Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή apple προιόντος σε Plaisio


tierney

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εδώ είσαι λίγο λάθος, γιατί το Reνοο δεν είναι βαθμολογία καταστήματος, αλλά βαθμολογία για τα προϊόντα. Ο λόγος που έχει από διαφορετικούς αγοραστές , απο Αγγλία κτλ είναι γιατί δεν το ενδιαφέρει από ΠΟΥ έχει αγοραστεί, αλλά τι αποψη έχει για το προιόν ο κάθε ένας που βαθμολογεί.

Δεν είπα εγώ κάτι αντίθετο.

Έπειτα, όταν έχεις στο e-shop σου τη λέξη "Επιβεβαιωμένη αγορά" μαζί με ημερομηνία αγοράς και δεν εξηγείς ότι δεν πρόκειται για αγορές από το δικό σου κατάστημα που στην τελική μπορεί να αγοράζεις και διαφορετικές παρτίδες του ίδιου προϊόντος, τότε αυτό αποτελεί παραπλάνηση/εξαπάτηση του καταναλωτή. Ακόμα χειρότερα όταν το Revoo τους τροφοδοτεί μόνο με θετικές αξιολογήσεις (και με καμιά μέτρια που και που για ξεκάρφωμα) - ε αφού πληρώνει το Πλαίσιο τι θα τους έδινε το Revoo...

Αναφορά σε κείμενο

Και δεν λέω αυτά για να υπερασπιστώ κανένα, αλλά το κάνετε το θέμα λες και το πλαίσιο πουλάει τιποτα ματζουνια. Ένα μέτριο προς κακό κατάστημα είναι που ανά περιόδους και σε συγκεκριμενα προϊόντα έχει πολύ καλές τιμές.

Τι σχέση έχει αυτό με την "αδικαιολόγητη υποτακτικοτητα;"

Ακριβώς επειδή πουλάει και ματζούνια. Επικίνδυνα μάλιστα.

Αναφορά σε κείμενο

 

 

 

 

Επεξ/σία από randomcat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, randomcat είπε

Ακριβώς επειδή πουλάει και ματζούνια. Επικίνδυνα μάλιστα.

Περίμενε ρε παιδί μου, τι θες να μου πεις ότι τα κινέζικα turbox είναι του πέους; Το ξέρουμε.

Εκτός από τα Turbo x πουλάει ακόμα 10.000 προϊόντα το μαγαζί.

Το Amazon το εμπιστεύεσαι; Λες άμα ψάξουμε δε θα βρούμε καρακινεζικα προϊόντα με μουφα περιγραφές;

Ενιγουέι, σε πολλά έχεις δίκιο για τις αλυσίδες, και δικαίωμα σου να μην ψωνίζεις απο εκει, δικαίωμα σου να προσπαθείς να σταματήσεις και άλλους από το να το κάνουν αφού θεωρείς πως θα ζημιωθούν σαν καταναλωτές απο κάτι τέτοιο, απλά απέφυγε τις υπερβολές και το τσουβάλιασμα γιατι χάνεις το δίκιο σου.

Δεν οι αλυσίδες ΜΟΝΟ διαβολικές, έχουν και τις ανέσεις/προτερήματα τους, δεν είναι ΟΛΕΣ οι συναλλαγές τους με πρόφαση να ρίξουν τάπα στο πελάτη. Οι περισσότερες για την ακρίβεια δεν είναι.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/3/2021 στις 3:26 ΜΜ, tierney είπε

Καλησπέρα παιδιά, 

 

πρόσφατα αγόρασα έναν φορτιστή magsafe για το retina macbook μου. To θέμα είναι ότι λόγω βιασύνης πήρα το magsafe 1 και όχι το 2 και το συνειδητοποίηση αφού άνοιξα τη ζελατίνα. Κατα τα αλλα δεν τον χρησιμοποίησα καθόλου, και αμέσως πήρα τηλέφωνο για να δω τι επιλογές έχω. Μου είπαν ότι μπορούν να μου επιστρέψουν τα χρήματα με ένα μειωμένο κόστος 11% λογω τεχνικού ελέγχου που πρέπει να περάσει. Όταν πήγα όμως στο κατάστημα, ο υπεύθυνος μου είπε ότι δεν μπορεί να το δεχτεί καν, γιατί ειναι προιόν της Apple. Ξαναπήρα τηλέφωνο, μιλησα με άλλον κύριο και μου επιβεβαίωσε αυτο που είπε ο υπεύθυνος του καταστήματος, ότι δηλαδη: το Plaisio δεν δέχεται επιστροφές στα apple προιόντα, αφού έχουν ανοιχτεί.

