Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή apple προιόντος σε Plaisio


tierney

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Snoob είπε

Κάθε κατάστημα έχει τα υπέρ και τα κατά του. Ειδικά αυτό το διάστημα, εγώ αισθάνθηκα τις διαφορές πολύ.

Πολύ πρόσφατο παράδειγμα, αγόρασα μέσα στο μήνα κάποια πράγματα, ένα από Πλαίσιο και ένα από μικρό κατάστημα, στο κέντρο της Αθήνας. Το αντικείμενο από το Πλαίσιο το είχα την επόμενη ημέρα σπίτι μου (με δικό τους όχημα), το αντικείμενο από το μικρό κατάστημα βολόδερνε επί δύο εβδομάδες στο "δίκτυο" της ACS. Όταν χρειάζεται κάτι για δουλειά, αυτό μετράει.

Και εγώ έχω παραγγείλει από πολλά μικρά και μικρομεσαία καταστήματα και μου έχουν στείλει τα προϊόντα σφαίρα με μεταφορικές ή πιο μικρές κούριερ. Πήρα ακόμα και ακριβό μόνιτορ και ήρθε την επόμενη μέρα με μεταφορική (μπορώ να σου πω σε pm από ποιο μικρό κατάστημα).

Εάν όμως πάρεις κάτι από 10 μικρά καταστήματα και τα μισά χρησιμοποιούν ACS και ΓΤ, τότε εύκολα σου μένει μια λανθασμένη εντύπωση ότι η αποστολή από μικρό κατάστημα αργεί. Σίγουρα δεν ψωνίζεις ποτέ μόνο από ένα, επειδή ποτέ δεν σε καλύπτει για όλες σου τις αγορές, αλλά εάν σημειώσεις 5-6 που σου άρεσαν και που δεν χρησιμοποιούν ACS, τότε όταν θα χρειάζεσαι κάτι για δουλειά, θα δεις ότι μετράει.

Έπειτα, και με ACS να τα στείλουν και να κάνουν εβδομάδες, αυτή θα είναι συνήθως η όλη μου ταλαιπωρία. Σε αντίθεση με το Πλαίσιο όπου η ταλαιπωρία θα είναι μήνες με πήγαινε-έλα στο κατάστημα και τηλεφωνήματα κοροϊδίας, συνήγορο καταναλωτή και dispute στο PayPal.

Έπειτα, τα είπαμε ξανά και ξανά με τις ψεύτικες προσφορές και διαθεσιμότητες που βάζει το Πλαίσιο και που κάτι που υποτίθεται ότι είναι άμεσα διαθέσιμο για να τραβήξει την προσοχή, μπορεί να στο φέρουν μετά από μήνες, σε μεγαλύτερη τιμή, ή και καθόλου ή να προσπαθήσουν να σε σπρώξουν να ακυρώσεις την παραγγελία και να πάρεις κάτι άλλο. Το σκρουτζομάγαζο θα στο κάνει πολύ πιο δύσκολα αυτό για να μην φάει αρνητική κριτική - όχι ότι μου έχει τύχει.

Αναφορά σε κείμενο

Και, γενικά, δεν είχα ποτέ θέμα με αντικαταστάσεις κτλ. στο Πλαίσιο. Είμαι τυχερός; Μπορεί. Αυτό που ξέρω είναι πως είχα μέχρι πριν από ένα χρόνο ένα turbo-x (ναι, ναι, αυτά που συχνά λοιδωρούνται σαν τούβλο-x), σκύλος κανονικός, να δουλεύει χρόνια ασταμάτητα, ακόμη και ημέρες σερί. Μια φορά τους χρειάστηκα για κάτι μνήμες/τσεκάρισμα μητρικής, εξήγησα στα παιδιά στο service πως πιέζομαι λόγω δουλειάς, μέσα στη μέρα το είχα έτοιμο.

Πρώτον, ναι ήσουν τυχερός σε όλα. Δεύτερον, αν ήταν Turbo-X (όπου υπάρχουν βίντεο για την απάτη που παίζει με τα χαρακτηριστικά τους που είναι άλλα από αυτά που αναγράφονται) ή κάποια άλλη κινέζικη υπερκοστολογημένη σαβούρα που φέρνουν, τότε ακόμα και τρεις φορές να στο αλλάξουν, πάλι κερδισμένοι βγαίνουν. Υπάρχει βίντεο και γι' αυτό. Επίσης, εγώ μια φορά τους χρειάστηκα, και όχι μόνο δεν μου επέστρεφαν τα χρήματά μου για ακριβό ελαττωματικό προϊόν, αλλά ούτε και αντικατάσταση δέχονταν.

