Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/6/2022 στις 8:54 ΠΜ, paylidis είπε

Για BMW (γιατι το ιδιο πραγμα ειναι με το ΜΙΝΙ) ειναι σχετικά καλα... Τα ιδια θα ειναι πρακτικα και τα 116/118 μιας και μιλάμε ακριβως για το ιδιο μοτερ.

Ενδεχομένως αν ειχες ορεξη να το εριχνες κανενα πενηνταρικο αλλα πεντε πανω πεντε κατω δε σώνεσαι...

Θα δωσω κ εγω ακριβές Feedback σε 3 εβδομάδες που εχω το 2ο σερβις (που θα εχει και φιλτρο καμπινας και υγρα φρενων) - καπου 240-250 πρεπει να ειμαι ομως με την έκπτωση που εχω...

Εμαθα το τσιβι για το 2ο σερβις (των 30000 ή 2 ετών - εγω εχω 13000 βεβαια αλλα δε παιζει ρολο, τα 2 χρονια μετρανε)

Λαδια

Φ Λαδιου

Φ καμπινας

Υγρα φρενων

Γενικος ελεγχος-επιθεωρηση (@@ κοινως)

 

θελουν 360€ (απο 420 κ καλα)

 

Ακομα γελαω, τους ειπα δε τα παιρνετε, τοσα (240-250) μου ειχατε πει οταν αγορασα το αυτοκινητο φροντιστε να δωσω τόσα... περιμενω να με παρουν...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
  • Sad 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 λεπτά πριν, paylidis είπε

Εμαθα το τσιβι για το 2ο σερβις (των 30000 ή 2 ετών - εγω εχω 13000 βεβαια αλλα δε παιζει ρολο, τα 2 χρονια μετρανε)

Λαδια

Φ Λαδιου

Φ καμπινας

Υγρα φρενων

Γενικος ελεγχος-επιθεωρηση (@@ κοινως)

 

θελουν 360€ (απο 420 κ καλα)

 

Ακομα γελαω, τους ειπα δε τα παιρνετε, τοσα (240-250) μου ειχατε πει οταν αγορασα το αυτοκινητο φροντιστε να δωσω τόσα... περιμενω να με παρουν...

Καλα και στα 240 θα βγαλουν τρελο κερδος 

Δες autoclub στη φιλαδελφεια αν εισαι κοντα, ειναι απο τα πιο οικονομικα επισημα service. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, imr είπε

Καλα και στα 240 θα βγαλουν τρελο κερδος 

Δες autoclub στη φιλαδελφεια αν εισαι κοντα, ειναι απο τα πιο οικονομικα επισημα service. 

 

Ειναι μονο VW εξουσιοδοτημενο, οχι Audi... Αλλα ναι σαφως και εχει τεραστιο κερδος και στα 240-250 και λογικα θα δεχτούν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ειναι μονο VW εξουσιοδοτημενο, οχι Audi... Αλλα ναι σαφως και εχει τεραστιο κερδος και στα 240-250 και λογικα θα δεχτούν

Δεν θα σε καλυπτει η εγγυηση?

Νομιζω οτι σε οποιοδηποτε επισημο του group και να πας θα εισαι οκ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, imr είπε

Δεν θα σε καλυπτει η εγγυηση?

Νομιζω οτι σε οποιοδηποτε επισημο του group και να πας θα εισαι οκ.

 

Οχι δυστυχως... ή για να ειμαι πιο σωστός θεωρητικα με καλυπτει όπου και αν το κανω εφοσον υπαρχουν τα παραστατικα, πρακτικα ου μπλεξεις... (εχω φιλαρακι καλο μαστορα εξειδικευμενο VAG-με χαρτια οχι στα λογια εξειδικευμενο, θα πηγαινα εκει αλλα ειναι η εγγυηση στη μεση κ δε το ρισκαρω για να γλυτωσω 100-200€/σερβις)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, paylidis είπε

Εμαθα το τσιβι για το 2ο σερβις (των 30000 ή 2 ετών - εγω εχω 13000 βεβαια αλλα δε παιζει ρολο, τα 2 χρονια μετρανε)

Λαδια

Φ Λαδιου

Φ καμπινας

Υγρα φρενων

Γενικος ελεγχος-επιθεωρηση (@@ κοινως)

 

θελουν 360€ (απο 420 κ καλα)

 

Ακομα γελαω, τους ειπα δε τα παιρνετε, τοσα (240-250) μου ειχατε πει οταν αγορασα το αυτοκινητο φροντιστε να δωσω τόσα... περιμενω να με παρουν...

