Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 επειδή την Τρίτη είναι να επιστρέψω μια παραγγελία, σε Αμαζον που έχω επιστρέψει παλαιότερα εκτύπωνες το χαρτί-διαβιβαστικό και το κολλούσες πάνω στο πακέτο. Στο Σκρουτζ δεν έχει κάτι τέτοιο,  θα γράψω εγώ τον παραλληπτη ή έρχονται αυτοί γνωρίζοντας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 λεπτά πριν, ksessalonikios είπε

 επειδή την Τρίτη είναι να επιστρέψω μια παραγγελία, σε Αμαζον που έχω επιστρέψει παλαιότερα εκτύπωνες το χαρτί-διαβιβαστικό και το κολλούσες πάνω στο πακέτο. Στο Σκρουτζ δεν έχει κάτι τέτοιο,  θα γράψω εγώ τον παραλληπτη ή έρχονται αυτοί γνωρίζοντας;

δε γράφεις τίποτα. δίνεις τον κωδικό στην κουριερ και τέλος. Ή το πας εσύ στο κατάστημα ή στο παίρνουν αυτοί. Εγώ προτιμώ να πηγαίνω στο κατάστημα μιας και είναι σε απόσταση λίγων μέτρων

2 φορές έχω στείλει πίσω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, music_lover είπε

Τις περισσότερες φορές το προϊόν που αποστέλλεται μέσω καλαθιού skroutz είναι ακριβότερο από ότι χωρίς αυτό οπότε τα δωρεάν μεταφορικά είναι απλά ένα τυράκι και μάλιστα αστείο. Όσοι κάνετε πολλές παραγγελίες και μένετε επαρχία, ναι συμφέρει. Οι υπόλοιποι, no thanks, κρατάω τα 17 ευρώ για πιτόγυρα.

Θα συμφωνήσω. Δυστυχώς το χάσμα μεγαλώνει, όλο και περισσότερα καταστήματα προσφέρουν τα προϊόντα φθηνότερα από ότι το καλάθι skroutz. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μολις μου εκανε αυτοματα ανανεωση, ενω ηθελε ακομα μια εβδομαδα. Δεν το ειχα παρατηρησει.. Και το πηγαν στα 20 ευρω ανα καταστημα.. Ο,τι χειροτερο πλεον.

Εχω ακομα μια εβδομαδα να κανω φουλ παραγγελιες.

Επεξ/σία από Witcher1st
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιούνιο 25 κλείνει εμένα. Δεν είχα σκοπό να ανανεώσω με 15€ ανά παραγγελία, τώρα δε που είδα ότι έχει πάει στα 20€ έβαλα τα γέλια. Όσο κράτησε πάντως ήταν υπέροχα.

Εδώ να προσθέσω ότι για την παλιά υπηρεσία έδινα και την διπλάσια συνδρομή χωρίς κανένα θέμα. Θα ήταν πολύ προτιμότερο για εμένα να ακρίβαινε η υπηρεσία, ακόμα και αν υπήρχε παράλληλα με την τωρινή, παρά να υποβαθμίζεται τόσο. Πρακτικά είναι μη χρηστική, εκτός και αν είσαι επαγγελματίας ξέρω γω,

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, tasarass77 είπε

Ανανεωση να γινεται μια εβδομαδα πριν δεν εχω ξαναδει πουθενα 😦

Ελα ντε, περιεργο.. Ειναι παρανομο; Δεν ειχα προσεξει εαν το εγραφε καπου με ψιλα γραμματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στους όρους χρήσης γράφει:  Το Μέλος ενημερώνεται για τη λήξη της περιόδου συνδρομής του στην Υπηρεσία τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ημέρες πριν τη λήξη αυτής. Η συνδρομή του Μέλους στην Υπηρεσία ανανεώνεται αυτόματα εφ’όσον παρέλθει η ημερομηνία λήξης και εφ’όσον το Μέλος δεν δηλώσει την πρόθεσή του να ακυρώσει την ανανέωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, tasarass77 είπε

Στους όρους χρήσης γράφει:  Το Μέλος ενημερώνεται για τη λήξη της περιόδου συνδρομής του στην Υπηρεσία τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ημέρες πριν τη λήξη αυτής. Η συνδρομή του Μέλους στην Υπηρεσία ανανεώνεται αυτόματα εφ’όσον παρέλθει η ημερομηνία λήξης και εφ’όσον το Μέλος δεν δηλώσει την πρόθεσή του να ακυρώσει την ανανέωση.