Για το service του Πλαισίου δεν είναι να το πιστεύεις σε τίποτα, επειδή εάν δεν τους συμφέρει θα πουν ψέματα για το οτιδήποτε και ότι ο γάϊδαρος πετάει. Υπάρχουν βίντεο και για αυτό.

1 ώρα πριν, kax54638 είπε

Ακριβώς ότι είπε ο παραπάνω. Είχαμε αγοράσει μια ηλεκτρική συσκευή από τοπικό κατάστημα ηλεκτρικών της επαρχίας (από αυτά που είναι μέρος μεγαλύτερης αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα τύπου Welcome stores κλπ) η οποία ήταν εμφανέστατα ελαττωματική. Πήγαμε την αμέσως επόμενη μέρα στο μαγαζί και η απάντηση ήταν "και που ξέρω εγώ ότι δεν την χάλασες εσύ;". Αντίθετα από Πλαίσιο και mediamarkt (και κυρίως Public) είχα πάντα άψογη εξυπηρέτηση και εν μέσω καρατνίνας.

Η άψογη εξυπηρέτηση που λες εσύ ότι είχες δεν συνάδει καθόλου με τη σωρεία εξαπατήσεων που κάνει το Πλαίσιο σε όλους τους τομείς (fun fact, την ίδια εξαπάτηση με τις ψεύτικες κριτικές προϊόντων την κάνει και το Public με τον ίδιο τρόπο):

Επίσης το MediaMarkt/Public για να έχουμε μια αληθινή εικόνα του τι πιστεύει ο κόσμος, δεν συγκεντρώνει ούτε ένα αστέρι από τα πέντε, με 800+ κριτικές στο Skroutz (και ξέρουμε ότι το Skroutz σου βγάζει την πίστη για τη δημοσίευση μιας αρνητικής κριτικής):

https://www.skroutz.gr/m/1389/Media-Markt

 

nDBrhFZ.png

 

Και στο εξής MediaMarkt === Public . Αλλά και πιο πριν, Public ίσον Multirama. Τι - επειδή άλλαξαν το όνομα επειδή το προηγούμενο παραχάλασε; Δεν ξεχνώ.

 

 

Επεξ/σία από randomcat
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, Snoob είπε

Έχουμε διαφορετικές εμπειρίες, πάρα πολύ απλά.

Το θέμα είναι, ποιου η εμπειρία αποτελεί την εξαίρεση και ποιου τον κανόνα, πολύ απλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν ξέρω και, ειλικρινά, δεν με απασχολεί. Αν είμαι τόσο τυχερός ώστε να αγοράζω πράγματα επί δεκαετίες και να μην μου έχει τύχει ποτέ θέμα, τι να πω, μπράβο στην τύχη μου.

Εγώ απλά κατέθεσα την εμπειρία μου, ως εκεί.

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Snoob είπε

Δεν ξέρω και, ειλικρινά, δεν με απασχολεί. Αν είμαι τόσο τυχερός ώστε να αγοράζω πράγματα επί δεκαετίες και να μην μου έχει τύχει ποτέ θέμα, τι να πω, μπράβο στην τύχη μου.

Εγώ απλά κατέθεσα την εμπειρία μου, ως εκεί.

Δεν σε απασχολεί ότι έχουν γραφτεί τα χειρότερα δηλαδή - και μιλάμε για χοντρές εξαπατήσεις - όσο εσύ στέκεσαι τυχερός. Μάλιστα.

Από την άλλη, όπως είπες "Εγώ είμαι αραιός πελάτης, άρα έχω λιγότερες πιθανότητες να πέσω σε στραβή από κάποιον που συχνά αλλάζει, αναβαθμίζει κτλ.", άρα το "επί δεκαετίες" στην περίπτωσή σου μπορεί να σημαίνει τυχερός για καμιά εικοσαριά φορές αν ψωνίζεις από εκεί δυο φορές το χρόνο. Όχι, δεν είναι καθόλου λίγη η τύχη που είχες με τη συγκεκριμένη αλυσίδα.

