Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια ειναι στανταρ οτι οσοι εχουν συνδρομη με το παλιό πρόγραμμα και ληγει τωρα ακόμα και αν εχουν αυτοματη ανανεωση, πανε υποχρεωτικα με τους νεους ορους? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, nteminio είπε

Παιδια ειναι στανταρ οτι οσοι εχουν συνδρομη με το παλιό πρόγραμμα και ληγει τωρα ακόμα και αν εχουν αυτοματη ανανεωση, πανε υποχρεωτικα με τους νεους ορους? 

Εξαρταται απο την χρηση που εκανες, για οσους ειχαν πολλες μικροπαραγγελιες που τους εβαζαν μεσα, τους πανε αυτοματα στο νεο πλανο, ενω για οσους εκαναν προσεκτικη χρηση σκεπτομενοι το κοστος των μεταφορικων, η εταιρεια εκτιμαει την σταση τους (και μαζι φυσικα το δικο τους οφελος) και αποφασισε να τους αφησει στο παλιο πλανο αφου η συνεργασια ειναι αμοιβαια επωφελης.

Αν δεν εισαι σιγουρος σε ποια κατηγορια εισαι, μπορεις να κανεις και εσυ τον υπολογισμο με βαση την φορμουλα που αναγραφηκε σε προηγουμενες σελιδες.

Αλλα συνηθως ξερει ο καθενας πως το χρησιμοποιησε και τι να περιμενει.
Εχει ακουστει παραυτα στα ΜΜΕ και η ενδεχομενη αντιπροταση 3ου πλανου, σαν την προσφορα του Φλεβαρη, με μινιμουμ 10€ ή 15€ ανα μαγαζι.

Επεξ/σία από nek4d
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι κατι διαπραγματευσιμο δηλαδη και αναλογα με το ιστορικό της χρησης?

 

Περιεργο μου φαινεται να υπαρχει διαφορετικη αντιμετωπιση ανα χρηστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, nek4d είπε

Εξαρταται απο την χρηση που εκανες, για οσους ειχαν πολλες μικροπαραγγελιες που τους εβαζαν μεσα, τους πανε αυτοματα στο νεο πλανο, ενω για οσους εκαναν προσεκτικη χρηση σκεπτομενοι το κοστος των μεταφορικων, η εταιρεια εκτιμαει την σταση τους (και μαζι φυσικα το δικο τους οφελος) και αποφασισε να τους αφησει στο παλιο πλανο αφου η συνεργασια ειναι αμοιβαια επωφελης.

Αν δεν εισαι σιγουρος σε ποια κατηγορια εισαι, μπορεις να κανεις και εσυ τον υπολογισμο με βαση την φορμουλα που αναγραφηκε σε προηγουμενες σελιδες.

Αλλα συνηθως ξερει ο καθενας πως το χρησιμοποιησε και τι να περιμενει.
Εχει ακουστει παραυτα στα ΜΜΕ και η ενδεχομενη αντιπροταση 3ου πλανου, σαν την προσφορα του Φλεβαρη, με μινιμουμ 10€ ή 15€ ανα μαγαζι.

ισχύει όντως αυτό; θα υπάρχουν χρήστες που θα παραμείνουν στο παλιό πρόγραμμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, nek4d είπε

Εξαρταται απο την χρηση που εκανες, για οσους ειχαν πολλες μικροπαραγγελιες που τους εβαζαν μεσα, τους πανε αυτοματα στο νεο πλανο, ενω για οσους εκαναν προσεκτικη χρηση σκεπτομενοι το κοστος των μεταφορικων, η εταιρεια εκτιμαει την σταση τους (και μαζι φυσικα το δικο τους οφελος) και αποφασισε να τους αφησει στο παλιο πλανο αφου η συνεργασια ειναι αμοιβαια επωφελης.

Αν δεν εισαι σιγουρος σε ποια κατηγορια εισαι, μπορεις να κανεις και εσυ τον υπολογισμο με βαση την φορμουλα που αναγραφηκε σε προηγουμενες σελιδες.

