Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση RMA κάρτας γραφικών


XarisArgy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επικοινώνησε με τον κατασκευαστή. Στείλτους email περιγράφοντας όσο καλύτερα την κατάσταση και στείλε και φώτο. Ίσως παρέμβουν, ίσως όχι, δεν χάνεις όμως κάτι να το κάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, XarisArgy είπε

εκαναν θορυβο οι ανεμιστηρες και ειχε αρκετη δόνηση οταν γυρναγαν. Προσπαθησα να σφιξω τις βιδες που τους κρατανε μηπως καποια ειχε χαλαρωσει και ανακαλυψα οτι μια απο αυτες δεν μπορει να σφιξει καθολου και ειναι ελαττωματική

 

2 ώρες πριν, XarisArgy είπε

Κατι αλλο παίζεται εδω γιατι παρολο που λείπει δεν την εβγαλα εγω

Αυτές οι 2 φράσεις  αν το καλοσκεφτείς είναι αντιφατικές. Σε καινούριες κάρτες δεν κάνουμε τους μαστόρους αν έχουμε σκοπό να χρησιμοποιήσουμε την εγγύηση.

Εδωσες δικαιολογία έτοιμη στο πιάτο στον πωλητή να αρνηθεί την εγγύηση για μη εγκεκριμένη επέμβαση.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, jgeorgiou είπε

 

Αυτά αν τα καλοσκεφτείς είναι αντιφατικά. Σε καινούριες κάρτες δεν κάνουμε τους μαστόρους αν έχουμε σκοπό να χρησιμοποιήσουμε την εγγύηση.

Εδωσες δικαιολογία έτοιμη στο πιάτο στον πωλητή να αρνηθεί την εγγύηση για μη εγκεκριμένη επέμβαση.

Καμια σχεση το ενα με το αλλο. Δεν εκανα καποια επεμβαση, τις εξωτερικες βιδες ελεγξα για να δω μηπως φταιει κατι τοσο απλο οσο το να εχουν χαλαρωσει, ετσι ανακαλυψα οτι η καρτα ειναι ελαττωματικη, το οτι κανουν θορυβο οι ανεμιστηρες απο μονο του με μεγαλη δυσκολια μπορει καποιος να το χρησιμοποιησει ως δικαιολογια για να επιστρεψει καρτα.

και σε καθε περιπτωση δεν ηταν καν αυτος ο λογος που αρνηθηκαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, XarisArgy είπε

Καμια σχεση το ενα με το αλλο. Δεν εκανα καποια επεμβαση, τις εξωτερικες βιδες ελεγξα για να δω μηπως φταιει κατι τοσο απλο οσο το να εχουν χαλαρωσει, ετσι ανακαλυψα οτι η καρτα ειναι ελαττωματικη, το οτι κανουν θορυβο οι ανεμιστηρες απο μονο του με μεγαλη δυσκολια μπορει καποιος να το χρησιμοποιησει ως δικαιολογια για να επιστρεψει καρτα.

Αν δεν έχει άλλο πρόβλημα η κάρτα πήγαινε σε μαγαζί με εργαλεία να βρεις άλλη βίδα. Αν η βίδα είναι σε καλή κατάσταση και έχουν χαλάσει οι στροφές στην υποδοχή της ψύκτρας ρώτα τον πωλητή εκεί πως μπορείς να την σταθεροποιήσεις (έχουν διάφορα προιόντα σχετικά). Επίσης αγόρασε μια επιπλέον βίδα να αντικαταστήσεις αυτήν που λείπει.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοσο μη εγκεκριμενη επεμβαση ειναι αυτο οσο το να παρεις μια βουρτσα και να καθαρισεις την καρτα

1 λεπτό πριν, jgeorgiou είπε

Αν δεν έχει άλλο πρόβλημα η κάρτα πήγαινε σε μαγαζί με εργαλεία να βρεις άλλη βίδα. Αν η βίδα είναι σε καλή κατάσταση και έχουν χαλάσει οι στροφές στην υποδοχή της ψύκτρας ρώτα τον πωλητή εκεί πως μπορείς να την σταθεροποιήσεις (έχουν διάφορα προιόντα σχετικά). Επίσης βρες βίδα να αντικαταστήσεις αυτήν που λείπει.