Και αναρωτιέμαι, υπάρχει τέτοια νομοθεσία; Γιατί τα apple προιόντα να ανήκουν σε άλλη κατηγορία;

Ευχαριστώ πολύ...

Σε κάθε προϊόν εκτός από ορισμένα που αφορούν είδη υγιεινής έχεις το δικαίωμα να το δώσεις πίσω εντός 14ημερων. Πήγαινε στο κατάστημα και απαίτησε να το δεχτούν αλλιώς θα κάνεις μήνυση με αποζημίωση 100 χιλιάρικα για την ταλαιπωρία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, randomcat είπε

Ακριβώς επειδή πουλάει και ματζούνια. Επικίνδυνα μάλιστα.

Όταν τα πουλάει το Πλαίσιο είναι ματζούνια. Όταν τα αγοράζεις εσύ από αλιεξπρες μπανγκουντ κλπ είναι ευκαιρίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Eιλικρινά, σαστίζω.

Είναι το Reevo αναξιόπιστο, μας λέει το βίντεο, αλλά το Truspilot που αφήνει τον κάθε άσχετο να αξιολογεί είναι αξιόπιστο. 

Mπείτε και δείτε την πρώτη αξιολόγηση για το Reevo αυτή τη στιγμή, και τα ξαναλέμε.

Και για όσους δεν θέλουν να τρέχουν, εδώ:

test.png.6e1c868e5ba9c8a8bf54f4a210cf273e.png

Οπότε, με δυο λόγια: το "αξιόπιστο" Trustpilot, που ο δημιουργός του βίντεο που μας δόθηκε σαν κάποιου είδους "απόδειξη" χρησιμοποιεί ως βάση αξιολόγησης του Reevo και αποδέχεται ασυζητητί, με άφησε να ανεβάσω αυτή την "αξιολόγηση".

Για να μην το κουράζουμε: ο δημιουργός του βίντεο έχει μία άποψη ήδη, ό,τι τον βοηθάει να στηρίξει αυτή την άποψη το αποδέχεται και ό,τι δεν τον βολεύει το απορρίπτει.

Τις αρνητικές για το Reevo τις δέχεται χωρίς δεύτερη κουβέντα (κι ας είναι άσχετες ορισμένες) ενώ τις θετικές τις αμφισβητεί.

Τι να πούμε μετά από αυτό.

Το μόνο βέβαιο είναι πως το βίντεο, αν αποδεικνύει κάτι, είναι το πώς όχι απλά διακινείται, αλλά και επαινείται, περιεχόμενο στο διαδίκτυο επιεικώς κάτω του μετρίου.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gianniz_k είπε

Τόσο εύκολα φτιάχνει κάποιος στην Ελλάδα αλυσίδες καταστημάτων εξαπατώντας τον κόσμο; Δηλαδή τίποτα δεν κάνουν καλά και ψωνίζουν από αυτούς μόνο χαζοί που δεν ξέρουν τι τους γίνεται; Και είναι τόσο πολλοί αυτοί οι χαζοί που τους εξαπατούν και ξαναπηγαίνουν και τολμούν αυτές οι αλυσίδες και ανοίγουν περισσότερα καταστήματα αντί να βάζουν λουκέτα;

Επίσης,έχουμε κάποια απόδειξη ότι το revoo είναι απάτη; Ρωτάω σοβαρά,επειδή μου έχει ζητηθεί να αξιολογήσω προϊόν μετά από αγορά.

Ναι, είμαστε η μόνη αφρικανική χώρα της Ευρώπης. Εδώ ψωνίζουν από κοτσωβολο, που κάθε Black frinday ανεβοκατεβαζει τις τιμές απροκάλυπτα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, papp0us είπε

Το Amazon το εμπιστεύεσαι;

Το Amazon το εμπιστεύομαι ως προς το ότι θα μου κάνει refund αν υπάρξει πρόβλημα. Μπορεί να εκμεταλλεύεται τους υπαλλήλους και τους πωλητές, αλλά τους πελάτες τους σέβεται αρκετά. Για τα προϊόντα κάνω εγώ αρκετή έρευνα μεταξύ άλλων και βάσει των κριτικών τους στην Amazon, πάντα όντας αρκετά υποψιασμένος, και 9/10 φορές υπήρξα ικανοποιημένος με την αγορά μου. Ακόμα και για τις κινεζιές ήξερα τι να περιμένω για τα χρήματα που έδωσα, χάρη στην καλή μου έρευνα, και δεν βρίσκομαι συχνά προ εκπλήξεων. Ωστόσο υπάρχει και refund για το αν το product δεν ήταν "as described".