Για τον @kax54638 που σου έβαλε λάικ πιο γρήγορα από την ταχύτητα του φωτός  (και ας γράφεις για διαφορετικό μαγαζί από εκείνον!) επειδή ο ίδιος έγραψε ότι "mediamarkt (και κυρίως Public) είχα πάντα άψογη εξυπηρέτηση και εν μέσω καρατνίνας" και άρα μάλλον θα κάνει λάικ σε ό,τι ευλογεί τα γένια των μεγάλων αλυσίδων, ας ξαναδούμε λίγο ποια είναι η πραγματική εικόνα ( https://www.skroutz.gr/m/1389/Media-Markt )

 

nDBrhFZ.png

 

Κάνε λάικ και σε αυτό. Τι - όχι; I rest my case.

 

Επεξ/σία από randomcat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εγώ απλά μπήκα να γράψω πως, όποτε τους χρειάστηκα, ήταν εντάξει. Και δυο μηχανήματα που μου έστησαν, βγήκαν σκυλιά. Βλάβες δεν έβγαλαν, μια φορά που τους χρειάστηκα ανταποκρίθηκαν άμεσα.  Όποτε παραγγέλνω κάτι, το φέρνουν στην ώρα τους, πράγμα που για εμένα, στην πανδημία, είναι σημαντικότατο, ειδικά με τα χάλια των courier.

Αυτά έχω βιώσει, αυτά αναφέρω. 

Ούτε τη μαρτυρία κάποιου δυσαρεστημένου προσπάθησα να ακυρώσω, ούτε να βγάλω στατιστική (και μάλιστα από ένα επιεικώς φαιδρό σύστημα αξιολόγησης όπου ο καθένας μπορεί να "αξιολογήσει" όσες φορές θέλει).

Δεν ξέρω πόσο πιο απλά να το εξηγήσω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@randomcat δεν αμφισβητώ αυτά που λες. Πόσο μάλλον όταν έχουμε διαβάσει πάμπολλες περιπτώσεις ανάλογες με την δική σου από Πλαίσιο/Κωτσοβολο/Public/Mediamarkt. Εγώ αυτό που ήθελα να πω είναι  ότι και από μικρό μαγαζί της γειτονιάς μπορεί να έχεις πρόβλημα (όπως είχα εγώ) και από τις αλυσίδες να πάνε όλα καλα. Η αλήθεια είναι ότι το support τους το χρειάστηκα ελάχιστες φορές και αυτές τι λίγες δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα να εξυπηρετηθώ. Από εκεί και πέρα Like κάνω σε Post με τα οποία συμφωνώ. Αυτά από εμένα και δεν συνεχίζω άλλο. 

Επεξ/σία από kax54638
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Snoob είπε

Ούτε τη μαρτυρία κάποιου δυσαρεστημένου προσπάθησα να ακυρώσω, ούτε να βγάλω στατιστική (και μάλιστα από ένα επιεικώς φαιδρό σύστημα αξιολόγησης όπου ο καθένας μπορεί να "αξιολογήσει" όσες φορές θέλει).

Σε ποιο επιεικώς φαιδρό σύστημα αξιολόγησης αναφέρεσαι?

Αν λες για τις κριτικές στο Skroutz, τι σου φαίνεται πιθανότερο - να έχει βάλει υπαλλήλους η αλυσίδα για να κάνουν ψεύτικες αξιολογήσεις ή ο "καθένας" (μη υπάλληλος) να αξιολογεί όσες φορές θέλει; Και εάν όντως λες για το Skroutz, παραείναι πλέον γνωστό το ότι συχνά σου βγάζει την ψυχή για να γράψεις μια αρνητική κριτική. Συχνά σε βάζει να την αναδιατυπώσεις μέχρι να εξαλειφθούν τα αρνητικά της στοιχεία. Οπότε οι αρνητικές κριτικές εκεί δεν είναι ιδιαίτερα ύποπτες. Τις θετικές να φοβάσαι.

Αν δεις τις κριτικές για MediaMarkt και Κωτσόβολο έχουν πατώσει, και η εξήγηση είναι απλή. Είναι άθλια καταστήματα. Εκτός αν έχεις εσύ κάποια καλύτερη εξήγηση για αυτήν την εικόνα των κριτικών.