μαγαζι με εργαλεια? Εννοεις συγκεκριμενα με ηλεκτρονικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, XarisArgy είπε

μαγαζι με εργαλεια? Εννοεις συγκεκριμενα με ηλεκτρονικα?

αν έχεις τέτοιο κοντά σου ναι , αλλιώς σε έναν μεγάλο χρωμματοπώλη από αυτούς που πουλάνε βίδες και εργαλεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, XarisArgy είπε

Καμια σχεση με το HDMI, εκαναν θορυβο οι ανεμιστηρες και ειχε αρκετη δόνηση οταν γυρναγαν. Προσπαθησα να σφιξω τις βιδες που τους κρατανε μηπως καποια ειχε χαλαρωσει και ανακαλυψα οτι μια απο αυτες δεν μπορει να σφιξει καθολου και ειναι ελαττωματική, ειτε η βιδα ειτε η τρυπα στην οποια μπαινει, δεν το ξερω εγω αυτο.

Ο πωλητής νομίζω έδινε την εγγύηση, αλλα δεν μπορω να παρω ορκο

Καινούρια την πηρα την καρτα

Στο 99% των περιπτώσεων που θα δοκιμάσει κάποιος να "σφίξει" βίδα σε υποσύστημα υπολογιστή, τα ίχνη της προσπάθειάς του θα καταγραφούν στην επιφάνειά της. Και στην περίπτωσή σου έλειπε και άλλη βίδα και δεν έχει καμία σημασία σε ποιο σημείο ήταν αυτή.

Επεξ/σία από filipN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, filipN είπε

Στο 99% των περιπτώσεων που θα δοκιμάσει κάποιος να "σφίξει" βίδα σε υποσύστημα υπολογιστή, τα ίχνη της προσπάθειάς του θα καταγραφούν στην επιφάνειά της. Και στην περίπτωσή σου έλειπε και άλλη βίδα και δεν έχει καμία σημασία σε ποιο σημείο ήταν αυτή.

Με λιγα λογια θα επρεπε να περιμενω να γινουν "βιδες", κυριολεκτικα και μεταφορικα, οι ανεμιστηρες προκειμενου να βρω αφορμη να την στειλω?

3 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

αν έχεις τέτοιο κοντά σου ναι , αλλιώς σε έναν μεγάλο χρωμματοπώλη από αυτούς που πουλάνε βίδες και εργαλεία.

Δεν εχω προσπαθησει να βαλω αλλη βιδα στην θεση της για να δω ποιο απο τα 2 φταιει, και δεν ειμαι σιγουρος αν θελω να κανω κατι παραπανω μονος μου ακομα. Κατι μου λεει πως ακρη με αυτους δεν θα βγαλω γιατι και για προηγουμενη αγορα που ειχα κανει η συνεννοηση ηταν στο απολυτο 0, ισως και υπό. Σκεφτηκα να επικοινωνησω με τον κατασκευαστη αλλα δεν ειμαι σιγουρος κατα ποσο θα μπορει να βοηθησει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, XarisArgy είπε

Δεν εχω προσπαθησει να βαλω αλλη βιδα στην θεση της για να δω ποιο απο τα 2 φταιει, και δεν ειμαι σιγουρος αν θελω να κανω κατι παραπανω μονος μου ακομα. Κατι μου λεει πως ακρη με αυτους δεν θα βγαλω γιατι και για προηγουμενη αγορα που ειχα κανει η συνεννοηση ηταν στο απολυτο 0, ισως και υπό. Σκεφτηκα να επικοινωνησω με τον κατασκευαστη αλλα δεν ειμαι σιγουρος κατα ποσο θα μπορει να βοηθησει

Ο κατασκευαστής θα σου πει να μιλήσεις με τον πωλητή (εκτός εξαιρέσεων) , δεν μας λες την μάρκα και το μοντέλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, XarisArgy είπε

Με λιγα λογια θα επρεπε να περιμενω να γινουν "βιδες", κυριολεκτικα και μεταφορικα, οι ανεμιστηρες προκειμενου να βρω αφορμη να την στειλω?