35 λεπτά πριν, Snoob είπε

Eιλικρινά, σαστίζω.

Είναι το Reevo αναξιόπιστο, μας λέει το βίντεο, αλλά το Truspilot που αφήνει τον κάθε άσχετο να αξιολογεί είναι αξιόπιστο. 

Mπείτε και δείτε την πρώτη αξιολόγηση για το Reevo αυτή τη στιγμή, και τα ξαναλέμε.

Εγώ σαστίζω με το ότι δεν στέκεσαι καθόλου στο γεγονός ότι το Πλαίσιο χρησιμοποιεί το Revoo, και έχεις άποψη μόνο για το Trust Pilot και τον δημιουργό του βίντεο. Όλα δηλαδή βρωμάνε εκτός από την πρακτική του Πλαισίου.

Έχουν στο e-shop τους (plaisio.gr) τη λέξη "Επιβεβαιωμένη αγορά" μαζί με ημερομηνία αγοράς και δεν εξηγούν ότι δεν πρόκειται για αγορές από το δικό τους κατάστημα (και αν δηλαδή είναι αληθινές οι αγορές αυτές κάπου αλλού).

Πώς σου φαίνεται εσένα αυτό; Και γιατί το προσπερνάς; Προσπαθώ και να καταλάβω αυτήν την νοοτροπία του ότι βλέπω κάτι πολύ κακό αλλά διαλέγω να μιλήσω για κάτι άλλο πολύ λιγότερο σημαντικό ή να το προσπεράσω τελείως, και προσπαθώ να καταλάβω και τις προτεραιότητες. Δηλαδή το ότι το ξένο Trust Pilot μπορεί να είναι για τα πανηγύρια, έχει για εσένα μεγαλύτερη προτεραιότητα από το ότι μια μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων στη χώρα σου κάνει ψευδής ισχυρισμούς για επιβεβαιωμένες αγορές στο κατάστημά της.

¯\_(ツ)_/¯

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
10 λεπτά πριν, randomcat είπε

[...]

Εγώ σαστίζω με το ότι δεν στέκεσαι καθόλου στο γεγονός ότι το Πλαίσιο χρησιμοποιεί το Revoo, και έχεις άποψη μόνο για το Trust Pilot και τον δημιουργό του βίντεο. Όλα δηλαδή βρωμάνε εκτός από την πρακτική του Πλαισίου.

[...]

Koίτα, εγώ ξέρω πως στο Reevo δεν μπορεί να αφήνει ο κάθε άσχετος αξιολόγηση. Στο Trustpilot, που το βίντεο-"απόδειξη" δέχεται χωρίς καμία κριτική σκέψη ως αξιόπιστο (και όχι μόνο δέχεται ως αξιόπιστο χωρίς καμία κριτική σκέψη, αλλά δεν εξετάζει ούτε καν επιφανειακά τι λένε αυτές οι ρημάδες οι αρνητικές κριτικές), μπορείς να αφήσεις αξιολόγηση χωρίς να έχεις υποβάλλει την παραμικρή απόδειξη ότι συναλλάχθηκες με την εταιρία που αξιολογείς.

Μιλάμε για απόκαλιπς νάου το βίντεο, τι να σου πω.

Δηλαδή, πετάει ο άλλος σπόντες για την ποιότητα των αξιολογήσεων του Reevo, πατώντας στο πανηγύρι που έχει στηθεί στο Trustpilot. Και αυτό το βίντεο της πλάκας ανεβαίνει στο insomnia σαν κάποιου είδους απόδειξη;

