακό που είχα και τα μαθήματα του μεταπτυχιακού και αλλα 5 από το  προπτυχιακό πρόγραμμα της σχολής  καμία σχέση, τα περασα ολα πολύ ευκολα και αυτα του μεταπτυχιακού με καλούς βαθμούς και χωρις σκονακι οπως η πλειοψηφία των συμφοιτητων μου. κατα τ αλλα φταίει η τεμπελιά.

τωρα ειμαι σε άλλη σχολή και γινονται πολλά περίεργα. στις εξ αποστασεως εξετασεις μας δινουν να λύσουμε δυσκολα μαθηματικά ή να γραψουμε κωδικα, με κλειστες σημειώσεις, με χρόνο 10 λεπτα την ερωτηση πριν μπουμε στην επόμενη και μεσα σε αυτο το χρόνο να φωτογραφίσουμε τις λυσεις και να τις στειλουμε στην ασύγχρονη ενω παραλληλα να είμαστε συδεμενοι σε 4 διαφορετικές σελίδες. επιτυχόντες κατω απο 5% σε κάθε μαθημα. οι εργασίες σε μερικά μαθηματα δε μετρανε καθόλου, σε άλλα ελάχιστα, ενω φετος σε 2 μας εβαλαν εργασίες για το εργαστήριο του μαθήματος. όχι, οι φοιτητες φταίνε ου τεμπελιαζουν και δε διαβαζουν 25 ωρες το 24ωρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/1/2021 στις 10:35 ΜΜ, JohnGTA είπε

Αν μετά από ν+2 χρόνια δεν έχεις πάρει πτυχίο, απλούστατα δεν αξίζεις να είσαι στο ίδρυμα. Δηλαδή αυτό που παίρνουν πτυχίο στην ώρα τους είναι κορόιδα;

Και πολύ καλά κάνουνε. Στην δική μου σχολή (Μαθηματικό) οι περισσότεροι πήγαιναν 9ο έτος και ούτε τα μισά δεν περνούσαν. Και ακόμη, μην ξεχνάς ότι στις ίδιες δυσμενείς συνθήκες (εξ αποστάσεως, χωρίς βιβλία -τα θεωρώ άχρηστα αλλά άλλη κουβέντα- κλπ) είστε όλοι, που σημαίνει ότι όσοι είναι να πάρουν όταν πρέπει πτυχίο θα το πάρουν με άνεση.

Συνήθως είναι τα φυτουκλάκια, άνευ κριτικής σκέψεως, που βρίσκονται ολημερίς στα αμφιθέατρα. Για να είμαστε ειλικρινείς, η αγορά εργασίας πολύ που νοιάστηκε είτε για τον βαθμό πτυχίου σου, είτε για τα χρόνια  στα οποία τελείωσες τη σχολή.

Οπότε, βάλε λίγο την όπισθεν και έλα να σου μιλήσω για άτομα που τέλειωσαν πολυτεχνικές στα 8-9 χρόνια και στη συνέχεια κάνουνε διδακτορικά. Αντίστοιχα, για άλλα τόσα που είχαν και έχουν λαμπρή καριέρα σε πολυεθνικές.

Ο χρόνος σπουδών είναι απλά ένα στατιστικό στοιχείο και δεν υπάρχει καμία συσχέτιση μεταξύ αυτού και της ποιότητας σπουδών του εκάστοτε φοιτητή. Επιπλέον, οι φοιτητές πέραν του 7 έτους σπουδών δεν κοστίζουν απολύτως τίποτα, εκτός βέβαια από χαρτί στις εξεταστικές, στον κρατικό προϋπολογισμό.

 

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, velociraptoras είπε

Από τα 42 μαθήματα που είχαμε στη σχολή (όλα σχεδον διπλά με ξεχωριστή εξέταση εργαστηρίου - διάλεξης) μόνο σε ένα μαθημα με πέρασαν χωρις να το αξίζω, στα περισσότερα επαιρνα αυτό που έγραφα ή παρακάτω. επίσης ειχαμε αθηγητή που περνούσε σε κάθε εξεταστική 3 μονο άτομα ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ εντελώς. τοτε διναμε διπλή εξεταστική και το φεβρουάριο και είχα δωσει το μάθημα 13 φορές μέχρι να το περάσω. Πηγαιναμε μπουλούκια στο γραφείο το να ρωτησουμε γιατι μας έκοψε και μας έλεγε καθε φορά οτι ήθελε σε μια από τις 5 ερωτήσεις μια μικρή λεπτομέρεια που δεν την είχαμε γραψει αλλά τη θεωρούσε σημαντική για να περάσουμε το μάθημα. ενω εχει τυχει να περάσει ατομο που απαντησε μονο σε μια ερωτηση και μάλιστα με 8. Με πέρασε με 5 οταν του έγραψα για 10. Σε όλες τις σχολές υπάρχει τουλάχιστον ενας τετοιος.  και ηταν σχολή που τη γουσταρα, αν και 1η μου επιλογη ηταν η αντίστοιχη πανεπιστημιακή και όχι του τει. Αντίθετα στο μεταπτυχιακό που είχα και τα μαθήματα του μεταπτυχιακού και αλλα 5 από το  προπτυχιακό πρόγραμμα της σχολής  καμία σχέση, τα περασα ολα πολύ ευκολα και αυτα του μεταπτυχιακού με καλούς βαθμούς και χωρις σκονακι οπως η πλειοψηφία των συμφοιτητων μου. κατα τ αλλα φταίει η τεμπελιά.

τωρα ειμαι σε άλλη σχολή και γινονται πολλά περίεργα. στις εξ αποστασεως εξετασεις μας δινουν να λύσουμε δυσκολα μαθηματικά ή να γραψουμε κωδικα, με κλειστες σημειώσεις, με χρόνο 10 λεπτα την ερωτηση πριν μπουμε στην επόμενη και μεσα σε αυτο το χρόνο να φωτογραφίσουμε τις λυσεις και να τις στειλουμε στην ασύγχρονη ενω παραλληλα να είμαστε συδεμενοι σε 4 διαφορετικές σελίδες. επιτυχόντες κατω απο 5% σε κάθε μαθημα. οι εργασίες σε μερικά μαθηματα δε μετρανε καθόλου, σε άλλα ελάχιστα, ενω φετος σε 2 μας εβαλαν εργασίες για το εργαστήριο του μαθήματος. όχι, οι φοιτητες φταίνε ου τεμπελιαζουν και δε διαβαζουν 25 ωρες το 24ωρο

Θλιβερά όλα αυτά αλλά για να προχωρήσουμε την συζήτηση λίγο παρά πέρα πώς μπορούνε όλα αυτά να διορθωθούν όταν υπάρχει στείρα άρνηση σε όλες τις προτάσεις της πολιτείας όλων των κυβερνήσεων εδώ και... 30 χρόνια. Δεν μπορεί να είχανε όλοι τους σατανικά σχέδια. Κάπως έτσι δυστυχώς η κατάσταση συνεχίζεται στο διηνεκές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ncrp είπε

Θλιβερά όλα αυτά αλλά για να προχωρήσουμε την συζήτηση λίγο παρά πέρα πώς μπορούνε όλα αυτά να διορθωθούν όταν υπάρχει στείρα άρνηση σε όλες τις προτάσεις της πολιτείας όλων των κυβερνήσεων εδώ και... 30 χρόνια. Δεν μπορεί να είχανε όλοι τους σατανικά σχέδια. Κάπως έτσι δυστυχώς η κατάσταση συνεχίζεται στο διηνεκές.

με διάλογο. και φυσικά πρωτα να φτιαξουμε σωστα ΑΕΙ και μετα να απιτησουμε από το φοιτητή να είναι κι αυτός ενταξει στις υποχρεώσεις του. ουτε η απόλυτη αρνηση ουτε οι πρακτικές αποφασιζομεν και διατασσωμεν θα δωσουν λύση στις παθογένειες της παιδείας και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...