Αλλα συνηθως ξερει ο καθενας πως το χρησιμοποιησε και τι να περιμενει.
Εχει ακουστει παραυτα στα ΜΜΕ και η ενδεχομενη αντιπροταση 3ου πλανου, σαν την προσφορα του Φλεβαρη, με μινιμουμ 10€ ή 15€ ανα μαγαζι.

Κάποιο λάθος θα έχεις κάνει. Δεν παίζει να ισχύει και τέτοιο.

Μετά την κατάργηση του 17€ συνδρομή με 3 παραγγελίες συνδυαστικά 20€+,

το έκαναν 17€ συνδρομή για μεμονωμένη παραγγελία 15€.

Ύστερα άλλαξε για ένα φεγγάρι σε 25€ συνδρομή για μεμονωμένη παραγγελία 20€.

Και τέλος παρέμειναν στο 17€ συνδρομή για μεμονωμένη παραγγελία 20€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, nek4d είπε

Εξαρταται απο την χρηση που εκανες, για οσους ειχαν πολλες μικροπαραγγελιες που τους εβαζαν μεσα, τους πανε αυτοματα στο νεο πλανο, ενω για οσους εκαναν προσεκτικη χρηση σκεπτομενοι το κοστος των μεταφορικων, η εταιρεια εκτιμαει την σταση τους (και μαζι φυσικα το δικο τους οφελος) και αποφασισε να τους αφησει στο παλιο πλανο αφου η συνεργασια ειναι αμοιβαια επωφελης.

Αν δεν εισαι σιγουρος σε ποια κατηγορια εισαι, μπορεις να κανεις και εσυ τον υπολογισμο με βαση την φορμουλα που αναγραφηκε σε προηγουμενες σελιδες.

Αλλα συνηθως ξερει ο καθενας πως το χρησιμοποιησε και τι να περιμενει.
Εχει ακουστει παραυτα στα ΜΜΕ και η ενδεχομενη αντιπροταση 3ου πλανου, σαν την προσφορα του Φλεβαρη, με μινιμουμ 10€ ή 15€ ανα μαγαζι.

 Oι διαφορες παλιου νεου ποιες ειναι;

5 ώρες πριν, Kostasallinone είπε

Κάποιο λάθος θα έχεις κάνει. Δεν παίζει να ισχύει και τέτοιο.

Μετά την κατάργηση του 17€ συνδρομή με 3 παραγγελίες συνδυαστικά 20€+,

το έκαναν 17€ συνδρομή για μεμονωμένη παραγγελία 15€.

Ύστερα άλλαξε για ένα φεγγάρι σε 25€ συνδρομή για μεμονωμένη παραγγελία 20€.

Και τέλος παρέμειναν στο 17€ συνδρομή για μεμονωμένη παραγγελία 20€.

αυτες υποθετω τωρα το ειδα :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, nek4d είπε

Εξαρταται απο την χρηση που εκανες, για οσους ειχαν πολλες μικροπαραγγελιες που τους εβαζαν μεσα, τους πανε αυτοματα στο νεο πλανο, ενω για οσους εκαναν προσεκτικη χρηση σκεπτομενοι το κοστος των μεταφορικων, η εταιρεια εκτιμαει την σταση τους (και μαζι φυσικα το δικο τους οφελος) και αποφασισε να τους αφησει στο παλιο πλανο αφου η συνεργασια ειναι αμοιβαια επωφελης.

Αν δεν εισαι σιγουρος σε ποια κατηγορια εισαι, μπορεις να κανεις και εσυ τον υπολογισμο με βαση την φορμουλα που αναγραφηκε σε προηγουμενες σελιδες.

Αλλα συνηθως ξερει ο καθενας πως το χρησιμοποιησε και τι να περιμενει.
Εχει ακουστει παραυτα στα ΜΜΕ και η ενδεχομενη αντιπροταση 3ου πλανου, σαν την προσφορα του Φλεβαρη, με μινιμουμ 10€ ή 15€ ανα μαγαζι.

