Προς το περιεχόμενο

Χρέος Cosmote


deathincarnate

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο φόρουμ. Έχω μια ερώτηση νομικής φύσεως. Το 2018 είχα ένα συμβόλαιο στη Κοσμοτέ το οποίο έληξε και ΄ήρθε ένα λογαριασμός γύρω στα 90 ευρώ. Έκανα συμβόλαιο στη Vodafone και τους έγραψα. Τώρα στέλνουν μέσω δικηγορικού γραφείου να καταβάλω πληρωμή 200 ευρώ μέσα σε 5 μέρες.

Η ερώτηση μου είναι πως πρέπει να κινηθώ. Από την εμπειρία σας, θα με κυνηγήσουν; Ιδανικά, δε θα ήθελα να πληρώσω τίποτα. Αν πάρω όμως τη Κοσμοτέ, μπορώ να διαπραγματευτώ να πληρώσω μέρος του ποσού. Ή να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ τους έγραψες και περιμένεις τι; εννοείτε ότι θα πληρώσεις που αντί να είχες δώσει 90€ τότε θα δώσεις 200€ τώρα, ας μη σου πω πως τους λέμε αυτούς στο χωριό μου, το πιθανό θα σε κυνηγήσουν και τελικά θα τα πληρώσεις ακόμα και μέσα στην εφορία σου.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα. Αν το ποσό ήταν λίγο μεγαλύτερο ίσως να μπορούσαν να το τρέξουν δικαστικά αλλά για τέτοιο ποσό δεν τους συμφέρει. Η εφορία δεν έχει καμία σχέση που αναφέρει ο φίλος από πάνω. Στην εφορία υπάγεται η σχέση του πολίτη με το κράτος, η σχέση του με ιδιωτική εταιρία είναι άλλο. 

Τώρα οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών υπάγοντες στο τηλεγνους, αυτό σημαίνει ότι εάν δεν πληρώσεις το ποσό δεν θα μπορέσεις να κάνεις φορητότητα ξανά ούτε σύνδεση σε καμία άλλη εταιρία.

Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις με την εισπρακτική και να διακανονίσεις το ποσό με δόσεις. Εάν το αφήσεις το ποσό θα μεγαλώσει και ίσως τότε να υπάρχει λόγος να κινηθούν δικαστικά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το πληρώνες τότε θα ήταν 90€, τώρα αυξήθηκε τόσο λόγω τόκων. Λογικά αν δεν το πληρώσεις θα μπει να πληρωθεί μέσω εφορίας. Το καλύτερο θα είναι να πας από ένα κατάστημα να πληρώσεις το 40%, και να πληρώνεις τα υπόλοιπα σε δόσεις σιγά σιγά όποτε μπορείς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το 2018 μέχρι σήμερα αποκλείεται να πήγε από 90€ στα 200, με τίποτα. 

Μάλλον χρωστούσες κανένα λογαριασμό δεν επέστρεψες και κανένα ρούτερ.

Η εφορία που αναφέρει το παλικάρι από πάνω δεν έχει καμία σχέση με ιδιωτικές εταιρίες. 

Μπορούν αν θέλουν να το πανε δικαστικά και μετά θα επιβαρυνθείς και τα δικαστικά έξοδα. Αν και Δεν νομίζω να το πανε δικαστικά συνήθως οι εισπρακτικές πετανε απειλές για να γίνει η πληρωμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, deathincarnate είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ. Έχω μια ερώτηση νομικής φύσεως. Το 2018 είχα ένα συμβόλαιο στη Κοσμοτέ το οποίο έληξε και ΄ήρθε ένα λογαριασμός γύρω στα 90 ευρώ. Έκανα συμβόλαιο στη Vodafone και τους έγραψα. Τώρα στέλνουν μέσω δικηγορικού γραφείου να καταβάλω πληρωμή 200 ευρώ μέσα σε 5 μέρες.