Πιστεύω θα σου πουν ότι ήταν άλλες οι συνθήκες τότε και έχουν ανέβει όλα κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Πιστεύω θα σου πουν ότι ήταν άλλες οι συνθήκες τότε και έχουν ανέβει όλα κτλ.

Κ πέρσι ανεβασμένες ήταν οι τιμές. Μου το είχαν πει από τότε αντι για 130 που ήταν όταν το αγορασα, που έδωσα 140. 

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Δεν έχω ιδέα, απλά πιστεύω ότι αυτή θα είναι η δικαιολογία :)

Ε εάν το πάνε έτσι θα τους πάω εγώ τα υλικά - εκεί να δεις τη γλυκα. Μπορώ να τα αγοράσω χονδρική απλά δεν θέλω να ασχοληθώ, εάν φτάσουμε ως εκεί αυτό θα γίνει. Να δω μετά πόση εργασία θα χρεώσουν για Λαδια 2 φίλτρα κ υγρά φρενών…

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το φυσικό αέριο σε τι status είμαστε? 

Για το επόμενο αυτοκίνητο κοιτούσα για πετρέλαιο λόγο οικονομίας. 

Εάν έβρισκα κάποιο καλό Leon cng θα το σκεφτόμουν, η ερώτηση είναι πως πάει το φα από τιμές? Φαντάζομαι αναλογικά με βενζίνη-πετρελαιο?

Και υπαρχει περίπτωση να ανοίξει πρατήριο κάπου στην Πελοπόννησο?  Λόγω της πιο γρηγόρης μετάβασης στην ηλεκτροκίνησης μήπως ακυρωθούν οι επενδύσεις? 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, imr είπε

Με το φυσικό αέριο σε τι status είμαστε? 

Για το επόμενο αυτοκίνητο κοιτούσα για πετρέλαιο λόγο οικονομίας. 

Εάν έβρισκα κάποιο καλό Leon cng θα το σκεφτόμουν, η ερώτηση είναι πως πάει το φα από τιμές? Φαντάζομαι αναλογικά με βενζίνη-πετρελαιο?

Και υπαρχει περίπτωση να ανοίξει πρατήριο κάπου στην Πελοπόννησο?  Λόγω της πιο γρηγόρης μετάβασης στην ηλεκτροκίνησης μήπως ακυρωθούν οι επενδύσεις? 

γενικα επικρατει μια στασιμοτητα με μικρες κινησεις βελτιωσης, οχι κατι δυναμικό παντως.

Πελοπόννησο ειναι να ανοιξουν αλλα 2 αν θυμαμαι καλα σχετικα συντομα (όσο συντομα μπορει να ειναι με την fisikon).

Σαν καυσιμο παραμενει με διαφορα πιο οικονομικό και απο βενζινη και απο πετρελαιο, δεν εχει καμια απολυτως σχεση ή αναλογία. Αυτη τη στιγμή ειναι στο 1.35 ενω θα επρεπε να ειναι κατω απο 1 ευρω με βαση τις τιμες χονδρικής που ειναι στα ιδια επιπεδα με πριν τις μλκς του βλαντι...

 

για την ηλεκτροκινηση κρατα μικρό καλαθι, επειδη ταξιδευω στην ευρωπη συχνα απεχουμε τουλαχιστον 4-5 χρονια στο να πιασουμε το ΜΟ ηλεκτροκινησης του νότου (δε το συζηταω καν για Β ευρωπη), οποτε εχουμε ακομα ΠΟΛΥ ΜΕΛΛΟΝ... Κ στα λεει αυτα ανθρωπος που σκεφτεται σοβαρα να παρει ηλεκτρικο οχημα και πληροι ολες τις προυποθεσεις (κλειστο παρκιν, τριφασικο, πολυ ευκολη προσβαση στο ρολοι, κινηση 90% πολη κοκ)...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, paylidis είπε

γενικα επικρατει μια στασιμοτητα με μικρες κινησεις βελτιωσης, οχι κατι δυναμικό παντως.