Ποιος τα λεει αυτα;

Στις 10/6/2022 στις 10:49 ΠΜ, WebDevGr είπε

Το κόστος των μεταφορικών ήταν πάντοτε υψηλό στην Ελλάδα, πόσο μάλλον τώρα που η βενζίνη έχει 3€. Στις 42 σελίδες αυτού του θέματος έχουμε αναλύσει και αποδεχθεί ότι δεν είναι βιώσιμο να έχει πολλαπλές αποστολές όπως ήταν το αρχικό πλάνο. 

Με ποια λογική λοιπόν ζητάτε να παραμείνει το πλάνο των 15€/3 αποστολές; Επειδή πληρώνουμε συνδρομή; Δηλαδή να μπαίνει μέσα η κάθε εταιρεία γιατί μας βολεύει;

Επίσης η συνδρομή δεν είναι μόνο για τα μεταφορικά. Είναι και για την ασφάλεια αγορών/πληρωμών/επιστροφών. Όσοι πήραμε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν ξέρουμε ότι το πρόβλημα μας διορθώθηκε συμπληρώνοντας απλά μια φόρμα και η επιστροφή των χρημάτων έγινε σε 2-3 μέρες ενώ αν η αγορά ήταν εκτός καλαθιού θα είχαμε λιώσει στα τηλέφωνα με το κάθε κατάστημα.

Προσωπικά αγοράζω κυρίως από μαγαζιά της επαρχίας που αν δεν ήταν στο καλάθι δεν πρόκειται να αγόραζα ποτέ γιατί σε περίπτωση στραβής ακόμη κι αν αναγνώριζαν το λάθος τους θα έπαιρνα πίσω τα λεφτά μετά από 1-2 βδομάδες (λόγω τράπεζας) ή θα έπρεπε να μην τα πληρώσω (όπως έκανα παλιότερα για τις περιπτώσεις ψευδούς διαθεσιμότητας) και να τα πάρω με αντικαταβολή, δηλαδή έξτρα κόστος.

Ναι ήταν άσχημο που άλλαξε 2 φορές το πλάνο, αλλά όλα γύρω μας άλλαξαν τον τελευταίο χρόνο. Όσοι προλάβατε να πάρετε ψιλικοκό με δωρεάν μεταφορικά μπράβο σας και καλοφάγωτα, αλλά τελείωσε. Δεν υπάρχει λόγος να κλαίμε κι άλλο τον μακαρίτη.

Επειδη φαινεται πως "ξερεις τι λες" θα ξερεις και πως το αρχικο skroutz+ Ηταν γνωστο πριν το launch πως δεν ηταν βιωσιμο, και τονκανεναν για δικους τους λογους. 
τι παει να πει λοιπον θελουμε το Χ επειδη μας βολευει και η εταιρια να μπαινει μεσα;

Αν το σκρουτζ πιστευε πως δεν ειναι win/win δεν θα το πουλουσε. Ειναι αρκετα εξυπνοι. Μην γραφουμε οτι θελουμε εδω μεσα.

το ερωτημα ειναι αν βρηκαν το νομικο τροπο να μας πανε εκει που θελουν χωρις να φανε τα μουτρα τους. Και με τη μπουρδα του μπουχεσα να παραμονευει στη γωνια να παρει μεριδα του λεωντος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, basilis5 είπε

Ποιος τα λεει αυτα;

Επειδη φαινεται πως "ξερεις τι λες" θα ξερεις και πως το αρχικο skroutz+ Ηταν γνωστο πριν το launch πως δεν ηταν βιωσιμο, και τονκανεναν για δικους τους λογους. 
τι παει να πει λοιπον θελουμε το Χ επειδη μας βολευει και η εταιρια να μπαινει μεσα;

Αν το σκρουτζ πιστευε πως δεν ειναι win/win δεν θα το πουλουσε. Ειναι αρκετα εξυπνοι. Μην γραφουμε οτι θελουμε εδω μεσα.

το ερωτημα ειναι αν βρηκαν το νομικο τροπο να μας πανε εκει που θελουν χωρις να φανε τα μουτρα τους. Και με τη μπουρδα του μπουχεσα να παραμονευει στη γωνια να παρει μεριδα του λεωντος 

Σιγά μην είχανε προβλέψει και τον πόλεμο στην Ουκρανία. 