Κρίμα, πραματικά, γιατί διαπιστώνω πως αφήνεις την κακή άποψή που έχεις για κάποιες επιχειρήσεις να θολώνει τελείως την κρίση σου και μας ανεβάζεις σαν δήθεν "αποδείξεις" πράγματα που δεν στέκουν ούτε σε στοιχειώδη έλεγχο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ μέχρι στιγμής έχω αρκετά καλή εμπειρία από τις συναλλαγές μου με το Πλαίσιο αλλά όχι τέλεια. Π.χ. πολλές φορές είναι πανάκριβοι και πασάρουν τα προιόντα που τους συμφέρει αυτούς και όχι ότι είναι καλύτερο από τον πελάτη. Αντιθέτως έχω την χείριστη εμπειρία από μικρά, τοπικά μαγαζιά (που είναι στον χώρο 20+ χρόνια) καθώς όποτε χρειάστηκε κάτι εντός εγγύησης δεν με κάλυψαν ποτέ. Εχω κάνει αρκετές καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή και όλες τις φορές δικαιώθηκα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Snoob είπε

Κρίμα, πραματικά, γιατί διαπιστώνω πως αφήνεις την κακή άποψή που έχεις για κάποιες επιχειρήσεις να θολώνει τελείως την κρίση σου και μας ανεβάζεις σαν δήθεν "αποδείξεις" πράγματα που δεν στέκουν ούτε σε στοιχειώδη έλεγχο.

Δεν θα αντιπαρατεθώ μαζί σου για το Trust Pilot ή για το βίντεο, και ας μην συμφωνώ μαζί σου για το βίντεο, επειδή δεν είναι αυτό που σε ρώτησα. Θα εστιάσω ξανά στο ότι για ακόμα μια φορά παραβλέπεις τελείως την συγκεκριμένη πρακτική του Πλαισίου σαν να είναι τελείως ασήμαντη για κάποιο λόγο για εσένα, και κοιτάζεις να κρίνεις τους πάντες εκτός από το Πλαίσιο.

Η δική σου η κρίση για αυτό το πολύ συγκεκριμένο πράγμα που συμβαίνει δεν είναι θολωμένη, είναι απλά ανύπαρκτη. Δηλαδή λέμε ότι στο e-shop τους έχουν κάτω από αρκετά προϊόντα "Επιβεβαιωμένες αγορές" που δεν είναι υπαρκτές αγορές στο plaisio.gr και αν είναι κάπου αλλού υπαρκτές δεν έχουμε τρόπο να το γνωρίζουμε. Και δεν έχεις τίποτα να πεις για αυτό. Πώς σου φαίνεται δηλαδή. Και κατά τ' άλλα το κρίμα είναι η δική μου τοποθέτηση και κρίση.

Απλά θα το κλείσω λέγοντας ότι στην πλειοψηφία μας σαν καταναλωτές, μας αξίζει που μας αντιμετωπίζουν σαν ινδιάνους για χάντρες και καθρεφτάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πάμε άλλη μία:

Το βίντεο που μας ανέβασες δεν αποδεικνύει τίποτε. Ο δημιουργός του δεν κάθισε να διαβάσει καν τις αρνητικές κριτικές (που εξυπηρετούν το αφήγημά του). Βασικά, αμφιβάλλω αν διάβασε οτιδήποτε πέραν της πρώτης σελίδας, αφού και το παράδειγμα άσχετης θετικής από την πρώτη σελίδα είναι.

Με μια πρόχειρη ματιά, στις πέντε πρώτες σελίδες βρήκα πάμπολλες αρνητικές για το Reevo που αφορούν άσχετες εταιρίες. Ο άλλος πήγε διακοπές και δεν του άρεσε, θάβει το Reevo. Ο άλλος βρήκε ακριβή την τιμή σε κάτι που ελεύθερα αγόρασε, θάβει το Reevo. Το Trustpilot, σε άσχετες, επαναλαμβάνω, αξιολογήσεις δημοσιευμένες εδώ και μήνες, αμολάει χαρταετό, τις έχει αφημένες εκεί. Κι ο δημιουργός του βίντεο δεν λέει κουβέντα για όλα αυτά. Μιλάμε, έρευνα, όχι αστεία.

Και λέω το εξής απλό: αν υπάρχει πρόβλημα με το Reevo (δεν το ξέρω, δύο φορές που με κάλεσε να αφήσω αξιολόγηση δεν το έκανα), οπωσδήποτε δεν αποδεικνύεται μέσω ενός site που αφήνει τον καθένα να γράφει ό,τι θέλει, με μόνο προαπαιτούμενο μια διεύθυνση email. 

Αυτό.