Για το Public τι να πω. Ήταν Multirama και άλλαξε όνομα, επειδή ήταν άθλιο. Γιατί να αλλάξει όνομα; Και τώρα είναι ένα με το MediaMarkt. Οι κριτικές μιλάνε όμως και ευτυχώς που υπάρχουν. Τέλος, οι κριτικές για το Πλαίσιο παραδόξως είναι θετικές στο Skroutz, αλλά είναι γνωστό ότι βάζουν στρατιές από υπαλλήλους στο Web για να τους διορθώνουν την εικόνα, έπειτα υπάρχουν σχεδόν μόνο ένα χρόνο στο Skroutz, και οι αναρίθμητες πρακτικές εξαπάτησης του κόσμου τις οποίες πραγματικά οι τύποι έχουν εξαντλήσει, δεν συμβαδίζουν καθόλου με το σκορ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, randomcat είπε

Σε ποιο επιεικώς φαιδρό σύστημα αξιολόγησης αναφέρεσαι?

Αν λες για τις κριτικές στο Skroutz, τι σου φαίνεται πιθανότερο - να έχει βάλει υπαλλήλους η αλυσίδα για να κάνουν ψεύτικες αξιολογήσεις ή ο "καθένας" (μη υπάλληλος) να αξιολογεί όσες φορές θέλει; Και εάν όντως λες για το Skroutz, παραείναι πλέον γνωστό το ότι συχνά σου βγάζει την ψυχή για να γράψεις μια αρνητική κριτική. Συχνά σε βάζει να την αναδιατυπώσεις μέχρι να εξαλειφθούν τα αρνητικά της στοιχεία. Οπότε οι αρνητικές κριτικές εκεί δεν είναι ιδιαίτερα ύποπτες. Τις θετικές να φοβάσαι.

Αν δεις τις κριτικές για MediaMarkt και Κωτσόβολο έχουν πατώσει, και η εξήγηση είναι απλή. Είναι άθλια καταστήματα. Εκτός αν έχεις εσύ κάποια καλύτερη εξήγηση για αυτήν την εικόνα των κριτικών.

Για το Public τι να πω. Ήταν Multirama και άλλαξε όνομα, επειδή ήταν άθλιο. Γιατί να αλλάξει όνομα; Και τώρα είναι ένα με το MediaMarkt. Οι κριτικές μιλάνε όμως και ευτυχώς που υπάρχουν. Τέλος, οι κριτικές για το Πλαίσιο παραδόξως είναι θετικές στο Skroutz, αλλά είναι γνωστό ότι βάζουν στρατιές από υπαλλήλους στο Web για να τους διορθώνουν την εικόνα, έπειτα υπάρχουν σχεδόν μόνο ένα χρόνο στο Skroutz, και οι αναρίθμητες πρακτικές εξαπάτησης του κόσμου τις οποίες πραγματικά οι τύποι έχουν εξαντλήσει, δεν συμβαδίζουν καθόλου με το σκορ τους.

Να σε διορθώσω σε κάποια πράγματα. Multirama και public υπήρχαν ταυτόχρονα και ανήκαν στον ίδιο άνθρωπο. Η multirama πουλούσε τεχνολογία και η public τεχνολογία και ψυχαγωγία. Όταν έφτασε η οικονομική κρίση η τεχνολογία δεν μπορούσε να κρατήσει από μόνη της καταστήματα,οπότε από τον ιδιοκτήτη έγινε το λογικό. Η συγχώνευση. Και του βγήκε,ότι κι αν πιστεύεις εσύ.

Ο ίδιος άνθρωπος λοιπόν θέλοντας να εντάξει και οικιακές συσκευές,λευκές κλπ,αντί να δημιουργήσει νέα τμήματα,νέα καταστήματα κλπ,βρίσκει έτοιμη μια αλυσίδα που παραπαίει και την εξαγοράζει. Αν θα του βγει θα δείξει η πορεία,είναι φρέσκο ακόμα.

Για τις αξιολογήσεις στο σκρουτζ θεωρώ πως ο κόσμος τείνει να αξιολογεί πιο εύκολα όταν έχει αρνητική εμπειρία. Και δεν νομίζω ότι αυτά τα καταστήματα ενδιαφέρονται και τόσο για αυτές τις αξιολογησεις. Τα παραπάνω προσωπική κρίση. Έχω κάνει ένα σωρό παραγγελίες από Κωτσόβολο,όλες με θετική εμπειρία. Δεν αξιολόγησα ούτε μία. Γενικά ο κόσμος ξέρει τι να περιμένει όταν παραγγέλνει από αυτά τα καταστήματα.