Πελοπόννησο ειναι να ανοιξουν αλλα 2 αν θυμαμαι καλα σχετικα συντομα (όσο συντομα μπορει να ειναι με την fisikon).

Σαν καυσιμο παραμενει με διαφορα πιο οικονομικό και απο βενζινη και απο πετρελαιο, δεν εχει καμια απολυτως σχεση ή αναλογία. Αυτη τη στιγμή ειναι στο 1.35 ενω θα επρεπε να ειναι κατω απο 1 ευρω με βαση τις τιμες χονδρικής που ειναι στα ιδια επιπεδα με πριν τις μλκς του βλαντι...

 

για την ηλεκτροκινηση κρατα μικρό καλαθι, επειδη ταξιδευω στην ευρωπη συχνα απεχουμε τουλαχιστον 4-5 χρονια στο να πιασουμε το ΜΟ ηλεκτροκινησης του νότου (δε το συζηταω καν για Β ευρωπη), οποτε εχουμε ακομα ΠΟΛΥ ΜΕΛΛΟΝ... Κ στα λεει αυτα ανθρωπος που σκεφτεται σοβαρα να παρει ηλεκτρικο οχημα και πληροι ολες τις προυποθεσεις (κλειστο παρκιν, τριφασικο, πολυ ευκολη προσβαση στο ρολοι κοκ)...

Καλα ναι δεν με νοιαζει η ηλεκτροκινηση προσωπικα αν και ειμαι υπερ. Καποια στιγμη θα παρω ενα μικρο ηλεκτρικο για κινηση στην Αθηνα

Αυτο που με προβληματιζει ειναι λογω της πιο βιαστικης εισαγωγης ηλεκτροκινησης/αυξησης τιμων αν θα παγωσουν οι επενδυσεις σε πρατηρια.

Εαν ειχε πρατηρια πελοπονησο που κινουμαι συχνα και αρκετα θα ειχα κανει την κινηση εδω και καιρο.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, imr είπε

Καλα ναι δεν με νοιαζει η ηλεκτροκινηση προσωπικα αν και ειμαι υπερ. Καποια στιγμη θα παρω ενα μικρο ηλεκτρικο για κινηση στην Αθηνα

Αυτο που με προβληματιζει ειναι λογω της πιο βιαστικης εισαγωγης ηλεκτροκινησης/αυξησης τιμων αν θα παγωσουν οι επενδυσεις σε πρατηρια.

Εαν ειχε πρατηρια πελοπονησο που κινουμαι συχνα και αρκετα θα ειχα κανει την κινηση εδω και καιρο.

Εξαρταται και που κινεισαι, ψαθοπυργο πχ εχει ηδη εδω και χρονια.

Δε προκειται να σταματησουν το ανοιγμα πρατηρίων γιατι ειναι νομοθετικη απαιτηση και ειμαστε δεσμευμενοι απεναντι στην ΕΕ, απλα τα καθυστερουν, θεωρητικα εως το 2025 θα πρεπει να μπορεις να πας οπουδηποτε στην ελλαδα και να εχει εστω ενα πρατηριο ΦΑ σε "λογικη" αποσταση. Απο εκει κ περα σαφως και δε προκειται ΠΟΤΕ να το δουμε στο βενζιναδικο της γειτονιάς μας, καθαρα και μονο λόγω προδιαγραφών εγκαταστασης (εαν πας και δεις-ακουσεις τους συμπιεστες την ωρα που πρεσαρουν το αεριο του δικτύου για να το ανεβασουν στα 250 bar που απαιτειται να μπει στις δεξαμενες των οχηματων θα καταλαβεις το γιατι δε μπορει να μπει παντου)

Για εμενα ακομα και τωρα παντως που ανεβηκε στο 1.35 παραμενει συμφερουσα η αγορα ενος αυτοκινητου ΦΑ, απλως καθυστερει ας πουμε η αποσβεση του σε σχεση με πριν που ήταν στο 0.83... Εαν το συγκρινεις με αποσβεση ηλεκτρικου θα βαλεις τα γελια (εκει δεν υφισταται καν στο χρονο ζωης του οχήματος)...

Κυριοτερο συν παντως για εμενα στο ΦΑ ειναι οτι πρακτικα μιλαμε για βενζινοκινητηρα με λιγοτερες βλαβες/συντηρηση σε σχεση με ενα αντιστοιχο diesel

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...