Άλλο το βγάζω ένα φθηνό πακέτο για να με γνωρίσει η αγορά κι άλλο αυτό που ζούμε το τελευταίο εξάμηνο σε συνέχεια μια διετούς πανδημίας.

Επιχείρηση είναι και προσαρμόζει τις υπηρεσίες της σύμφωνα με τα συμφέροντα της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, WebDevGr είπε

Σιγά μην είχανε προβλέψει και τον πόλεμο στην Ουκρανία. 

Άλλο το βγάζω ένα φθηνό πακέτο για να με γνωρίσει η αγορά κι άλλο αυτό που ζούμε το τελευταίο εξάμηνο σε συνέχεια μια διετούς πανδημίας.

Επιχείρηση είναι και προσαρμόζει τις υπηρεσίες της σύμφωνα με τα συμφέροντα της.

Σου ξαναλεω, μπαιναν μεσα απο την πρωτη μερα και το ηξεραν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Σιγά μην είχανε προβλέψει και τον πόλεμο στην Ουκρανία. 

Άλλο το βγάζω ένα φθηνό πακέτο για να με γνωρίσει η αγορά κι άλλο αυτό που ζούμε το τελευταίο εξάμηνο σε συνέχεια μια διετούς πανδημίας.

Επιχείρηση είναι και προσαρμόζει τις υπηρεσίες της σύμφωνα με τα συμφέροντα της.

Καλά αυτό με την πανδημία δεν ισχύει. Εκτοξεύτηκε το online εμπόριο 1000% σε αυτά τα 2 χρόνια. Απέκτησαν κέρδη πενταετίας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι δοκιμάσαμε την συνδρομή είμασταν αποδεδειγμένα κερδισμένοι. Όσοι συνεχίσουν να την χρησιμοποιούν πάλι κερδισμένοι θα είναι. Λιγότερο με πριν αλλά πάλι κερδισμένοι. Προς τι αυτή η μίρλα;

Αν ήταν τόσο εύκολο να στηθεί ένα φθηνό καλάθι και χωρίς μεταφορικά, ακόμη και για τα ψιλικοκό που είναι ο καημός σας, δεν θα το είχε κάνει ήδη ο χοντρός ανταγωνιστής; Το ότι ακόμη ο ανταγωνισμός τους κοιτάει με τα κιάλια δεν σας προβληματίζει; 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Αν ήταν τόσο εύκολο να στηθεί ένα φθηνό καλάθι και χωρίς μεταφορικά, ακόμη και για τα ψιλικοκό που είναι ο καημός σας, δεν θα το είχε κάνει ήδη ο χοντρός ανταγωνιστής; Το ότι ακόμη ο ανταγωνισμός τους κοιτάει με τα κιάλια δεν σας προβληματίζει; 

Καθόλου... Στην γωνία τους περιμένει... Εδώ είμαστε και θα το δούμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ThanosR92 είπε

Καθόλου... Στην γωνία τους περιμένει... Εδώ είμαστε και θα το δούμε. 

Aς βγει από την γωνία και ας κάνει την κίνηση που θέλετε. Γιατί εγώ τσάμπα μάγκα τον βλέπω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Aς βγει από την γωνία και ας κάνει την κίνηση που θέλετε. Γιατί εγώ τσάμπα μάγκα τον βλέπω.

Βλέπω την γενική ταχυδρομική να τους νικάει όλους. Πληρώνεις 3.5€ μεταφορικά και αγοράζεις από 50 καταστήματα ταυτόχρονα, χωρίς να σε νοιάζει η αξία των προϊόντων.

Το skroutz πήγε και αγόρασε την πιο low budget courier με μοναδική παρουσία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ενώ το shopflix έχει πανελλαδική κάλυψη χωρίς συνεργασίες και άλλα τέτοια. Διατηρώντας ταυτόχρονα και την αρχική του ταυτότητα ως courier για τρίτους.

Καλό ήταν το skroutz plus για όσο κράτησε. 

Επεξ/σία από Kostasallinone
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...