Προς το περιεχόμενο

Αγορά φθηνού αυτοκινήτου


klai9991

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους!

Είμαι φοιτητής και εργάζομαι για να πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο.Θα ήθελα ιδανικά κάποιο αυτοκίνητο που έχει ένα "κατάλληλο" look για την ηλικία μου (20s) και παράλληλα να μην καίει πολύ.Έχετε κάποια πρόταση ή (κακή) εμπειρία με κάποιο αυτοκίνητο? 

Αξίζει κάποιο Seat Ibiza ή Ford Fiesta?

Δεν με ενδιαφέρει το γκάζι,να κάνω την δουλειά μου θέλω με όσο το δυνατόν οικονομικότερο τρόπο και όχι να τρέξω σε Rally.

Υ.Γ Ενημερωτικά διαθέτω γύρω στα 6000 ευρώ και προφανώς αναφέρομαι σε μεταχειρισμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είσαι σε περιοχή με πρατήριο φυσικού αερίου δες για Fiat Punto CNG

ωραία εμφάνιση ,καίει σα παπί και δε θα έχεις θέμα με τα λίγα άλογα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες και τα Mito! Αν βάλεις κάτι παραπάνω θα βρεις ένα αξιόλογο! Με πολύ ενεργές ομάδες γενικά η αλφα ρομεο όποτε ότι χρειαστείς θα σε βοηθήσουν αρκετά παιδιά! Και ότι πρέπει για την ηλικία σου! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, klai9991 είπε

Καλημέρα σε όλους!

Είμαι φοιτητής και εργάζομαι για να πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο.Θα ήθελα ιδανικά κάποιο αυτοκίνητο που έχει ένα "κατάλληλο" look για την ηλικία μου (20s) και παράλληλα να μην καίει πολύ.Έχετε κάποια πρόταση ή (κακή) εμπειρία με κάποιο αυτοκίνητο? 

Αξίζει κάποιο Seat Ibiza ή Ford Fiesta?

Δεν με ενδιαφέρει το γκάζι,να κάνω την δουλειά μου θέλω με όσο το δυνατόν οικονομικότερο τρόπο και όχι να τρέξω σε Rally.

Υ.Γ Ενημερωτικά διαθέτω γύρω στα 6000 ευρώ και προφανώς αναφέρομαι σε μεταχειρισμένο.

Να μιλησουμε με αριθμους. Αν σου περισσευουν καθε χρονο γυρω στα 700ευρω και με καταναλωση εντος στα 8-8,5λ παρε αυτη την κατηγορια(μαρκες)

Τα ποσα που αναφερω ειναι σε βαθος 5ετιας..  Παγια εξοδα+service+ζημιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε