Προς το περιεχόμενο

Το Gigafactory της Tesla στη Σαγκάη λέγεται πως ετοιμάζει αυτοκίνητο των $25K για το 2022


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Tesla θέλει να παράγει ήδη από το 2022 οικονομικότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Μία έκθεση οικολογικής αξιολόγησης για το Gigafactory της Tesla στη Σαγκάη έκανε αναφορά για ένα τρίτο αυτοκίνητο Tesla που θα παραχθεί στο εργοστάσιο με έδρα την Κίνα. Τα έγγραφα υποδηλώνουν ότι η αμερικανική εταιρία θέλει να παράγει ένα νέο αυτοκίνητο ήδη από το 2022 με κόστος μεταξύ $25.000 και $30.000.

Όπως ανέφερε η Sina Motors στο Weibo, οι πωλήσεις της Tesla έχουν σταθερά ανοδική πορεία στην Κίνα με αποτέλεσμα αυτό να είναι και ο βασικός παράγοντας για την επικείμενη κυκλοφορία του τρίτου οχήματος. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το νέο αυτοκίνητο εγκρίθηκε ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2020 με την οριστικοποίηση του project να γίνεται κοντά στο Μάρτιο του 2021. Το όχημα λέγεται πως θα βασίζεται στο πλαίσιο του Model 3 και θα παίξει ουσιαστικά το ρόλο του entry-level ηλεκτρικού αυτοκινήτου στη χώρα.

Με αρχική τιμή κοντά στα $25.000 το νέο αυτοκίνητο, για το οποίο ακόμη δεν είναι γνωστό το όνομά του, θα ανταγωνιστεί το Model Y. Η αγορά για μικρότερα, πιο προσιτά αυτοκίνητα την Κίνα ολοένα και μεγαλώνει, αφού αρκετοί κατοικούν σε περιοχές με μεγάλο πληθυσμό. Ένα όχημα του οποίου η κορυφαία έκδοση θα αγγίζει τα $30.000 σημαίνει επίσης ότι οι περισσότεροι αγοραστές θα μπορούσαν να αποκτήσουν μια κορυφαία εμπειρία Tesla σε αρκετά χαμηλότερη τιμή.

Πληροφορίες σχετικά με τη σχεδίαση του νέου αυτοκινήτου δεν έχουν διαρρεύσει έως σήμερα αν και υπάρχουν αρκετές φήμες ότι αυτό θα είναι ένα μικρότερο sedan ή hatchback. Αυτό υπαινίχθηκε και η ίδια η Tesla πέρυσι σε μία αγγελία εργασίας, μέσα από την οποία αναζητούσε υπαλλήλους που θα βοηθήσουν στο σχεδιασμό του επερχόμενου οχήματος.

tesla-gigafactory-sagai-2022-prosito-ilektriko-autokinito-2.jpg.2800de2b1ee411a9db9beaa22dce05a7.jpg

Η ημερομηνία κυκλοφορίας που τοποθετεί το νέο όχημα της Tesla εντός του 2022 είναι αρκετά συναρπαστική. Αυτό γιατί ο Elon Musk παλαιότερα ήταν αρκετά συντηρητικός όσον αφορά την κυκλοφορία του προσιτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου κάνοντας λόγο για το 2024 ή 2025. Λαμβάνοντας όμως υπόψη τις τελευταίες διαρροές από την Κίνα, φαίνεται τελικά ότι το entry-level αυτοκίνητο της Tesla με κόστος $25.000 θα έρθει γρηγορότερα από το αναμενόμενο.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερή ιστορία πάντως της Τέσλα. Πόσες δυσκολίες είχε αυτή η εταιρεία, κανείς δεν την εμπιστευόταν για πολύ καιρό. Υπομονή και επιμονή για ακόμα μια φορά η συνταγή. Παρότι οι εποχές γίνονται όλο και χειρότερες, ο ελον φαίνεται πιο τίμιο παλικάρι από Μπιλ , Στιβ και σίγουρα από Τζεφ. 

  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
33 λεπτά πριν, georgewww είπε

Φοβερή ιστορία πάντως της Τέσλα. Πόσες δυσκολίες είχε αυτή η εταιρεία, κανείς δεν την εμπιστευόταν για πολύ καιρό. Υπομονή και επιμονή για ακόμα μια φορά η συνταγή. Παρότι οι εποχές γίνονται όλο και χειρότερες, ο ελον φαίνεται πιο τίμιο παλικάρι από Μπιλ , Στιβ και σίγουρα από Τζεφ. 

Τι εννοείς, λέγοντας "τίμιο"; 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
56 λεπτά πριν, gordonas είπε

Τι εννοείς, λέγοντας "τίμιο"; 

Λογικά αναφέρεται σε τέτοιες "τίμιες" δηλώσεις...

https://www.indepthnews.net/index.php/opinion/3735-we-will-coup-whoever-we-want-elon-musk-and-the-overthrow-of-democracy-in-bolivia

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτή τη στιγμή αγοράζεις καινούργιο entry-level αυτοκίνητο με 10 χιλιάρικα με τον ΦΠΑ μέσα, με το οποίο μια στο τόσο γυρνάς και όλη την Ελλάδα άμα θες. Με ένα φθηνό ηλεκτρικό δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, γιατί σε περιορίζει η χωρητικότητα των μπαταριών, που κάθε 100-150 χιλιόμετρα θα πρέπει να σταματάς για μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να τις φορτίσεις. Το να θεωρούμε τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα των 25.000$ προ φόρων φθηνά, τη στιγμή που ο στόχος είναι μέχρι το 2030 να έχουμε μειώσει κατά πάνω από 60% την έκκληση CO2, είναι από μόνο του αντικρουόμενο. Είναι προφανές πως με τα υπάρχοντα δεδομένα, δεν πρόκειται το 2030 τα μισά οχήματα που θα κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους να είναι ηλεκτρικά οχήματα των 35 χιλιάδων ευρώ. Αν θέλουμε να έχουν νόημα τα ηλεκτρικά οχήματα, ή θα αλλάξουμε τη διανομή του πλούτου ώστε να γίνουν προσβάσιμα σε όλους ή θα αλλάξουμε εντελώς τη φιλοσοφία του άνθρωπος και Ι.Χ. ή και τα δύο μαζί.

Επεξ/σία από jimex
  • Like 11
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, barman_ είπε

Καρμπον με το civic fn

 

μακαρι να ερθει

Ακριβώς αυτό μου ήρθε στο μυαλό κι μένα μόλις το είδα

Ενδιαφερουσα προταση , μενει να δουμε αν θα ερθει προς τα μερη μας και σε τι τιμη ;

Το θέμα είναι να υπάρξει και δίκτυο για να το αξιοποιήσουμε την τεχνολογία των ηλεκτρικών γενικότερα, που δεν το βλέπω και πολύ πιθανό για την επόμενη πενταετία (και λίγο λέω)...

Επεξ/σία από zebras84
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κοστος 25κ? χωρις την επιδοτηση ? δυσκολο. εκτος αν οι εργατες στην σανγκαη πληρωνουν για να δουλεψουν στην τεσλαχαχαχαχαχαχα

Επεξ/σία από trabakoulis
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.