Προς το περιεχόμενο

Eξωδικαστικός μηχανισμός ρύθμισης οφειλών


Anthony3091

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, lg379 είπε

Οχι δε σου βγάζει εκτιμώμενη ημερομηνία. Ωραία θα ήταν! :) είσαι λίγο μπροστά από αυτούς :P ζητάς 7αστερο οταν οι άλλοι έχουν κάμπινγκ :P

οχι δε γνωρίζω πόσο χρόνο θα πάρει να απαντηθεί το αίτημα διόρθωσης σε τράπεζα. επειδή πάει μάνιουαλι φαντάζομαι, έπεσες και στο καλοκαίρι... θα πλακώθηκε και από άλλα 100 μέιλς/έγγραφα... τι να πω..., προτείνω τηλ και επί τούτου να στην κοιτάξουν (πάρε και αυτούς και την τράπεζα στη χειρότερη). άλλη λύση μήπως ακύρωση και ξανά? 

πάντως με αίτημα διόρθωσης ανοικτό δε κλείνει πρόταση. δε θυμάμαι αν σας ξαναείχα γράψει, οι πρώτες αιτήσεις (1-15.6) τράβηξαν ένα σκασμό οτιναναι data από τράπεζες. δε με άφηνε να ολοκληρώσω πρόταση γιατί υπήρχε αίτημα διόρθωσης από την ίδια την τράπεζα για 190 εγγραφές "μεταφοράς" άκυρες/άσχετε τελείως. τελικά οκ τα "καθάρισαν" μαζικά. για να μην καθυστερήσω τη διαδικασία σε μία δικιά μ πρόταση, ένα ανοικτό για ένα οχημα που εμφάνιζε, το ακύρωσα και λέω αστο ναναι μέσα... από το να περιμένω ένα μήνα... 

 

 

Με ακύρωση και υποβολή ξανά μήπως χάνεται η σειρά ; Είναι το μόνο λάθος συν το εισόδημα και τα ακίνητα που δεν έχουν συμπληρωθεί ακόμα. 
 

Φοβάμαι πως αν υποβάλλω νέα μπορεί ίσως να διορθώσει το λάθος της τράπεζας αλλά ίσως καθυστερήσει περισσότερο η άντληση του εισοδήματος και των ακινήτων. 
 

Στην τράπεζα έχω απευθυνθεί και περιμένω απάντηση. Το helpdesk απαντάει και σε τηλέφωνο ; Ποιο είναι αυτό ; 
 

Επίσης όλα σχεδόν τα στοιχεία οφειλών και καταθέσεων που έχει τραβήξει, τόσο καιρό έχουν αλλάξει. Οι οφειλές πληρώνονται γιατί δε θέλω να χάσω τις ρυθμίσεις και οι καταθέσεις αυξομειώνονται. Με την οριστικοποίηση αίτησης υποτίθεται ενημερώνει τα ποσά αυτά ; 

Επεξ/σία από dis83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 638
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- δε νομίζω πως χάνεται καμία σειρά. εκ των πραγμάτων από την υποβολή έχουν 2 μήνες (60 ημέρες) να απαντήσουν. δε πρόκειται να απαντήσουν την πρώτη εβδομάδα, το πιθανότερο κάπου μεταξύ ημερών 40 και 60 (εύχομαι να μη φύγουν πάνω από αυτό κ να τηρήσουν τα χρονοδιαγράμματα) οπότε τζάμπα η ανησυχία σου εκτιμώ

- από δική μου εμπειρία, η άντληση των στοιχείων για ακίνητα γίνεται σχεδόν άμεσα τη 2η φορά (ίσως ξανατραβάει τα ίδια κ απλά κάνει τρίγκερινγκ μηπως έχει αλλάξει κάτι). "το λάθος της τράπεζας" τι ακριβώς εννοείς πως είναι να αλλάξει? τηλ έχω ένα θα σου στείλω σε πμ

- για την επικαιροποίηση στοιχείων, φυσιολογικά οταν έρχεται η ώρα παίρνουν τα επικαιροποιημένα, εγώ που άνοιξα πρόταση πχ 2/6 και υπέβαλα 6/9, εννοείται πως μέσα σε ένα 3μηνο αυξομειώνονται διάφορα. δε ξέρω πότε θα θεωρηθεί το σημείο 0 αλλά φυσιολογικά νοείται η στιγμή της υποβολής της αίτησης. Εκτιμώ πως μπορεί να μη το βλέπουμε αλλά θα δουλέψουν επί των ποσών που θα τραβηχτούν όταν κάνεις το τελικό αίτημα.   