Σεβαστές οι απόψεις σου,αλλά μιλάμε για αλυσίδες με δεκάδες καταστήματα. Κάτι θα κάνουν καλά και αυτοί τόσα χρόνια

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τι νόημα έχει η σύγκριση μεγάλων VS μικρών καταστημάτων όταν τα μεγάλα είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού και τα μικρά "άπειρα", αλλά όταν η πλειοψηφία των μικρών είναι χάλι την αγνοούμε κι επιλέγουμε να κρίνουμε το είδος μόνο από τα ελάχιστα καλά? 😛

Δεν αντιπροσωπούν τα "μικρά καταστήματα" αυτά που είναι χάλι, μόνο τα λίγα που είναι καλά?

Cherry picking μου φαίνεται.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης το καλό δύσκολα λέγεται. Αν όλα πάνε καλά σε μία παραγγελία, είναι αυτό που περιμένει να συμβεί ο πελάτης. Θεωρητικά, δεν θα έπρεπε καν να αξιολογηθεί θετικά. Είναι το τυπικό μέρος μιας διμερής σύμβασης που απλά ολοκληρώνεται οπως αναμενόταν (πωλητής-πελάτης). Ούτε θετική , ούτε αρνητική εμπειρία. Απλά η αναμενόμενη.

Για εμένα κάτι θετικό είναι το extra mile που θα κάνει κάποιος πωλητής, και αυτό ας το μεταφράσει ο καθένας όπως θέλει.

Να αφήσω θετική αξιολόγηση γιατί κάποιος έκανε αυτό που τον πλήρωσα, απλά δείχνει γενικά το επίπεδο υπηρεσιών που έχουμε συνηθίσει να λαμβάνουμε στην Ελλάδα, και πόσο μας εκπλήσει όταν απλά κάτι γίνεται όπως πρέπει, και τίποτα παραπάνω.

Ο φόρτος της μεταφορικής, και γενικώς το δόγμα "Εγώ σαν κατάστημα έκανα το χρέος μου, τώρα ζήτησε τα ρέστα από την Χ μεταφορική" είναι απλά απαράδεκτος. Εγώ δεν είμαι πελάτης της μεταφορικής, αλλά δικός σου. Το λάθος της μεταφορικής πιστώνεται στον πωλητή. Μέχρι να παραλάβω, δεν έχει κλείσει ο κύκλος της πώλησης σου, και όσο μένει ανοιχτός, υπεύθυνος είσαι μόνο εσύ κύριε πωλητή.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εντάξει, οι κακοί μεγάλοι και οι καλοί μικροί. Το καταλάβαμε.

Τα καλά περιστατικά με τους μεγάλους είναι εξαίρεση και τύχη, τα κακά με τους μικρούς είναι δική μας ευθύνη που δεν ψάξαμε να βρούμε ποιος στέλνει σε λιγότερο από δύο εβδομάδες αναμονής (14, 14 και 12 ημέρες οι τρεις τελευταίες αγορές μου από μικρούς) και ατυχία που πέσαμε στην περίπτωση.

Όπως είπα από την αρχή, κάθε κατάστημα έχει τα δικά του καλά και άσχημα. Συγγνώμη που δεν έχω κακές εμπειρίες από το Πλαίσιο, τι να κάνω...

Υ.Γ. Για το διάτρητο σύστημα, δικό μου λάθος, δεν κατάλαβα ότι είναι από το Skroutz, νόμιζα πως είναι η γελοιότητα των "αξιολογήσεων" στο Google Maps.

Από εκεί και πέρα, με δεδομένο πως το MM κάνει μέσω Skroutz 500+ παραγγελίες την εβδομάδα και βρίσκεται 156+ εβδομάδες στο Skroutz (άρα μέσω Skroutz έχουν γίνει 78.000+ παραγγελίες), ο αριθμός των αρνητικών αξιολογήσεων είναι ελάχιστος. Και, προφανώς, πολύ ευκολότερα -και αναλυτικότερα- θα καθίσει κάποιος να εκφράσει δυσαρέσκεια -και ως μέσο πίεσης- παρά να γράψει κάτι θετικό.

Που σημαίνει, γενικά, από τις αξιολογήσεις, και ειδικά μεγάλων καταστημάτων, βγάζεις ό,τι συμπέρασμα θέλεις, ανάλογα πώς διαβάζεις τα στοιχεία. 642 αρνητικές αξιολογήσεις επί συνόλου 78.000+ παραγγελιών; 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τι νόημα έχει η σύγκριση μεγάλων VS μικρών καταστημάτων όταν τα μεγάλα είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού και τα μικρά "άπειρα", αλλά όταν η πλειοψηφία των μικρών είναι χάλι την αγνοούμε κι επιλέγουμε να κρίνουμε το είδος μόνο από τα ελάχιστα καλά? 😛

Δεν αντιπροσωπούν τα "μικρά καταστήματα" αυτά που είναι χάλι, μόνο τα λίγα που είναι καλά?