Η ερώτηση μου είναι πως πρέπει να κινηθώ. Από την εμπειρία σας, θα με κυνηγήσουν; Ιδανικά, δε θα ήθελα να πληρώσω τίποτα. Αν πάρω όμως τη Κοσμοτέ, μπορώ να διαπραγματευτώ να πληρώσω μέρος του ποσού. Ή να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή;

Αν θες να  είσαι σωστός σε συναλλαγές σου επικοινώνησε μήπως κατ εξαίρεση μπορεί να γίνει κάποια περικοπή και κοίτα να το καλύψεις αυτή τη φορά.

Από τη στιγμή που έχεις οφειλή όπου και να απευθυνθείς δεν θα βρεις λύση εφόσον έχεις κάνει χρήση υπηρεσιών και δεν τήρησες το συμβόλαιο που είχες υπογράψει...

Εναλλακτικά ασ το να μαζευτεί κι άλλο 😁🙃

 

Μέσα σε όλα δεν αναφέρεις ξεκάθαρα τι είχες κάνει και φαίνεται πως από "μαγκιά" να το πω? Επειδή βολεύτηκες που έγινε δεκτή η φορητότητα τότε, είπες, σιγά μην σας πληρώσω...🤔

Αν δεν μπορείτε να κρατήσετε έναν αριθμό, παροχή  με συνδρομή τότε υπάρχουν τα προπληρωμενα πακέτα.

Έχω καλώς, δεν έχω? Μένω χωρίς.... 

Μφχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, kormos είπε

Αν θες να  είσαι σωστός σε συναλλαγές σου επικοινώνησε μήπως κατ εξαίρεση μπορεί να γίνει κάποια περικοπή και κοίτα να το καλύψεις αυτή τη φορά.

Από τη στιγμή που έχεις οφειλή όπου και να απευθυνθείς δεν θα βρεις λύση εφόσον έχεις κάνει χρήση υπηρεσιών και δεν τήρησες το συμβόλαιο που είχες υπογράψει...

Εναλλακτικά ασ το να μαζευτεί κι άλλο 😁🙃

 

Μέσα σε όλα δεν αναφέρεις ξεκάθαρα τι είχες κάνει και φαίνεται πως από "μαγκιά" να το πω? Επειδή βολεύτηκες που έγινε δεκτή η φορητότητα τότε, είπες, σιγά μην σας πληρώσω...🤔

Αν δεν μπορείτε να κρατήσετε έναν αριθμό, παροχή  με συνδρομή τότε υπάρχουν τα προπληρωμενα πακέτα.

Έχω καλώς, δεν έχω? Μένω χωρίς.... 

Μφχ

 

24 λεπτά πριν, kallonos είπε

Από το 2018 μέχρι σήμερα αποκλείεται να πήγε από 90€ στα 200, με τίποτα. 

 

Ήταν από δικό μου εκνευρισμό τότε σχετικά με τα τέλη απενεργοποίησης που ίσχυαν, και έτσι πρέπει να μαζέυτηκε αυτό το ποσό.

Θα πάρω τηλέφωνο στη Cosmote μήπως, όπως λεεί ο φίλος, κατ' εξαίρεση κάνουν καμιά περικοπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σε ρωτήσω κάτι έτσι για να έχουμε να λέμε...

Σε ενημέρωσε η Cosmote ότι θα δώσει τα προσωπικα σου δεδομένα σε τρίτους και συγκεκριμένα στη δικηγορική εταιρεία που σου τηλεφώνησε;

Σε ενημέρωσε γραπτώς η cosmote για το υψος της οφειλής τα τελευταία δυο χρόνια και πως αυτή θα προσαυξάνεται;

Αποδέχθηκες αλλαγές στους όρους του συμβολαίου (που είχες διακόψει) ώστε να συμπεριλάβει και τη διαχείριση προσωπικών δεδομένων όπως ισχύει από το Μάιο του 2018;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, DTInfinity είπε

Να σε ρωτήσω κάτι έτσι για να έχουμε να λέμε...