Τωρα βλεπω οτι μου ειχε ερθει ενα e-mail πριν ημερες. Βεβαια η συνδρομη κανονικα ληγει την επομενη εβδομαδα. image.png.a48122177f34ae72bf27db7685d11309.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Τωρα βλεπω οτι μου ειχε ερθει ενα e-mail πριν ημερες. Βεβαια η συνδρομη κανονικα ληγει την επομενη εβδομαδα. image.png.a48122177f34ae72bf27db7685d11309.png

Δεν σου δίνει κάποιο περιθώριο μετά την επανενεργοποίηση να ακυρώσεις την συνδρομή εφόσον δεν την έχεις χρησιμοποιήσει; 

Στις 2/5/2022 στις 9:25 ΠΜ, satsok2 είπε

Άλλη αθλιότητα πάλι αυτό που ενώ το προϊόν κάνει 12,11Ε στο φτηνότερο κατάστημα του καλαθιού θέλει να επιβάλει την express παράδοση με 13,21Ε.

image.png.153290cfd625f0f4fa43ae33b1d0df22.png

Δεν επιβάλει, προωθεί. Ύπουλα μεν αλλά όχι με το ζόρι.

Στις 18/5/2022 στις 10:58 ΜΜ, l3ft3r1s είπε

Υπάρχει όριο στις δωρεάν επιστροφές υπαναχώρησης

Να πω ότι προηγουμένως μπορούσες απλά να βάλεις κάτι 4-5€ και να κάνεις ακύρωση μόνο του συγκεκριμένου προϊόντος, οπότε μιας και δεν αποστέλλεται καθόλου δεν υπάρχει και υπαναχώρηση. Δεν έχει χρειαστεί να το κάνω αλλά θα το έκανα μιας και αν κάνεις παραγγελία και την ακυρώσεις σε δευτερόλεπτα (σε αντίθεση με το παραλάβεις κάτι και να το στείλεις πίσω) δεν ταλαιπωρείς το κατάστημα για να πακετάρει, κόψει απόδειξη κλπ.

Επεξ/σία από KrTikker
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/6/2022 στις 9:18 ΜΜ, KrTikker είπε

Δεν σου δίνει κάποιο περιθώριο μετά την επανενεργοποίηση να ακυρώσεις την συνδρομή εφόσον δεν την έχεις χρησιμοποιήσει; 

Ναι μπορείς να ακυρώσεις με επιστροφή της συνδρομής, εφόσον έχεις πραγματοποιήσει "έως μία (1) αγορά" .

 

Στις 5/6/2022 στις 9:18 ΜΜ, KrTikker είπε

Να πω ότι προηγουμένως μπορούσες απλά να βάλεις κάτι 4-5€ και να κάνεις ακύρωση μόνο του συγκεκριμένου προϊόντος, οπότε μιας και δεν αποστέλλεται καθόλου δεν υπάρχει και υπαναχώρηση. Δεν έχει χρειαστεί να το κάνω αλλά θα το έκανα μιας και αν κάνεις παραγγελία και την ακυρώσεις σε δευτερόλεπτα (σε αντίθεση με το παραλάβεις κάτι και να το στείλεις πίσω) δεν ταλαιπωρείς το κατάστημα για να πακετάρει, κόψει απόδειξη κλπ.

Η απάντηση για αυτή την περίπτωση έχει δοθεί από τον @MSc CCDSP παραπάνω:

Στις 21/5/2022 στις 1:16 ΜΜ, MSc CCDSP είπε

Σε ακύρωση μιας αποστολής που χρειάστηκα να κάτω (γιατί το κατάστημα δεν έβρισκε το προϊόν στο χρόνο που το χρειαζόμουν και ήταν το μοναδικό που το είχε) από τις 3 πάνω από 20€ στο παλιό καθεστώς (που είναι πιο εύκολο προφανώς από την επιστροφή) μου είπαν ότι δεν ισχύει και πληρώνεις τα μεταφορικά για την άλλη αποστολή.