Κατά τα άλλα, αν το Πλαίσιο πουλάει επικίνδυνα προϊόντα, καταγγελία στις αρμόδιες αρχές. Απλά πράγματα. 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, Snoob είπε

Πάμε άλλη μία:

[...]

Ουφ πάμε άλλη μία άντε ναι... το Πλαίσιο είναι τίγκα στις "Επιβεβαιωμένες αγορές" που δεν έγιναν ποτέ στο κατάστημά του και που δεν γνωρίζουμε και αν έγιναν κάπου, και τίγκα στις αγορασμένες κριτικές. Θα τοποθετηθείς σε αυτό ή μπα;

Εσύ συνέχισε να κρίνεις και να μιλάς για όλα τα άλλα πράγματα εκτός από αυτό. Για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να φανταστώ. Πες μου και ότι θα φτιάξεις μακαρόνια με κιμά αύριο δεν ξέρω. Ούτε σε πολιτικό debate δεν υπάρχει τέτοια αποφυγή.

Αναφορά σε κείμενο

Κατά τα άλλα, αν το Πλαίσιο πουλάει επικίνδυνα προϊόντα, καταγγελία στις αρμόδιες αρχές. Απλά πράγματα. 

Προσωπικά, έχω κάνει εγγράφως στην Προστασία του Καταναλωτή. Δεν απάντησαν. Ούτε και το τηλέφωνο σηκώνουν. Καλά πήγε αυτό.

2 ώρες πριν, papp0us είπε

απλά απέφυγε τις υπερβολές και το τσουβάλιασμα γιατι χάνεις το δίκιο σου.

Τσουβάλιασμα πάντως δεν το λες. Δηλαδή Πλαίσιο, Public-MediaMarkt, και Κωτσόβολος. Τρεις αλυσίδες, τι σόι τσουβάλι είναι αυτό; Το e-shop.gr το άφησα επίτηδες στην απ' έξω επειδή όσες φορές έχω παραγγείλει (όχι πάρα πάρα πολλές) ήμουν ευχαριστημένος μέχρι τώρα.

Όταν πάντως βάζουμε τους εγχώριους ISPs σε ένα τσουβάλι και τους κράζουμε (όχι αδίκως, αφού εκεί υπάρχει καρτέλ) επειδή μας τσούζει η ταχύτητα του Ίντερνετ εκεί όλα καλά - άλλωστε εκεί δεν κινδυνεύει το πορτοφόλι τους (πού θα πας, δεν απομένουν άλλες εταιρείες). Νομίζω ότι έχει πετύχει και εσένα το μάτι μου να γράφεις κάτι και να γκρινιάζεις, ίσως να κάνω και λάθος. :P

Επεξ/σία από randomcat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εντάξει, μιλάμε, έχει γούστο η υπόθεση.

Ισχυρίζεσαι πως οι αξιολογήσεις μέσω Reevoo είναι πλαστές.

Σε ρωτάνε ευθέως (όχι εγώ, άλλος χρήστης) από πού προκύπτει αυτό.

Αντί να απαντήσεις, ανεβάζεις το βίντεο-αποκάλυψη και μας υποδεικνύεις από πού να το παρακολουθήσουμε για να καταλάβουμε τι παίζει.

Κάθομαι και βλέπω, και παθαίνω σοκ που όλο αυτό το επιχείρημα βασίζεται στο ότι στο Trustpilot όπου ο καθένας που έχει email μπορεί και αφήνει αξιολόγηση (και, αντίθετα με τους ισχυρισμούς των Γιουτουμπίσιων ερευνητών εγώ το απέδειξα ανεβάζοντας αβάσιμη δική μου αξιολόγηση, η οποία κάτι ώρες μετά παραμένει ακούνητη στη θέση της, χωρίς να έχω προσπαθήσει καν να κρύψω πως είναι μούφα αξιολόγηση).

Το επισημαίνω, απάντηση δεν παίρνω για το σαθρό "αποδεικτικό" βίντεο, πέραν μιας αοριστολογίας πως διαφωνείς, και το πρόβλημα είμαι εγώ που δεν απαντάω;

Μα, δεν ανέβασα εγώ βίντεο της πλάκας για να στήριξω, υποτίθεται, τον ισχυρισμό μου, με ισχυρισμούς που καταρρίπτονται με έναν απλούστατο έλεγχο των πέντε λεπτών.