Επεξ/σία από lg379
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, lg379 είπε

- δε νομίζω πως χάνεται καμία σειρά. εκ των πραγμάτων από την υποβολή έχουν 2 μήνες (60 ημέρες) να απαντήσουν. δε πρόκειται να απαντήσουν την πρώτη εβδομάδα, το πιθανότερο κάπου μεταξύ ημερών 40 και 60 (εύχομαι να μη φύγουν πάνω από αυτό κ να τηρήσουν τα χρονοδιαγράμματα) οπότε τζάμπα η ανησυχία σου εκτιμώ

- από δική μου εμπειρία, η άντληση των στοιχείων για ακίνητα γίνεται σχεδόν άμεσα τη 2η φορά (ίσως ξανατραβάει τα ίδια κ απλά κάνει τρίγκερινγκ μηπως έχει αλλάξει κάτι). "το λάθος της τράπεζας" τι ακριβώς εννοείς πως είναι να αλλάξει? τηλ έχω ένα θα σου στείλω σε πμ

- για την επικαιροποίηση στοιχείων, φυσιολογικά οταν έρχεται η ώρα παίρνουν τα επικαιροποιημένα, εγώ που άνοιξα πρόταση πχ 2/6 και υπέβαλα 6/9, εννοείται πως μέσα σε ένα 3μηνο αυξομειώνονται διάφορα. δε ξέρω πότε θα θεωρηθεί το σημείο 0 αλλά φυσιολογικά νοείται η στιγμή της υποβολής της αίτησης. Εκτιμώ πως μπορεί να μη το βλέπουμε αλλά θα δουλέψουν επί των ποσών που θα τραβηχτούν όταν κάνεις το τελικό αίτημα.   

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. 
 

Έχω 2 αιτήσεις από 12/6 και έχουν τραβήξει μόνο οφειλές και καταθέσεις τη δεύτερη βδομάδα αν θυμάμαι καλά. Έκτοτε τίποτα. Ίσως πρέπει να δοκιμάσω ακύρωση και νέα αίτηση. 
 

Ειχε κάνει η τράπεζα λόγω δικού της λάθος αντικατάσταση ενός δανείου. Το ίδιο δάνειο εξοφλήθηκε και δημιουργήθηκε νέο για να αλλάξει απλώς ο τίτλος του. Τραβήχτηκαν δεδομένα την περίοδο που έγινε η αλλαγή και υπάρχουν και τα δυο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οι επιλογές σου: 

1)  ρίχνεις όπως είναι, απλά υπάρχει πιθανότητα να επηρεάσει τον αλγόριθμό, δε ξέρω πως δουλεύει αυτό και αν επηρεάσει. οταν εξεταστεί η αίτηση σίγουρα θα δούνε πως είναι 1 και οχι 2 δάνεια εννοείται. εξάλλου, δε μπορούν να σου προτείνουν να αποπληρώσεις δάνειο που δεν έχεις. 

2) ακυρώνεις και ξανανοίγεις, με την ελπίδα να τραβήξει νέα στοιχεία και οχι τα ίδια΄. 

3) κάνεις αίτημα διόρθωσης και πιέζεις επικοινωνόντας μαζί τους να το διορθώσουν και οταν το διορθώσουν το ρίχνεις

 

προσωπικά, θα πήγαινα στο 3 για 15 ημέρες, αν δεν έβγαζα άκρη σε αυτό το χρονικό διάστημα θα πήγαινε μετά στο 2 και αν τραβάει τα ίδια ακριβώς, την ίδια στιγμή θα έκανα το 1 με επισύναψη ένα έξτρα επεξηγηματικό αρχείο 

Επεξ/σία από lg379
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lg379 είπε

οι επιλογές σου: 

1)  ρίχνεις όπως είναι, απλά υπάρχει πιθανότητα να επηρεάσει τον αλγόριθμό, δε ξέρω πως δουλεύει αυτό και αν επηρεάσει. οταν εξεταστεί η αίτηση σίγουρα θα δούνε πως είναι 1 και οχι 2 δάνεια εννοείται. εξάλλου, δε μπορούν να σου προτείνουν να αποπληρώσεις δάνειο που δεν έχεις. 

2) ακυρώνεις και ξανανοίγεις, με την ελπίδα να τραβήξει νέα στοιχεία και οχι τα ίδια΄. 

3) κάνεις αίτημα διόρθωσης και πιέζεις επικοινωνόντας μαζί τους να το διορθώσουν και οταν το διορθώσουν το ρίχνεις

 

προσωπικά, θα πήγαινα στο 3 για 15 ημέρες, αν δεν έβγαζα άκρη σε αυτό το χρονικό διάστημα θα πήγαινε μετά στο 2 και αν τραβάει τα ίδια ακριβώς, την ίδια στιγμή θα έκανα το 1 με επισύναψη ένα έξτρα επεξηγηματικό αρχείο 

Το 3 έχει γίνει ήδη εδώ και περίπου 2 μήνες, μόλις είχα τη δυνατότητα να κάνω αίτημα διόρθωσης. Τηλέφωνα δεν έχω κάνει ακόμα, αλλά θα ξεκινήσω. 

Το 1 το έχω σκεφτεί αλλά ακόμα δεν μου έχουν φορτώσει εισόδημα και ακίνητα άρα δε γίνεται. 

Το 2 το βλέπω ως ύστατη λύση. Έχω ρωτήσει σχετικά και περιμένω απάντησή τους για το αν η ακύρωση και υποβολή ξανά έχει γενικά επιπτώσεις (καθυστέρηση, μέγιστος αριθμός αιτήσεων κτλ).

Και πάλι ευχαριστώ ! 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το οτι δεν σου έχουν φορτώσει ακίνητα και εισόδημα βαράει καμπάνες πως κάτι "χτύπησε" στη διαδικασία. είναι τα πρώτα που έρχονται καθώς είναι γεφύρωση με το taxis αυτό και οχι με 3rd party οπως τράπεζες.

δε νομίζω πως έχεις καμία επίπτωση να ακυρώσεις και να ξανακάνεις σε αυτό το στάδιο. ηταν και οι ίδιοι ανέτοιμοι, ειδικά τεχνικά/τεχνολογικά. εγώ σε αρκετές προτάσεις το έκανα αυτό. όσο για την καθυστέρηση, μεγαλύτερη επίπτωση που δεν υποβάλεις δε νομίζω να συναντήσεις.

τέλος, στο σημαντικό νέο της ημέρας, στην 1η χρονικά πρόταση που είχα υποβάλει... τράβηξε δεδομένα "πρόταση πιστωτών" αν κ δεν δείχνει ολοκληρωμένη, παρόλο που δείχνει και κάτι της τράπεζας. ο θεός βοηθός... πάλι από την αρχή, 190 σελίδες εγγραφών, με συνολικό ποσό αποπληρωμής στο 15% του χρέους (!), εκτιμώ πως απλά το σύστημα είναι κ εκεί ανέτοιμο, εύχομαι να "δέσει" και να τα βγάλει σωστά.

2 απλά τεχνικά μειονεκτήματα είναι

α) δεν σου δίνει δυνατότητα να προσθέσεις σύμβουλο στην πορεία (οχι οτι παίζει ρόλο οπως στο γεφυρα που πληρώνονταν αλλά να τα είχες συγκεντρωμένα)

β) δε σου δίνει exports σε excel και πρέπει να βγάζεις τα μάτια και να αφιερώνεις απίστευτο χρόνο να αθροίζεις οφειλές.

γενικώς... έπρεπε 3 απλά πραγματάκια που ια γλίτωναν όλους μας

1) τεχνολογικά να μην έχει τόσα bugs και κολλήματα και να είναι πολύ πιό βοηθητικό (πχ ατομικα: επιλογή 1 = ρύθμιση, επιλογή 2 = πτώχευση... σόρυ για πτώχευση απευθυνθείτε εκεί, ή κάντε αίτηση να δείτε τι σας βγάζει και πηγαίνετε παραπέρα σε αυτόν κ αυτόν. επιχειρήσεις: επιλογή 1 = ρύθμιση, επιλογή 2 = εξυγίανση, επιλογή 3 = πτώχευση, κάντε αίτημα να δείτε τι οφείλετε και μετά θα σας προτείνουμε τη βέλτιστη επιλογή και ποιά διαδρομή. γενικώς.... ένα σωστό decision tree με proper UX/UI)

2) διαδικαστικά να είναι σούπερ απλό, ειδικά για τα της ααδε/έφκα/τέβε να γίνεται η ρύθμιση την ίδια στιγμή 

3) να υποχρεώνουν τις τράπεζες να ακολουθούν οτι κ να γίνει

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, lg379 είπε

μου το έκανε και εμένα. πιθανώς έχεις αιτήματα διόρθωσης σε εκκρεμότητα 

δεν το κατάλαβα φίλε τι ακριβώς ? από ποιον δλδ

 

Επικοινώνησα σήμερα έχουν πρόβλημα τεχνικό για την οριστικοποιηση

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 

Επεξ/σία από kundi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα παιδια εκανα την αιτηση στον εξωδικαστικο μηχανισμο και μου γραφει επισύναψη στοιχειων ενω τα εχω βαλει ολα μπορείτε να με βοηθησετε σας παρακαλω τη χρειάζεται νου ζητανε 600 ευρω να μου την κανουν κατι λείπει δεν εχω βαλει συμβουλο στο δανειο τις τράπεζας ανεβαζεις κατι μου εχει βγαλει ειμαι επιλεξιμος αλλα τι χρωσταω κανονικά αλλα λειπουν εγγραφα λεει βοηθεια σας παρακαλω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

Να ρωτήσω κάτι που έχω απορία, σε όσους δεν έχει εμφανίσει πχ όλες τις οφειλές.

Υπάρχει κάποια γενική οδηγία για το τι κάνεις;
Δηλαδή απλώς το αφήνεις , περιμένεις και κααααάποια στιγμή θα τα τραβήξει το σύστημα; ή πρέπει οπωσδήποτε να επικοινωνήσεις αλλιώς δεν το παίρνουν χαμπάρι και δεν προχωράς; (που αποκλείεται όταν θα οριστικοποιήσεις την αίτηση φαντάζομαι θα τραβήξει τα πάντα)

Επίσης αναφέρουν κάποιοι φίλοι για τηλεφωνική επικοινωνία, μπορείτε να μας πείτε σε ποιο νούμερο ακριβώς καλέσατε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα, 

το οτι δεν τραβάει όλες τις οφειλές είναι πράγματι ζήτημα. και οταν την υποβάλεις, δεν αλλάζει το στάτους των οφειλών, ανεξάρτητα αν από τη στιγμή του ανοίγματος της αίτησης ως της υποβολής μπορεί να έχουν προκύψει νέες οφειλές. 

(το ιδανικό θα ήταν να υπήρχε ένα κουμπάκι update πριν υποβάλλεις κ να επικαιροποιεί). 

για τηλέφωνα, σε πμ να σας στείλω, σε γενικές γραμμές ΓΓΔΙΧ και τα κατά τόπους παραρτήματα (έχουν στους Δήμους νομίζω όπου παραπέμπουν και πολλά ερωτήματα και τους έχουν αναθέσει να απαντούν και στα ερωτήματα από την πλατφόρμα) 

rohnson>>> σου έστειλα σε pm 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα μου γραφει η αιτηση σας βρισκετε σε σταδιο συμπληρωσης στοιχειων ξερετε τι εννοει

Στις 22/9/2021 στις 8:35 ΜΜ, kundi είπε

   πατάω άριστικοποιηση αίτησης και δεν γιενται τίποτα

καμία ιδέα?