Επεξ/σία από l3ft3r1s
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, l3ft3r1s είπε

Η απάντηση για αυτή την περίπτωση έχει δοθεί από τον @MSc CCDSP παραπάνω:

Δεν το έκανα στην πράξη βέβαια (ακύρωσα όλη την παραγγελία - το σύνολο των αποστολών) και είμαι ιδιαίτερα περίεργος να δω πως θα το υλοποιούσαν τελικά. Π.χ. έχεις πληρώσει 25, ακυρώνεις τα 10, πως από τα υπόλοιπα 15 θα πάει στα 18; Νέα χρέωση να φανταστώ των 3€;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, l3ft3r1s είπε

Ναι μπορείς να ακυρώσεις με επιστροφή της συνδρομής, εφόσον έχεις πραγματοποιήση "έως μία (1) αγορά" .

 

Η απάντηση για αυτή την περίπτωση έχει δοθεί από τον @MSc CCDSP παραπάνω:

Αυτό που είπαν στον φίλο δεν ισχύει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

#cancelskroutz+ 

Χαιρετώ την ομάδα,

Το συγκεκριμένο το γράφω καθώς έχω μελετήσει αρκετά το θέμα της συνδρομητική του skroutz και ίσως είμαι και από τους πρώτους που έκαναν εγγραφή. Σε λίγες μέρες λήγει η συνδρομή μου και δεν σκοπεύω να την ανανεώσω καθώς από το ιστορικό των παραγγελιών μου είδα ότι οι μεμονωμένες παραγγελίες άνω των 20 ευρώ ήταν πολύ λίγες. Επίσης παρατήρησα ότι πολλά καταστήματα έχουν δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 30-50 ευρώ και δεδομένης της συνδρομής των 17 ευρώ, το όφελος μου θα ήταν ελάχιστο έως μηδενικό. Μιλώντας με φίλους και γνωστούς που είναι εγγεγραμμένοι στην πλατφόρμα, δεν έχουν σκοπό να ανανεώσουν και σιγά σιγά πιστεύω θα μείνουν ελάχιστοι συνδρομητές. Σίγουρα η αρχική συνδρομή δεν ήταν κερδοφόρα για το skroutz, ίσως το ζημίωνε κιόλας. Αλλά να σημειωθεί το εξής: 1. Το skroutz είναι μία πλατφόρμα που βγάζει χρήμα με πραγματικά ελάχιστο ρίσκο καθώς κρατάει προμήθεια όχι μόνο για τα κλικ που μετατρέπονται σε αγορές αλλά γενικότερα για τα κλικ που λαμβάνει ένα προϊόν. Συνεπώς εισπράττει αρκετά χρήματα παραπάνω από την δική μας προσπάθεια να εντοπίσουμε το καλύτερο προϊόν στην καλύτερη τιμή. 2. Με την υπηρεσία skroutz+ η πλατφόρμα αλλάζει δημιουργώντας και εν μέρη αθέμιτο ανταγωνισμό προς τους ίδιους τους πελάτες της, καθώς προσπαθεί ταυτόχρονα να λάβει ρόλο διαφημιστή και εμπόρου. Τέλος με τον covid βρήκε την ευκαιρία  και ανέπτυξε την last mile δημιουργώντας εν μέρη και ένα mini μονοπώλιο καθώς ελέγχει απόλυτα την προώθηση την πώληση και την μεταφορά του προϊόντος στον καταναλωτή και με ταυτόχρονη δημιουργία του skroutz+ ώστε οι χρήστες να ψωνίζουν από τα καταστήματα που επιθυμεί αυτό.  Πραγματικά συγχαρητήρια στην ομάδα του marketing αλλά όλα τα παραπάνω πρέπει κάπως να γυρίσουν και στον καταναλωτή. Με την αρχική συνδρομή το skroutz με έκανε να ψωνίζω πολύ περισσότερο και ειδικά από την πλατφόρμα του. Πλέον όπως αναφέρω και παραπάνω δεν έχει νόημα πέραν από λίγε περιπτώσεις. Συνοψίζοντας πιστεύω ότι μία συντονισμένη προσπάθεια διαγραφής συνδρομητών ίσως του δόσεις το κίνητρο να επαναφέρουν την πρώτη συνδρομητική δεδομένου ότι και ο ανταγωνισμός πλέον είναι μεγαλύτερος και πολύ πιο επιθετικός.

Επεξ/σία από TERRY89
  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...