Το πρόβλημα, εδώ, είναι πως, αν πράγματι οι αξιολογήσεις του Πλαισίου είναι προβληματικές, οπωσδήποτε δεν αποδεικνύεται επειδή γράφει στο Trustpilot ο καθένας ό,τι του καπνίσει.

Τι άλλο σχόλιο να κάνω;

Να καταδικάσω κάτι που δεν ξέρω αν ισχύει για να γίνω αρεστός στους αυτόκλητους εισαγγελείς, που για όποιον δεν συμφωνεί με την (είμαι βέβαιος, ολόσωστη) άποψή τους, πετάνε φτηνές σπόντες για ιθαγενείς, χάντρες και λόγους που δεν μπορούν να φανταστούν;

Και τόσο ανοχή που έχω δείξει σε αυτές τις χυδαίες σπόντες, πάλι καλά να λες.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, randomcat είπε

Τσουβάλιασμα πάντως δεν το λες. Δηλαδή Πλαίσιο, Public-MediaMarkt, και Κωτσόβολος. Τρεις αλυσίδες, τι σόι τσουβάλι είναι αυτό;

Ισάριθμές αν όχι περισσότερες περιπτώσεις παραπόνων έχει το Eshop που οπως λες εσένα σε έχει αφήσει ευχαριστημένο. Αυτό δε σημαίνει οτι για όσους την πάτησαν δεν πρέπει να κλείσουν να χαθούν απο προσώπου γης και να εξαφανιστούν; Παραπονιέσαι για τη βαθμολογία του MM, που το eshop ΕΦΥΓΕ απο το Skroutz για να γλιτώσει το θάψιμο που ειχε φάει, ενώ έχει γίνει διάσημο για τις κριτικές που εξαφανίζονται. Βλέπεις που δεν είναι όλα άσπρα και μαύρα;

Τσουβάλιασμα το λέω για τα αρνητικά τους.

Λες "μην ξαναπάρετε τίποτα απο αλυσίδα, γιατι το Plaisio πουλάει επικίνδυνα πράγματα". Τι δουλεια έχει ο Κωτσόβολος μ'αυτά;

"Μην αγοράζετε απο Public γιατι επι 15 μέρες με κοροϊδεύανε για την διαθεσιμότητα. Ο Κωτσόβολος ειναι χειρότερος" Τι σχέση έχει το πλαίσιο μ'αυτά;

Εγώ σου λέω οτι κατανοώ τα παράπονα σου, αλλα "φωτιά στα πάντα επειδή στράβωσα με οτι έχω ακούσει για τις 1000 απο τις 150.000 συναλλαγές του τάδε καταστήματος", είναι υπερβολή. Φουλ φιλικά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ένα τελευταίο πράγμα θα πω για τις "εξαφανισμένες" αξιολογήσεις, επειδή το αντιμετωπίζουμε και εδώ και επειδή έχω ασχοληθεί:

Ο κόσμος, γενικά (Ελλάδα και εξωτερικό) έχει μια δυσκολία να καταλάβει τι σημαίνει σωστή αξιολόγηση.

Το να πεις "δεν είμαι ευχαριστημένος γιατί τους τάδε λόγους", είναι απολύτως θεμιτό και εν δυνάμει χρήσιμο για τους επόμενους.

Κάτι "αξιολογήσεις" που διαβάζω στο Trustpilot με αφορμή το βίντεο-απόκαλιπς νάου (γι' αυτό λέω πως το πρόβλημα δεν είναι ελληνικό μόνο) για "scam" και προτροπές να κλείσουν και κατηγορίες αέρα-πατέρα πως είναι στημένοι, αν μιλούσαμε για σοβαρό δίκτυο αξιολογήσεων, και όχι το ανεπανάληπτο πανηγύρι που συνάντησα σε ένα site με όνομα και "κύρος" ως μηχανισμός αξιολογήσεων, κανονικά έπρεπε να είχαν διαγραφεί.

Απλά, δεν ασχολείται κανείς. Κίνηση να γράφουμε, views και likes να παίρνουμε, και πάμε παρακάτω.

Δεν ξέρει ο κόσμος να αξιολογεί, πολύ απλά. Υπερβολές, κυρίαρχο το θυμικό, χαρακτηρισμοί, ισχυρισμοί συκοφαντικοί χωρίς σκέψη.

Μετά, σκάνε τα εξώδικα και αρχίζουν τα "εντάξει μωρέ παιδιά μια κουβέντα είπαμε".

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...