Σε ενημέρωσε η Cosmote ότι θα δώσει τα προσωπικα σου δεδομένα σε τρίτους και συγκεκριμένα στη δικηγορική εταιρεία που σου τηλεφώνησε;

Σε ενημέρωσε γραπτώς η cosmote για το υψος της οφειλής τα τελευταία δυο χρόνια και πως αυτή θα προσαυξάνεται;

Αποδέχθηκες αλλαγές στους όρους του συμβολαίου (που είχες διακόψει) ώστε να συμπεριλάβει και τη διαχείριση προσωπικών δεδομένων όπως ισχύει από το Μάιο του 2018;

 

Βλέποντας τους λογαριασμούς ηλεκτρονικά, Βλέπω οτί η αλλαγή σε Vodafone έγινε τον 3ο του 2019, οπότε η αλλαγή στη σύμβαση θεωρήθηκε αποδεκτή, εφ'όσον δεν προχώρησα σε λύση της.

Ευχαριστώ για τη φιλότιμη προσπάθεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θα σου ερθει εξωδικο καποια στιγμη....εαν δεν πληρωσεις θα το στειλουν δικαστικα θα βγαλουν ενα ποσο 200+ εξοδα δικαστηριου κ.λ.π  θα σου βγει πανω απο 600 πηγαινε δωστα τα 200.Εαν δεν εχεις τιποτα στο ονομα σου δεν σου κανουν τιποτα αλλα αμα εχεις κανουν ανετα και κατασχεση.

Επεξ/σία από thleorasakias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 16/2/2021 στις 7:15 ΜΜ, deathincarnate είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ. Έχω μια ερώτηση νομικής φύσεως. Το 2018 είχα ένα συμβόλαιο στη Κοσμοτέ το οποίο έληξε και ΄ήρθε ένα λογαριασμός γύρω στα 90 ευρώ. Έκανα συμβόλαιο στη Vodafone και τους έγραψα. Τώρα στέλνουν μέσω δικηγορικού γραφείου να καταβάλω πληρωμή 200 ευρώ μέσα σε 5 μέρες.

Η ερώτηση μου είναι πως πρέπει να κινηθώ. Από την εμπειρία σας, θα με κυνηγήσουν; Ιδανικά, δε θα ήθελα να πληρώσω τίποτα. Αν πάρω όμως τη Κοσμοτέ, μπορώ να διαπραγματευτώ να πληρώσω μέρος του ποσού. Ή να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή;

Καλημέρα. Χτες μου έστειλε και εμένα η cosmote έναν λογαριασμό των 152€. Αναλυτικότερα χρέωσε 79€ Τέλη μη επιστροφής εξοπλισμού (STB) COSMOTE TV (OTT) και 70€ Οφειλή λόγω διακοπής προγράμματος. Να αναφέρω ότι στις 3/3/21 είχα επικοινωνία με το τμήμα λογαριασμών σταθερής της cosmote, και η υπάλληλος μου ανέφερε ότι δεν θα πληρώσω τίποτα λόγω ότι έγινε ανανέωση συμβολαίου χωρίς την συναίνεση μου. Όσο αφορά τον αποκωδικοποιητή, δεν ζητήθηκε ποτέ να τον επιστρέψω. Εσύ τα πλήρωσες τελικά τα λεφτά; Τέλος, μου είπε να την καλέσω άμα μου χρεώσουν τέλη αποσύνδεσης/διακοπής προγράμματος. 

IMG_20210319_075433_852.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, ThanosKourt είπε

Τέλος, μου είπε να την καλέσω άμα μου χρεώσουν τέλη αποσύνδεσης/διακοπής προγράμματος. 

Ε κάλεσε την και εσύ, να δεις τι θα σου πει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επικοινώνησα με το τμήμα λογαριασμών σταθερής. Μίλησα με άλλο εκπρόσωπο επειδή δεν ήταν διαθέσιμη η κυρία Έφη (που με είχε εξυπηρετήσει). Μου είπε ότι θα καταχωρήσει αίτημα για την πίστωση του ποσού αποσύνδεσης (λήξης συμβολαίου). Όσο αφορά το tv box- αποκωδικοποιητή, μου είπε να τον επιστρέψω σε ένα κατάστημα και να τους πω να δηλώσουν αίτημα για την πίστωση του ποσού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...