Cherry picking μου φαίνεται.

Cherry picking εμένα μου φαίνεται όταν υπάρχουν αποδείξεις για 4-5 μορφές μαζικής εξαπάτησης (σε κάποιες περιπτώσεις σε εγκληματικό επίπεδο π.χ. το να πουλάς τροφοδοτικά που μπορεί αποδεδειγμένα να πιάσουν φωτιά, εις γνώση σου) και να μην έχεις τίποτα απολύτως να πεις ούτε για μία από αυτές, αλλά αντιθέτως να διαλέξεις να γράψεις τη θετική σου εμπειρία.

Έπειτα, έχεις αποδείξεις για το ότι τα μικρά καταστήματα είναι στην πλειοψηφία τους χάλια;

36 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Να σε διορθώσω σε κάποια πράγματα. Multirama και public υπήρχαν ταυτόχρονα και ανήκαν στον ίδιο άνθρωπο. Η multirama πουλούσε τεχνολογία και η public τεχνολογία και ψυχαγωγία. Όταν έφτασε η οικονομική κρίση η τεχνολογία δεν μπορούσε να κρατήσει από μόνη της καταστήματα,οπότε από τον ιδιοκτήτη έγινε το λογικό. Η συγχώνευση. Και του βγήκε,ότι κι αν πιστεύεις εσύ.

Δεκτή η διόρθωση (τα Public εκείνο τον καιρό θα ήταν άγνωστα σε εμένα), που όμως δεν ακυρώνει αυτό που έγραψα. Δηλαδή το Multirama, μια άθλια αλυσίδα, απορροφήθηκε από μια αλυσίδα του ίδιου ανθρώπου. Ίδιος άνθρωπος και διοίκηση => ίδιες πρακτικές. Το ότι "του βγήκε" δηλαδή ότι βγάζει καλά κέρδη, δεν σημαίνει ότι είναι σωστό και καλό κατάστημα. Το Public, επίσης, κάνει ακριβώς την ίδια εξαπάτηση με το Πλαίσιο χρησιμοποιώντας το Revoo για ψεύτικες κριτικές στο e-shop τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
7 minutes ago, randomcat said:

Έπειτα, έχεις αποδείξεις για το ότι τα μικρά καταστήματα είναι στην πλειοψηφία τους χάλια;

Για "δικαστήριο" όχι, αλλά μια χαρά βλέπω απαράδεκτες πρακτικές ακόμα κι από αυτά που θεωρούσα πως ήταν από τα καλύτερα. Εσύ μπορείς να τις θεωρείς πταίσματα ή μεμονωμένες περιπτώσεις, εγώ αρκετές για να βγάλω το συμπέρασμα που έγραψα πιο πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Για δικαστήριο όχι, αλλά μια χαρά βλέπω απαράδεκτες πρακτικές ακόμα κι από αυτά που θεωρούσα πως ήταν από τα καλύτερα. Εσύ μπορείς να τις θεωρείς πταίσματα ή μεμονωμένες περιπτώσεις, εγώ αρκετές για να βγάλω το συμπέρασμα που έγραψα πιο πάνω.

Το θέμα είναι... στην πλειοψηφία τους; Εάν όχι, τότε σίγουρα μπορείς να βρεις και άπειρα μικρά καλά καταστήματα για να καλύψουν όλες σου τις τεχνολογικές ανάγκες. Εάν ναι όμως, θα ήθελα τις αποδείξεις.

Έπειτα, οι απαράδεκτες πρακτικές των μεγάλων αλυσίδων π.χ. του Πλαισίου είναι για δικαστήριο. Αν δεν είδες ή αν δεν θυμάσαι ποιες είναι, ευχαρίστως να τις υποδείξω. Για αυτές έχεις κάποιο συμπέρασμα να βγάλεις ή τις προσπερνάμε για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να φανταστώ (π.χ. ότι τζιζ το να πιάνουμε στο στόμα μας μεγάλα καταστήματα που μπορεί να μας κάνουν μήνυση ή δεν ξέρω και εγώ τι);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...