το ιδιο...μου γραφει η αιτηση σας ειναι σε σταδιο συμπληρωσης στοιχειων

 

Στις 23/9/2021 στις 12:37 ΠΜ, kundi είπε

δεν το κατάλαβα φίλε τι ακριβώς ? από ποιον δλδ

 

Επικοινώνησα σήμερα έχουν πρόβλημα τεχνικό για την οριστικοποιηση

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 

και μενα το ιδιο..πολυ καιρο προσπαθω

Στις 7/9/2021 στις 7:56 ΜΜ, lg379 είπε

όταν πατάω την οριστικοποίηση της αίτησης με ρωτάει αν είμαι σίγουρος, κλικάρω το ναι και μετά από λίγο μου γράφει
Το πεδίο "Πληροί τα κριτήρια του νόμου." είναι υποχρεωτικό.
Μήπως ξέρετε που αναφέρεται;
(παρεμπιπτόντως έχει περάσει τις οφειλές μου) 

στην 3η καρτέλα από το τέλος πρέπει να κάνεις ένα κλικ οτι πληροί. μετά θα σε αφήσει να οριστικοποιήσεις.

 

 

μπα το παταω κ τιποτα δε την οριστικοποιει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά Χριστούγεννα ! 

Άλλωστε δεν αργούν. 

 

Σε τηλεφωνικό ραντεβού με ειδικό σύμβουλο !! με κάλεσε μια συμπαθής κατά τα άλλα κυρία από το δημαρχείο επαρχιακής πόλης. Με αναζήτηση του αριθμού είδα ότι ήταν από το γραφέιο ΟΓΑ του συγκεκριμένου δήμου....

Η βοήθειά της όσο πολύτιμες και οι απαντήσεις του helpdesk. Είχε μάθει σχεδόν απ΄ έξω την ΚΥΑ στην οποία με παρέπεμψε... Ελπίζω να μην πληρώνεται έξτρα για αυτά τα τηλεφωνήματα αλλά να τα κάνει επειδή δεν έχει άλλο αντικείμενο. 

Με τον υπεύθυνο περιφερειακού γραφείου που μίλησα μου ανέφερε ότι από τα μέσα Σεπτέμβρη ξαναξεκίνησει η διαδικασία. Θα προχωρήσει. Αργά αλλά θα προσωρήσει. 

Χτες έγινε και κάποια αναβάθμιση απ οτι κατάλαβα. Προστέθηκαν κάποια tabs. Κενά βέβαια και αυτά. 

Σε όσους αναφέρει ότι βρίσκεται στο στάδιο συμπλήρωσης στοιχείων, προφανώς λείπουν ακόμα στοιχεία και δεν μπορεί να γίνει οριστικοποίηση. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σήμερα ηταν πεσμένο όλο το πρωί. εύχομαι να κάνουν αναβαθμίσεις της προκοπής.

σε πολλές αιτήσεις μου βγάζει μνμ

Αναφορά σε κείμενο

Υπήρξε πρόβλημα κατά την άντληση των φορολογικών σας στοιχείων

ενώ τα έχω όλα σωστά, είναι σε πολύ αρχικό στάδιο που ανοίγεις την αίτηση. τι να πώ, θα μας γονατίσουν.

 

επίσης

σε αυτό: 

Αναφορά σε κείμενο

με κάλεσε μια συμπαθής κατά τα άλλα κυρία από το δημαρχείο επαρχιακής πόλης

σας είπα πως helpdesk τα αναθέτουν σε όλη την Ελλάδα στα αντίστοιχα γραφεία των Δήμων.... σα να παίζεις λαχείο ένα πράγμα....

 

και πολύ σημαντική πληροφορία για να καταλάβετε το μπάχαλο... 

σε πολυ πολύ σημαντική ερώτηση: ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΟΥ?!?!?

Α) TO HELPDESK ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΓΡΑΠΤΑ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ: ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ

Β) ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΓΔΙΧ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ: ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

🤪

Επεξ/σία από lg379
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...