[...]

Έπρεπε να ελέγξεις σχολαστικά την κάρτα (με τα μάτια) και να την επιστρέψεις αμέσως. Εγώ θα τραβούσα και ένα video με ήχο και θα το έστελνα κατευθείαν στον κατασκευαστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, jgeorgiou είπε

Ο κατασκευαστής θα σου πει να μιλήσεις με τον πωλητή (εκτός εξαιρέσεων) , δεν μας λες την μάρκα και το μοντέλο.

Gigabyte 1660 Super με τους 2 ανεμιστηρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oτι έχω ψωνίσει από εξωτερικό σε σοβαρά μαγαζιά δεν είχα ποτέ πρόβλημα.δεν θα αναφέρω καν το αμαζον που περνώ τα τελευταία χρόνια εκεί διαφορά πράγματα γιατί είναι άλλο επίπεδο από μόνοι τους.

Δεν θα ξεχάσω πριν χρόνια είχα πάρει από μαγαζί που δούλευα με δορυφορικά και υπολογιστές ενα asus eee1000H laptop.ξαφνικα σταμάτησε να δουλεύει η κάρτα wifi,ωραία λέω εγγύηση έχει,φιλαράκι είναι ο ιδιοκτήτης όλα καλά θα πάνε.

Το αποτέλεσμα ήταν να μείνω ένα μήνα χωρίς το εργαλείο μου και στο τέλος μου λέει το τρελό η ζημιά προήλθε από εσένα αλλά εντάξει την κάλυψα εγώ.αφου τον στόλισα κανονικά να μην με περνάει για βλάκα ερχεται το λάπτοπ και δεν δούλευε πάλι η κάρτα.

Δυστυχώς δεν υπάρχει καμοια εμπιστοσύνη από μέρους μου στα ελληνικά καταστήματα πλην του πλαίσιο ίσως.

Τώρα στην περίπτωση την δική σου θεωρώ βέβαιο ότι δεν φταις εσύ σε κάτι,η βίδα έλυσε ίσως δεν ήταν σωστά σφιγμένη,ίσως έβαζες και εβγαζες συχνά το καλώδιο αλλά αυτό δεν παίζει ρόλο.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι δύσκολα θα βρεις το δίκιο σου όπου και αν κάνεις καταγγελία.καλο θα ήταν να μας έλεγες και από πού την αγόρασες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εργοστασιακά σφιγγουν με ροπόκλειδα/κατσαβίδια+ οτι έχουν κόλλα σπειρωμάτων κατά την χαλάρωση βιδών θεωρώ σε κάποια σημεία.

λείπει  βίδα... εκτός εγγυησης σου λέει(έχει μπεί χέρι).

μακάρι φίλε μου να βγάλεις άκρη πραγματικά.

Επεξ/σία από coolerman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, XarisArgy είπε

Δεν εχω προσπαθησει να βαλω αλλη βιδα στην θεση της για να δω ποιο απο τα 2 φταιει, και δεν ειμαι σιγουρος αν θελω να κανω κατι παραπανω μονος μου ακομα. Κατι μου λεει πως ακρη με αυτους δεν θα βγαλω γιατι και για προηγουμενη αγορα που ειχα κανει η συνεννοηση ηταν στο απολυτο 0, ισως και υπό. Σκεφτηκα να επικοινωνησω με τον κατασκευαστη αλλα δεν ειμαι σιγουρος κατα ποσο θα μπορει να βοηθησει

Και τους προτίμησες ξανά;
Οριακά μια φορά μπλέκουμε με τέτοια μαγαζιά, σε επόμενες αγορές απλά τα προσπερνάμε. Είναι κανόνας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...